A potenciális ügyfelek generálása továbbra is a hideg e-mailek segítségével a legjobb. Ahogyan a Guns N’ Roses mondja, “Csak egy kis türelemre van szükségünk”.
Csak várnia kell és megnézheti, hogy erőfeszítései hatással vannak-e. A MarketingSherpa megállapításai egyetértenek:Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval
“Ma fontos, hogy jelen legyünk, relevánsak legyünk és hozzáadott értéket teremtsünk.” – Nick Besbeas De a hideg e-mailnek értéket kell kínálnia. Potenciális ügyfelei azt keresik, ami benne van. Nagyobb fogyasztói érdeklődésre számíthat, ha ad egy kicsit. A HubSpot eredményei ezt fogalmazták meg – A vezető gondoskodó e-mailek 8%-os CTR-t generálnak az általános e-mail küldéshez képest, amelyek csak 3%-os CTR-t generálnak.
Egy hideg e-mail nem fog azonnal keresni sok pénzt, de olyan kapcsolatokat alakíthat ki, amelyek végül haszonnal járhatnak. A legnagyobb bónusz: kis marketing-költségvetéssel hatalmas sikereket érhet el.
Nem. A hideg e-mailek nem a spamek szaporítása. Nem tömeges gyógyszertári e-mailekről beszélünk, hanem célzott e-mailekről, egy az egyhez, személyre szabott e-mailekről. Csak győződjön meg arról, hogy betartja a FTC szabályait ezügyben.
A SilverPop/DemandGen jelentés szerint: “A vezető gondozó e-mailek a válaszadási arány 4-10-szeresét kapják, mint az önálló e-mailek.”
A LeadFuze felsorolja, hogy miként ne szívjon be hideg e-maileket:
A Tellwise statisztikái azt mutatják, hogy – Egy átlagos vásárló naponta több mint 100 e-mailt kap, mindössze 23%-ot nyit meg, és csak 2%-ra kattint.
Szóval biztos akar lenni abban, hogy benne van a 23%-ban, ugye?
A hideg e-mailezés kevésbé idegesítő, mint a hívás. Sok olyan ember van, aki úgy kezeli az e-maileket, mint a telefont – fel kell venniük, amikor csörög, és a nyitás gombra kell kattintaniuk, amikor az e-mail érkezik.
De pillanatok alatt helyezik a kukába, ha a tárgysorok és a történet úgy tűnik, mintha egy robot hozta volna létre őket. A Convince és a Convert statisztikái azt mutatják, hogy az e-mail címzettek 33%-a nyitott e-maileket pusztán a tárgysor alapján.
Az Aberdeen Group megállapításai szerint: A személyre szabott e-mailek 14%-kal, az átváltási arány 10%-kal javítják az átkattintási arányt.
Új, tartós kapcsolatot szeretne kialakítani, így valós kapcsolatot kell létesíteni egyik embertől a másikig. Szőj egy remek novellát tárgyaktól egészen aláírásig. A Retention Science azt mondja: “A személyre szabott e-maileknek magasabb a megnyitási aránya ha a tárgyi sorban szerepel a címzett keresztneve.”
Mind tudjuk, hogy ez igaz. Tudja Ön is, hogy mit választ majd, hogy megnyissa és mit helyez egyenesen a kukába.
Csak azért, mert ismeri a termékét hátrafelé, nem jelenti azt, hogy automatikusan elképesztő, figyelemfelkeltő, kíváncsisággal teli tartalmat hozhat létre a célszemélyek bevonására. Ehhez némi készség, tesztelés és kutatás szükséges.
Szüksége van a meggyőzés erejére, hogy folyamatosan olvastassa őket. Győződjön meg róla, hogy kipróbált képletet használ, amelyre a tartalomvárat építheti. Sok olyan van odakinn, melyek bizonyítottan magával ragadják az embert.
Ne próbálja újra feltalálni a kereket – csak csapjon rá egy színes festékréteget, lakkozza le, hogy ragyoghasson! Kövesse nyomon az Ön számára ideális sablont és használja fel újra a elbűvölő igényeinek megfelelően.
“A marketing már nem az Ön által készített dolgokról szól, hanem az Ön által mesélt történetekről.” – Seth Godin
Képet fog nekik festeni – Innen az Ökörrévalóságig és a Motorcsónakig, amely oda fogja őket juttatni.
Innen: A vállalat jelenlegi helyzete Örökkévalóság: A tej, a méz és a megtérülés idilli földje. A motorcsónak: Hogyan fogja őket eljuttatni oda.
Határozza meg azt a problémát, amely rendkívül releváns az Ön kilátása szempontjából, és adja meg azt a megoldást, amely megszünteti problémáikat. Ön a híd, amely meghozza a választ.
Az iMedia Connection megállapította, hogy “a fogyasztók 68%-a pozitívabban érzi magát egy márkával kapcsolatban, miután abból tartalmat fogyaszt.”
Egy másik képlet a „Fájdalom, Több fájdalom, Enyhítés” támadás.
Fájdalom: Kiemeli a kilátások problémáját. Több fájdalom:Megmutatja nekik az előttünk álló utat, amely szárazföldi aknákkal van tele. Enyhítés: Megadja nekik a fegyvert, hogy át tudják robbantani magukat.
