felhasznalasi eset tobbmarkas tamogatas beallitasa a liveagent ben cim

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Utoljára módosítva November 22, 2020 -nél 10:27 am.

Gondolkozik a LiveAgent használatán többmárkás támogatáshoz? Nincs szükség külön licence vásárlására, minden egy helyen található.

Ebben a használati esetben megmutatjuk lépésről lépésre, hogyan állíthatja be a többmárkás támogatást. Olvassa el és tudjon meg többet.

Egy több mint elég és most megmutatjuk, mit is jelent valójában a többcsatornás támogatás. Számos e-mail fiókkal, márka-specifikus kütyüvel, egyéni e-mail sablonokkal (bejövő és kimenő) osztályhoz kapcsolódó címkékkel, külön jelentésekkel és egyebekkel számolhat…

A dolgok rendben tartása és elkülönítése a többmárkás támogatás fő gondolata. Ennek elérése érdekében az első lépés az, hogy a márka összes e-mail címét összekapcsolja a LiveAgent szolgáltatással.

Tegyük fel, hogy Önnek van egy telefonos kiegészítős boltja, CaseForLess néven. Most azon gondolkozik, hogy nekivágjon egy újnak is. A másik üzletének valószínüleg eltérő e-mail címe lenne, de mindkettő egy egyetemes postaládába mehet. Még akkor is, ha van 10 webhelye (vagy több), amelyeknek e-mail támogatásra van szükségük – a LiveAgent számára nincs lehetetlen. Szívesen összekapcsoljuk őket. 

Pro Tipp: A LiveAgent korlátlan e-mail postafiókkal kapcsolható össze

Most lesz érdekes és a LiveAgent ragyogni fog. A részlegek könnyen beállíthatóak, és keményen játszanak. A részlegek megfelelnek az Ön szervezeti felépítésének – ebben az esetben a márkái.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Nagyon sok mindent tehet ezzel a funkcióval, ezért végezzünk itt egy egyszerű esettanulmányt. Képzelje el, hogy van egy boltja telefonos kiegészítőkkel és most indított el egy másik projektet egy teljesen más domain-nel, ahol használt autókat fog értékesíteni.

Először is létre kell hoznia egy külön részleget és meg kell adnia annak megfelelő nevet. Keresse meg a Konfigurációt, majd a Részlegeket. Kattintson a Létrehozás gombra és nevezze el az új részlegét egyedi címmel. Kész. Ennyire egyszerű. Emlékeztetjük, hogy annyi részleget/márkát állíthat be, amennyit csak akar. Felhasználási esetünkben új részleget hoztunk létre CarsForBigGuys néven.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Mostmár készen áll mélyebbre menni. Emlékszik, amikor említettük az e-mail fiókok összekapcsolását? Az e-mail cím beállításakor csak válassza a részleget a legördülő menüből. Ezzel a változtatással az e-mail jegyek szigorúan a megadott részleghez kerülnek.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Itt az ideje, hogy kijelöljük (vagy újakat vegyünk fel!) szeretett támogatási ügynökeinket. Feltételezzük, hogy az autóvásárló ügyfeleknek más kérdései lennének, mint azoknak, akik telefontokot szeretnének vásárolni. Ügynök hozzárendeléshez egy adott részleghez keresse meg a Konfigurációt, majd az Ügynökök elemet. A bal oldali felugró oldalsáv menüben válassza a Részlegek lehetőséget. Az adott részlet melletti “+ Hozzáadás” vagy “x Eltávolítás” gombra kattintva engedje meg ügynökének, hogy jegyeket és csevegéseket fogadjon el. Kész.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Mókázzon a sablonokkal

Minden márkának szüksége van egyedi identitásra. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy minden részleghez egyedi e-mail sablonokat rendeljen. Folytassa és tegye teljesen mássá az e-maileket. Keresse meg a Konfiguráció, majd az E-mail lehetőséget. Itt választhatja ki az “Ügyfélsablonok” vagy “Ügynöksablonok” lehetőséget.

Ügyfélsablonok: e-mail sablonok, melyeket az ügyfélnek küldött e-mailben használunk. Ügynöksablon: e-mail sablonok, melyeket az ügynököknek küldött e-mailben használunk.

