Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

25 best customer feedback software
Vélemények

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Utoljára módosítva November 10, 2021 -nél 2:36 am

Az internetes robbanás előtt az üzletek levélben vagy postán küldték a kérdőív űrlapokat, hogy nyomon kövessék az ügyfél elégedettséget és visszajelzést kapjanak.

Miért? Mert még a statisztikai adat hiányában is, hogy megmutassák az ügyfél visszajelzés értékét, az üzletek megértették, hogy az ügyfél élmény kulcsfontosságú, hogy versenyképesek maradjanak.

Számos ügyfél visszajelző szoftverrel, amelyek különböző célt szolgálnak, az Ön igényeihez való választás trükkös lehet.

Ezáltal összeállítottunk egy 25-ös listát a legjobb ügyfél visszajelző szoftverekből, amelyekből választhat.

Mielőtt elkezdenénk, nézzük meg közelebbről az ügyfél visszajelző szoftvert.

Mi az ügyfél visszajelző szoftver?

Az ügyfél visszajelző szoftvert gyakran összetévesztik a CRM szoftverrel, de különböző célokat szolgálnak. A CRM szoftver lehetővé teszi, hogy többféle forrásból gyűjtsenek ügyfél adatot, majd eltárolja, feldolgozza és analizálja ezt az információt. Viszont az ügyfél visszajelző szoftver használatával összegyűjtheti az ügyfelek gondolatait és véleményeit termékéről, szolgáltatásairól vagy az üzleti összességről.

A vállalatok számos feladatra használják a visszajelző menedzsment szoftvert, mint az ügyfél elégedettség mérése, hangulatelemzés, közösségi hálózatok figyelése, közösségi visszajelzés gyűjtése, kérdőívek formálása és kiosztása, stb.

A nagyszerű dolog az ügyfél visszajelző platformokban, hogy különböző variációkat kínálnak, mint az ügyfél elégedettségi szoftver, ügyfél kérdőív eszközök, ügyfél visszajelzés analízis szoftver.

Tehát használhatja az igényeinek megfelelőt, vagy egyszerre több eszközt is.

Miért kellene az ügyfél visszajelző szoftvert használnia?

Az ügyfél visszajelző szoftver számos különböző módon segítheti az üzletét. Egyszerűbbé teszi a visszajelzés gyűjtését annak analizálására és műveleteket ajánl azon alapulva, hogy segítheti-e a nagyszerű ügyfél élmény elérését és a jövedelmezőség felturbózását.

Itt egy pár módszer, amellyel az ügyfél visszajelző szoftver segíti az üzletét:

Segíti analizálni az összegyűjtött információt a termékekről és szolgáltatásokról

Tegyük fel, hogy Ön az érdeklődők generálásával foglalkozik. Sok kliens feliratkozik a szolgáltatásaira, de előnyösnek tartják-e a szolgáltatásait?

Tudnak-e kliensei értékes nyomokat generálni az üzletükre? Vagy a versenytársai lesznek a feliratkozásuk lejárata után?

Az ügyfél visszajelző szoftverrel felfedezheti a hézagokat azáltal, hogy nyomon követi az  ügyfél kalandot. Visszajelzést kérhet ügyfeleitől és értékes ügyfél betekintéseket szerezhet.

Például felfedezheti, hogy a kliensei meglátogatják az “erőforrások” szekciót a weboldalon, de nem tartják segítőkésznek.

Az ilyen valós idejű cselekvőképes betekintések és bejövő visszajelzések analizálása az ügyfél visszajelző szoftver segítségével sokkal kezelhetőbb.

Segít nagyszerű ügyfél élményt készíteni

Azt gondolhatja, hogy ismeri ügyfeleit. Viszont csak akkor találhatja meg a termék kiskapuit, ha átnézi az ügyfél betekintéseket.

Az ügyfelekre való hallgatás egy kiváló lehetőséget kínál, hogy elnyerje bizalmukat. Tisztán felismerve, hogy min szükséges változtatni, egy nagyszerű felhasználói élményt készíthet és klienseit lojális ügyfelekké alakíthatja.

Egyszerűen mérheti vele az ügyfél elégedettséget

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás éltető elemei. Nem csak lojálisak maradnak üzletéhez, de másokat is bátorítani fognak, hogy feliratkozzanak a termékeire vagy szolgáltatásaira.

Az ügyfél visszajelző szoftver lehetővé teszi, hogy mérje az ügyfél elégedettséget a közösségi médián kívül, beleértve a weboldalakat és az online fórumokat, kérdőív űrlapokon keresztül. Ezután megtervezheti a következő lépéseit ezen információ alapján.

Növeli az ügyfél visszatartást és lojalitást

A Bain & Company jelentése alapján, csak az 5%-os ügyfél visszatartási ráta növekedés 25% és 95% közötti profit növekedést eredményezhet

Realizálhatja, hogy mennyire kulcsfontosságú az ügyfél visszatartás üzlete számára, ha rájön, mennyire költséges új klienseket szerezni ahelyett, hogy megtartaná a már meglévőket.

Az ügyfél visszajelző szoftver aktív hallgatást folytat és biztosítja, hogy az ügyfelek megértik a visszajelzésük értékét.

A szoftver által biztosított összes információ alapján csökkentheti az ügyfelek lemorzsolódását, és megőrizheti jövedelmezőségét.

Az ügyfél visszajelző szoftver például lehetővé teheti, hogy feltárja ügyfelei problémáját egy olyan funkcióval, amely az Ön eszközéhez tartozik.

Válaszul, készíthet egy blog posztot vagy egy új hogyan cikket tudásbázisához, amely hatékonyan részletezi, hogyan használja a funkciót. Ezáltal egyszerűbbé teszi ügyfelei számára a terméke használatát, amely növelni fogja a lojalitásukat.

Az ügyfél növekedés a folyamatos innovációból és a folyamatos fejlődésből ered, amely csökkenti a lemorzsolódást. További funkciókat adhat a visszajelző szoftveréhez azáltal, hogy integrál egy változásnapló eszközt az új funkciók, frissítések vagy műveleti jelentések bejelentéséhez. Az ilyen cselekvések bátorítani fogják ügyfeleit, hogy ne menjenek át egy versenytárshoz.

Hozzájárul a termékei és szolgáltatásai fejlesztéséhez

Az egész csapata azt gondolja, hogy az eszköze csúcskategóriás. Viszont talán az ügyfeleinek vannak éleslátó ajánlásaik, hogyan lehetne jobb.

Ha nem figyel erre a visszajelzésre, kihagyhat egy felértékelhetetlen lehetőséget, hogy fejlessze a kínálatát.

Az ügyfél visszajelző szoftverrel, amely segít betekintéseket szerezni a visszajelző űrlapokon, felhasználó visszajelzéseken és a felhasználói visszajelzésen keresztül, bölcsen tehet termék döntéseket.

Hogyan válassza ki a legjobb ügyfél visszajelző szoftvert?

Mielőtt dönt egy ügyfél visszajelző szoftverről, bizonyosodjon meg, hogy felteszi magának ezeket a kérdéseket:

  • Mi a végcél az ügyfél visszajelző szoftverrel? Szeretné látni, hogy a látogatók miért hagyják el az űrlapokat, hogy segíti az áttekintő felmérési űrlapokat készítését, vagy szeretne hőtérképeket?
  • Melyek a kötelező funkciók Ön számára?
  • Mi a büdzséje?
  • Korlátozott funkciókkal rendelkező megoldást keres vagy egy haladó megoldást szeretne?

