Mit jelent az interaktív tartalom?
Az interaktív tartalom fogalma úgy foglalható össze, mint bármely olyan felhasználói élmény, amely dinamikus tartalommal rendelkezik, amely arra készteti a fogyasztót, hogy mélyebbre ásson a tartalomban. Bármilyen tartalom megteszi. Az olyan interaktív elemek, mint a demók, játékok, videók, számológépek, kvízek, e-könyvek stb., javítják webhelye látogatóinak vásárlási élményét, információkat gyűjtenek, leadeket generálnak, és növelik az eladásokat.
Az interaktív marketing egyszerű példája a divatcégek, amelyek 20% kedvezményt adnak a kuponokra, ha feliratkozik az e-mail listára. Felkeresi az oldalt, kitölt egy kis információt, és bam, kap egy kupont a következő vásárláshoz. És kötelező felhasználni ezt a kupont, mert ki nem akarna 20% kedvezményt?
Az alábbiakban megvizsgáljuk az interaktív marketing előnyeit, és azt, hogy a tartalmi tervének és az általános üzleti stratégiának miért kell ezt tartalmaznia.

Az interaktív tartalom jelentősége
Mindannyian egyetértünk abban, hogy a statikus tartalomtól eltérően, amely meghiúsulhat, az interaktív tartalom javítja a tartalomprogramok legfontosabb üzleti mutatóit az értékesítési csatorna minden szintjén. Hatékonyabb, mivel a mai fogyasztók gyakrabban foglalkoznak magával ragadó tartalommal, és hosszabb ideig töltenek interakciót olyan élményekkel, amelyek jutalmazzák őket. Részvételükért cserébe a potenciális ügyfelek több időt töltenek olyan vállalkozásokkal, amelyek magával ragadó interaktív tartalmat is tartalmaznak marketingtevékenységeik során.
Az interaktív tartalom marketing nemcsak értékesebb élményt nyújt a vásárlónak, hanem olyan kulcsfontosságú adatokat is adhat cégének, amelyek segítségével optimalizálhatja vásárlói személyiségét. Olyan adatok, mint a motivációk, a pénzügyi helyzet, a demográfiai adatok, a célok vagy a viselkedésminták. Az ilyen típusú adatok felmérések, kvízek, tesztek vagy értékelések segítségével gyűjthetők, hogy csak néhányat említsünk. A LiveAgent visszajelzési widgete tökéletes példa erre. Ezzel a funkcióval a vásárlói útjuk során bármikor többet megtudhat ügyfeleiről. A pontosan kiszámított vásárlói személyiséggel előnyben részesítheti versenytársait, mivel jobban személyre szabhatja a tartalmat az adott célközönséghez, és nem vesztegeti az értékes időt és pénzt a nem potenciális ügyfelekre.
A vásárlói útnak minden vállalkozás számára fontosnak kell lennie, különösen a marketingstratégiák tekintetében. Az emberek szeretnek szórakozni, és az interaktív tartalom nagyon hatékonyan segíti elő ezt a szórakozást. Ha a potenciális ügyfelek jól érzik magukat, miközben megtekintik webhelyét, nagyobb valószínűséggel hajtanak végre konverziót. Ez a “vásárol valamit”. A konverziós arányokat akarjuk hirdetni. Bármi, ami közelebb viszi az ügyfelet a pénz elköltéséhez, nagyszerű az Ön vállalkozása számára.
Ahogy a magával ragadó élmény során adatokat gyűjt, jobban megérti a közönségét, ami segíthet több olyan tartalmat létrehozni, amely rezonál rájuk. A célzott tartalom módszere segít abban, hogy szakértővé váljon a fogyasztók szemében. És minél jobban megbíznak Önben, annál hűségesebbek, és annál inkább megosztják márkáját másokkal. Ha tudja, hol áll a versenytársak között, akkor azon dolgozhat, hogy önmaga legjobb verziója legyen online.
A legjobb az egészben az, hogy ha jól csinálja, nem is kell sokat fizetnie érte! Így maximalizálja az interaktív tartalomplatform ROI-ját.
