Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

VIP Támogatás

A szolgáltatás elérhetősége és hatóköre

Ez egy olyan extra szolgáltatás, amely abban az esetben érhető el, ha a nagyobb ügyfélnek elkötelezett személyre van szüksége, és csak a legmagasabb terv (All-inclusive) esetén érhető el, 1000 € / hó külön díj ellenében.

Dedikált támogatási kör

Dedikált egyetlen kapcsolattartási pont

Rendelkezni fog egy dedikált támogatási ügynökkel, akit név szerint ismer, és akit Önnek és vállalkozásának szentelünk, és bármikor elérheti.

Hozzáférhet egy egyedi csevegő gombhoz is, amely lehetővé teszi, hogy közvetlenül elérje a dedikált ügynököt. Hozzáférhet a naptárukhoz, és lefoglalhatja a hívást velük.

Elsőbbségi hozzáférés a vezető ügynökökhöz

Ha speciális támogatásra van szüksége, azonnal egy 2. szintű műszaki ügynökhöz irányítjuk Önt, aki rendelkezik tapasztalattal az összetett műszaki problémák kezelésében.

Felülvizsgálja a hívásokat

Lefoglalhat hívást a dedikált támogatási ügynökével segítségért, szolgáltatás-oktatásért, vagy ötletek megvalósításáért a rendszerben.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dedikált támogatási ügynök elérhetősége

Eltekintve a weboldalunkon elérhető 24/7 chat-támogatástól és a szokásos e -mail támogatástól, a következőket kapja:

  • Dedikált csevegés támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül érkezett hívásokat hangpostára továbbítjuk, és mi mindent megteszünk, hogy minél hamarabb visszahívjuk/lépéseket tegyünk .
  • Dedikált e-mail támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül kapott e-maileket gyűjtjük; azonban a következő munkanapig nem garantálhatunk semmilyen intézkedést.
  • Dedikált hívástámogatás: Hívást foglalhat a dedikált támogatási ügynökkel a naptárja rendelkezésre állása alapján.

VIP SLA válaszidők

SúlyosságMeghatározásCélzott kezdeti válaszidőkCélzott nyomon követési válaszidők
1. súlyosság KritikusA szolgáltatás nem működik vagy nem érhető el. A helyzet leállítja az ügyfelek üzleti tevékenységét, és nincs kerülő megoldás.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
2. súlyosság MagasJelentős teljesítményromlás. A felhőszolgáltatások működőképesek, de a teljesítményük erősen romlott, és jelentős mértékben befolyásolják a használatot.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
3. súlyosság ÁltalánosA felhőszolgáltatások részleges elvesztése, amely kihat az ügyfelek üzleti tevékenységére. Például az új e-maileket nem töltik be, vagy egy adott integráció nem működik.2 munkaóra vagy kevesebb. A megbízott ügynök 1-2 órán belül kezdeményezi a kapcsolatot, de általában azonnal.2 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
4. súlyosság HibajavításVizsgálat egy hibával kapcsolatban (nem kritikus probléma). Például egy konkrét meghibásodást tapasztal a LiveAgent használatakor (például egy adott szabályfeltétel nem működik, vagy hasonló).1 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
5. súlyosság KérésKérjen beállítási konzultációt, javaslatot az új funkciókról, vagy bármilyen más kérdést a támogatásunkhoz. Például az automatizálási szabályok beállítása, a használati esettel való konzultáció, a szolgáltatásról való érdeklődés, vagy hasonló.1 munkanap, vagy kevesebb. Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Capterra GetApp G2 Crowd

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x