Megmutatja nekik, hogyan kerüljék el a veszélyt. Dan Chip Heath állítja: „Egy előadás után a résztvevők 63%-a emlékszik történetekre. Csak 5% emlékszik a statisztikákra. Ugyanez elmondható egy nagyszerű e-mail történetről is.
Sting éleslátó szavaival élve: “Szabad, szabad – engedd szabadon őket.” Ebben a megközelítésben egyértelmű kérést fogalmaz meg, de tudassa velük: “SZABADOK”, hogy bármit megtegyenek, amit csak akarnak.
42 pszichológiai tanulmány támasztja alá ezt a bizonyos meggyőzési technikát. Megadja nekik a kiutat a “kéréséből” és csodával határos módon hajlamosak “igent” mondani Önnek.
Rengeteg hatékony sablon található, amelyeket megvizsgálhat és megtalálhatja amelyik legjobban illeszkedik mondanivalójához.
Megvan a felépítés, most kellenek a varázsszavak. Írjon helyesen. Itt az ideje átfogó esszének vagy haiku-nak. A választott szavak képesek új ügyfeleket szerezni és több leadet generálni.
“A tartalom kapcsolatot épít. A kapcsolatok bizalmat építenek. A bizalom bevételt hoz.” -Andrew Davis
A tárgynak ki kell ugrania, mint a legkelendőbb James Patterson cím a Barnes Noble-nél. Tartsa 50 karakter alatt. Három szó. Az Email Institute (Epsilon) felfedezte, hogy a “Sürgősséget és kizárólagosságot érzékeltető tárgysorok 22%-kal magasabb nyitási arányt adhatnak.”
Ön nem Mel Gibson, mint William Wallace a “Bátor szív”-ben, több ezer embert szólítva meg nagy beszéddel. Az emberek egy mérföldnyire arrébb forognak. Mindenki már a tárgysorból láthatja a hullabaloo marketingjét. Képzelje el, hogy beszélget egy munkatársával és valósítsa meg! “A jó marketingesek teljes fogyasztású emberként tekintenek a fogyasztókra, a valódi emberek összes dimenziójával.” – Jonah Sachs
Ahogy Bruce Springsteen énekelte: “Csak egy kicsit az emberi érintésből.” Ne feledje, hogy valódi, élő emberek kapják meg az Ön e-mailjeit, ezért győződjön meg róla, hogy a hangja azt mondja, hogy tudatában van egy élő, lélegző embernek az üzenet másik oldalán.
Szeretné, hogy vásároljanak. Mondja meg nekik, miért választotta őket kifejezetten és mutassa meg a vállalkozásuk ismeretét. Legyen hétköznapi – Uram és Asszonyom már régimódinak számít.
Ne kényszerítsen arra, hogy töröljem Önt, a hosszasan kanyargó bla bla bla miatt. Az intro mehet ki az ablakon. Döntse el a legjobb pontokat az elején. A kevesebb több. Legyen rövid. Legyen jó. Ja és ne használjon képeket.
Hogyan írjunk jó e-mailt Dan Munz-tól:
A ContactMonkey kutatása azt találta, hogy – az e-mailek 40%-át először mobilon nyitják meg – ahol az átlagos képernyőre maximum 4-7 szó fér ki.
Ez létfontosságú információ ahhoz, hogy miként készítse el a tárgyakat, mondatok hosszát és a rövid példányt. Genwi felfedezte, hogy a – B2B vásárlók 86%-a hozzáfér mobileszközökkel kapcsolatos üzleti tartalmakhoz.
Készítse el az aláírását a végén, hogy finoman tartalmazzon linkeket, amelyeket láttatni szeretné leendő ügyfeleivel. Ez az az idő, hogy tudasson magáról egy kicsit velük. Zárjon egy kérdéssel? Igen. Ez egy módja annak, hogyan csábítsa őket egy beszélgetésbe.
Használjon U.I.-t a végén, mint okos módját annak, hogy beszélgetési módon kiemelje a leiratkozási lehetőséget.
Ha jó marketing ember vagy, akkor kissé őrültnek kell lenned. – Jim Metcalf
Hogyan lehet megtudni az e-mail hatékonyságát? Mérje meg ezt a 3 dolgot:
Ne legyen túl lelkes és teszteljen korán. Csak akkor nézze meg az után állítást, ha körülbelül 300 e-mailt küldött. A HubSpot megállapításai ezt fogalmazták meg – A vezető gondozó e-mailek 8%-os CTR-t generálnak az általános e-mail küldéshez képest, amelyek csak 3%-os CTR-t generálnak.
A GetResponse fenntartja, hogy – A legjobb idő e-mail elküldésére az a reggel 8 és a délután 3 közötti időintervallum. Győződjön meg arról, hogy a lehető legoptimálisabb napszakban küldi e-mailjeit, hogy a legtöbb leadet generálja. Experian szerint – a keddi e-maileknél a legmagasabb a nyitottsági arány a többi hétköznaphoz képest.
Amikor Peter Falk a “Columbo” -ban hamis távozást hajtott végre, hátrafordult és azt mondta: “Van még egy dolog…”
“Az e-mail sok csatornán nem képes: értékesre, személyes érintések létrehozására – méretarányosan.” – David Newman
Használja okosan és vezethet majd
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..