Vállalati licenc vállalati ügyfelek számára

A LiveAgent vállalati engedélye tökéletesen megfelel a nagy telefonos központok, multinacionális vállalatok, nagyvállalatok vagy kormányzati intézmények igényeinek.

 
inspirálódjon
Email jegykezelés

A licenc áttekintése

A LiveAgent vállalat a legfőbb ügyfélszolgáltati megoldás. Minden az egyben szoftver az ügyfelek támogatására, ideértve az e-mail jegykezelést, a valós idejű élő chat-et, a beépített telefonos központot és a közösségi média lefedettségét.

A 2007-ben alapított LiveAgent az egyik első, legrégebbi és legerősebb többcsatornás help desk szoftver, amelyet jelenleg a piacon találhat.

A LiveAgent-et világszerte több, mint 21 000 ügyfél, több, mint 5000 vezető vállalat, non-profit és kormányzati szervezet használja.

A licenc tartalmazza

Örökös / letölthető licenc telepítve a szerverre
VIP támogatás és segítség
Ingyenes termékfrissítések 12 hónapig
Márka nélküli lehetőség

Hívásátirányítási idő

A vállalati licenc 6 előnye

Fogaskerék

Kezdeti Telepítés

Elkötelezett csapatunk készen áll a LiveAgent vállalati licencének telepítésére az Ön által preferált szerverre annak biztosítása érdekében, hogy minden probléma nélkül és gondosan legyen konfigurálva és működjön a szerver/felhő környezetében.

hálózati infrastruktúra

Infrastrukturális javaslat

Nem biztos abban, hogy milyen hardverbeállításokra van szüksége a lekérdezések és az ügynökök számához? Megtervezhetjük az Ön igényeinek megfelelő infrastruktúrát, kezdve az egyszerű virtuális szervertől az egyedi privát felhőig.

Szerver beállítása

Szerverkörnyezet beállítása

Még akkor is, ha a környezete nem felel meg a LiveAgent követelményeinek, mérnökeink telepíthetik a hiányzó szoftvereket, beleértve az olyan eszközöket is, mint az Apache, MySQL/MariaDB, Varnish, Nginx és az Elasticsearch, a teljesítmény-beállításukkal együtt.

Ügyfélszolgálat 24/7

Telepítés frissítése

Erősen javasoljuk, hogy a LiveAgent telepítését tartsa naprakészen a legújabb kiadásokkal. Önállóan elvégezheti ingyenesen, vagy csapatunkra bízhatja a telepítés naprakészen tartását.

Szerverek telepítése

Szerver figyelése

További megfigyelési szolgáltatásokat kínálunk, ahol nemcsak a LiveAgent alkalmazást, hanem a szerver környezeti jeleit is figyelemmel kísérjük, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy mi történik és megakadályozzuk a kritikus helyzeteket.

Kiemelt támogatás

Kiemelt támogatást nyújtunk, amely havonta legfeljebb 10 órányi egyedi fejlesztést vagy tanácsadást tartalmaz havonta (hónapok között nem átvihető). A kiemelt ügyfelek rövidebb időközönként kapják meg a frissítéseket.

 

Normál támogatás - ingyenes támogatás

30 napos pénzvisszafizetési garancia
Az első szintű ügyfélszolgálat 24 órán belül válaszol
A második szintű ügyfélszolgálat 48 órán belül válaszol
A hibajavítások standard kiadásokban 3-4 hét után jönnek ki
Telepítés az ügyfél szerverére
A LiveAgent beállítása és konfigurálása

 
Valósidejű ügyfélszolgálat
Csökkentse a betöltési időket

Elérhetőség

Az első szintű ügyfélszolgálat: 24/7 Hétfő-Vasárnap
A második szintű ügyfélszolgálat: 8:00–22:00 GMT+1 Hétfő-Péntek
Fejlesztői támogatás: 9:00–16:00 GMT+1 Hétfő-Péntek

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.