VIP Támogatás

A szolgáltatás elérhetősége és hatóköre

Ez egy olyan extra szolgáltatás, amely abban az esetben érhető el, ha a nagyobb ügyfélnek elkötelezett személyre van szüksége, és csak a legmagasabb terv (All-inclusive) esetén érhető el, 1000 € / hó külön díj ellenében.

Dedikált támogatási kör

Dedikált egyetlen kapcsolattartási pont

Rendelkezni fog egy dedikált támogatási ügynökkel, akit név szerint ismer, és akit Önnek és vállalkozásának szentelünk, és bármikor elérheti.

Hozzáférhet egy egyedi csevegő gombhoz is, amely lehetővé teszi, hogy közvetlenül elérje a dedikált ügynököt. Hozzáférhet a naptárukhoz, és lefoglalhatja a hívást velük.

Elsőbbségi hozzáférés a vezető ügynökökhöz

Ha speciális támogatásra van szüksége, azonnal egy 2. szintű műszaki ügynökhöz irányítjuk Önt, aki rendelkezik tapasztalattal az összetett műszaki problémák kezelésében.

Felülvizsgálja a hívásokat

Lefoglalhat hívást a dedikált támogatási ügynökével segítségért, szolgáltatás-oktatásért, vagy ötletek megvalósításáért a rendszerben.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dedikált támogatási ügynök elérhetősége

Eltekintve a weboldalunkon elérhető 24/7 chat-támogatástól és a szokásos e -mail támogatástól, a következőket kapja:

  • Dedikált csevegés támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül érkezett hívásokat hangpostára továbbítjuk, és mi mindent megteszünk, hogy minél hamarabb visszahívjuk/lépéseket tegyünk .
  • Dedikált e-mail támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül kapott e-maileket gyűjtjük; azonban a következő munkanapig nem garantálhatunk semmilyen intézkedést.
  • Dedikált hívástámogatás: Hívást foglalhat a dedikált támogatási ügynökkel a naptárja rendelkezésre állása alapján.

VIP SLA válaszidők

SúlyosságMeghatározásCélzott kezdeti válaszidőkCélzott nyomon követési válaszidők
1. súlyosság KritikusA szolgáltatás nem működik vagy nem érhető el. A helyzet leállítja az ügyfelek üzleti tevékenységét, és nincs kerülő megoldás.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
2. súlyosság MagasJelentős teljesítményromlás. A felhőszolgáltatások működőképesek, de a teljesítményük erősen romlott, és jelentős mértékben befolyásolják a használatot.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
3. súlyosság ÁltalánosA felhőszolgáltatások részleges elvesztése, amely kihat az ügyfelek üzleti tevékenységére. Például az új e-maileket nem töltik be, vagy egy adott integráció nem működik.2 munkaóra vagy kevesebb. A megbízott ügynök 1-2 órán belül kezdeményezi a kapcsolatot, de általában azonnal.2 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
4. súlyosság HibajavításVizsgálat egy hibával kapcsolatban (nem kritikus probléma). Például egy konkrét meghibásodást tapasztal a LiveAgent használatakor (például egy adott szabályfeltétel nem működik, vagy hasonló).1 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
5. súlyosság KérésKérjen beállítási konzultációt, javaslatot az új funkciókról, vagy bármilyen más kérdést a támogatásunkhoz. Például az automatizálási szabályok beállítása, a használati esettel való konzultáció, a szolgáltatásról való érdeklődés, vagy hasonló.1 munkanap, vagy kevesebb. Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót