Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mi az élő chat szoftver?

Mi az élő chat szoftver?

Az élő csevegő szoftver az azonnali ügyfélszolgálatot lehetővé tevő rendszer. Hogyan? A fogyasztók egyszerűen rákattinthatnak egy élő chat gombra, amelyet általában a weboldal jobb alsó sarkában helyeznek el, és valós időben segítséget kaphatnak. A vállalkozások használhatják a csevegési modult; támogassa a meglévő ügyfeleket, lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, és kezdeményezzen beszélgetéseket a webhely látogatóival azáltal, hogy proaktív módon meghívja őket csevegésre.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t

Az élő csevegéstámogató szoftver története

Az internet térnyerésével; a vállalkozások számos jelentős változáson mentek keresztül, hogy utolérjék a technológiát és a növekvő fogyasztói igényeket. Mivel az ügyfélszolgálatnak ennek megfelelően kellett fejlődnie, az üzleti csevegés új támogatási csatornaként jelent meg. Így a fogyasztók közvetlen kapcsolatba kerülhetnek a vállalatokkal, és elkerülhetőek a telefon kellemetlenségei (várakozás, megszakított hívások stb.).

Az első csevegőszoftver-szolgáltatók egy része a 2000-es évek elején jött létre. A korai csevegés szolgáltatói egyszerűen felajánlottak egy alapszintű élő chat platformot. A koncepció azonban lassan vált érdekessé a vállalatok körében. Általában feleslegesnek tartották, és nem érte meg a beruházást. A legtöbb fogyasztó még mindig megszokta, hogy felveszi a telefont, hogy megválaszolják kérdéseit és megoldják a problémákat.

Az elmúlt években az élő chatet támogató szoftverek népszerűsége gyorsan növekedett. Így ez már nem vált opcióvá; mivel egyre több fogyasztó szeret online termékeket és szolgáltatásokat vásárolni, és közben segítséget kérni. Az élő csevegőszoftverek globális piacát 2016-ban 590 millió dollárra becsülték. Az előrejelzések szerint 2023-ig eléri a 997 millió dollárt, ami 2017-től 2023-ig 7,5%-os CAGR-növekedéssel (Allied Market Research Report).

Mely iparágak használják leginkább az élő chat szoftvert?

  • Kiskereskedelem és e-kereskedelem
  • Utazás és vendéglátás
  • IT és tanácsadás
  • Telekommunikációs társaság és gyógyszerészet
Mi-az-elo-chat-szoftver

Főbb élő chat támogatás statisztikák

  • Az online fogyasztók 44%-a állítja, hogy online vásárlás során élő emberek válaszolnak a kérdésekre; ez az egyik legfontosabb funkció, amelyet egy weboldal kínál. (Forrester Kutatás)
  • Az ügyfelek 63%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza olyan webhelyre, amely élő csevegést kínál, szemben azzal, amelyik nem. (Forrester Kutatás)
  • A 18–34 éves fogyasztók 60%-a rendszeresen használja az élő chatet az ügyfélszolgálathoz. (A Microsoft globális ügyfélszolgálati jelentése)
  • Az ügyfelek 53%-a szívesebben használna online csevegést, mielőtt támogatást kérne egy cégtől. (Harris Kutatás)
  • Az Y generáció 63%-a azt szeretné, ha az alapvető ügyfélszolgálati kérdésekre csevegéssel vagy hagyományos csatornákkal válaszolnának. (Software Advice)
  • Az élő csevegés minden ügyfélszolgálati csatorna esetében a legmagasabb elégedettségi szinttel rendelkezik, 73%-kal; szemben az e-mail 61%-kal és a telefon 44%-ával. (eConsultancy)

Melyek az élő chat szoftver főbb jellemzői?

Az élő chat szoftver alapvető szolgáltatásainak némelyike felajánlja;