Mindezen kérdések segíteni fognak egy informált döntésben. A legjobb ügyfél visszajelző szoftvernek zökkenőmentessé és kényelmessé kell tennie a visszajelző folyamatot ügyfelei számára.

Itt egy lista az alapvető funkciókról, amelyekkel rendelkeznie kell az ügyfél visszajelző szoftvernek:

Mennyibe kerül az ügyfél visszajelző szoftver?

Az ügyfél visszajelző szoftver árazása $0-tól $5000-ig terjed havonta, igényeitől és a választott tervtől függően. Az egyedi tervek még költségesebbek is lehetnek.

Talán szeretne egy próbaidőszakot, mielőtt véglegesítene bármilyen szoftvert, és mielőtt kifizetné. A LiveAgent egy 14 napos próbaidőszak periódust kínál anélkül, hogy be kellene küldenie a bankkártya adatait.

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

1. LiveAgent

LiveAgent irányítópult

A LiveAgent több egy ügyfél visszajelző eszköztől. Nem csak minden csatornán engedélyezi az ügyfeleivel való kapcsolatba lépést, de jegykezelő megoldást, ügyfél betekintéseket, élő chat funkciókat, weboldal látogató nyomkövetést és még sok mást is biztosít.

Kezelheti a közösségi média visszajelzést is és a LiveAgent-en keresztül válaszolhat az üzenetekre, kommentekre és a posztokra. Ezen kívül készíthet email sablonokat, hogy kérdőíveket küldjön ügyfelei számára. Integrálhatja a kérdőív eszközökkel is, mint a Nicereply és a Simplesat.

Továbbá, a közösségi fórumok és a Visszajelzések és Ajánlások gombok készítése egyszerűen beültethető. Ügyfélszolgálati szoftverként, a LiveAgent kifinomult analíziseket és jelentési funkciókat kínál, lehetővé téve a metrikák, a KPI-k és számos jelentések nyomon követését, mint az időkövetési jelentés, ügynök teljesítmény és az ügynök elérhetőség.

Mindezeket lehet használni az ügyfél elégedettség mérésére és lehetővé teszi, hogy kért és kéretlen visszajelzéseket gyűjtsön.

A LiveAgent ismert az egyszerű használatáról, értékéről és teljesítményéről. Több, mint 26 díjat nyert és egyike a legmagasabban és legtöbbet értékelt szoftvereknek számos online értékelő platformon.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=1s

Kulcsfunkciók

Elérhető az ingyenes tervben:

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok
  • Ügyfélfórum
  • Email jegykezelés: 1 email cím
  • Élő chat: 1 chat gomb
  • Jegy történet: 7 nap
  • Valós idejű irányítópultok
  • API
  • Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása: 1 űrlapra korlátozott
  • Chat widget testreszabása: 1 űrlapra korlátozott
  • Elemzések áttekintése
  • Teljesítmény jelentés
  • Korlátozott integrációk

Elérhető a jegy + chat tervben

  • Minden az ingyenes tervben
  • Korlátlan email jegykezelés
  • Korlátlan élő chat
  • Korlátlak jegytörténet
  • Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
  • Chat widget testreszabás
  • Speciális jelentéskészítés
  • Minden integráció az eszközökkel

Elérhető az all-inclusive tervben:

  • Minden a jegy + chat tervből
  • A közösségi média integrációi
  • Hívásközpont funkciók

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • Ingyenes tervet kínál, így kipróbálhatja a szoftvert véglegesítés előtt
  • Sok más igényt teljesít az ügyfél visszajelzésen kívül
  • Az árazás elég gazdaságos más szoftverekhez képest

Hátrányok: 

  • Az integrációk eléggé korlátozottak az ingyenes tervben
  • Nincs chatbot

Ár

Három árazott tervet kínál, amelyeket szintén kipróbálhat ingyenesen.

IngyenesJegyJegy + chatAll-inclusive
Árazás felhasználónként havonta$0$15$29$39

Gather all customer issues into one interface

Try LiveAgent and enjoy the benefits of a comprehensive customer feedback software.

Give it a go

2. Hubspot

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Hubspot ügyfél visszajelző eszközzel minőségi és mennyiségi ügyfél visszajelzéseket rögzíthet kérdőívek készítésével, amelyeket email vagy a weboldala által szállíthat.

Használhat NPS (Net Promoter Score) kérdőíveket, hogy idővel mérje az ügyfél lojalitást vagy küldhet CSAT (Ügyfél Elégedettség) kérdőíveket, hogy meghatározza, mennyire elégedettek az ügyfelek a felhasználói kaland különböző pontjain.

Minden ügyfél visszajelzést nyomon követhet egyetlen irányítópultról, így mindenki ugyan azon az oldalon lesz csapatából.

Főbb jellemzők

A kezdő terv tartalma:

  • Élő chat
  • Egyszerű automatizáció
  • Feladatsorok

A professzionális terv tartalma:

  • Minden a kezdő tervben
  • Jegy állapota
  • Jegyek továbbítása
  • Feladat automatizálás
  • Jegyvezetékek
  • Videó hostolás és menedzsment
  • Egyéni jelentéskészítés
  • NPS kérdőívek
  • Ügyfél élmény kérdőívek
  • Ügyfél támogatás kérdőívek
  • Betekintés irányítópult
  • Előrejelzés

A vállalati terv tartalma:

  • Minden a professzionális tervből
  • Egyedi objektumok
  • Felhasználói szerepek
  • Slack integráció
  • Mező szintű engedélyek
  • Hierarchikus csapatok

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Egyetlen irányítópult segít a teljes csapatának valós időben figyelni a változásokat
  • Elérhetőség különböző kérdőív típusokban, hogy mindent biztosítson, amire szüksége van az ügyfél visszajelzés mérésére

Hátrányok:

  • Nem elérhető ingyenes terv
  • Korlátozott funkciók, ha az ügyfél visszajelzés igények teljesítéséről van szó

Ár

A számlázott havi kezdő terv $50-nál kezdődik havonta, a professzionális terv $890 havonta, a vállalati terv pedig $3200 havonta.

KezdőProfesszionálisVállalkozás
Ár/havonta(évente számlázva)$45$800$3200

3. SurveyMonkey

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

Számos kérdéstípust igényel (mint a többféle válasz, nyitott kommentek, Likert mérések) a visszajelző kérdőíve számára weboldalára? A SurveyMonkey segít megtenni ezt és még sok mást is.

Az egyik legjobban ismert kérdőív eszköz, amely segíti az ügyfél visszajelzés kollekciót. Lehetővé teszi, hogy testre szabja kérdőíveit és a széleskörű más funkciókat is, mint az automatizált jelentés, branding és személyre szabott opciók, engedélyvezérlések, stb.

Több, mint 100 alkalmazással és pluginnal teszi lehetővé az integrációt, hogy az ügyfél adatának gyűjtését és szervezését áramvonalasítsa.

