LiveAgent Login

Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába

Kérjük, írja be a LiveAgent domain nevét, és mi segítünk Önnek!

Kapcsolódó cikkek ehhezBelépés
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.

ANGOL A HÍVÓKÖZPONTOKNAK A szókincs, amire szüksége van ☎️

A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.

Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

Foglaljon demót!

Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

A LiveAgent 5.24 új Salesforce-integrációt és új funkciókat kínál ügyfeleink számára! Vessen egy pillantást néhány újdonságra.

Legyen naprakész a LiveAgent 5.24-ről

A LiveAgent a vállalkozások hatékony kommunikációs eszköze, amely segít az ügyfélszolgálat és az értékesítés kezelésében. Számos funkciót és integrációt kínál, valamint proaktív chat és IVR technológiát biztosít.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.