Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Segédpult Felszerelés

Milyen felszerelésre van szükség egy segédpult futtatásához?

A segédpult ügynökök szolgáltatási kérelmekre válaszolnak és technikai segítséget nyújtanak az ügyfeleknek segédpult szoftvert használva. A segédpult csapatának egy irodai helység biztosításán kívül egy segédpult beállítása és futtatása minimális ügynök felszerelési befektetést igényel. Egy segédpult ügynöknek szükséges egy számítógép, egy fejhallató a bejövő/ kimenő hívások kezelésére és egy nagy sebességű internetkapcsolat a kezdéshez.

Számítógépek és fejhallgatók

Általában a minimális számítógépkövetelmény egy felhő-alapú segédpultnak tartalmaz legalább egy 2 GHz-es többmagos processzort, legalább 4 Gb (ha lehet több) memóriát (RAM) és legalább 500 MB elérhető merevlemez tárhelyet. Ha a segédpultja hang interakciókat is kezelni fog, a csapatának szüksége van magas minőségű fejhallgatókra is. Rendelkezniük kell zajszűrő képességet, amely segít minimalizálni a zavaró tényezőket, ami megelőzheti az ügynökök számára a magas minőségű szolgáltatás nyújtását.

Stabil internetkapcsolat

Ahhoz, hogy zökkenőmentes szolgáltatást és sima műveletet biztosíthasson a szoftvernek, egy segédpult futtatása igényel egy gyors és stabil internetkapcsolatot, amelynek elegendő sávszélessége van annak érdekében, hogy kezelni tudja a bejövő jegymennyiséget és a telefonhívásokat. Egy szegényes internetkapcsolat negatívan hatna az interakciókra segédpult ügynökei és ügyfelei között.

Dedikált irodahelyiség

Egy házon belüli segédpult beállításának szüksége van egy irodahelyiség kihelyezésére és felszerelésére, amely megfelelő kényelmi és biztonsági szintet biztosít ügynökei számára. A munkahely mérete, funkciója és hardver követelményei magasan függenek a segédpult csapata méretén és a támogatott média formátumokon.

További felszerelések

Bár a felhő-alapú megoldások növekedően egyre túlnyomóbbak a kis- és középvállalatok számára, a nagy méretű szervezetek nagyobb segédpult csapatokkal talán a helyszíni csoportosítást preferálják. A helyszíni segédpult beállítása és futtatása igényli, hogy saját szerverei legyenek a segédpult szoftver hostolására. A specifikus szerver követelmények gyakran listázva vannak a segédpult szoftver biztosító által.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Try LiveAgent

Mik a segédpult eszközök?

Segédpult szoftver

Ahhoz, hogy hatékonyan kezelje az ügyfél interakciókat és a szolgáltatási kérelmeket számos támogatói csatornán keresztül, az ügynököknek szükséges egy professzionális segédpult szoftver, amely a megfelelő funkciókkal és képességekkel van felszerelve. A Jegykezelés, automatizációs szabályok, SLA kezelés, többcsatornás kommunikációs támogatás, jelentés és önkiszolgáló képesség csak néhány a fontos funkciókból a modern segédpult megoldás érdekében.

LiveAgent - Készítsen ügyfél értéket a segédpulttal

Ügyfélkapcsolat Menedzsment

Az ügyfélkapcsolat kezelés kulcsfontosságú, hogy magas minőségű támogatás és sima szolgáltatási élményt biztosítson. A CRM minden információt tárol az ügyfelekről és az interakció történetükből a szervezettel kapcsolatban. Ez lehetővé teszi a segédpult ügynökök számára, hogy magasan releváns, személyre szabott támogatást szállítsanak. A legtöbb segédpult rendszer beépített CRM-mel rendelkezik vagy lehetővé teszi az integrációt a társaság meglévő CRM rendszerével.

CRM-LiveAgent

Híváskezelési eszközök

A segédpult ügynökök használhatják a híváskezelési eszközöket a hangalapú ügyfél interakciók támogatására. A hívásközpont és a VoIP képességek segédpultba való integrálásával az ügynökök kezelhetik a bejövő hívásokat és a kimenő kommunikációkat. A funkciók, mint az automatikus híváselosztás (ACD), hívásátirányítás, rögzítés és más hívásközponti funkciók hatékony kezelést biztosítanak a bejövő hívásokra, míg az automatikus tárcsázási eszközök (mint az automatikus tárcsázó, prediktív tárcsázó és az erő tárcsázó) a magas kimenő hívásmennyiség kezelésére lehet szükséges.

Híváselosztás beállítások a Kontakt központ szoftverben - LiveAgent

Teljesítményfigyelő eszközök

A segédpult szoftver rendszerek gyakran tartalmaznak vagy integrálhatóak a jelentési és az analízis eszközökkel, amelyek menedzsereket biztosítanak betekintéssel az ügynök produktivitásba és teljesítménybe, illetve lehetővé teszik a fontos segédpult metrikák és KIP-k nyomon követését. Ezen adat alapján a segédpult csapatvezetők felismerhetik azokat a területeket, amelyekre fejlesztések szükségesek vagy kiszúrhatják az alul teljesítő ügynököket, akik nem érik el a teljesítmény célokat és további tréningre van szükségük.

Teljesítményjelentés az Ügyféltámogató szoftverben - LiveAgent

Munkaerő menedzsment eszközök

Ahhoz, hogy megbizonyosodjon róla, hogy a segédpult támogatói központ megfelelően van felszerelve és csúcson teljesít, a segédpult menedzserek hasznosíthatják a munkaerő menedzsment eszközöket. A WFM szoftver lehetővé teszi a segédpult menedzserek számára, hogy a segédpult felszerelési követelményeket kalkulálják és előrejelezzék, megfelelő ügynök menetrendeket készítsenek és rendeljenek hozzá, megfigyeljék az ügynök ragaszkodását és a menetrendek megfelelőségét.