Főbb jellemzők

A csapatelőny terv tartalma:

  • Kérdőív megosztás finomhangolással
  • Export eredmények
  • Kommentek gyűjtése egyetlen helyre
  • Megosztott eszközkönyvtár a márkával kapcsolatos kérdőívekhez
  • Ingyenes integráció a népszerű együttműködési alkalmazásokkal
  • Korlátlan kérdőívek és kérdések
  • Egyedi logó, színek és kérdőív URL
  • Haladó analízis funkciók
  • Kvízek egyedi visszajelzéssel

A csapat premier terv tartalma:

  • Minden a csapatelőny tervben
  • Többnyelvű kérdőívek
  • Kereszttáblák
  • Korlátlan szűrő és összehasonlító szabályok, adat trendek
  • A véletlenszerűség blokkolása
  • Fehér címke kérdőívek
  • Haladó kérdőív logika eszközök

A vállalati terv tartalma:

  • Minden a csapat premier tervben
  • Korlátlan API hozzáférés
  • Személyre szabás és branding
  • Admin, irányítópult, és felhasználómenedzsment
  • Fiókvezérlés és migráció
  • Tevékenység követés
  • Egy dedikált ügyfélsiker kezelő

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Elérhető ingyenes terv, így először kipróbálhatja a szoftvert és megalapozott döntést hozhat.
  • Nem kell aggódnia a kérdőív adat biztonságáról, mivel ez egy biztonság kódolt kérdőív platform

Hátrányok:

  • Számos funkciója közül néhányat sok zűrzavar rejt, ami megnehezíti a működését
  • Nincs sok márkaépítési rendelkezés

Ár

Két szegmens van: üzleti terv és személyes terv. Az üzleti terveket évente számlázzák a csapatelőny tervtől kezdve, amely $20 felhasználónként havonta, a csapat premier terv, amely $50 felhasználónként havonta, és a vállalati terv, amelyért kapcsolatba kell lépnie velük.

ElőnyPremierVállalkozás
Üzleti tervek (évente számlázva)$20/felhasználó/hó$50/felhasználó/hóLépjen kapcsolatba a kereskedővel
IngyenesStandardElőnyPremier
Személyes tervek (évente számlázva)0$12 havonta$27 havonta$67 havonta

4. SurveySparrow

Surveysparrow irányítópult

A SurveySparrow azt ígéri, hogy 40%-kal több válaszadási rátát hoz a bátorító kérdőívek építésével. Rendelkeznek beszélgető interfésszel, amelyek lehetővé teszik az interaktív kérdőívek készítését. Ütemezheti és automatizálhatja a kérdőívelosztást az ismétlődő kérdőív funkciójukkal.

Főbb jellemzők

Az üzleti terv tartalma:

  • 25 ezer Válasz / Hónap
  • 25 ezer Email Megosztás / Hónap
  • 2 Felhasználót Tartalmaz
  • Fehér Címkézés
  • Logó Feltöltése
  • Logó Hozzáadása a Jelentésekhez
  • Okos Kontakt Lista
  • Ügykezelés
  • Megosztás Emailen, Közösségin, Email Ágyazáson, Linken, QR Kódon, SMS-en keresztül
  • Fájl Feltöltés
  • Egyedi Domain Név
  • SPSS-be való Export

A vállalati terv tartalma:

  • Minden az üzleti tervből
  • 100 ezer Válasz / Hónap
  • 100 ezer Email Megosztás / Hónap
  • 10 Felhasználót Tartalmaz
  • Végrehajtó Irányítópult
  • Kérdőív Katalógus
  • Korlátlan Kontakt
  • Mobile SDK Általi Megosztás
  • Felhasználómenedzsment
  • Dedikált Ügyfélsiker Menedzser
  • Kontakt Beküldés Történet
  • Korlátlan Widget
  • Szófelhő
  • Salesforce Integráció
  • Intercom Integráció

Az elit terv tartalma:

  • Több, mint 100 ezer Válasz/ Hónap
  • Több, mint 10 Felhasználó
  • Egyedi Adatközpont
  • IP Fehérlistázás
  • Alfiók Menedzsment
  • Egyszeri Bejelentkezés (SAML)
  • Egyedi API Korlátok
  • Egyedi Számlázás
  • Kölcsönös NDA
  • Dedikált Ügyfélsiker Menedzser
  • Ellenőrzési Napló

Előnyök és hátrányok:

Előnyök: 

  • Gazdag analízisekkel rendelkeznek, amelyek segítenek kérdés szinten analizálni a válaszokat és mintákat, trendeket látnak meg, hogy segítsenek jobban megérteni a közönségét
  • Készíthet intelligens kérdőíveket a logika átugrás, változók hozzáadásával

Hátrányok:

  • Extra költségbe kerülnek az NPS kérdések, még ha a legdrágább tervet is választja
  • Hosszabb ideig tarthat a betöltése

Ár

A személyes terv $9-nál kezdődik havonta, viszont az üzleti terv $149-nál. Lent láthatja a lebontást:

Nem szeretne emailen keresztül küldeni kérdőíveket? A Qualaroo egy fantasztikus funkciót kínál, az úgynevezett Qualaroo bökéseket, amelyek lehetővé teszik, hogy bizonyos weboldalakhoz és alkalmazásain belül adjon hozzá kérdőíveket az értékes betekintések szerzéséért.

ÜzletVállalkozásElit
Üzleti terv (évente számlázva)$149 havonta$449 havontaLépjen kapcsolatba a kereskedővel
IngyenesAlapPrémium
Személyes terv (évente számlázva)Ingyenes$9$49

5. Qualaroo

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

Ezek a kérdőívek nem lassítják le a gyorsaságot és nem szakítják meg a látogatókat, ahogyan megjelennek nem tolakodó módon. Érzelmi analízist biztosítanak, amely segít Önnek megérteni a közönsége érzelmeit és élményeit.

Főbb jellemzők

Az eszközök terv tartalma:

  • Bökések
  • Egy felhasználó
  • Alapvető kérdés típusok
  • Adatexport
  • Jelentések és elemzések
  • Professzionális sablonok
  • Elágazás és Logika Kihagyása
  • Célzás
  • Bökés helyezés

A prémium terv tartalma:

  • Minden az eszközök tervből
  • Három felhasználó
  • Haladó kérdéstípusok
  • Kérdőívből való kilépés
  • Haladó célzás
  • NPS
  • Mobil bökés
  • Okos válasz értékelés
  • Alapvető integrációk

A vállalati terv tartalma:

  • Korlátlan számú felhasználók
  • Jelentő és dizájn API-k
  • Kamra
  • Haladó + egyedi integrációk
  • Egyedi licenc, vállalatbiztonság és tulajdonjog
  • Bevezető és siker menedzser

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • A minőségi adatok hozzárendelésével és a válaszadók által használt releváns kulcsszavak értékelésével kitalálhatja, hogyan felelnek meg az elvárásnak termékei és szolgáltatásai
  • Kérdőív sablonokkal rendelkeznek, így nem kell a semmiből kezdenie minden alkalommal

Hátrányok:

  • Korlátozott színválasztások vannak, és az alapértelmezett színséma relatívan néma
  • Számos addon, mint az Érzelmi analízis és a fehér címkék elég drágává teheti az eszközt, különösen a kisvállalatok számára

Ár

Az alapértelmezett verziójuk $80 havonta, ha évente van számlázva. Minden tervet kipróbálhat ingyenesen 15 napon keresztül.