Az interaktív tartalom előnyei
Számos oka van annak, hogy a magával ragadó tartalom miért olyan előnyös a vállalkozása számára:
- Elköteleződés – Az interaktivitás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy különféle eszközökön keresztül kapcsolatba lépjenek a márkával. Az emberek szeretik megosztani, amit szeretnek. Ha az interaktív tartalommarketing-stratégiája elég jó, akkor tartalmat osztanak meg közösségi média platformokon, kommentálnak egy blogbejegyzést, átnéznek egy érdekes interaktív infografikát, játszanak, videókat néznek, interaktív térképeket böngésznek stb. Ezek az interakciók lehetővé teszik a márkák számára a kapcsolatteremtést, a hűséges ügyfelekkel és leendő ügyfelekkel egyaránt, és kapcsolatokat építsen ki.
- Potenciális ügyfelek generálása – A tartalomkészítőknek lehetőséget kell teremteniük arra, hogy potenciális ügyfeleket generáljanak olyan emberektől, akik egyébként soha nem lépnének kapcsolatba Önnel. Ingyenes próbaverziók, demók, ajándékok, versenyek stb. felajánlásával a vállalatok növelhetik annak valószínűségét, hogy potenciális ügyfelekkel kapcsolatba kerüljenek. Amint ezek a kapcsolatok potenciális ügyfelekké válnak, személyre szabott e-maileket és más kommunikációs formákat kaphatnak, amelyek konverzióvá fejlődnek.

- Optimalizálás – Mivel a felhasználói elköteleződés közvetlenül kapcsolódik a bevételszerzéshez, a webhely látogatói interakción alapuló optimalizálása rendkívül értékessé válik. Mindig elhihetjük, hogy ismerjük ügyfeleinket, azonban soha nincs pontos ügyfélprofil, mert az állandóan változik. Ahogy a folyó folyik és változik, úgy az ügyfélprofil is. Például észreveheti, hogy a látogatók általában kevesebb időt töltenek bizonyos oldalakon, mint másokon. A hőtérképek segítségével azonosíthatja a problémás területeket, és ennek megfelelően javíthatja a problémákat. A tartalom optimalizálásának másik módja az, ha cselekvésre ösztönzőket vagy röviden CTA-kat tartalmaz. Ez azonnali cselekvésre ösztönzi a felhasználókat.
- Márkaismertség – Amint azt korábban említettük, a vállalat körüli elkötelezett közösség növeli a tudatosságot. A nagyobb expozíció nagyobb elismerést jelent. Valójában a legtöbb B2C és B2B marketinges egyetért abban, hogy a márka fokozott láthatósága az eladások növekedését eredményezi. Ezért az interaktív élmények létrehozása a közönség számára okos lépés, mert segít elterjedni termékeiről/szolgáltatásairól anélkül, hogy Önnek bármi extra költsége lenne.
- Megnövekedett átlagos munkameneti idő – A Stanford Egyetemen végzett tanulmány kimutatta, hogy a gazdag tartalommal rendelkező webhelyekre 34 százalékkal hosszabb ideig látogattak el, mint a passzív tartalommal rendelkező webhelyekre. Ez óriási különbség! Nem számít, hogy mennyire jó vagy rossz a terméke; ha az ügyfelek nem foglalkoznak azzal, amit kínál, senki sem fog vásárolni. Ezért győződjön meg arról, hogy az összes tartalom valamilyen formában interakciót folytat. Ellenkező esetben nem lesz hatékony.
- Jobb SEO teljesítmény – Amikor a keresőmotorok azt látják, hogy webhelye a saját domainjén belüli releváns oldalakra mutató hivatkozásokat tartalmaz, ez jelzi a Google és a Bing felé, hogy érdemes visszaadni ezeket a konkrét oldalakat, amikor valaki kapcsolódó kifejezésekre keres.
- Magasabb hitelesség – Tanulmányok szerint az internetfelhasználók 94%-a megbízik a fogyasztótársaik által írt véleményekben a fizetett reklámkampányokkal szemben. Az emberek szeretnek pozitív visszajelzéseket olvasni, különösen azért, mert megerősítik abban, hogy bölcs döntést hoztak. A LiveAgent visszajelzési widget funkciója jó példa erre. A mai fogyasztók is szívesen látják a barátok, családtagok, kollégák, munkatársak, ismerősök stb. ajánlásait.

- Alacsonyabb visszafordulási arány – A KissMetrics egyik cikke szerint a legtöbb webes forgalom két forrásból származik: az organikus keresési eredményekből és a közvetlen navigációból. A webhelyforgalomnak azonban csak 9,9%-a volt az organikus keresésnek tulajdonítható, míg 90,1%-a a közvetlen navigációból származott. Mit is jelent ez? Nos, ez azt mutatja, mennyire fontos annak biztosítása, hogy a webhelyén található minden tartalom természetes áramlást ösztönözzen oldalról oldalra.
