Az ügyfélszolgálat játékosítása
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Az utánkövetési kommunikáció és az élő chat használata fontos a márka megbízhatóságának és a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az utánkövetési módszert visszajelzés formájában alkalmazzák a csevegés végén vagy az ajánlat részeként. A vásárlói visszajelzések és az e-mail utókövetések segítenek az ügyfelek elégedetté tételében és a márkajavításban. Az élő chat lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására. Sablonokat használhatunk a beszélgetés professzionális befejezéséhez. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver az összes ügyfélfelkérés kezelését egyetlen felületről teszi lehetővé. Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az induló vagy kisvállalkozásokkal, amelyek számára a widget személyre szabható.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.