EszközökPrémiumVállalkozás
Ár havonta (ha évente van számlázva)$80$160Lépjen kapcsolatba a kereskedővel

6. Feedier

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

Beleunt az ugyan olyan kérdőívek megfogalmazásába minden alkalommal? A Feedier segít magasan játékosított kérdőíveket készíteni. A játékosított kérdőívek sok dologgal rendelkezhetnek, mint a rangsor, animációk, interaktív kérdések és személyre szabott tartalom minden válaszadó számára.

A játékosított kérdőívek miatt még több embert érhet el és az ügyfeleinek nem szükséges pazarolniuk az idejüket egyszerre 40 kérdés megválaszolásával. Harmadik féltől származó forrásokból és integrációs eszközökből is importálhat adatokat, hogy jobb módon segítse az ügyfél visszajelzések analizálását.

Főbb jellemzők

  • Játékosított kérdőív építő
  • Visszajelző adat importer
  • Hat csatorna (widget, emailek, SMS, stb.)
  • Egyéni mezők
  • Útvonal feltérképezése
  • Vizuális analízisek
  • Egyéni jelentések
  • Szöveg analízis
  • Geo jelentés
  • Visszajelzés hozzárendelés
  • Művelet automatizáció
  • Hozzáférés menedzsment

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Automatizációt állíthat fel, hogy valós időben kaphasson visszajelzést
  • Ez az eszköz segít a VoC-ban (az Ügyfél Hangja) való analizálásban és cselekvésben

Hátrányok:

  • Egy kis időbe telik, hogy hozzászokjon a különböző kérdéstípusokhoz és használatukhoz
  • Az integrációhiány probléma lehet néhány vállalat számára

Ár

Az árazásuk az irányítópult felhasználóktól függ. Ahhoz, hogy többet tudhasson meg árazásukról, kapcsolatba kell lépnie a kereskedővel.

7. Clarabridge

Clarabridge irányítópult

Kíváncsi, hogy mit mondanak ügyfelei a népszerű blogjáról, miközben ajánlatsablont készítenek? A Clarabridge lehetővé teszi, hogy pontosan ezt tegye. Ez egy Ügyfél Élmény Menedzsment (CEM) platform, amely lehetővé teszi, hogy minden beszélgetésbe belehallgasson és becsatlakozzon bármilyen forrásból.

Segíti analizálni az érzéseket, az érzelmi analízisek folytatását és a szándék észlelését. Automatikusan átirányíthatja a problémákat a megfelelő csapatokhoz és automatizált válaszokat állíthat be.

Főbb jellemzők

  • Személyre szabott irányítópultok minden részleg számára
  • 21 különböző típusú szándékot érzékel
  • Érzelmek vizsgálása és megértése
  • Egyszerű jelentés és kategorizáció
  • Rögzítheti a változás mértékét egy 11 pontos érzelmi skálán
  • Ügyfél erőfeszítés értékelése
  • Kapcsolódjon források százaihoz és gyűjtsön ügyfél visszajelzést egyetlen helyen
  • Szöveg analízis motor
  • Csatornán keresztüli beszélgetések integrálása
  • SLA megfigyelés

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Cselekvőképes betekintéseket készíthet minőségi és mennyiségi adatokkal
  • A platform rugalmas, hogy megfeleljen igényeinek

Hátrányok:

  • Egy kis tanulmányi görbe szükséges, időbe kerül beállítani és beosztani csapatát
  • Hiányzik a megjelenítés és lehet, hogy exportálnia kell adatát Excel-be, hogy felépítse a diagramjait és grafikonjait

Ár

A Clarabridge árazása három szinten érkezik és kapcsolatba kell lépnie velük további részletekért.

8. Survicate

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Survicate egy ügyfél visszajelzés eszköz, amely különböző marketing alkalmazásokkal integrálódik, mint a Hubspot, Mailchimp, Slack, stb. Segíti a célzott kérdőívek engedélyezését számos helyszínen egy weboldalon vagy az emailen való kérdések küldését.

Chat kérdőíveket, CVS-t és XLS export opciókat is kínálnak az NPS analízis mellett.

Főbb jellemzők

Az ingyenes terv tartalma:

  • Kérdőív válaszok: 100 minden hónapban
  • NPS, CSAT, CES és 12 másik kérdéstípus
  • Email, link, web és mobil kérdőívek
  • Korlátlan felhasználó és kérdőív
  • HubSpot, Intercom és még több integráció
  • Slack és email értesítések
  • Logikai átugrás kérdőív
  • A válaszadó azonosítása és gazdagítása
  • Több, mint 125 professzionális kérdőív sablon
  • Részleges beadványok
  • Visszajelzés Gomb
  • Adat visszatartás: 1 hónap

Az alapvető terv tartalma:

  • Minden az ingyenes tervben
  • Kérdőív válaszok: 1000 minden hónapban
  • Exportálás CSV-be és XLS-be
  • Google Táblázatok integráció
  • Válasz és attribútum csövek
  • Egyéni ‘köszönöm’ oldal és művelet
  • Visszajelző Központ
  • Adat visszatartás: korlátlan

A professzionális terv tartalma:

  • Minden az alapvető tervben
  • Kérdőív válaszok: 10,000 minden hónapban
  • Survicate márkaépítés eltávolítva
  • Egyéni dizájn (CSS)
  • Haladó célzás
  • Automatizált visszatérő kérdőívek
  • Adat export API
  • Webhookok
  • Egyéni domain
  • Prémium integrációk: Marketo, Pardot, Salesforce

A végső terv tartalma:

  • Minden a professzionális tervben
  • Kérdőív válaszok: 50,000 minden hónapban
  • Személyre szabható válasz szám, akár korlátlan
  • Nagyon költséghatékony a magas mennyiségű forgalom és felhasználók számára
  • Kérdőív sablonozás
  • SAML SSO hitelesítés

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Számos opció van az előre megépített kérdőívekre, így nem szükséges minden kérdőívet a semmiből kezdenie
  • Az UI interaktív és a visszajelző irányítópultjuk elég átfogó

Hátrányok:

  • Nem kap felugró értesítést negatív visszajelzésért, amely késlelteti a követési műveletet
  • Az elemzési funkcióból hiányoznak a megfelelő részletek

Ár

Az árazás $129-nál kezdődik havonta az eszköz tervükért. A Survicate rendelkezik ingyenes tervvel, amelyet megnézhet az eszközre való feliratkozás előtt.

IngyenesEszközProfesszionálisVégső
Ár havonta (évente számlázva)0$89$159$419

9. Typeform

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Typeform egyszerre egy kérdés tervezése úgy érződik, mint egy tényleges beszélgetés a válaszadókkal. Ez a funkció a teljes kérdőív folyamatot erőfeszítésmentessé teszi és emberi érzetet ad hozzá. Egyszerű, felhasználóbarát interfésszel rendelkezik, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy bármilyen kód írása nélkül készítsenek kérdőíveket és alkalmazásokat.

Az eszköz segít beágyazni további elemeket, például videókat és képeket, hogy interaktívabbá tegye felméréseit.