  • Proaktív csevegés: beszélgetések kezdeményezése a webhely látogatóival, akik egyébként nem nyitottak csevegést, és azonnali segítséget kínál.
  • Valós idejű forgalomfigyelés: az üzleti csevegés biztosítása az üzleti élet számára a látogatók viselkedésének mélyebb betekintését is jelenti. Így megértheti, honnan jöttek és hogyan használják a weboldalt.
Weboldal-figyelés-chat áttekintés
  • Chatek kiosztása: csevegés átadása ingyenes szolgáltatóknak, vagy az ügyfelek automatikus irányítása olyan ügynökökhöz, akik korábban már voltak velük kapcsolatban.
  • Sablon válaszok: lehetővé teszik a támogatási ügynökök számára a válaszidő gyorsítását; előre meghatározott szövegrészletek használatával, amelyeket gyakran használnak a csevegésekben.
  • Fájlátvitel: fájlok megosztása a csevegés üzemeltetői és a webhely látogatói között.
  • Offline űrlapok: lehetővé teszik a látogatók számára, hogy kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül küldjenek üzeneteket, még akkor is, ha a csevegési szolgáltatók nincsenek online.
  • Csevegés utáni felmérés: visszajelzések fogadása az ügyfelektől és az ügyfelek elégedettségének mérése azáltal, hogy lehetővé teszi számukra a csevegési beszélgetések értékelését.

Fontosabb megfontolandó tényezők a chat szoftver szolgáltató kiválasztásakor

A piacon elérhető számos élő chat szolgáltató közül nehéz lehet kiválasztani egyet. Ezért leírtuk a legkritikusabb tényezőket, amelyeket figyelembe kell vennie a csevegési szolgáltató kiválasztásakor;

Felhőalapú vs. Önállóan üzemeltetett

Az önállóan üzemeltetett szoftvereket a szervezet saját technikai infrastruktúráján tárolják. A felhőben tárolt szoftver egy harmadik fél szerverén található, és rendelkezik; rendszeres frissítésekkel, hozzáférhetőséggel bármikor és bárhol, biztonsággal, adatmentésekkel és helyreállítással, 24/7 támogatással. Egyes szolgáltatók mindkét lehetőséget kínálják.

Harmadik féltől származó szoftver integrációk

A legmodernebb élő chat megoldások lehetővé teszik harmadik féltől származó alkalmazások, például a közösségi média, az e-kereskedelem, az e-mail marketing, a CRM és a CMS eszközök integrálását, amelyek kritikusak lehetnek egy vállalkozás számára.

Könnyű beépítés és testreszabás

A telepítés egyszerűsége és a felhasználóbarát kezelőfelület, valamint a rendelkezésre álló testreszabási lehetőségek széles skálája elengedhetetlen tényező az élő chat szoftver megvásárlása előtt. Győződjön meg arról, hogy megvizsgálja a nyelvek, stílusok, betűtípusok és színek személyre szabását a csevegőmodulban.

Biztonság

A biztonságos élő csevegés elengedhetetlen. Titkosított kapcsolat, az eladó tűzfala, adatmentési terv és adatvédelmi irányelvek; a csevegésszolgáltatók kutatása során a biztonsággal kapcsolatos alapvető tudnivalókról van szó.

Mobil támogatás

Számos olyan fogyasztóval, akik okostelefonjukról érnek el weboldalakat; Szükség lehet mobilra optimalizált csevegőeszköz rendelkezésre állására minden platformon és mobileszközön, különösen az e-kereskedelmi vállalkozások számára.

Speciális funkciók

Míg az alapvető chat funkciók általában elegendőek a kisvállalkozások számára, a nagy szervezeteknek fejlettebb élő chat szoftverfunkciókra lenne szükségük. A legtöbb gyártó ingyenes próbaverziókat kínál, amelyek lehetővé teszik az összes, vagy csak az élő chat funkciók tesztelését.

Fedezze fel saját maga

A LiveAgent egy átfogó ügyfélszolgálati megoldás, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfelek kérdéseit egy felületről. A rendszer magában foglalja a jegykezelést, az élő csevegést, a telefonos központot, az ügyfélportált, a tudásbázist, a fórumot, a közösségi média integrációit és egyebeket. Ha többet szeretne megtudni, tekintse meg az alábbi videót.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mely iparágak használják leginkább az élő csevegést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat szoftvert manapság számos iparágban használják. Leginkább azonban a kiskereskedelemben, az e-kereskedelemben, az utazási és vendéglátóipari, az informatikai és a telekommunikációs iparban.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek az élő chat szoftver főbb jellemzői?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat szoftver főbb jellemzői a proaktív csevegés, a csevegés szétosztása, a sablon válaszok, a fájlátvitel, az offline űrlapok, a csevegés utáni felmérés és a valós idejű forgalomfigyelés.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kell befektetnie a vállalatának a megfelelő élő chat szoftverbe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Forrester Research szerint az online fogyasztók 44%-a állítja, hogy ha online vásárlás során élő emberek válaszolnak kérdéseikre; az az egyik legfontosabb funkció, amelyet egy weboldal kínál.” } }] }

Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.