Nyerjen az ügynökök magasabb termelékenységi szintjeiből és az ügyfelek megtartásából vagy (átalakításából) a többcsatornás help desk szoftverünkkel. Az ár-érték arány páratlan. Szoftverünk több, mint 180 help desk funkcióval és több, mint 195 integrációval tökéletes megoldás minden méretű és tipusú vállalkozás számára.
Korszerűsítse az összes kommunikációs csatornát és kezelje őket egyetlen megosztott vállalati postaládából. Élvezze a közösségi média integrációit, a korlátlan jegyböngészési előzményeket, a hívásfelvételeket, a hibrid jegyfolyamokat és más termelékenységi eszközöket.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Fedezzen fel több, mint 130 jegykezelő funkciót és több, mint 200 integrációt az Ön által kedvelt eszközökkel.
Miért érdemes több drága eszközt használni csevegésre, e-mailezésre, tudáskezelésre és telefonálásra, ha csak egyet is használhat?
Küzd, hogy lépést tartson az ügyfelek kéréseivel? Cserélje webmailjét egy többcsatornás help desk szoftverre, hogy többet érjen el.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent vegyes VoIP hívásközpontja és a beépített CRM személyre szabott és kontextusban gazdag támogatásban.
Unja már több fiók és eszköz felügyeletét? Kezdje el kezelni az összes Instagram, Twitter és Facebook jegyet egy postaládából.
Szeretne többet kihozni a tudásbázisából? A teljesen testreszabható és SEO-ra optimalizált tudásbázis mellett a LiveAgent több, mint 140 ügyfélszolgálati funkciót kínál.
Fejlett önsegítő és közösségi csatornáinkkal segítse ügyfeleit. Fedezze fel a végtelen lehetőségeket mától kezdve.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy ingyenes 14 napos próbaverzióval.
Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak – csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje meg a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtani.
Legnépszerűbb
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésében.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely időt takarít meg az üzleti vállalkozásoknak. Az alkalmazás különböző funkciókat kínál az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez, például e-mail kampányok, jegykezelés, VoIP telefonrendszer és panaszkezelés. A LiveAgent személyre szabható jegy mezők létrehozását is lehetővé teszi, hogy további információkat gyűjthessen ügyfelei től. A szöveg emellett kiemeli a LiveAgent népszerűségét ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldásként, valamint az eszközök és rendszerek integrációját. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy foglaljanak le egy LiveAgent demót, vagy iratkozzanak fel a hírlevélre a frissítések és kedvezmények érdekében.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
A LiveAgent szoftver egyszerű használatot és jó ár-érték arányt kínál ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatok kezelésére. Kommunikáció és támogatás több csatornán.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testre szabott tartalmak és levelezések nagyobb esélyt biztosítanak a fogyasztók vásárlására. A mobil honlapok útmutató videókkal is segíthetnek.
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
A vállalkozásoknak empátiával és a képzelet erejével kell a dolgokat ügyfeleik szemszögéből megközelíteniük, ezzel javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlói hűséget.
Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért
Kreatív ügynökségünk célja a hatékony, személyre szabott marketingmegoldások tervezése és megvalósítása.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk