Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

A LiveAgentről

A LiveAgentről

Tudta, hogy a LiveAgent az eredeti help desk szoftver?

Még 2004-ben alapító atyáink, Viktor és Andrej, létrehozták a Quality Unit nevű szoftverfejlesztő vállalatot. Rájöttek, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikáció gyakran nem hatékony, ezért olyan szoftvereket kerestek, amelyek segítenek a valós idejű ügyfélszolgálatban. Mivel nem találtunk olyan megoldást, amely kielégíthette volna az igényeinket, úgy döntöttünk, hogy kifejlesztjük a LiveAgentet – egy szuperül feltöltött ügyféltámogatási eszközt, amely élő csevegést, jegykezelést és ügyfélszolgálati lehetőségeket kínál.

A többi már történelem. A LiveAgent két megfélemlíthetetlen úttörő lélek által született, akik elhatározták, hogy álmaikat valóra váltják. És megis tették. Ma a LiveAgent világszerte több, mint 150 millió felhasználót és több, mint 40 000 vállalkozást szolgál ki. Több, mint 100 alkalmazottunk és három irodánk van – kettő Európában (Pozsony és Kijev), egy pedig New Yorkban.

A legjobb rész? Majdnem 15 évvel később ügyfeleink tanúsítják elkötelezettségünket annak érdekében, hogy a LiveAgent a piac legjobb és legsokoldalúbb ügyfélszolgálati szoftverévé váljon.

Küldetés

A LiveAgentnél elkötelezettek vagyunk a megfizethető, funkcionális és mindenekelőtt hasznos szoftverek létrehozása mellett. Célunk, hogy folyamatosan fejlesszük gondolkodásunkat, tervezzük és kódoljuk a határainkat, hogy folyamatosan fejlődjünk. Arra törekszünk, hogy olyan innovatív eszközt kínáljunk, amely folyamatosan fejlődik az ügyfeleink igényeinek megfelelően.

Vállalati jövőkép

Célunk, hogy az ügyfélszolgálatot minden vállalkozás középpontjába állítsuk. Azt akarjuk, hogy a kiváló ügyfélszolgálat elérhető legyen, valamint bevett gyakorlat. A kiváló szolgáltatásnak nem kell rendkívülinek lennie; adottnak kell lennie, függetlenül a kommunikációhoz használt csatornától.

Találkozzon csapatunk vezetőivel

  • Andrej Harsani

    Andrej Harsani

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.