Milyen szabályok vonatkoznak az interaktív tartalomra?
Íme az öt legjobb javaslatom a nagyszerű tartalom írására:
Szabály 1:
Először adjon értéket, és csak később tegyen fel kérdéseket. Új ötletek kidolgozásakor a tartalommarketingesnek először le kell írnia mindent, amit mondani szeretne. Miután befejezte a vázlatot, kezdjen el olyan kérdéseket feltenni, amelyek választ adnak a következő típusú témákra: mit/miért/hogyan, probléma/lehetőség/korlátozás, megoldás/alternatíva/ellentét és összehasonlítás/kontraszt. Tegye fel magának a kérdést, hogy bizonyos megoldások miért segíthetnék hatékonyan vállalkozását annak eldöntésében, hogy valóban megoldják-e a problémákat és megfelelnek-e az ügyfelek igényeinek. Az is hasznos, ha megkérdezi magától, hogy milyen akadályok állnak az ideális forgatókönyve és a valóság között. Ezeknek a részleteknek az ismerete értékes betekintést nyújt marketingstratégiájába, és abba, hogyan hogyan javíthatna rajta.
Szabály 2:
Használjon vizuális tartalmat. A képek hatékonyabban közvetítik az információkat, mint a szavak. Ne becsülje alá a látvány erejét. Győződjön meg róla, hogy képek kísérik az összes írott anyagot, hogy a nézők mindig megértsék, mit kell tenniük, miután átkattintottak. Kövesse nyomon azt is, hogy blogbejegyzéseinek mely részeit osztják meg a leggyakrabban olyan közösségi médiaplatformokon, mint a Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Instagram, Tumblr, Reddit, YouTube stb. Ezek a statisztikák segítenek meghatározni, mely vizuális elemek működnek, melyek a legjobbak, és melyek azok, amelyek javításra szorulnak.
Szabály 3:
Tartalmazzon cselekvésre ösztönzést. A legnagyobb hiba, amelyet a vállalkozások elkövetnek az interneten, az, hogy tartalommarketing-stratégiáik során nem szólítanak fel cselekvésre. Ha az emberek a bejegyzés elolvasása után nem tudják, hogy hova kattintsanak, akkor valószínűleg a lehető leghamarabb kilépnek a weboldalról. Tartsa szem előtt az olvasóit, amikor az egyes szövegrészeket megalkotja, hogy a teljes dokumentumban egyértelmű cselekvésre ösztönzések szerepeljenek.
customer service culture
Szabály 4:
Adjon hozzá interaktivitást, amikor csak lehetséges. Senki sem szeret ücsörögni a webhelyek betöltésére várva, miközben megpróbálja végrehajtani a feladatokat. Ennek a szabálynak az ötlete egyszerű – adjon hozzá interaktív funkciókat, amikor csak lehetséges! Ez magában foglalja a szavazások, felmérések, játékok, vetélkedők, élő csevegőszobák, audiolejátszók és egyebek beágyazását. Ha az emberek nem tudnak közvetlenül kapcsolatba lépni a webhelyével, akkor nem térnek vissza többé.
Szabály 5:
Használja stratégiailag a közösségi médiát a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatok kialakításához. A frissítések közzététele olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook és a Twitter, nem igényel különleges készségeket; csak néhány percet vesz igénybe naponta. Bár a rendszeres közzététel időnként fárasztónak tűnhet, vannak módok arra, hogy minden frissítés számítson azáltal, hogy fontos oldalakra mutató hivatkozásokat helyez el a webhelyén, és másokat is ösztönöz, hogy osszák meg gondolataikat. Még ha senki sem válaszol, ne feledje, hogy minden interakció számít. Ha tartalmas online beszélgetéseket folytat, kapcsolatokat építhet ki, amelyek a későbbiekben megnövekedett forgalomhoz vezetnek az ajánlásokból.
Ahogy most elkezd bevezetni néhány szabályt, szinte azonnal látni fogja az eredményeket. Csak ne várjon azonnali sikert. Az építési tekintély és hitelesség sok éven át időt és következetes erőfeszítést igényel. Senki sem érhet el egyik napról a másikra sikert. A fent vázolt alapelvek következetes alkalmazásával azonban elismert szakértővé válhat szakterületén.

