LiveAgent Login

Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába

Kérjük, írja be a LiveAgent domain nevét, és mi segítünk Önnek!

Kapcsolódó cikkek ehhezBelépés
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

Névjegyek beállítása és létrehozása a LiveAgentben

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

Email Sablonok - Getting Started

Tudásbázis: Kezdési sablonok

Welcome to our knowledge base! Find answers, FAQs, and articles related to our product/service. Reach out to our customer support for help. Enjoy using our product/service!

Megtanulhatja, hogy hogyan kell szakszerűen, udvariasan és stílusosan befejezni egy beszélgetést az összes kommunikációs csatornára készített, előre megírt sablonjainkkal.

Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést

Az utánkövetési kommunikáció és az élő chat használata fontos a márka megbízhatóságának és a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az utánkövetési módszert visszajelzés formájában alkalmazzák a csevegés végén vagy az ajánlat részeként. A vásárlói visszajelzések és az e-mail utókövetések segítenek az ügyfelek elégedetté tételében és a márkajavításban. Az élő chat lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására. Sablonokat használhatunk a beszélgetés professzionális befejezéséhez. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver az összes ügyfélfelkérés kezelését egyetlen felületről teszi lehetővé. Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az induló vagy kisvállalkozásokkal, amelyek számára a widget személyre szabható.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Használja a hívások lezárására/szüneteltetésére készült sablonjainkat a kommunikáció pozitív befejezéséhez vagy szüneteltetéséhez, biztosítva ezzel az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x