Főbb jellemzők

Az alap terv tartalma:

  • 100 válasz havonta
  • Egy felhasználó
  • Korlátlan kérdések és betűformák
  • Korlátlan logikai ugrás
  • Személyre szabás rejtett mezőkkel
  • Webhookok
  • Egyéni link előnézet

A Plusz terv tartalma:

  • Minden az alap tervből
  • 1000 válasz havonta
  • Három felhasználó
  • Betűforma eltávolítás márkaépítés
  • Egyéni aldomain
  • Egyéni link előnézet
  • Átirányító opciók

Az üzleti terv tartalma:

  • Minden a plusz tervben
  • 10,000 válasz havonta
  • Öt felhasználó
  • Kérdés betekintések
  • Facebook pixel
  • Haladó beágyazás opciók
  • Prioritás támogatás
  • Egyéni zárt üzenet

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Egyszerűen használható interfész, amely biztosítja, hogy bárki használhatja a szoftvert és építhet kérdőíveket
  • Széleskörű sablonok

Hátrányok:

  • Komplikált erőteljesebb kérdőív kérdéseket készíteni
  • Az eszköznek szükséges optimalizáció, hogy mobil barátabb legyen

Ár

A Typeform három árazási szintet kínál:

AlapPluszÜzlet
Ár havonta (évente számlázva)$25$50$83

10.UserReport

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A UserReport egy látogató vélemény platform, amely megmondja, hogy kik a felhasználói és mit szeretnének elérni. Két widgettel rendelkeznek: egy kérdőív és egy visszajelző widget. Közvetlen interakciót kezdeményezhet felhasználóival és megmondhatják, hogyan tudna fejlődni.

Ezek a widgetek weboldala és alkalmazása részévé integrálódnak és biztosíthatnak felhasználó demográfiát, NPS-t és más kulcsfontosságú faktorokat.

Főbb jellemzők

  • Felhasználói demográfiát biztosít
  • NPS-t kalkulál
  • Google analízis integráció
  • Személyre szabási opciók
  • Funkciókat priorizál
  • Felhasználói elégedettség kalkulálása

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • Jobban megértheti az ügyfél szegmenseket a demográfiai betekintések analizálásával
  • 60 nyelven elérhető, így bárki használhatja

Hátrányok:

  • Nincs sok funkciója, így előfordulhat, hogy egy másik eszközre is elő kell fizetnie ezzel párhuzamosan
  • A költségek megemelkedhetnek, ha szüksége van számos másik eszközre is

Ár

Az árazási részletek nem hivatalosak és lehet, hogy kapcsolatba kell lépnie a UserReport-tal ezügyben.

11. Podium

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

Szeretné tudni eszközében az értékesítési funkciói hatékonyságát? Ahelyett, hogy egy másik értékelő platformra menne és megkeresné, használhatja a Podium-ot. A Podium egy ügyfél visszajelző eszköz, amely csoportosítja az online értékeléseket számos oldalról egyetlen helyre.

Ezen kívül segít több értékelést is szerezni az értékelés meghívások automatizálásával, kompetitív tesztelésekhez való összehasonlítással, az előrehaladása követésével és kérdőívek készítésével.

Főbb jellemzők

  • Nézze meg és válaszoljon minden értékelésre egyetlen postaládából
  • Automatizált értékelések
  • Értékelés analízisek
  • Személyre szabható sablonok a személyes üzenetekért
  • Kapcsolótábla
  • Kompetitív tesztek
  • Automatizált üzenetek a visszajelzésért
  • Ügyfél betekintések
  • Gyors megoldás a jobb ügyfél élményért

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • Az ügyfél betekintésekkel való rendelkezés, mint az, hogy milyen csatornáról jöttek, kivel léptek interakcióba és milyen régen az ügyfelei, segít a stratégiákban
  • A Podium riasztást küld, amikor az ügyfeleknek szörnyű élményük volt. Mielőtt elsétálnának, megoldhatja a problémákat egy privát beszélgetésben

Hátrányok:

  • Hiányzik az integráció rész
  • Nincs elágazás és logikai átugrás a kérdőívekben

Ár

Egyedi árajánlatot kínálnak, mivel úgy hiszik, hogy minden üzlet egyedi és ezáltal az igényeik is. A szükséges eszközöktől függően terveznek Önnek egy csomagot és egy árajánlatot érte.

12. Qualtrics

Qualtrics irányítópult

A Qualtrics Customer XM lehetővé teszi, hogy meghallgasson minden ügyfél visszajelzést és értékelést, mert 128 adatforráshoz és 27 csatornához van hozzáférése, mindezt egyetlen platformon. Felfedhet trendeket és mintákat is az ügyfél lojalitásban, amely segíti meghatározni a területeket, amelyek maximalizálják az ügyfél lojalitást és visszatartást.

Főbb jellemzők

  • Hallgató motor
  • Prediktív intelligencia és analízis
  • Teljesen zárt hurkú műveleti képességek
  • Szerezzen ügyfél lojalitási mintákat és trendeket
  • Előíró betekintések
  • Ajánlott műveleteket küld a megfelelő csapatok számára
  • Fogd és dobd integrációk
  • Automatizált műveletek

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • A 27 csatorna és 128 adatforrásuk miatt teljes nézetet szerezhet arról, hogy mit gondolnak és éreznek az ügyfelek
  • Azáltal, hogy hozzáférést szerez a betekintő betekintésekhez, jobban tudja visszatartani ügyfeleit

Hátrányok:

  • A kérdőív tervezés elég korlátozott
  • Minimális testre szabás jelentéseihez

Ár

A Qualtrics nem tette hivatalossá az árazását. Kapcsolatba kell lépnie velük egy árajánlatért.

13. Mopinion

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Mopinion egy minden az egyben ügyfél visszajelző eszköz, amely segít zökkenőmentesen gyűjteni az ügyfél visszajelzéseket minden digitális csatornáján keresztül. Készíthet visszajelző űrlapokat, amelyek a legkritikusabb érintési pontokat látják el az ügyfél kalandon keresztül.

Követheti a műveleteket, vizualizálhatja a csapata előrehaladását és emlékeztetőket állíthat be a jobb együttműködésért és nyomon követésért.

Főbb jellemzők

A növekedő terv tartalma:

  • Irányítópult: 1
  • Weboldal nézettség/hónap: 2,000,000
  • Email/hónap: 200,000
  • Felhasználók: akár 20
  • Korlátlan visszajelző űrlap
  • Korlátlan visszajelző válaszok
  • Oldalon belüli visszajelzés
  • Teljes API hozzáférés
  • Többnyelvű kérdőívek
  • Email támogatás
  • Többfaktorú hitelesítés

A turbó terv tartalma:

  • Minden a növekvő tervben
  • Weboldal nézettség/hónap: 8,000,000
  • Email/hónap: 1,000,000
  • Alkalmazáson belüli felhasználók/hónap: 400,000

A vállalati terv tartalma:

  • Minden a turbó tervben
  • Irányítópult: korlátlan
  • Weboldal nézettség/hónap: korlátlan
  • Email/hónap: korlátlan
  • Alkalmazáson belüli felhasználók/hónap: korlátlan
  • Felhasználók: 20+
  • Dedikált siker menedzser
  • Egyszeri belépés
  • Dedikált domain és tárhely

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • Egyszerűen használható és a többnyelvű funkciója kényelmesebbé teszi az interfészt az üzletek és az ügyfelek számára
  • Egyszerűen rendelkezhet 20 felhasználóval, akik az eszközzel dolgoznak

Hátrányok:

  • Az árazás relatívan magas, különösen a kisvállalatok számára

Ár

Három árazási szintjük van, és elkezdheti a próbaidőszak periódust anélkül, hogy be kellene küldenie a bankkártya adatait.

