Ingyenes próba
  • Akadémia
  • Hogyan válasszunk jegykezelő rendszert – Ellenőrzőlista

Hogyan válasszunk jegykezelő rendszert – Ellenőrzőlista

A piacon számos különféle jegyrendszer-szoftver érhető el. Így a vállalkozásának megfelelő kiválasztása elsöprő, kihívást jelentő és időigényes feladat lehet. Akár már rosszul illeszkedő megoldással küzd, vagy csak most kezdi kutatni a lehetőségeket és értékeli a platformokat; valószínűleg számos olyan szolgáltatóval fog találkozni, akik azt állítják, hogy termékük jobb, mint a versenytársaké. A megalapozott választás jóval a szolgáltatáslisták összehasonlítása előtt kezdődik. Az alábbiakban egy 8 lépéses, jegyértékesítő rendszer ellenőrzőlista áll rendelkezésre, amely kiválasztja a vállalkozásának legmegfelelőbb jegykezelő rendszert.

8 lépés a vállalkozásának megfelelő jegyrendelő szoftver kiválasztásához

1. Határozza meg támogató csoportjának igényeit

Az Ön támogató csapata az, amely folyamatosan használja a jegyrendszert és erősen támaszkodik rá. Ezért első lépésként érdemes beszélnie a csapata tagjaival, és összegyűjteni néhány információt. Például a jelenleg szembesülő problémák, és milyen jegyrendszer-megoldást preferálnának. Ezért meghatározhatja, melyik szoftverrel tudnák jobban támogatni az ügyfeleket. Sőt, a napi rutin egyszerűsítése és a termelékenység növelése.

2. Vegye figyelembe az ügyfelek igényeit

Míg a fő gondja egy jegyértékesítő szoftver megtalálása, amely maximalizálja az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságát; azt is meg akarja határozni, melyik megoldás teszi lehetővé számukra a zökkenőmentes és következetes ügyfélszolgálati élmény nyújtását. Gondoljon egy ideális ügyfél-támogatási interakcióra. Milyen a jelenlegi szolgáltatási tapasztalat az ügyfél szempontjából? A jegyrendszer mely tulajdonságai és funkciói segíthetik csapatát az ügyfélélmény javításában?

3. Döntse el a jegyrendszer költségvetését

Számos kisvállalkozás figyelmen kívül hagyja a jegykezelő szoftvert, feltételezve, hogy nem engedheti meg magának. Bizonyos jegyvásárlási eszközök azonban a nagyvállalkozásokat célozzák meg, és magasabb előfizetési tervekkel rendelkeznek. Van még sok más, amely nagyszerű az KKV-k számára, és sokkal kedvezőbb árúak. Ha a költség kritikus tényező a szervezete számára; állítson be költségvetést, és kutassa ki a költségkeretnek megfelelő opciókat. Ha egy eszköz nem kínálja fel azt, amire szüksége van benne, akkor térjen át a következő értékelésére.

4. Válassza ki a megfelelő jegyértékesítő szoftvertípust

Gondoljon a jegykezelő szoftver típusára, amely a legmegfelelőbb a vállalkozás méretének és igényeinek. Itt vannak a jegyrendszer típusai; A felhőalapú és webalapú (SaaS) megoldások általában jobban megfelelnek a kis- és középvállalkozásoknak, mivel könnyebben telepíthetők és használhatók, nagy skálázhatóságot és rugalmasságot kínálnak, alacsony költséggel megvalósíthatók, nem szükségesek telepítve van a saját szerverére, és nem igényel házon belüli informatikai szakértelmet a kezelésükhöz. Míg a helyszíni, a vállalati és a nyílt forráskódú rendszereket leginkább azok a nagy szervezetek részesítik előnyben, amelyek teljes körű ellenőrzést szeretnének gyakorolni az adatok biztonsága és az információk titkossága felett, mivel ezeket a megoldásokat helyben az ügyfél saját szerverén tárolják. Ezeket is költségesebb és nehezebb megvalósítani.

