Ingyenes próba

Az élő chat szoftver előnyei

Manapság az ügyfelek jól tudják, mire számíthatnak az ügyfélszolgálat terén.

  • Az ügyfelek minden támogatási csatornához hozzáférnek, hogy kényelmesen megválaszolják kérdéseiket.
  • Nem számítanak arra, hogy hosszú hívási sorokban várakoznak.
  • Részletes válaszokat akarnak és ezeket azonnal akarják.

Sőt, elvárják, hogy a márka támogatási szempontból következetes legyen!

Nos, egy márka következetesen kínálhat ilyen kifogástalan ügyfélszolgálatot?

Igen és ezért látjuk, hogy a vállalkozás tulajdonosai olyan eszközöket használnak, mint például aÉlő Chat szoftver – LiveAgent, hogy megkönnyítsék a folyamatokat.

Bizonyára észrevett egy kis chat ikont a weboldal jobb alsó sarkában. Ezt a szoftvert szolgáltató eszközként használva vállalkozása:

  • Valós idejű támogatást nyújthat
  • Megfigyelheti látogatói tevékenységeit
  • Követheti ügyfelei visszajelzéseit
  • Kiszámolhatja az ügyfelek elégedettségi rátáját

Ezen élő chat előnyök mellett egy szervezet sokkal többet érhet el. Röviden az élő chat eszközkényelmes lehetőség lett nemcsak az ügyfelek, hanem a weboldal tulajdonosok számára is.

Vessünk egy pillantást néhány legfontosabb élő csevegési előnyre, amelyeket a webhelytulajdonosok kihasználhatnak az élő chat szoftverrel.

elo-chat-szoftver-LiveAgent

Főbb élő chat előnyök

Kétségtelen, hogy az élő csevegés felvértezi a márkákat, hogy gyorsabban megoldják az ügyfelek kérdéseit. A szoftver használata azonban nem korlátozódik az azonnali támogatásra. Sokkal több előnye van, amelyet egy márka elérhet a használatából.

#1: Csökkenti a támogatás kiadásait

A Forrester kutatási tanulmánya szerint, az élő csevegés által nyújtott ügyfélszolgálat 17-30%-kal olcsóbb, mint egy telefonhívás. Ez azért van, mert egy telefon nem teszi lehetővé, hogy egyszerre több ügyfelet kezeljen. Míg a több ügyfél kezelése az élő csevegés segítségével sokkal könnyebb. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy időt és erőforrásokat takarítsanak meg.

Összesítő: Kevés élő csevegési szolgáltató képes több ügyfelet kezelni a telefonos támogatást nyújtó alkalmazottak nagy csapatához képest. Ez kevesebb támogatási kiadást eredményez.

#2: Növeli az értékesítést

Növelni szeretné az eladásokat? Szerezze meg az élő csevegés előnyeit!

Egy Amerikai Marketing Szövetségi tanulmány állítása szerint az élő csevegés használata 20%-kal növelheti a konverziókat, és a tipikus megtérülési ráta (az értékesítési csapat számára fizetett élő chat eszközből) meghaladja a 300%-ot. Sőt, a tanulmányból az is kiderül, hogy az eszközt használók háromszor nagyobb eséllyel vásárolnak, mint azok, akik nem.

Összesítő: Az élő csevegés elősegíti a több lead létrehozását, és ezt követően értékesítéssé alakításával hatékony folyamattá válik. Ügyfélszolgálati csapata több teret kap a látogatók hűséges ügyfelekké alakításához.

#3: Javítja az ügyfél-elégedettséget

Tudta, hogy az élő chat akár 73%-kal is növelheti az elégedettség arányát az e-mailhez (61%) és a telefonos támogatáshoz (44%) képest? Nos, ezt egy eDigital Customer Service Benchmark.

Összességében az élő csevegés a a legjobb értékesítési konverzió hack, amivel ma rendelkezünk. Az ügyfélszerzéstől a konverzióig az eszköz segíti a márkát abban, hogy valós időben kapcsolatba lépjen a látogatókkal és gyorsabban megoldja kérdéseiket.

Nyilvánvalóan az ügyfelek magabiztosabbnak érzik magukat, ha egy webhelyen találnak egy élő chat szoftver megoldást. Ez azért van, mert tudják, hogy a kérdéseiket pillanatok alatt megoldják!

Összesítő: Az élő csevegés segít azonnali megválaszolásban és sikerrel járhat, ha ugyanolyan biztosítékot nyújt az ügyfeleknek. Ez a tökéletes recept az ügyfélszolgálat és a hűség javítására.

