Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Bitrix24 alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Bitrix24 alternatívát keres?

Szeretne külön ügyfélszolgálati szoftverre váltani? A LiveAgent segít Önnek. Nyújtson szolgáltatást emailen, live chaten, közösségi médián, tudásbázison vagy call centeren. Több, mint 175 alkalmazással, és 40+ integrációval olyan ügyfélszolgáltatást nyújthat, mint előtte még soha.

Egyszerűsítse ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel, és váltson percek alatt a Bitrix24-ről a LiveAgentre. Asszisztálunk Bitrix24 migrációjához, és továbbítjuk összes adatát a Bitrix24-ből a LiveAgentbe. Ingyenes, és 5 perc alatt kész.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Fontolja meg a LiveAgentet.
Többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Bitrix24 vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Bitrix24
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Bitrix24 csomagban kínál jegykezelést havi 49 dollárért.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Bitrix24 élő csevegést kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 a Call Center szolgáltatást havi 49 dollárért kínálja csomagban.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 önkiszolgáló portált kínál 49 USD/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Bitrix24 Facebook integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Bitrix24 Twitter integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál a Jegy-csomagban 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Bitrix24 havi 49 dollárért Instagram integrációt kínál csomagban.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál a Jegy-csomagban 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Bitrix24 Viber integrációt kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 havi 49 dollárért kínál tudásbázist csomagban.
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Bitrix24 nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Bitrix24 automatizálást és szabályokat kínál csomagban 199 dollárért havonta.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Bitrix24 API funkciókat kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 IVR funkciókat kínál csomagban 199 dollárért havonta.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A Bitrix24 csomagban videohívásokat kínál 49 USD/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Bitrix24 korlátlan előzményeket kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 49 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 49 USD/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 korlátlan számú jegyet/e -mailt kínál csomagban havi 99 dollárért.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban 39 USD/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban havi 49 dollárért.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Bitrix24 korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 49 USD/hó áron.

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Person deciding between two solutions

Erős Bitrix24 alternatíva

Szeretne több hangsúlyt fektetni ügyfélszolgálatára és más megoldást keresni rá? A LiveAgent a helyes válasz a kérdésére.

A LiveAgent eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal segíti a jobb ügyfélszolgálatot, zűrzavar és rendezetlenség nélkül szoftverében. Még költségvetését is megkíméli. Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk vállalkozásának. Ezenfelül külön is vásárolhat funkciókat, hogy ne fizessen túl sokat, vagy hogy jobban testreszabja csomagját.

Jobb ügyféltámogatás

Az ügyféltámogatás minden sikeres vállalkozás fontos része, így nem szabad, hogy elhanyagolt legyen. Azáltal, hogy speciális szoftvert használ a jobb ügyféltámogatáshoz, növelheti vásárlói elégedettségét és a ROI-t.

Tartsa őket elégedetten a megefelelő szoftverrel.

Customer providing review for service on mobile phone

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgentre

Do more customer support for less money

Fizessen csak azért, ami valóban szükséges

A Bitrix24 kiváló eszköz, de nem biztos, hogy minden vállalkozásnak a megfelelő választás. A LiveAgenttel csak a legjobb és leglényegesebb eszközöket és alkalmazásokat kapja. Ne fizessen olyanért, amire nincs szüksége.

Három rendkívül előnyös árú előfizetést kínálunk, amivel Ön azt kapja, amire valóban szüksége van. Ha ez mégsem elegendő, vásárolhat külön funkciókat, hogy fejlessze munkafolyamatait.

Készen áll a váltásra?

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Ready to switch to LiveAgent

Valami más alternatívát keres?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezBitrix24 alternatíva
    A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

    Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

    A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világklasszis támogatást biztosíthasson ügyfelei számára. Nyelv kiválasztása Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. Növelje a megtakarításokat és a ROI-t Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.

    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    A Liveagent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely biztosítja az összes releváns csatornát, megbízható jegykezelő rendszert és kedvező áron elérhető. A hatékony élő chat mellett a Liveagent más nagyszerű eszközöket is kínál, több, mint 175 funkciót és több, mint 40 integrációt a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához. A Liveagent-nél három csomag közül választhat, melyeknek egyike sem fogja meghaladni költségvetési keretét.

    Zopim alternatívát keres?

    Az ügyfelek dicsérik a LiveAgent-et a ZenDesk-hez képest, amely könnyen használható, jó ár-érték arányú és stabilan működik a mobil platformon is.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x