5. Határozza meg, hogy milyen funkciókat keres

Készítsen listát a nélkülözhetetlen (muszáj) és a nem alapvető (jó-ha) funkciókról. Ezért szűkítheti a szoftvergyártók választását, és felhasználhatja a különböző eszközök összehasonlításakor. Ha a listával küzd, kérje meg ügyfélszolgálati csapatát, hogy írja le; minden olyan funkció, amely eszükbe jut, és amelyet hasznosnak tartanának. Ezután helyezze őket a két oszlop bármelyikébe, hogy megfelelő jegykezelési rendszer ellenőrzőlistát készítsen:

Ha különféle ügyféltámogatási lehetőségeket kínál, akkor az eszköz azon képességének, hogy a több csatornáról érkező összes kérelmet egyetlen központosított postaládába tömörítse, a kötelező funkciók tetején kell lennie.

Az automatizálási képességek szintén elengedhetetlenek a robusztus jegykezelő rendszerhez. Ez biztosítja, hogy a jegyeket mindig a megfelelő ügynökökhöz irányítsák, ami gyors és hatékony felbontást tesz lehetővé.

Az együttműködési funkciók, a címkézés, a konzervált válaszok, az SLA-kezelés, a jelentések és az elemzések kritikusak lehetnek az ügyfélszolgálati csapat számára is. Egyéb fontos tényezők, amelyeket figyelembe kell venni a jellemzők kiválasztásával együtt egyszerű megvalósítás és használat, testreszabási lehetőségek, az adatok biztonsága és adatvédelme, az eszköz támogatása.

6. Ügyeljen a méretezhetőségre és az integrációs lehetőségekre

Az opciók értékelésekor ügyeljen az eszköz méretezhetőségére. Növekedhet a vállalkozásával együtt, hogy magasabb előfizetési csomagra válthasson? Szintén elengedhetetlen annak biztosítása, hogy a jegykezelési megoldás jól illeszkedjen a szervezetében használt szoftvereszközökhöz. Ilyenek például az e-kereskedelem vagy a fizetésfeldolgozó rendszerek, az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverek, az online elemzések stb.

7. A potenciális szolgáltatók listája és tesztvezetés

Válassza ki azon potenciális jegyrendszer-szolgáltatók listáját, amelyek megfelelnek a kívánt kötelező funkciók készletének, és a költségkeretének megfelelő árazási terveket kínálnak. Miután megvan néhány lehetőség kipróbálásra regisztráljon egy ingyenes próbára, hogy tesztelje az egyes megoldásokat. Így láthatja, melyik felel meg legjobban az Ön igényeinek. Vegye figyelembe azonban, hogy egyes gyártók nem biztosítanak ingyenes hozzáférést az eszköz összes funkciójához. Hívja be ügyfélszolgálati csapatát az egyes jegyrendszerek tesztelésére. A legjobb megoldás az lesz, amelyet képesek könnyen felvenni és futtatni.

8. Tekintse meg, hogy a többi felhasználó mit mond az eszközről

A tesztelési kísérletek valóban hasznosak. Azonban nem fogja tudni ugyanúgy használni az eszközt, amikor a valós vásárlói kéréseket teljes terjedelmében kezeli. Ezért, hogy teljesebb képet kapjunk; van értelme a felhasználói vélemények további ellenőrzésére (olyan webhelyeken, mint a Capterra vagy a G2Crowd). Így láthatja, hogy a különböző jegyrendszerek ügyfelei hogyan; beszéljen a tapasztalataikról és arról, hogy mit élvez és mit nem szeret az általuk használt szoftver. A legnépszerűbb véleményeken kívül mindenképpen nézze meg a negatívakat is (ha vannak ilyenek). Így megértheti, hol marad el az eszköz, és mely potenciális problémákkal szembesülhet.

A megfelelő jegykezelési megoldás megszerzése nagyszerű befektetés a szervizcsapatba, az ügyfelekbe és végső soron a vállalatába. Átgondoltan és alaposan átgondolva a jegykezelési szoftver eszközöket és kiválasztva a szervezetének leginkább megfelelőt; beállítja csapatát a siker érdekében, és javítja az ügyfelek szolgáltatási élményét.

Fedezze fel saját magától

A tudás fontos, de csak akkor, ha a gyakorlatba ültetik. Tesztelje le mindazt, amit az akadémiánkon tanult a LiveAgent-ben.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..