#4: Fedezze fel az ügyfelek problémáit

Volt idő, amikor az ügyfeleknek türelmesen kellett várniuk, amíg a hívásukat várakoztatták. De ahogy a technológia fejlődött, úgy alakult a türelmük is. Az ügyfelek számára a legrelevánsabb probléma az volt, hogy azonnali választ nem kaptak kérdéseikre. Azonban az élő chat repülő színekkel oldotta meg a problémát.

Sőt, sokkal egyszerűbb a személyes érintés hozzáadása a beszélgetéshez, ennek oka az, hogy üzemeltetői valós időben figyelemmel kísérhetik a látogatói tevékenységeket.

Ez előnyt jelent számukra;

  • lehetséges problémák, amelyekkel egy oldalon találkozhatnak
  • mi akadályozza meg őket abban, hogy tovább böngésszenek egy oldalt
  • mire lehet számítani abban az esetben, ha a látogató beszélgetést kezdeményezne

Az ügyfelek különféle fájdalmi pontjainak további megértése érdekében az üzemeltetők könnyen hozzáférhetnek a csevegési átiratokhoz és megjegyezhetik, hogy mit ne tegyenek, amikor a következő alkalommal ugyanazon ügyfélnek nyújtanak támogatást.

Összesítő: Fedezze fel gyorsabban az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat, javítsa a szolgáltatásokat ennek megfelelően, és örömmel töltse el ügyfeleit.

#5: Szerezzen versenyelőnyt

Feltehetjük a kérdést: “Hogyan nyújt az élő csevegő szoftver használata versenyelőnyt egy vállalkozás számára?”

A Telus International kijelenti, hogy a nagyvállalatok továbbra sem használják élő chat eszközüket a weboldalukon. Ez azt jelenti, hogy rengeteg előnyt veszítenek, amelyet ez az eszköz kínál. Egy másik tanulmány azonban azt állítja, hogy a webhelyek csupán 9%-nál találták meglévő élő chat szolgáltatásokat, mellyel valós idejű támogatást kínálnak ügyfeleiknek.

Ezek a statisztikák azt jelzik, hogy vállalkozása versenyelőnyt szerezhet a piacon olyan nagy nevekkel szemben, akik nem tettek élő csevegést a webhelyükre. Ez nagyszerű módja annak, hogy támogatottsága elérhetőbb és azonnali legyen. Az ügyfélszolgálati csapata lehetőséget kap arra, hogy proaktívabbá váljon, amit ma az ügyfelek elvárnak egy márkától.

Összesítő: Az élő csevegés lehetővé teszi, hogy vállalkozása kiemelkedjen a versenytársak közül, és másokhoz képest gyorsabban érjen el több embert.

Más előnyei

Ezek mellett vállalkozása olyan előnyöket is elérhet, mint:

  • Javítja a piaci elérést
  • Proaktívabbá válás
  • Hozzáférés a jelentésekhez annak megértése érdekében, hogy vállalkozása hol hiányos szolgáltatóként
  • Figyelje ügyfelei visszajelzéseit és javítsa szolgáltatásait

Azonban ezeknek az előnyöknek az elérése melyeket élő chat nyújt fontos tudni, milyen tippeket és trükköket tudsz megvalósítani. Segít vállalkozásának gond nélkül növelni az ügyfelek elégedettségét. Nézzük át ezt a bonyolult tippeket és trükköket, amelyek segítségével márkája mindig örömet szerezhet az ügyfelek számára.

Kötelezően követendő élő chat tippek & trükkök

Az érme egyik oldala az élő csevegés folyamatos nyomon követése és a látogatók viselkedése az Ön webhelyén. A pozitív hatások érzéséhez használja az élő chatet a weboldalán, fontos figyelembe venni bizonyos tényezőket, amelyek átfogó képet adnak a támogatási folyamatról. Vannak, akik döntő tényezőknek nevezik őket, míg mások közülük hatékony tippeknek és trükköknek tartják őket.

Adjon hozzá emberi érintést

Név szerint mutassa be magát az ügyfeleknek. Ahelyett, hogy képet adna az elektronikus interakcióról, az ügyfelek emberi érintést fognak érezni, mivel tudnák, hogy egy valós személy ül a másik oldalon, hogy válaszoljon kérdéseikre.

Használjon gépelési mutatókat

A gépelési mutató megnyugvást ad a látogatóknak azzal kapcsolatban, hogy az operátorok aktívan részt vesznek a beszélgetésben.

Kerülje az ellipszisek használatát

Kerülje annak a bizonyos három kis pontnak a használatát miközben élő chat beszélgetést folytat, mivel ez azt az érzést kelti, hogy az operátorok közvetett módon beszélnek az ügyfelekkel.