Szabály 6:
Használja a rendelkezésére álló összes eszközt a tartalom népszerűsítésére. Ahogyan azt már megbeszéltük, a konverziók felé kulcsfontosságú lépés, hogy az ügyfelek interakcióba léphessenek a vonzó tartalommal. Azonban minden erőfeszítés, amit ebbe belefektetett, kárba megy, ha ügyfelei nem találják. Ezért kell optimalizálnia a tartalmat a keresőmotorokhoz.
Használjon linképítési stratégiákat a tartalom népszerűsítéséhez, hogy a látogatók szervesen rábukkanjanak az internet böngészése közben. A linképítés segíthet még szélesebb közönség elérésében azáltal, hogy platformot biztosít a backlinkek generálására, amelyek minden sikeres oldalon kívüli SEO stratégia létfontosságú elemei. A linképítés azt a folyamatot jelenti, amelynek során más webhelyekről szerzi be a hiperhivatkozásokat, és irányítja vissza azokat a saját webhelyére.
A több forrás között megosztható tartalom révén értékteremtés, valamint a potenciális ügyfelekkel és iparági befolyásolókkal való aktív kapcsolattartás segíthet a márkaismertség növelésében. A A linképítés eszközei megkönnyíthetik a linkszerzés feladatát azáltal, hogy elemezik a visszamutató profilokat és jobban azonosítják a lehetséges célpontokat gyorsan. Ha elkezdi a linképítést, biztos lehet benne, hogy a látogatók nem maradnak le az Ön által létrehozott nagyszerű tartalomról.
Az interaktív tartalom típusai?
Léteznek interaktív eszközök, amelyek segítségével a közönség online leköthető, de nem mindenki ismeri mindegyiket. A kezdéshez íme néhány egyszerű ötlet, hogyan hozhat létre vonzóbb tartalmat.
- Interaktív vetélkedők – Kérdezze meg a látogatókat arról, hogy mit tudnak már, vagy tanuljanak meg új információkat. Ahhoz, hogy a felhasználókat vonzza és rákényszerítse a részvételre, először a megfelelő kvízötlet és egy fülbemászó cím kiválasztásával kell kezdenie. Tegyen fel egyszerű kérdéseket, amelyek mélyreható válaszokat adnak a leendő ügyfelekről. Azért is szórakoztató, mert érdekes elfoglaltságot ad a felhasználóknak, mielőtt folytatnák az üzleti oldal más részeivel. Sőt, a helyesen válaszolóknak ajándékokat is adhat. Számos intuitív eszköz közül választhat, beleértve a WordPress kvízbővítményt, amely segít a kvízek gyors elkészítésében. és könnyen.
- Szavazások – A kérdőívekhez hasonlóan a közvélemény-kutatások lehetővé teszik a közönség számára, hogy az őket érdeklő témákról szavazzanak. Tegyen fel kérdéseket a termékével/szolgáltatásával kapcsolatos releváns tartalomról, a közönség demográfiai adatairól, kultúrájáról, értékeiről, személyes preferenciáiról… bármiről. Még az e-mail címüket is elkérheti a végén, ahol szívesen válaszolnak újra és újra. Ügyfelei választ akarnak kapni kérdéseikre, és mivel a szavazásokra adott válaszok a végtelenségig fent maradnak, és gyakran nyilvánosan is megosztják őket, ezek nagyszerű eszközök a felhasználók elkötelezettségének fenntartásához. Például amikor az Apple új termékeket ad ki, a Google Trends megmutatja a felhasználóknak, hogy az iPhone X-hez kapcsolódó keresések hány százaléka történt. Az ilyen típusú adatok segítségével a vállalatok betekintést nyerhetnek a fogyasztói hangulatba, és megjósolhatják a trendeket, mielőtt azok bekövetkeznének. A közvélemény-kutatások amellett, hogy valós idejű betekintést nyújtsanak, lehetőséget adnak a márkáknak, hogy közvetlenül kapcsolatba léphessenek a fogyasztókkal. Érdekesnek találhatja ezt: Amikor a Nike kiadta legújabb cipő családját, az Air Max 1 Day-t, egy közvélemény-kutatást készítettek, amelyben megkérdezték az ügyfeleket, hogy a fekete vagy a fehér színsémákat részesítenék előnyben. Amint a termék piacra került, az eladások megugrottak, mert a szavazás népszerűsége alapján a rajongók izgatottan várták a cipőt.
