Ingyenes próba
Blog and Növekedés

Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Utoljára módosítva November 23, 2020 -nél 10:53 am

ajánlott kép Hogyan használjuk a hideg e maikeket a vezető generációval

A potenciális ügyfelek generálása továbbra is a hideg e-mailek segítségével a legjobb. Ahogyan a Guns N’ Roses mondja, “Csak egy kis türelemre van szükségünk”.

Csak várnia kell és megnézheti, hogy erőfeszítései hatással vannak-e. A MarketingSherpa megállapításai egyetértenek:Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval

Adnia kell, hogy kapjon

“Ma fontos, hogy jelen legyünk, relevánsak legyünk és hozzáadott értéket teremtsünk.” – Nick Besbeas De a hideg e-mailnek értéket kell kínálnia. Potenciális ügyfelei azt keresik, ami benne van. Nagyobb fogyasztói érdeklődésre számíthat, ha ad egy kicsit. A HubSpot eredményei ezt fogalmazták meg – A vezető gondoskodó e-mailek 8%-os CTR-t generálnak az általános e-mail küldéshez képest, amelyek csak 3%-os CTR-t generálnak.

Nagy zseton és egy bónusz

Egy hideg e-mail nem fog azonnal keresni sok pénzt, de olyan kapcsolatokat alakíthat ki, amelyek végül haszonnal járhatnak. A legnagyobb bónusz: kis marketing-költségvetéssel hatalmas sikereket érhet el. 

De a hideg e-mailek nem csak spam üzenetek aláírással?

Nem. A hideg e-mailek nem a spamek szaporítása. Nem tömeges gyógyszertári e-mailekről beszélünk, hanem célzott e-mailekről, egy az egyhez, személyre szabott e-mailekről. Csak győződjön meg arról, hogy betartja a FTC szabályait ezügyben.

A SilverPop/DemandGen jelentés szerint: “A vezető gondozó e-mailek a válaszadási arány 4-10-szeresét kapják, mint az önálló e-mailek.”

Jó SPAM-mentes viselkedés

A LeadFuze felsorolja, hogy miként ne szívjon be hideg e-maileket:

  • Ne felejtsen el bemutatkozni
  • Ne használjon félrevezető tárgysorokat
  • Jelölje, ha az e-mail hirdetés
  • Szerepeljen benne a vállalkozása címe
  • Adjon nekik lemondási lehetőséget
  • Tartsa tiszteletben a lemondást
  • Legyen azzal tisztában, mit tesznek/küldenek mások az Ön nevében – Még akkor is, ha vállalatot vesz fel az e-mailek kezelésére, akkor is jogi felelősséggel tartozik.

A Tellwise statisztikái azt mutatják, hogy – Egy átlagos vásárló naponta több mint 100 e-mailt kap, mindössze 23%-ot nyit meg, és csak 2%-ra kattint.

Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval

Szóval biztos akar lenni abban, hogy benne van a 23%-ban, ugye?

Kényszeres kattintók

A hideg e-mailezés kevésbé idegesítő, mint a hívás. Sok olyan ember van, aki úgy kezeli az e-maileket, mint a telefont – fel kell venniük, amikor csörög, és a nyitás gombra kell kattintaniuk, amikor az e-mail érkezik.

De pillanatok alatt helyezik a kukába, ha a tárgysorok és a történet úgy tűnik, mintha egy robot hozta volna létre őket. A Convince és a Convert statisztikái azt mutatják, hogy az e-mail címzettek 33%-a nyitott e-maileket pusztán a tárgysor alapján.

Szabja személyre kreatívan

Az Aberdeen Group megállapításai szerint: A személyre szabott e-mailek 14%-kal, az átváltási arány 10%-kal javítják az átkattintási arányt.

Új, tartós kapcsolatot szeretne kialakítani, így valós kapcsolatot kell létesíteni egyik embertől a másikig. Szőj egy remek novellát tárgyaktól egészen aláírásig. A Retention Science azt mondja: “A személyre szabott e-maileknek magasabb a megnyitási aránya ha a tárgyi sorban szerepel a címzett keresztneve.”

Mind tudjuk, hogy ez igaz. Tudja Ön is, hogy mit választ majd, hogy megnyissa és mit helyez egyenesen a kukába.