NövekvőTurbóVállalkozás
Ár havonta$229$579Lépjen kapcsolatba a kereskedővel

14. Helio

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Helio egy kérdőív platform, amely lehetővé teszi a mennyiségi és a viselkedési attribútumok gyűjtését közönségéről, amely segíthet értékes betekintéseket fejleszteni. A kérdőívei jobb célzása érdekében először választania kell egy közönséget. Ezután tizenegy különböző kérdéstípusból választhat, miután közönséget választott.

Főbb jellemzők

Az egyetlen kérdőív terv tartalma:

  • 10 Kérdéstípus
  • 100 Résztvevő
  • Perceken belüli válasz
  • Teszt küldése mobil, tablet és asztali számítógép számára
  • Audio, videó, képek és szövegek tesztelése

A vállalati terv tartalma:

  • Minden az egyetlen kérdőív tervben
  • 11 Kérdéstípus
  • Nincs résztvevő korlátozás
  • Specifikus közönség használata: DevOps, IT Támogatás, Egészségügyi Dolgozók…
  • Prototípus tesztek a Figma-ban
  • Elágazó kérdések
  • Követő kérdések feltevése a résztvevők számára, hogy többet tudjon meg
  • Teszt az ügyfeleivel
  • Testre szabás a márkaépítésével
  • Használjon screenereket a résztvevők elfogására
  • Elfogók beszerelése a weboldalára
  • Szegmentálja közönségeit

Az ügynök terv tartalma:

  • Minden a vállalati tervből
  • Nincs extra díjszabás a csapattársainak
  • Kliensek kezelése különböző projektekkel
  • Kliens specifikus márkaépítés használata a teszteken

Előnyök és hátrányok:

Előnyök:

  • A viselkedési szűrőik segítenek elérni a kívánt közönséget és jobb megértést szereznek az ügyfél élmény megértése érdekében
  • Számos kreatív ötleteket tesztelhet a fogalmi kérdések feltevésével, a prototípusok, képek, audio vagy videó hozzáadásával

Hátrányok:

  • Előfordul, hogy a biztosított funkciók nem indokolják az árazásukat

Ár

A Helio három tervvel rendelkezik az egyetlen kérdőív szintjükön és a vállalati és ügynök terveik sokkal több funkcióval rendelkeznek.

Nyitott kérdőívAlapvető kérdőívCélzott kérdőív
Egyetlen kérdőív árazás$49$199$399
VállalkozásÜgynökség
Árazás havonta$1000-nál kezdődik$1000-nál kezdődik

Take it to the next level

Integrate LiveAgent with one of the leading customer feedback software and boost your customer service satisfaction

Learn more

15. GetFeedback

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A GetFeedback egy ügyfél élmény platform, amely segít vizuálisan vonzó kérdőíveket készíteni képekkel, színekkel és betűtípusokkal, amelyek illenek üzletéhez. Pillanatbeli visszajelzést gyűjthet minden csatornán keresztül és gyorsan felismerheti a jelentős trendeket.

Ezzel az eszközzel az ügyfelek sokkal gyorsabban tölthetik ki a kérdőíveket, jobb élvezettel.

Főbb jellemzők

A közvetlen terv tartalma:

  • SMS/szöveg
  • Email
  • Salesforce integráció
  • Automatizáljon és gyűjtsön pillanatbeli visszajelzéseket a választott csatornákon
  • Kérdőívek indítása az ügyfél műveletek alapján
  • Kulcsattribútumok és viselkedések használata általi közönség célzás
  • Szabja testre a kérdőíveket logókkal, színekkel és témákkal
  • Gyorsan ismerje fel a trendeket haladó analízisekkel
  • Egyszerűen megértett eredmények az egyéni jelentés irányítópultokból
  • Férjen hozzá a sablonokhoz a Net Promoter Score® (NPS), Ügyfél Elégedettségi Eredmény (CSAT), Ügyfél Erőfeszítési Eredmény (CES) és még sok más érdekében

A digitális terv tartalma:

  • Weboldalak
  • Webalkalmazások
  • Mobilalkalmazások
  • Automatizáljon és gyűjtsön pillanatbeli visszajelzéseket a választott csatornákon
  • Kérdőívek indítása az ügyfél műveletek alapján
  • Kulcsattribútumok és viselkedések használata általi közönség célzás
  • Szabja testre a kérdőíveket logókkal, színekkel és témákkal
  • Gyorsan ismerje fel a trendeket haladó analízisekkel
  • Egyszerűen megértheti az eredményeket az egyéni jelentés irányítópultokból
  • Férjen hozzá a sablonokhoz a Net Promoter Score® (NPS), Ügyfél Elégedettségi Eredmény (CSAT), Ügyfél Erőfeszítési Eredmény (CES) és még sok más érdekében

A teljes terv tartalma:

  • Minden a közvetlen és digitális tervben

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • A logikai eszközt egyszerű megfejteni és erőteljesebbé teszi a kérdőívét
  • CX specifikus kérdések, amelyek által egyszerűen megszerezheti az NPS és CSAT eredményeit

Hátrányok:

  • Nem teszi lehetővé, hogy szerkessze a kérdőívek engedélyeit
  • Nem rendelkezhet különböző felhasználó engedélyekkel, amely az együttműködést nehézzé teszi

Ár

Az alapvető funkciók elérhetőek minden tervükben, szétosztva közvetlenre, digitálisra és teljesre. Az árazásuk éves alapon történik, és hogy többet tudjon meg a személyre szabott árajánlatukról, kapcsolatba kell lépnie a GetFeedback-kel.

16. UseResponse

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A UseResponse egy minden az egyben ügyfél támogató megoldás, amely rendelkezik ügyfél visszajelző portállal, ahol privát visszajelző közösséggel rendelkezhet a belső csapata számára. Teljes áttekintést kaphat a legnépszerűbb javaslatokról.

Gyűjtheti az ügyfél visszajelzést a widget beágyazásával weboldalán vagy bármilyen szolgáltatási oldalon.

Főbb jellemzők

  • Ügyfél visszajelző portál
  • Opció a névtelen ötletekre vagy szavazásokra
  • SSO bejelentkezés
  • Egyéni visszajelzés menedzsment munkafolyamatok
  • Egyesített mobilinterfész a visszajelzés menedzsment engedélyezése érdekében
  • Integrációk számos harmadik féltől származó eszközzel
  • CSAT kérdőívek
  • Analízisek és trendek
  • Feltételes mezők
  • Szavazás korlátozó
  • Egyetlen postaláda

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Az egyéb alkalmazásokkal való integráció zökkenőmentes és egyszerű
  • Számos termékrészt be- és kikapcsolhat szükség szerint

Hátrányok:

  • Beletelhet egy kis időbe, mire megérti, hogyan használja a különböző funkciókat

Ár

Két tervvel rendelkeznek: vállalati felhő és helyszíni megoldás. A vállalat felhő négy további csomaggal rendelkezik.

Vállalat felhőHelyszíni
Visszajelző megoldásTudásbázisSegédpult + élő chat
Ár havonta (évente számlázva)$124$116$124$400

17. Trustpilot

A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver

A Trustpilot egy online értékelési eszköz, amelyet a vállalatok bizalom építésére használnak a fogyasztóival. Ezzel az ügyfél visszajelző eszközzel emailt küldhet az ügyfelek meghívására, hogy megosszák a visszajelzésüket.

