Vállalati licenc vállalati ügyfelek számára

A LiveAgent vállalati engedélye tökéletesen megfelel a nagy telefonos központok, multinacionális vállalatok, nagyvállalatok vagy kormányzati intézmények igényeinek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo
get inspired
Email ticketing

A licenc áttekintése

A LiveAgent vállalat a legfőbb ügyfélszolgáltati megoldás. Minden az egyben szoftver az ügyfelek támogatására, ideértve az e-mail jegykezelést, a valós idejű élő chat-et, a beépített telefonos központot és a közösségi média lefedettségét.

A 2007-ben alapított LiveAgent az egyik első, legrégebbi és legerősebb többcsatornás help desk szoftver, amelyet jelenleg a piacon találhat.

A LiveAgent-et világszerte több, mint 21 000 ügyfél, több, mint 5000 vezető vállalat, non-profit és kormányzati szervezet használja.

A licenc tartalmazza

Örökös / letölthető licenc telepítve a szerverre
VIP támogatás és segítség
Ingyenes termékfrissítések 12 hónapig
Márka nélküli lehetőség

Call routing time

A vállalati licenc 6 előnye

Gears - icon

Kezdeti Telepítés

Elkötelezett csapatunk készen áll a LiveAgent vállalati licencének telepítésére az Ön által preferált szerverre annak biztosítása érdekében, hogy minden probléma nélkül és gondosan legyen konfigurálva és működjön a szerver/felhő környezetében.

network infrastructure - icon

Infrastrukturális javaslat

Nem biztos abban, hogy milyen hardverbeállításokra van szüksége a lekérdezések és az ügynökök számához? Megtervezhetjük az Ön igényeinek megfelelő infrastruktúrát, kezdve az egyszerű virtuális szervertől az egyedi privát felhőig.

Server setup - icon

Szerverkörnyezet beállítása

Még akkor is, ha a környezete nem felel meg a LiveAgent követelményeinek, mérnökeink telepíthetik a hiányzó szoftvereket, beleértve az olyan eszközöket is, mint az Apache, MySQL/MariaDB, Varnish, Nginx és az Elasticsearch, a teljesítmény-beállításukkal együtt.

Customer support provided 24/7 - icon

Telepítés frissítése

Erősen javasoljuk, hogy a LiveAgent telepítését tartsa naprakészen a legújabb kiadásokkal. Önállóan elvégezheti ingyenesen, vagy csapatunkra bízhatja a telepítés naprakészen tartását.

Servers installation - icon

Szerver figyelése

További megfigyelési szolgáltatásokat kínálunk, ahol nemcsak a LiveAgent alkalmazást, hanem a szerver környezeti jeleit is figyelemmel kísérjük, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy mi történik és megakadályozzuk a kritikus helyzeteket.

Kiemelt támogatás

Kiemelt támogatást nyújtunk, amely havonta legfeljebb 10 órányi egyedi fejlesztést vagy tanácsadást tartalmaz havonta (hónapok között nem átvihető). A kiemelt ügyfelek rövidebb időközönként kapják meg a frissítéseket.

Normál támogatás - ingyenes támogatás

30 napos pénzvisszafizetési garancia
Az első szintű ügyfélszolgálat 24 órán belül válaszol
A második szintű ügyfélszolgálat 48 órán belül válaszol
A hibajavítások standard kiadásokban 3-4 hét után jönnek ki
Telepítés az ügyfél szerverére
A LiveAgent beállítása és konfigurálása

Real-time customer support
Decrease load times

Elérhetőség

Az első szintű ügyfélszolgálat: 24/7 Hétfő-Vasárnap
A második szintű ügyfélszolgálat: 8:00–22:00 GMT+1 Hétfő-Péntek
Fejlesztői támogatás: 9:00–16:00 GMT+1 Hétfő-Péntek

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.