Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Emeljük fel együtt
az ügyfélszolgálatát

Csökkentse a válaszidőt és növelje az ügyfelek elégedettségét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Play Wow button
Tour

Ügyfélszolgálati szoftver, amely megnyeri az ügyfeleket

Nyerjen az ügynökök magasabb termelékenységi szintjeiből és az ügyfelek megtartásából vagy (átalakításából) a többcsatornás help desk szoftverünkkel. Az ár-érték arány páratlan. Szoftverünk több, mint 180 help desk funkcióval és több, mint 40 integrációval tökéletes megoldás minden méretű és tipusú vállalkozás számára.

Korszerűsítse az összes kommunikációs csatornát és kezelje őket egyetlen megosztott vállalati postaládából. Élvezze a közösségi média integrációit, a korlátlan jegyböngészési előzményeket, a hívásfelvételeket, a hibrid jegyfolyamokat és más termelékenységi eszközöket.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

Fedezzen fel több, mint 130 jegykezelő funkciót és több, mint 200 integrációt az Ön által kedvelt eszközökkel.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Itt az ideje, hogy lebontsa az eszköztárát

Miért érdemes több drága eszközt használni csevegésre, e-mailezésre, tudáskezelésre és telefonálásra, ha csak egyet is használhat?

01 Jegykezelés

Küzd, hogy lépést tartson az ügyfelek kéréseivel? Cserélje webmailjét egy többcsatornás help desk szoftverre, hogy többet érjen el.

Helyettesíti
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Élő Chat

Magas elvárások? Sokoldalú élő chat szoftverünk találkozhat velük. Ismerje fel a lehetséges ügyfeleket, figyelje a látogatók viselkedését és nyújtson proaktív szolgáltatást egyetlen eszközzel.

Helyettesíti

03 Call center

Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent vegyes VoIP hívásközpontja és a beépített CRM személyre szabott és kontextusban gazdag támogatásban.

Helyettesíti
Call center+elements
social media

04 Közösségi média

Unja már több fiók és eszköz felügyeletét? Kezdje el kezelni az összes Instagram, Twitter és Facebook jegyet egy postaládából.

Integrates

05 Tudásbázis

Szeretne többet kihozni a tudásbázisából? A teljesen testreszabható és SEO-ra optimalizált tudásbázis mellett a LiveAgent több, mint 140 ügyfélszolgálati funkciót kínál.

Helyettesíti
knowledge base new
customer portal

06 Ügyfélportál

Fejlett önsegítő és közösségi csatornáinkkal segítse ügyfeleit. Fedezze fel a végtelen lehetőségeket mától kezdve.

Helyettesíti
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy ingyenes 14 napos próbaverzióval.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Ajánlások

Fedezze fel, miért szeretnek ügyfeleink a LiveAgenttel dolgozni

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak – csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje meg a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtani.

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Élő csevegési funkciók a szabványos ügyfélszolgálat felett.

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Minden jegykezelő és élő chat funkció beépített telefonközponttal van kiegészítve.

$39/hó

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Amit megtanul a bemutató során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – legyen szó az ügyfelek elégedettségének javításáról vagy az eladások növeléséről.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, így képet kaphat arról, hogyan működik a szoftverünk.
  • Válaszok az árképzéssel, szolgáltatással, integrációkkal és funkciókkal kapcsolatban felmerülő kérdésekre.

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésében.” – Brian Tracy

Andrej Saxon

Sales manager

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Próbálja ki a LiveAgentet még ma!

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót