Szeretne külön ügyfélszolgálati szoftverre váltani? A LiveAgent segít Önnek. Nyújtson szolgáltatást emailen, live chaten, közösségi médián, tudásbázison vagy call centeren. Több, mint 175 alkalmazással, és 40+ integrációval olyan ügyfélszolgáltatást nyújthat, mint előtte még soha.
Egyszerűsítse ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel, és váltson percek alatt a Bitrix24-ről a LiveAgentre. Asszisztálunk Bitrix24 migrációjához, és továbbítjuk összes adatát a Bitrix24-ből a LiveAgentbe. Ingyenes, és 5 perc alatt kész.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.
Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szeretne több hangsúlyt fektetni ügyfélszolgálatára és más megoldást keresni rá? A LiveAgent a helyes válasz a kérdésére.
A LiveAgent eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal segíti a jobb ügyfélszolgálatot, zűrzavar és rendezetlenség nélkül szoftverében. Még költségvetését is megkíméli. Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk vállalkozásának. Ezenfelül külön is vásárolhat funkciókat, hogy ne fizessen túl sokat, vagy hogy jobban testreszabja csomagját.
Az ügyféltámogatás minden sikeres vállalkozás fontos része, így nem szabad, hogy elhanyagolt legyen. Azáltal, hogy speciális szoftvert használ a jobb ügyféltámogatáshoz, növelheti vásárlói elégedettségét és a ROI-t.
Tartsa őket elégedetten a megefelelő szoftverrel.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A Bitrix24 kiváló eszköz, de nem biztos, hogy minden vállalkozásnak a megfelelő választás. A LiveAgenttel csak a legjobb és leglényegesebb eszközöket és alkalmazásokat kapja. Ne fizessen olyanért, amire nincs szüksége.
Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk, amivel Ön azt kapja, amire valóban szüksége van. Ha ez mégsem elegendő, vásárolhat külön funkciókat, hogy fejlessze munkafolyamatait.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..