A hideg e-mailek tartalma egy művészet

Csak azért, mert ismeri a termékét hátrafelé, nem jelenti azt, hogy automatikusan elképesztő, figyelemfelkeltő, kíváncsisággal teli tartalmat hozhat létre a célszemélyek bevonására. Ehhez némi készség, tesztelés és kutatás szükséges.

A tartalom létrehozásának titkos formulája

Szüksége van a meggyőzés erejére, hogy folyamatosan olvastassa őket. Győződjön meg róla, hogy kipróbált képletet használ, amelyre a tartalomvárat építheti. Sok olyan van odakinn, melyek bizonyítottan magával ragadják az embert.

Ne próbálja újra feltalálni a kereket – csak csapjon rá egy színes festékréteget, lakkozza le, hogy ragyoghasson! Kövesse nyomon az Ön számára ideális sablont és használja fel újra a elbűvölő igényeinek megfelelően.

“A marketing már nem az Ön által készített dolgokról szól, hanem az Ön által mesélt történetekről.” – Seth Godin

A tipikus sablon

Képet fog nekik festeni – Innen az Ökörrévalóságig és a Motorcsónakig, amely oda fogja őket juttatni.

Innen: A vállalat jelenlegi helyzete Örökkévalóság: A tej, a méz és a megtérülés idilli földje. A motorcsónak: Hogyan fogja őket eljuttatni oda.

Határozza meg azt a problémát, amely rendkívül releváns az Ön kilátása szempontjából, és adja meg azt a megoldást, amely megszünteti problémáikat. Ön a híd, amely meghozza a választ.

Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval

Az iMedia Connection megállapította, hogy “a fogyasztók 68%-a pozitívabban érzi magát egy márkával kapcsolatban, miután abból tartalmat fogyaszt.”

Fájdalompont megütése

Egy másik képlet a „Fájdalom, Több fájdalom, Enyhítés” támadás.

Fájdalom: Kiemeli a kilátások problémáját. Több fájdalom:Megmutatja nekik az előttünk álló utat, amely szárazföldi aknákkal van tele. Enyhítés: Megadja nekik a fegyvert, hogy át tudják robbantani magukat.

Megmutatja nekik, hogyan kerüljék el a veszélyt. Dan Chip Heath állítja: „Egy előadás után a résztvevők 63%-a emlékszik történetekre. Csak 5% emlékszik a statisztikákra. Ugyanez elmondható egy nagyszerű e-mail történetről is.

Mindenkinek szabad?

Sting éleslátó szavaival élve: “Szabad, szabad – engedd szabadon őket.” Ebben a megközelítésben egyértelmű kérést fogalmaz meg, de tudassa velük: “SZABADOK”, hogy bármit megtegyenek, amit csak akarnak.

42 pszichológiai tanulmány támasztja alá ezt a bizonyos meggyőzési technikát. Megadja nekik a kiutat a “kéréséből” és csodával határos módon hajlamosak “igent” mondani Önnek.

Szótár sablon

Rengeteg hatékony sablon található, amelyeket megvizsgálhat és megtalálhatja amelyik legjobban illeszkedik mondanivalójához.

Megvan a felépítés, most kellenek a varázsszavak. Írjon helyesen. Itt az ideje átfogó esszének vagy haiku-nak. A választott szavak képesek új ügyfeleket szerezni és több leadet generálni.

“A tartalom kapcsolatot épít. A kapcsolatok bizalmat építenek. A bizalom bevételt hoz.” -Andrew Davis

Fülbemászó cím

A tárgynak ki kell ugrania, mint a legkelendőbb James Patterson cím a Barnes Noble-nél. Tartsa 50 karakter alatt. Három szó. Az Email Institute (Epsilon) felfedezte, hogy a “Sürgősséget és kizárólagosságot érzékeltető tárgysorok 22%-kal magasabb nyitási arányt adhatnak.” 

Kihez beszél?

Ön nem Mel Gibson, mint William Wallace a “Bátor szív”-ben, több ezer embert szólítva meg nagy beszéddel. Az emberek egy mérföldnyire arrébb forognak. Mindenki már a tárgysorból láthatja a hullabaloo marketingjét. Képzelje el, hogy beszélget egy munkatársával és valósítsa meg! “A jó marketingesek teljes fogyasztású emberként tekintenek a fogyasztókra, a valódi emberek összes dimenziójával.” – Jonah Sachs

Egy kis emberi érintés

Ahogy Bruce Springsteen énekelte: “Csak egy kicsit az emberi érintésből.” Ne feledje, hogy valódi, élő emberek kapják meg az Ön e-mailjeit, ezért győződjön meg róla, hogy a hangja azt mondja, hogy tudatában van egy élő, lélegző embernek az üzenet másik oldalán.