- Felmérések – A felmérés egy másik típusú interaktív eszköz, amelyet a közönség visszajelzéseinek gyűjtésére használnak. A közvélemény-kutatásokkal ellentétben a felmérések csak kvantitatív válaszokat adnak. Lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy névtelenül adjanak visszajelzést a márkájával, termékeivel, szolgáltatásaival stb. kapcsolatban. A mesterséges intelligencia manapság információkat adhat a kattintási arányról, és bizonyos preferenciákról, egy felmérés segíthet jobban alkalmazkodni a folyamatosan változó fogyasztókhoz. Vannak olyan interaktív tartalomplatformok, amelyek ingyenes csomagokat kínálnak kisméretű kampányokhoz, de vannak fizetős lehetőségek is. Például, ha egy ügyfél látott egy bizonyos márka hirdetését, de nem vásárolta meg, akkor egy vállalat megkérheti, hogy töltsön ki egy rövid kérdőívet a tapasztalatairól. Ezzel a közönség tagjai jutalompontokat kapnak, a tartalommarketingesek pedig a felmérésből összegyűjtött adatok alapján módosíthatják marketingstratégiájukat. A márkák egyéni felméréseket is készíthetnek többek között a Google Forms vagy a Qualaroo segítségével.
- Élő Chat – Valós idejű megbeszéléseket folytathat a potenciális vevők és eladók között. Különösen hasznosak a B2B cégek számára, amelyek azonnal le akarják zárni az értékesítést ahelyett, hogy először oda-vissza küldenének e-maileket. Miközben ezt követően növeli az átlagos munkamenet-időt, az élő csevegés funkció fokozza a teljes vásárlási élményt. Egy másik csatornát biztosít a kommunikációhoz anélkül, hogy elhagyná webhelyét. Ez növeli a konverziós arányokat és megszünteti az értékesítési csatorna szakaszai közötti szakadékot. A LiveAgent rendelkezik egy ilyen funkcióval, más néven élő chat szoftverrel. Ez egy online kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi, hogy valós időben csevegjen webhelye látogatóival. Ahelyett, hogy felhívnák vagy e-mailt küldenének vállalkozásának, a webhely látogatói cseveghetnek az Ön ügyfélszolgálati munkatársaival az Ön webhelyén.

- Kibővített valóság – Hasonlóan a kibővített valóság játékokhoz, mint a Pokémon Go, ez is egy újabb interakciós forma a vállalkozások és célpiacaik között. A vállalatok különféle eszközöket használhatnak az ilyen típusú alkalmazások létrehozásához, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy felfedezzék az üzlet belsejét, többet megtudjanak bizonyos termékekről, és akár népszerű videojátékok mini verzióit is lejátszák. Ez a fajta technológia ismét itt marad, tehát itt az ideje, hogy kitaláljuk, hogyan lehet hatékonyan megvalósítani.
- Interaktív játékok – Engedje meg a látogatóknak minijátékokat játszani, versenyeken részt venni, statisztikákat ellenőrizni, tanfolyamokat végezni, ajánlatokat találni, jegyeket vásárolni… bármit, amit akarnak. Bármilyen interaktív tartalomformátum elegendő. Csak győződjön meg róla, hogy rengeteg ösztönzőt kínál a részvételhez, különben senki sem fog zavarni a játék/kihívás teljesítésével. A játék mechanikája a tevékenység típusától függően változik, de legtöbbjük pontokat, szinteket, jelvényeket, ranglistákat, kihívásokat, jutalmakat, eredményeket és egyebeket foglal magában.

- Interaktív számológépek – Az interaktív számológép nagyszerű példája a ROI-kalkulátor. A fő kérdés sok mai fogyasztó fejében az, hogy ez mennyibe fog kerülni nekem, és milyen pénzügyi kockázatokkal jár. A ROI-kalkulátor már az indulástól kezdve megkönnyítheti ügyfelei elméjét. Ez megkönnyíti a webhelyén böngésző emberek dolgát, szemben azzal, hogy maguk próbálják kitalálni a matematikai képleteket. És jól néz ki!