Válasszon ki egyet közülük és kattintson a “Részleg specifikus sablon létrehozása” gombra. Válassza ki a részleget és folytassa a szerkesztést és a tartalom létrehozását.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Akár azt is kiválaszthatja, hogy az e-mailek sima szöveget vagy kifinomultabb HTML-t tartalmazzanak-e, szép képekkel és stílusokkal. Miután befejezte a sablon szerkesztését, kattintson a Mentés gombra. Mostmár készen áll arra, hogy továbbmenjen.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Különböző márka, különböző widgetek

Valószínüleg különböző élő chat gombokkal szeretne rendelkezni az új fantasztikus márkájához. Nem fogjuk ebben lekorlátozni. Hozzon létre annyi chat gombot, amennyit csak szeretne. Ezenkívül – ezeket a márkákat is sajátossá teheti. Lépjen a Konfiguráció, majd a Csevegés elemre, majd kattintson a Létrehozás gombra. A Speciális fülön megtalálhatja azt a lehetőséget, hogy a legördülő menüből válassza ki az adott részleget. Csak nézze meg a “Hovatartozás” részt.

Mi van a kapcsolati űrlapokkal? Nos, pontosan ugyanazt teheti velük. Hozzon létre annyit, amennyit csak akar és tegye részleg specifikusság. Keresse meg a Konfiguráció, majd Kapcsolat űrlapot. Létrehozhat egy Kapcsolat gombra vagy egy oldalon belüli űrlapot, amely beágyazódik a webhelyére. A speciális beállítás részben megadhatja a kapcsolattartó gomb nevét és kiválaszthatja azt a részleget, ahová a jegyeket továbbítják. Nagyon szívesen.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Most már készen áll az indulásra. Tegye ki a gombokat, kapcsolat felvételi űrlapokat vagy e-mail címeket és várja meg, amíg az ügyfelek felhasználják őket. Ha időt szán és rendesen felállítja a részlegeket, akkor sikeresen működhet 2 (vagy több) teljesen különböző márkával a LiveAgent-ben egy fedél alatt. 

Analizáljon amit csak szeretne

Egy idő után kiváncsi lehet arra, mennyire teljesítenek jól a támogató ügynökei. A LiveAgent átfogó képeket nyújt az alkalmazottakról és munkaterhelésükről. A LiveAgent minden egyes elemzési áttekintése testre szabható egyéni szűrők beállításával. Természetesen ott is talál majd részleg lehetőséget. Egyszerűen válassza ki és készen áll a konkrét adatok ellenőrzésére.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Címkézzen fel mindent

A címkézés nagyon népszerű és hasznos módszer a dolgok zökkenőmentessé tételéhez. Ha azt szeretné, hogy minden létrehozott részleghez különböző címkék legyenek, akkor ezt semmi nem akadályozza meg. Akár címke-specifikus jelentést is készíthet, hogy táplálja az Önben rejlő adatelemzőt.

Ha autókat árul, beállíthatja a címkéket mint például Gumiabroncsok, Motorok, Kipufogók stb. Ez a címkeválasztás rendszerezési mechanizmusként szolgál a termék típusa szerint. Kiválaszthatja a címkék használatát az esetleges műveletek alapján – például: Eladás előtti, Műszaki, 2. Műszaki szint, Értékesítés stb. Nem létezik határ Ön és a kreativitás között.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Több ügyfélportál? Nem nagy ügy

Az önsegítés egy másik terület, ahol a LiveAgent ragyog. Ha lehetősége van arra, hogy több ügyfélportált és tudásbázist használjon a különböző márkákhoz, az segíthet abban, hogy tartalom-specifikusan jelenleg meg a probléma megoldási folyamatában. Ez a funkció mostantól a LiveAgent önálló verziójával is elérhető. Keményen dolgozunk azon, hogy a lehető leggyorsabban eljussunk a SaaS térbe is.

Próbálja ki most

Mint láthatja, a LiveAgent segítségével a különböző márkák ügyfélszolgálatának biztosítása zökkenőmentes és láthatatlan. A termékünket pontosan ilyenre terveztük. Mert amikor azt mondjuk, hogy “többcsatornás” támogatás, akkor valóban ezt értjük alatta. Vágjon bele és próbálja ki Ön is. A LiveAgent próbaidőszaka 14 napig ingyenes.

Felhasználási eset: Többmárkás támogatás beállítása a LiveAgent-ben

Matej Kukucka

Head of Marketing

I am currently managing marketing efforts here at LiveAgent. I love SaaS products and according to my colleagues I am using too many browser extensions. Outside of my computer I play chess and drink too much coffee.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..