Szeretné, hogy vásároljanak. Mondja meg nekik, miért választotta őket kifejezetten és mutassa meg a vállalkozásuk ismeretét. Legyen hétköznapi – Uram és Asszonyom már régimódinak számít.

Nincs erre egy egész nap

Ne kényszerítsen arra, hogy töröljem Önt, a hosszasan kanyargó bla bla bla miatt. Az intro mehet ki az ablakon. Döntse el a legjobb pontokat az elején. A kevesebb több. Legyen rövid. Legyen jó. Ja és ne használjon képeket.

Hogyan írjunk jó e-mailt Dan Munz-tól:

  1. Írja meg az e-mailt
  2. Törölje ki a nagyját
  3. Küldje el

Milyen mobilis?

A ContactMonkey kutatása azt találta, hogy – az e-mailek 40%-át először mobilon nyitják meg – ahol az átlagos képernyőre maximum 4-7 szó fér ki.

Ez létfontosságú információ ahhoz, hogy miként készítse el a tárgyakat, mondatok hosszát és a rövid példányt. Genwi felfedezte, hogy a – B2B vásárlók 86%-a hozzáfér mobileszközökkel kapcsolatos üzleti tartalmakhoz.

Tartogassa a legjobbat a végére

Készítse el az aláírását a végén, hogy finoman tartalmazzon linkeket, amelyeket láttatni szeretné leendő ügyfeleivel. Ez az az idő, hogy tudasson magáról egy kicsit velük. Zárjon egy kérdéssel? Igen. Ez egy módja annak, hogyan csábítsa őket egy beszélgetésbe. 

Használjon U.I.-t a végén, mint okos módját annak, hogy beszélgetési módon kiemelje a leiratkozási lehetőséget.

Napi mentrák

Ha jó marketing ember vagy, akkor kissé őrültnek kell lenned. – Jim Metcalf

  • Utána járok, majd utána járok
  • Soha nem hagyom abba – idővel meghozza gyümölcsét
  • Újra és újra tesztelem az üzeneteimet – kipróbálnám az új kampót.

A hárompontos tesztmérés

Hogyan lehet megtudni az e-mail hatékonyságát? Mérje meg ezt a 3 dolgot:

  • Megnyitási Ráta – Szeretik a tárgysoromat?
  • Válaszolási Ráta – Vajon elérem őket?
  • Generált Értékesítés – Fognak vásárolni?

Ne legyen túl lelkes és teszteljen korán. Csak akkor nézze meg az után állítást, ha körülbelül 300 e-mailt küldött. A HubSpot megállapításai ezt fogalmazták meg – A vezető gondozó e-mailek 8%-os CTR-t generálnak az általános e-mail küldéshez képest, amelyek csak 3%-os CTR-t generálnak.

Az időzítés minden

Hogyan használjuk a hideg e-maikeket a vezető generációval

A GetResponse fenntartja, hogy – A legjobb idő e-mail elküldésére az a reggel 8 és a délután 3 közötti időintervallum. Győződjön meg arról, hogy a lehető legoptimálisabb napszakban küldi e-mailjeit, hogy a legtöbb leadet generálja. Experian szerint – a keddi e-maileknél a legmagasabb a nyitottsági arány a többi hétköznaphoz képest.

Columbo távozás

Amikor Peter Falk a “Columbo” -ban hamis távozást hajtott végre, hátrafordult és azt mondta: “Van még egy dolog…”

“Az e-mail sok csatornán nem képes: értékesre, személyes érintések létrehozására – méretarányosan.” – David Newman

Használja okosan és vezethet majd

Justin McGill

Vendégposzt szerzője

Justin McGill

Justin is the Founder of LeadFuze, a lead generation software platform for companies that sell business-to-business. Get 50 leads for free as part of an upgraded trial for reading this post!

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Growth Marketer

Andy is Growth Marketer at LiveAgent. Previously, he studied International Relations and Business Diplomacy and was active as a volunteer in the world's largest student run organization, AIESEC. Running, music and reading books are his favourite free-time activities.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..