Szeretne külön ügyfélszolgálati szoftverre váltani? A LiveAgent segít Önnek. Nyújtson szolgáltatást emailen, live chaten, közösségi médián, tudásbázison vagy call centeren. Több, mint 175 alkalmazással, és 40+ integrációval olyan ügyfélszolgáltatást nyújthat, mint előtte még soha.
Egyszerűsítse ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel, és váltson percek alatt a Bitrix24-ről a LiveAgentre. Asszisztálunk Bitrix24 migrációjához, és továbbítjuk összes adatát a Bitrix24-ből a LiveAgentbe. Ingyenes, és 5 perc alatt kész.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Bitrix24
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
|
A Bitrix24 csomagban kínál jegykezelést havi 49 dollárért.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Bitrix24 élő csevegést kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 a Call Center szolgáltatást havi 49 dollárért kínálja csomagban.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 önkiszolgáló portált kínál 49 USD/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Bitrix24 Facebook integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Bitrix24 Twitter integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál a Jegy-csomagban 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Bitrix24 havi 49 dollárért Instagram integrációt kínál csomagban.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál a Jegy-csomagban 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Bitrix24 Viber integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 havi 49 dollárért kínál tudásbázist csomagban.
|
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Bitrix24 nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Bitrix24 automatizálást és szabályokat kínál csomagban 199 dollárért havonta.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Bitrix24 API funkciókat kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 IVR funkciókat kínál csomagban 199 dollárért havonta.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
|
A Bitrix24 csomagban videohívásokat kínál 49 USD/hó áron.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Bitrix24 korlátlan előzményeket kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 49 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 korlátlan számú jegyet/e -mailt kínál csomagban havi 99 dollárért.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban 39 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban havi 49 dollárért.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Bitrix24 korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 49 USD/hó áron.
|
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szeretne több hangsúlyt fektetni ügyfélszolgálatára és más megoldást keresni rá? A LiveAgent a helyes válasz a kérdésére.
A LiveAgent eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal segíti a jobb ügyfélszolgálatot, zűrzavar és rendezetlenség nélkül szoftverében. Még költségvetését is megkíméli. Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk vállalkozásának. Ezenfelül külön is vásárolhat funkciókat, hogy ne fizessen túl sokat, vagy hogy jobban testreszabja csomagját.
Az ügyféltámogatás minden sikeres vállalkozás fontos része, így nem szabad, hogy elhanyagolt legyen. Azáltal, hogy speciális szoftvert használ a jobb ügyféltámogatáshoz, növelheti vásárlói elégedettségét és a ROI-t.
Tartsa őket elégedetten a megefelelő szoftverrel.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A Bitrix24 kiváló eszköz, de nem biztos, hogy minden vállalkozásnak a megfelelő választás. A LiveAgenttel csak a legjobb és leglényegesebb eszközöket és alkalmazásokat kapja. Ne fizessen olyanért, amire nincs szüksége.
Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk, amivel Ön azt kapja, amire valóban szüksége van. Ha ez mégsem elegendő, vásárolhat külön funkciókat, hogy fejlessze munkafolyamatait.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent egy komplex ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozása javítsa/biztosítsa a legjobb ügyfélélményt. A Help Desk szoftver olyan szolgáltatásokkal rendelkezik, mint az ügyfélportál, jegyrendszer, élő csevegés, közösségi média integrációk, automatizált jegyelosztás, SLA-k és egyebek. A Help Desk funkciói segítenek az összes ügyféladat felhasználásában, és így azonnal kiváló támogatást nyújthat.
A LiveAgent egy all-in-one megoldás a kiváló ügyfélszolgálathoz. A szoftver segít a vállalatnak növelni az ügyfelek megtartását, az ügyfelek elégedettségét, a bevételeket és javítani az ügynökök munkafolyamatát.
Ha át szeretne váltani a Bitrix24-ről, megteheti egy ingyenes migrációs pluginnel a LiveAgenen belül. Ha azonban segítséget szeretne kérni tőlünk, ügyfélszolgálatunk örömmel segít.
HelpCrunch alternatívát keres?
A cikkben szereplő számos vállalkozó és ügyfél szerint a LiveAgent ellátja az összes szolgáltatást, amit az embereknek szükségük lehet egy támogatói rendszerben. Az ügyfélszolgálatuk nagyszerű, az áruk megfizethető, és rendelkeznek sok funkcióval, beleértve a fájlok csatolását az e-mailekhez és az élő chateket. Sokan a Zendesk-et használták korábban, de sokkal elégedettebbek voltak, miután áttértek a LiveAgent-re.
Ügyfélszolgálati szoftver egyéni vállalkozóknak
A weboldal felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket tartalmaz, és sütiket használ. A LiveAgent szolgáltatás bemutatása és demó foglalása is elérhető a weboldalon. Kontaktusfelvételhez szükséges a sütik elfogadása.
A cikk összehasonlítja a jegykezelő szoftvereket, többek között az élő ügyfélszolgálat szolgáltató igen népszerű. A Freshdesk és a Zendesk az ügyfelek biztonságát és kényelmét kínálják, míg a SolarWinds és a HubSpot több funkciót kínálnak az IT szakembereknek. Azonban a LiveAgent előfizetést kínál a valós idejű chat támogatáshoz, a CSM hatékonyság figyeléséhez és még sok más hasznos funkcióhoz. A cikk részletes összehasonlítást ad a legjobb jegykezelő szoftverekről és azt javasolja, hogy a felhasználók gondosan válasszák ki az igényeiknek legmegfelelőbb megoldást.
Ingyenes call center szoftverre van szüksége?
A fogyasztók túlnyomó többsége, 72%-a, gyenge ügyfélszolgálatnak találja, ha több embernek kell elmagyarázniuk a problémájukat. Az ügyfélszolgáltatónak elvárás az átláthatóság és az ügyfelekkel való kapcsolattartás. A LiveAgent ajánlott help desk szoftver a kis- és közepes vállalkozások számára. Ingyenes fiók létrehozása érhető el.
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.
A cikkben felhasználói vélemények találhatóak a LiveAgent-vel kapcsolatban. A felhasználók dicsérik az ügyfélszolgálatot, az automatizációt és a sok integrációs lehetőséget. A LiveAgent több funkcionalitást kínál, mint a ZenDesk, és stabilan működik a mobil platformon is. A cikk végén reklámozza a LiveAgent-et, hogy sok nagy névnek ők is felhasználói. Ingyenes teszteléshez nincs szükség bankkártyára.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk