Ügyfél önkiszolgáló portál lehetőségek
1. Tudásbázis
A tudásbázis minden ügyfél önkiszolgáló portál szoftver egyik legfontosabb jellemzője. A tudásbázis beállításakor kategóriákat hozhat létre termékei, szolgáltatásai vagy vásárlói típusai alapján, majd hozzáadhat tudásbázis cikkeket az adott kategóriákon belül. Ezenkívül kiválaszthatja, hogy egy kategória nyilvánosan elérhető lesz-e, vagy belső marad. A belső csak az ügyfélszolgálati csapat számára látható az ügynök panelen. A cikkeknek arra is lehetőségük lesz, hogy „nyilvánosak” vagy „belső” legyenek. Ez alapvetően azt jelenti, hogy tudásbázisokat hozhat létre mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára.
A nyilvánosan elérhető tudásbázis az ügyfelek és a leendő ügyfelek számára azonnali hozzáférést biztosít a szükséges információkhoz, és lehetőséget nyújt a termékek vagy szolgáltatások problémáinak önálló megoldására, mielőtt további segítségre lenne szükségük a vállalat képviselőjétől.
A belső tudásbázis birtoklása nagyszerű lehetőség a vállalatok számára arra, hogy támogatási ügynökeik számára könnyen hozzáférhető információkat nyújtsanak, amelyek felgyorsíthatják válaszaikat az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, valamint egyszerűsíthetik a részlegek közötti kommunikációt, spórolva ezzel az idejüket és növelve az ügynökök termelékenységét.
2. Multi tudásbázis
A multi tudásbázis fejlett funkció. Lehetővé teszi több különálló tudásbázis létrehozását különböző domaineken egyetlen fiókon belül. Minden különálló tudásbázisnak meg lesz a maga egyedi kialakítása, tartalma és beállításai. Az ügyfél-önkiszolgáló portál szolgáltatás azoknak a vállalkozásoknak hasznos, amelyek meg akarják különböztetni ügyfél-támogatási portáljaikat a különböző termékek vagy szolgáltatások között. Ezért biztosítson jobb önkiszolgáló élményt ügyfeleinek.
3. Ügyfél fórum
A fórumok egy olyan ügyfélportál-szolgáltatás, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak arra, hogy közösségeket építsenek fel a felhasználóikkal. Így lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek és segítsék egymást azáltal, hogy megválaszolják egymás kérdéseit és megosztják a legjobb gyakorlatokat. Ez sok időt takaríthat meg a támogató ügynökök számára. Az ügyfelek segítséget kaphatnak más közösségi felhasználóktól, akik hasonló problémát tapasztaltak és hasznos megoldást találtak.
Az összes fórumbejegyzést jegyekké alakítják. Ennek eredményeként a támogatási ügynökök mindig a fontos beszélgetések tetején lehetnek, és időben segítséget kínálhatnak. Fórum létrehozásakor hozzáadhat kulcsszavakat a SEO optimalizálása érdekében. Ezenkívül válassza ki azt a részleget, amely felelős lesz a fórumbejegyzések kezeléséért.
4. Visszajelzések és javaslatok
Ennek az ügyfélportálnak a célja arra ösztönözni az ügyfeleket, hogy osszák meg visszajelzéseiket a vállalkozásokkal. Lehetnek jövőbeni termékfejlesztési ötletek vagy csak fejlesztések is. Minden alkalommal, amikor a látogató visszajelzést küld, új jegy jön létre. Tehát az ügynököket azonnal értesítik, és szükség esetén válaszolhatnak.
A visszajelzések mellett lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javaslatokat készítsenek (új termékjellemzők); miközben bemutatja megvalósításuk előrehaladását is. Miután létrehozott egy javaslatot, az ügyfél láthatja azt a tudásbázisban. Így képes lesz arra szavazni, vagy hozzáfűzni észrevételeit. Az ügyfelek javaslatokat is felvehetnek. Ezeket jegyekké is átalakítják, így az ügynökök szükség esetén válaszolhatnak.
5. Kereső widgetek

A keresőmodul webhelyre helyezése lehetővé teszi a látogatók számára a szükséges információk megkeresését. Ezért könnyen megtalálják a megfelelő tudásbázis cikkeket, fórumokat és javaslattáblákat. Ez segít az ügyfeleknek abban, hogy gyorsabban és könnyebben találjanak választ kérdésekre. Nincs szükség manuális keresésre az ügyfélportál összes tartalmában – időt és energiát takaríthat meg.
Amíg az ügyfelek beírják a keresési modult; A rendelkezésre álló tartalomra vonatkozó javaslatok valós időben jelennek meg. Miután megjelennek a keresési eredmények; a látogatók rákattinthatnak a megfelelő linkre, és megnézhetik a megfelelő tartalmat az ügyfélportálon. Lehetőség van több olyan widget engedélyezésére is, amelyek csak az ügyfélportál bizonyos kategóriáiban keresnek.
6. Jegy benyújtás
A jegyküldés olyan ügyfélportál-szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalat támogató csoportjával; ha a tudásbázis cikkeiben és a közösségi fórumban nem lennének képesek önállóan választ találni kérdéseikre. A szekció lehetővé teszi az ügyfelek számára;
- támogatási kérelem benyújtása
- saját jegyek kezelése
- jegytörténet olvasása
- státusz megtekintés
- minden egyes jegy folyamatának követése
Az ügyfélportál felállításának módjától függően; előfordulhat, hogy a felhasználóknak nem kell bejelentkezniük vagy regisztrálniuk a támogatási jegyek benyújtásához. A jegyelküldési funkció a legtöbb ügyfél önkiszolgáló portálon megtalálható.
Az ügyfél önkiszolgáló portál szoftverének kiválasztásakor figyelembe veendő tényezők
Amikor az önkiszolgáló portál szoftvert választja ki vállalkozásához, sok kritikus szempontot kell figyelembe venni. Ilyenek például a szükséges funkciók és azok, amelyek „kedvesek”. A követelmények listájának elkészítése hasznos lehet a különböző eszközök értékelésében és a keresés szűkítésében. Vegye figyelembe a következő fontos tényezőket az eladó kiválasztásakor:
- Az Ön üzleti igényeinek megfelelő rendelkezésre álló szolgáltatások és funkciók összessége
- Könnyű beállítás és testreszabás az ügyfelek igényeinek megfelelően
- Könnyű használat mind az ügyfelek, mind a támogató alkalmazottak számára
- Intuitív felület a portáloldalakon történő egyszerű navigáláshoz
- Biztonság az ügyfelek bizalmas adatainak biztonságában
- Hozzáférés a gyors és minőségi ügyfélszolgálathoz
- Az összes kapcsolódó költség megértése, mint a fejlett funkcionalitás, további költségeket igényelhet
Fedezze fel saját maga
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.