NE használjon csupa nagybetűt

Ne írja a teljes mondatot nagybetűkkel, hogy elkerülje az ügyfelek számára azt az érzést, hogy a szolgáltatók kiabálnak velük.

Használjon Emojikat

Felveheti az emojik használatát, hogy emberi kapcsolatot teremtsen beszélgetéseiben és segítse az üzemeltetőket barátságos oldaluk megmutatásában.

Használja a konzervált válaszokat

Használjon konzervált válaszokat a válaszidő csökkentése és az összes operátor közötti konzisztencia fenntartása érdekében.

Legyen mindig proaktív

Mielőtt az ügyfelek problémáikkal fordulnának Önhöz, először tanulja meg őket kezelni. Személyre szabott, proaktív üzeneteket küldhet élő csevegésen keresztül, amely nemcsak azt jelzi, hogy törődik velük, hanem javítja az operátorok termelékenységét is.

A chateket a megfelelő osztályra irányítja

Az élő chat segíthet az ügyfélmegkereséseket a megfelelő részlegre küldeni. Csak annyit kell tennie, hogy átirányítja őket az érintett részlegekhez tartozó operátorokhoz.

Elo-chat-elonyei-Iranyitas-megfelelo-osztalyra-LiveAgenr
Osztályok

Engedélyezze a fájlátvitel használatát

Az emojik használata vagy a nagybetűk használatának elkerülése mellett egy másik módja annak, hogy ügyfeleinek megmutassa, hogy törődik velük, az a fájlátvitel használatának engedélyezése. A releváns fájlok elküldésével olyan hangulatot kapnak, hogy az üzemeltetők aktívan részt vesznek a beszélgetésben, és inkább a megfelelő információkat küldik időben.

Tanulja meg a csevegés utáni felmérési űrlapok hasznát

Ahelyett, hogy egy bizonyos időszak után külön NPS-űrlapot küldene minden egyes ügyfelének, csevegés utáni űrlapokkal is gyűjtheti látogatói és ügyfél-visszajelzéseit a szolgáltatásaihoz. Ez lehetővé teszi, hogy megtudja, hol állnak szolgáltatásai, és hogyan lehet tovább javítani.

Nyújtson lépésről lépésre támogatást a társ böngészéssel

Használja a társ böngészést arra az esetre, ha nincsenek önsegítő cikkei, amelyek útmutatóként szolgálnak az ügyfelek számára. A csevegés közbeni gyakorlati megközelítéssel az üzemeltetők mélyreható támogatási élményt nyújthatnak ügyfeleinek.

Használjon chat történetet, hogy ismerhesse ügyfelei fájdalom pontjait

Biztos oka lehet annak, hogy bizonyos ügyfelek nem fordulnak az Ön márkájához, miután első alkalommal kaptak támogatást. Itt az ideje megtudni, miért történik ez. Használja a csevegési előzményeket annak elemzéséhez, hogy mi tévedett a csevegés során, és hogyan nem lehet megismételni a jövőbeni beszélgetések során.

Ragadja meg a leadeket és ápolja őket egy erőteljes CRM integrációval

Élő chat hozzáadásával egyértelműen segíthet vállalkozásának több leadet generálni. Azonban nem csak ezek megörökítése kell összpontosítania. Integrálja az élő csevegést olyan hatékony CRM platformokkal, mint például; A Salesforce, az MSDynamics vagy a SugarCRM a minősített leadek felsorolására és vásárlói vásárlásra ösztönzésére.

Engedélyezze a belső chat-beszélgetéseket a válaszidő javítása érdekében

Engedje meg az operátoroknak, hogy jobban kezeljék a nehéz csevegési munkameneteket, engedélyezve a „suttogás” üzenetek használatát.

Legyen elérhető ügyfeleinek bármikor, bárhol

Kétségtelen, hogy az ügyfelek elvárják, hogy gyors legyen. De valóban lehetséges minden órában? Igen. Az élő chat mobil appal üzemeltetői szabadon válaszolhatnak az ügyfelek kérdéseire, bárhol is legyenek. Ne feledje, hogy az azonnali támogatás a kulcs az ügyfelek megnyeréséhez.

Élő chat előnyei; vállalkozásának általános növekedése

Annyi mindent kell felfedezni és megérteni az élő chat szoftver használatával. Az élő csevegés előnyei azonban csak akkor érhetők el, ha tudja, milyen stratégiákat kell megvalósítani a szoftver használata közben. Ezzel a cikkel a következőkre törekszünk:

  • a vállalkozás haszna az eszköz használatából
  • tippek és trükkök, amelyek javítják a használatát

Fedezze fel saját maga

Tesztelje tudását közvetlenül a LiveAgent-ben.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..