Beállíthatja úgy is, hogy az ügyfél emailt kapjon rögtön a vásárlás után. Ezek az értékelések megjelennek a keresőmotorokban is, amely segít Önnek a láthatóság fejlesztésében az online hirdetésekben és keresőmotorokban.

Főbb jellemzők

Elérhető az ingyenes tervben:

  • Profiloldal igénylése
  • Ügyfél értékelések meghívása
  • Támogatás szerzése
  • Alapvető teljesítmény jelentések megnézése
  • 2 TrustBox widget használata
  • Google Értékesítő Értékelések Vonzása

A standard tervben elérhető:

  • Profiloldala fejlesztése
  • Több ügyfél értékelés meghívás
  • Ügyfél siker csapathoz való hozzáférés
  • A részletes analízisekből való tanulás
  • Nyolc értékelés TrustBox widget használata
  • A marketing eszközökhöz való hozzáférés
  • Testreszabás fizetős addonokkal

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • A több társaság értékelés megalapítja a bizalmat társaságában
  • Fejlesztheti a keresőmotorja láthatóságát

Hátrányok:

  • Nem átfogó ügyfél visszajelző eszköz

Ár

Kezdheti az ingyenes verzióval, majd frissíthet, amikor csak szeretné. Testre szabott tervvel is rendelkezhet számos addonnal.

IngyenesStandard
Ár havonta (évente számlázva)$0$199

18. Feefo

Feefo irányítópult

A Feefo egy ügyfél visszajelző eszköz, amely lehetővé teszi, hogy emaileket küldjön az ügyfelek meghívására, hogy megosszák értékeléseiket. Kiválaszthatja ezen értékelések megosztását is a weboldalán szövegkijelzési, százalékos kijelzési és csillag értékelési opciókkal.

Kérdőíveket készíthet, NPS-t kalkulálhat, részletes betekintésekkel rendelkezhet, linkelhet különböző eszközökbe és még így tovább.

Főbb jellemzők

Az alapvető terv tartalma:

  • Termék és szolgáltatás értékelések
  • Értékelés kérelmei szerkesztése
  • Fotó és videó értékelések
  • Google csillagokra való kvalifikálás
  • Egyértelmű jelentés
  • Többcsatornás támogatás

A teljes terv tartalma:

  • Minden az alapvető tervben
  • Kampánymenedzser a mélyebb betekintésért
  • Net Promoter Score alapvetőként
  • Személyre szabható jelentések
  • Teljesen beállított támogatás
  • Személyes Ügyfél Siker Menedzser
  • Szakértő tanács a ROI elérése érdekében

A vállalati terv tartalma:

  • Minden a teljes tervben
  • Visszajelző csomag, Önre szabva
  • Ipari vezető, AI-vezetett analízisek
  • Specialista beültető szolgáltatás
  • Teljes migrációs támogatás
  • Dedikált Ügyfél Siker Csapat

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Könnyen rendezheti és megtalálhatja a negatív értékeléseket, ezáltal megfelelően kezelheti őket
  • Integrálhatja a válaszait és egyszerűen küldhet visszajelzést a CRM rendszerébe

Hátrányok:

  • A személyre szabott értékelés email küldése nehéz, mivel az értékelés emailek közvetlenül a Feefo rendszerből érkeznek

Ár

A Feefo három árazott tervvel rendelkezik: alapvető, teljes és vállalati. Kapcsolatba kell lépnie a kereskedővel az árazási részletekért, mert az ár nem nyilvános.

19. Bazaarvoice

Bazaarvoice

A Bazaarvoice egy átfogó eszköz, amely lehetővé teszi, hogy mindent megtegyen, gyűjthet értékeléseket, véleményeket az ügyfeleitől, lehetővé teszi, hogy a vásárlók kérdéseket tegyenek fel és válaszokat szolgáltasson, cselekvőképes betekintéseket szerezhet a kompetitív tesztekkel, érzelmi analízisekkel kapcsolatosan, és még sok mást.

Főbb jellemzők

  • Töltse meg termék oldalát meglévő értékelésekkel
  • Értékelések az influencer közösség által
  • Gyűjtsön hiteles értékeléseket és más felhasználó generált tartalmat
  • Automatizált emailek
  • Cselekvőképes betekintések
  • Egyetlen portál, hogy nyomon kövessen és kezeljen minden kérdést és értékelést
  • Lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy kérdéseket tegyenek fel
  • Hangulat elemzése
  • Teljesítménykövetés
  • Versenytárs betekintések
  • Kategória tesztek
  • Alapvető teljesítmény metrikák

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Stratégiailag jelentősek lehetnek az olyan mutatók, mint például a termékmegjelenítési oldalak hány százaléka tartalmaz legalább egy értékelést, hány kérdést kell megválaszolnia, stb.
  • Gyorsan felismerheti a trendeket minden értékelés, vélemény és kérdés segítségével

Hátrányok:

  • Az olyan funkciók, mint a kérdőív készítés hiányzik, amely egy belső része az ügyfél visszajelző eszközöknek
  • Más eszközöket is kell használnia ezzel párhuzamosan, amely felrepítheti a költségeit

Ár

A Bazaarvoice ár részletei nem nyilvánosak. Kapcsolatba kell lépnie velük árajánlatért.

20. Hotjar

Hotjar

Tudni szeretné, hogy milyen jól teljesített a blogja a Gantt diagramon? A Hotjar lehetővé teszi, hogy valós idejű ajánló dobozt helyezzen el oldalán, ahol felhasználói kifejthetik frusztrációjukat vagy élvezetüket az oldala különálló részeiről.

Testre szabható kérdőíveket is készíthet, illetve építhet egyet a kész sablonokból a CES, CSAT és az NPS mérésére.

Főbb jellemzők

Az üzleti terv tartalma:

  • Folyamatos hőtérképek és felvételek
  • Korlátlan kérdőívek és visszajelző widgetek
  • 15 napos próbaidőszak
  • Hotjar branding eltávolítása
  • API felismerése
  • Integrációk

A skála terv tartalma:

  • Minden az üzleti tervből
  • Identitás menedzsment (SSO)
  • Tréning a Hotjar specialistákkal

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • A hőtérkép lehetővé teszi a felhasználói viselkedés vizualizálását és megkeresik, hogy mik vonzzák a felhasználó figyelmét
  • A kérdőívek, közvélemény kutatások és a visszajelzések beállítása oldalán egyszerű

Hátrányok:

  • Az olyan funkciók, mint az érzés analízis nincsenek benne
  • Nem egy teljes értékű ügyfél visszajelző eszköz

Ár

Különböző árajánlataik vannak a napi foglalkozások számától függően:

ÜzletiSkála
Ár havonta$99 500 napi foglalkozásért$389 4000 napi foglalkozásért
$189 1500 napi foglalkozásért$589 8000 napi foglalkozásért
$289 2500 napi foglalkozásért$989 15000 napi foglalkozásért

21. CrazyEgg

CrazyEgg hőtérkép

Mint a Hotjar, a CrazyEgg egy másik ügyfél visszajelző eszköz, amely hőtérképeket használ az ügyfél viselkedés analizálására. Nyomon követheti a weboldal egyes részeit, amelyek több figyelmet kapnak, mint a feliratkozás gomb vagy a weboldal alja.