- Interaktív videók – Emlékszel olyan videókra, ahol a műsorvezetők élő csevegést folytattak a rajongókkal, akik kérdéseket tettek fel? Ugyanez a koncepció érvényes itt is, kivéve, hogy a tartalommarketingesek egyszerűen válaszolnak a kérdésekre, hanem további kérdéseket tesznek fel, például „Miért választottad…” vagy „Mit gondolsz, mi a jövő évi trend?” Az ilyen jellegű interakciók segítik a közönséget abban, hogy a márkákkal és a szórakoztatóiparokkal egyaránt kapcsolódjanak. Lehetővé teszik mindkét fél számára, hogy természetes módon interakcióba lépjenek egymással az ismeretek cseréje révén, ahelyett, hogy csak mondanának valamit. A LiveAgent és a Post Affiliate Pro egy ingyenes demószolgáltatást kínál, amellyel a leendő ügyfelek első kézből kaphatják meg a pro to call ügyfélszolgálati képviselő.
Az interaktív videók felhasználhatók a közösségi médiában és a dedikált videómegosztó webhelyek, például a YouTube, a Vimeo és a Dailymotion a nézettség növelése érdekében. Az átgondolt videotárhely-stratégia kidolgozása fontos a videótartalom-marketing előnyeinek kihasználásához, beleértve a nagyobb elérhetőséghez való gyorsabb hozzáférést és a jobb biztonságot, mint más streaming szolgáltatások. A videotárolás általában olcsóbb is, mint a streaming, mivel a legtöbb webhely ingyenes alapcsomagokat kínál, míg a magasabb kategóriás csomagok alacsonyabb áron kaphatók, ami azt jelenti, hogy a szerverekhez kapcsolódó infrastrukturális költségek csökkennek. Ezenkívül az interaktív videók nagyobb valószínűséggel jelennek meg a keresőmotorok találatai között, és könnyebben megoszthatók, így gyorsan szélesebb közönséget érhetnek el. Annyi előnye mellett nem meglepő, hogy a vállalkozások interaktív videókat használnak marketingkampányaikban.
- Interaktív infografika – A legtöbb cégtulajdonos tisztában van azzal, hogy az infografikák rendkívül hatékonyan keltik fel a potenciális ügyfelek figyelmét és növelik a konverziós arányt. A legtöbb azonban továbbra is küzd a kiváló minőségű tartalom előállításával. Számos oka van annak, hogy az infografikák nem hoznak eredményt, többek között: alacsony olvashatóság; rossz látványterv; a betűtípusok/színek rossz használata; kontextus hiánya; rossz elrendezési szerkezet; nincs cselekvésre ösztönzés; és másolási hibák. Tehát ha azt szeretné, hogy infografikája sikeres legyen, minden lehetséges lépést meg kell tennie a jó minőség biztosítása érdekében. Íme egy cikk, amely mindent elmagyaráz, amit az infografika tervezésekor figyelembe kell vennie.
- Widgetek – Az ebben a szakaszban említett utolsó interakciós forma widgetek hozzáadása az oldalakhoz. A widgetek segítségével a tartalommarketingesek interaktív elemeket, például gombokat, diagramokat, térképeket, grafikonokat, idővonalakat és egyebeket adhatnak hozzá bármely oldalhoz anélkül, hogy további személyzetet kellene felvenniük a webhelyek elkészítéséhez. Számos widget-szolgáltató kínál ingyenes verziókat eszközeiből, amelyek olyan funkciókat tartalmaznak, mint a kérdőívek, az élő csevegés, az interaktív számológépek és még sok más. Míg egyes webhelyek megkövetelik külső szolgáltatók widgeteinek hozzáadását, a LiveAgent számos widgetet tartalmaz a webhelyén, amelyek zökkenőmentesen integrálhatók az Ön oldalába, hogy növeljék az ügyfelek bevonását az oldalon.

Az interaktív tartalomhoz számos marketingstratégia létezik. A nap végén Önön múlik, hogy tesztelje őket, és megtudja, melyik módszer működik a legjobban az Ön cége számára.
Vicces ügyfélszolgálati videók
A vállalkozásoknak a kiváló szolgáltatásokra kell összpontosítaniuk, hogy ügyfeleik elégedettek és lojálisak maradjanak. A videó bemutatja a rossz ügyfélszolgálat hatásait és kiemelkedő ügyfélélményt hangsúlyoz.
Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin
Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin
Organikus vs fizetős közösségi média
A közösségi média lehetővé teszi a tartalom megosztását és hozzájárul a marketing és eladási sikerhez. Az ügyfélszolgálati rendszer jobbíthatja a marketinges hírnevét.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.