Mennyibe kerül ténylegesen egy új segédpult központ beállítása?

A segédpult támogatói központ igazi költsége sok faktortól függ, például az üzlete és a támogatói csapata mérete, az ügyfél támogatási büdzséje és a segédpult szoftver típusa (helyszíni vagy böngésző-alapú segédpult szoftver). Ha a beállítás és a futtatás összköltségét kalkulálja egy új segédpult központnak üzletének, a következő kiadásokat vegye figyelembe:

  • Az új ügynökök alkalmazása és képzésének költsége
  • Alkalmazotti fizetések, előny és adminisztratív kiadások
  • Az irodahelyiség bérlése (kivéve, ha távügynököket alkalmaz)
  • Folyamatos kiadás az irodai segédprogramok és az internetkapcsolat miatt
  • Irodai bútorok (asztalok, székek)
  • Ügynök felszerelés (számítógépek, fejhallgatók)
  • A segédpult szoftver és a hívások költsége

A segédpult központ beállításának és futtatásának a költsége változhat az alapján, hogy felhő-alapú vagy helyszíni kihelyezést választ. A felhő-alapú segédpult szoftver megoldások, mint a LiveAgent havi feliratkozási díjakat igényelnek, amelyek különbözhetnek az ártervtől függően, amelyet választ és az elérhető funkciók szélességétől. Míg a helyszíni segédpult eszközök előleges befektetést igényelnek, amely tartalmazza a szoftver licenc és a szerverek vásárlását, a folyamatos karbantartást és a működési költségeket beleértve.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Milyen felszerelésre van szükség egy segédpult futtatásához?

Egy házon belüli segédpult beállítása és futtatása irodahelyiséget igényel (ha nem távoli segédpultot állít be úgy, hogy az ügynökök a saját helyzetükről dolgoznak), megfelelő ügynök felszerelést (asztali számítógépek/laptopok, fülhallgatók) és egy stabil nagy sebességű internet kapcsolatot elég sávszélesség kapacitással, hogy felérjen a jegymennyiségéhez. A helyszíni segédpult megoldások beültetése igényli a saját szervereit is annak érdekében, hogy adatot tudjon tárolni és kezelni.

Mik a segédpult eszközök?

Ahhoz, hogy hatékonyan kezelje a szolgáltatási kérelmeket számos kommunikációs eszközökből jövően, az ügynököknek fel kell szerelkezniük egy teljes funkciós segédpult szoftverrel, amely integrálható a CRM-mel és a híváskezelési eszközökkel. Továbbá a segédpult kezelők hasznosíthatják a jelentési és az analitikus eszközöket, hogy számos segédpult metrikát és KPI-ket kövessen nyomon úgy, mint a munkaerő menedzsment eszközök, hogy hatékony segédpult felszerelést és ügynök menetrendet biztosítson.

Mennyibe kerül ténylegesen egy új segédpult központ beállítása?

Amikor egy új segédpult központ beállításának és futtatásának a költségét kalkulálja, vegye figyelembe az irodahelyiség bérlésének és hasznosításának a költségét, a bútor és az ügynök felszerelés, az alkalmazott fizetési költséget, illetve az új ügynökök alkalmazásának, képzésének költségét, a segédpult szoftver költségével együtt. Ha helyszíni segédpult megoldásokat szeretne, a további költségek magukba foglalnák a szoftver licenc, a saját szerverei hostolásának és a folyamatos karbantartás költségét, míg a felhő megoldások folyamatos havi díjakat igényelnek.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen felszerelés szükséges egy segédpult futtatásához?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy házon belüli segédpult beállítása és futtatása irodahelyiséget igényel (ha nem távoli segédpultot állít be úgy, hogy az ügynökök a saját helyzetükről dolgoznak), megfelelő ügynök felszerelést (asztali számítógépek/laptopok, fülhallgatók) és egy stabil nagy sebességű internet kapcsolatot elég sávszélesség kapacitással, hogy felérjen a jegymennyiségéhez. A helyszíni segédpult megoldások beültetése igényli a saját szervereit is annak érdekében, hogy adatot tudjon tárolni és kezelni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mik a segédpult eszközök?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ahhoz, hogy hatékonyan kezelje a szolgáltatási kérelmeket számos kommunikációs eszközökből jövően, az ügynököknek fel kell szerelkezniük egy teljes funkciós segédpult szoftverrel, amely integrálható a CRM-mel és a híváskezelési eszközökkel. Továbbá a segédpult kezelők hasznosíthatják a jelentési és az analitikus eszközöket, hogy számos segédpult metrikát és KPI-ket kövessen nyomon úgy, mint a munkaerő menedzsment eszközök, hogy hatékony segédpult felszerelést és ügynök menetrendet biztosítson.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyibe kerül ténylegesen egy új segédpult központ beállítása?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Amikor egy új segédpult központ beállításának és futtatásának a költségét kalkulálja, vegye figyelembe az irodahelyiség bérlésének és hasznosításának a költségét, a bútor és az ügynök felszerelés, az alkalmazott fizetési költséget, illetve az új ügynökök alkalmazásának, képzésének költségét, a segédpult szoftver költségével együtt. Ha helyszíni segédpult megoldásokat szeretne, a további költségek magukba foglalnák a szoftver licenc, a saját szerverei hostolásának és a folyamatos karbantartás költségét, míg a felhő megoldások folyamatos havi díjakat igényelnek.” } }] }
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.