Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadémia
  • Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát

Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát

Az ügyfelek visszajelzései és javaslattáblája segítségével a vállalkozások olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetnek, amelyek jobban kiszolgálják őket és megoldják problémáikat. Ez viszont növeli az ügyfelek megtartását és hűségét, amely önmagában felhasználható társadalmi bizonyíték előállítására, amely több új ügyfelet generálhat.

Szó szerint win-win. De hogyan generál felhasználható visszajelzést? Visszajelzés és javaslattábla segítségével. Vizsgáljuk meg, hogyan hozhatunk létre egyet.

Számos módja van annak, hogy a vállalkozások jelenleg több ügyfél-visszajelzést generáljanak, de a legtöbbjük túlságosan hatástalan.

Vegyük például az e-mailes marketinget. E-mailben egy vállalkozás elérheti a meglévő ügyfeleket és megkérheti őket, hogy válaszoljon néhány kérdésre a márkájukkal és termékeikkel kapcsolatban. De vajon hány ügyfélnek van ideje – vagy energiája és vágya – erre? Ösztönzők nélkül nagyon kevesen.

Ugyanez vonatkozik a webhelyén található visszajelzési űrlapokra. Noha ezek az űrlapok minden bizonnyal felhasználhatóbb visszajelzéseket generálhatnak, gyakran figyelemelterelésként tekintenek azokra az ügyfelekre, akik csak rá akarnak törni a vásárlásra.

Néhány vállalkozás azt is követi, hogy valóban felhívja ügyfeleit. Ez a módszer azonban erőfeszítéseket igényel az Ön részéről. Noha egyes ügyfelek mindenképpen értékelni fogják az ilyen 1:1 arányú interakciót, előfordulhat, hogy ez elvonja a figyelmét a vállalkozás fő szempontjairól, amelyeken dolgoznia kellene. Ezért jó ötlet lehet a szerves elérésen dolgozni a SEO nyomkövető segítségével. Hosszú távon megtérülhet.

Hasonlóképpen, amikor a közösségi csatornáidat figyeli. Bár ez nagyszerű módja lehet a márkájáról folytatott beszélgetések nyomon követésének és annak felfedezésére, hogy az emberek mit gondolnak róla, az Ön részéről is rendkívül időigényes. A társadalmi meghallgatás valóban elkötelezett erőforrásokat igényel a visszajelzések nyomon követésére és megválaszolására.

Nem csak ezt, de amikor számos ügyfél-visszajelzési stratégiát valósít meg, rengeteg időt pazarol.

Az Értékelés és Javaslat Tábla előnyei

Bemutatjuk a visszajelzéseket és javaslatokat, amely intelligensebb módszer a felhasználhatóbb ügyfél-visszajelzések előállítására. Kevésbé igényes mind Ön, mind az ügyfelek számára. A visszajelzéseket és javaslatokat tartalmazó doboz egy szórakoztató, interaktív és szuper bevonó fórum, amely lehetővé teszi, hogy többet megtudjon arról, mi tetszik és nem tetszik az ügyfeleknek a márkájához és termékeihez.

Ha visszajelzési gombot ad hozzá a webhelyéhez, az ügyfelek visszajelzést adhatnak Önnek és javaslatokat tehetnek. Egy gombnyomással szavazhatnak a meglévőkre is, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek bekapcsolódhatnak egymásba. Ez ellentétben áll egy felméréssel, ahol senki sem tudja, mit mondanak mások.

Minden alkalommal, amikor az ügyfél visszajelzést küld, új jegyen értesítjük. Ezután Önön múlik, hogy válaszol-e vagy sem.

Ha minden visszajelzését egy ilyen helyre gyűjti, ésszerűsíti az egész folyamatot. Nincs szükség különféle visszacsatolási stratégiák végrehajtására – a felméréstől a telefonhívásokon át a társadalmi hallgatásig -, ami azt jelenti, hogy hatalmas időt takarít meg magának. Így abban a helyzetbe kerülhet, hogy gyorsabban bővítse vállalkozását. Csak visszajelzésre és javaslattételre van szüksége.

És a legjobb dolog az, hogy a gombok testreszabásával visszajelzéseit és javaslatait a saját márkájához igazíthatja. Akár saját képet is feltölthet, vagy saját HTML kódot írhat.

Íme néhány lehetőség:

Univerzális bejövő

Az összes jegye egy helyen gyűlik össze az e-mail postafiók intelligensebb változatában.

Jegykezelés

Egyetlen jegy minden üzenetet tartalmaz egy adott eseményről, amelyet az ügyfél jelentett. Ez sokkal könnyebbé teszi a problémák azonosítását és megoldását, mint valaha.

Automatizált jegy disztribúció

Döntse el, ki melyik jegyeket kezelheti, és hány ügynökkel tud foglalkozni. Ha egy ügynöknek szüksége van egy kis légzésre, megadhatja nekik. Ha meg kell változtatni a jegy tulajdonosát, akkor ezt könnyen megteheti.

Idő követés

Tudjon meg többet arról, hogy mennyi időbe telik az átlagos probléma megoldása egy időkövető funkcióval.

Címkék

Problémákkal járnak a támogatási témák. Használjon címkéket a fontos ügyfelek megkülönböztetésére.

Címkék-LiveAgent

Tudjon meg további információkat a LiveAgent – Értékelési és Visszajelzési tábláján.

Konklúzió

Tudja, milyen fontos a visszajelzés a vállalata sikeréhez. Visszajelzési és javaslattábla telepítésével és beállításával a korábbinál sokkal gyorsabban emelheti vállalkozását a következő szintre. Tudjon meg többet az ügyfelekről, megtudhatja, mi a legnagyobb problémájuk – majd oldja meg őket.

Fedezze fel saját maga

A tudás fontos, de csak akkor ha tudásba ültetik. Teszteljen mindent amit tanult az akadémiánkon a LiveAgent-ben.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kell a vállalkozásának visszajelzési és javaslattábla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vállalkozások az ügyfél-visszajelzések és javaslattáblák segítségével olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetnek, amelyek jobban kiszolgálják és megoldják problémáikat. Cserébe növeli az ügyfelek megtartását és hűségét, amely társadalmi bizonyítékot generál, és új ügyfelekhez vezet.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Az e-mail-visszajelzés hatékony?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Számos módja van annak, hogy a vállalkozások jelenleg visszajelzéseket hozzanak létre, de a legtöbbjük túl hatástalan. Például visszajelzés e-mailben. Egy vállalkozás elérheti a meglévő ügyfeleket, és megkérheti őket, hogy válaszoljanak meg néhány kérdést a márkájukkal és termékeikkel kapcsolatban. De hány ügyfélnek van ideje – vagy energiája és vágya – erre? Ösztönzők nélkül nagyon kevésnek.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az előnye annak, ha visszajelzési gombot ad a webhelyéhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Visszajelzés gomb hozzáadásával a webhelyéhez az ügyfelek visszajelzést adhatnak Önnek és javaslatokat tehetnek. Egy gombnyomással szavazhatnak a meglévőkre is, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphetnek egymással.” } }] }
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.