Főbb jellemzők

  • Hőtérkép
  • A/B tesztelés
  • Látogató analízis
  • UX/UI Ellenőrzések
  • Ügyfél analízis
  • Integrációk
  • Együttműködés a csapattagokkal
  • Export jelentések

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Míg a Google analízis megmutatja, hogy mit csinálnak az emberek az oldalán, a CrazyEgg megmutatja a mögötte rejlő indokot másodperceken belül
  • Megkeresheti a változtatásra szoruló területeket weboldalán és fejlesztheti őket

Hátrányok:

  • A funkció készlet elég korlátozott

Ár

Öt árazási szintjük van a nyomon követett oldalmegtekintésektől, a pillanatképektől és a rögzítésektől függően.

AlapStandardPluszProVállalkozás
Ár havonta$24$49$99$249Lépjen kapcsolatba a kereskedővel

22. Usersnap

UserSnap irányítópult

A Usersnap egy ügyfél visszajelző eszköz, amely lehetővé teszi az üzletek számára, hogy legyen egy visszajelző gomb vagy menü az alkalmazásukban vagy weboldalukon és vizuális visszajelzést biztosít azáltal, hogy lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megjegyzéseket rajzoljanak és rögzítsenek a képernyőfotókon.

Minőségi és mennyiségi kérdőíveket is generálhat, amelyek a felhasználói események, URL útvonalak vagy a bizonyos oldalon töltött idők által indulnak.

Főbb jellemzők

Az alap terv tartalma:

  • Két csapattaggal kezdődik
  • Egy visszajelző projekttel kezdődik
  • Korlátlan jelentők
  • Képernyőrögzítés
  • Csapattag hozzáadása $6-ért
  • Projekt hozzáadása $9-ért

A kezdő terv tartalma:

  • Minden az alap tervből
  • Tíz csapattaggal kezdődik
  • Három visszajelző projekttel indul
  • 2,000 alkalmazással integrálható

A társaság terv tartalma:

  • Minden a kezdő tervből
  • 15 csapattaggal kezdődik
  • Tíz visszajelző projekttel kezdődik
  • Böngészőhiba felvétel
  • Ügyfélszolgálati válaszok
  • Egyéni widget tervezés

A vállalati terv tartalma:

  • Minden a társaság tervből
  • Akár végtelen csapattag
  • Akár végtelen projekt
  • Akár végtelen oldalmegtekintés
  • Egyéni feliratkozási fizetés
  • Egyedi szolgáltatási feltételek
  • Usersnap branding eltávolítása
  • Integráció a Webhooks által
  • Vállalat támogatás és biztonság

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Számos hasznos integráció
  • Az interfész szimpla és egyszerűen használható

Hátrányok: 

  • Hiányzik a személyre szabás lehetősége

Ár

Négy választható tervvel rendelkeznek egy 14 napos ingyenes próbaidőszak periódussal.

AlapKezdőTársaságVállalkozás
Ár havonta (évente számlázva)$9$69$129Lépjen kapcsolatba a kereskedővel

23. CustomerSure

CustomerSure irányítópult

A CustomerSure lehetővé teszi, hogy ügyfél visszajelzéseket gyűjtsön, figyeljen és válaszoljon rájuk. Küldhet kérdőíveket emailen, SMS-en, weben vagy alkalmazáson keresztül, meghatározhatja az ügyfél kalandot és mérheti az elégedettséget minden lépésnél.

Kategorizálhatja és priorizálhatja a gyakori visszajelzési problémákat és a sürgős problémákat azonnal megoldhatja. A fontos metrikák mérése, mint az NPS, CSAT és az erőfeszítés eredmények is lehetséges.

Főbb jellemzők

A CX kezdő tervben elérhető:

  • Kérdőívek: 10,000
  • Elemző belépések: 5
  • Nyomon követett személyzet: 15
  • Csapatok: 1
  • Márkák: 1
  • Integráció
  • Prémium támogatás

A CX pro tervben elérhető:

  • Minden a CX kezdő tervből
  • Kérdőívek: 20,000
  • Elemző belépések: 12
  • Nyomon követett személyzet: 30
  • Csapatok: 10
  • Márkák: 1

A CX pro plusz tervben elérhető:

  • Minden a CX pro tervből
  • Kérdőívek: 100,000
  • Elemző belépések: 55
  • Nyomon követett személyzet: 150
  • Csapatok: 50
  • Márkák: 3
  • Bemenet egy termék úttérképre

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • Szakértői tanácsot, konzultációt és támogatást szerezhet a választott tervtől függően
  • Megnézheti a trend adatot, hogy idővel nyomon követhesse a teljesítményt
  • Haladó szűrők, amelyek segítenek hatékonyan analizálni az adatot

Hátrányok:

  • A funkciók eleinte komplikáltnak tűnnek
  • Az első kettő fizetős verzióban csak egy márkával dolgozhat

Ár

Három árazási szintjük van, illetve van olyan lehetőség is, hogy egyedi tervvel rendelkezzen igényei szerint.

CX kezdőCX proCX pro-plusz
Ár havonta$199$399$999

24. Wootric

Wootric jelentések

A Wootric, egy InMoment társaság segít a visszajelzések hallgatásában közvetlen forrásokból, mint a kérdőívek és űrlapok, illetve közvetett forrásokból, mint a közösségi vélemények és megemlítések, következtetett forrásokból, mint a CRM és az értékesítési pontok adatforrásai.

Lehetővé teszi a metrikák kalkulálását, mint az NPS, CSAT és CES.

Főbb jellemzők

A professzionális tervben elérhető:

  • Önkiszolgáló NPS, CSAT és CES mikro kérdőívek alkalmazáson belüli web vagy mobilon bevetve, vagy emailen, SMS-en keresztül
  • Szöveg és érzelem analízis
  • Adat felfedezés, hogy kiaknázza a strukturálatlan visszajelzést
  • Jelentés és irányítópultok, hogy elősegítse a cselekvést és figyelje a trendeket
  • Integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel

A vállalati tervben elérhető:

  • Minden a professzionális tervből
  • Önkiszolgáló vagy kezelt szolgáltatási kérdőívek a tranzakciós, relációs és piaci kutatásért
  • Ipari specifikus szöveg és érzelem analízis modellek
  • Mező szintű jelentés
  • Helyzet alapú művelet tervezés
  • Ügymenedzsment és zárt hurkok
  • Haladó és natív integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel

Az egyedi tervben elérhető:

  • Minden a vállalati tervből
  • Erőteljes kérdőív és adatgyűjtés minden csatornán keresztül
  • Kiterjedt jelentés, amely átíveli a vállalat tetejét a frontvonalig
  • Prediktív és haladó analízisek, hogy megkönnyítsék az ajánlásokat és a munkafolyamatot
  • Erőteljes integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel
  • Művelet tervezés, pártfogás, ügymenedzsment, zárt hurok és még sok más
  • Egy egyedi kombinációja az Ügyfél Élménynek (CX), az Alkalmazotti Élménynek (EX), a Marketing Élménynek (MX), és a Termék Élménynek (PX)

Előnyök és hátrányok

Előnyök: 

  • Megfigyelheti az ügyfél élmény trendeket idővel és dolgozhat ezeken a trendeken
  • Az aktív hallgató stúdiója megadja az irányítást, hogy ügyfél visszajelzést gyűjtsön minden érintéspontnál

Hátrányok:

  • Kissé nehéz integrációkat beépíteni, ha az alapvető metrikákon túl szeretne menni
  • Az integráció opciók korlátozottak

Ár

Három tervvel rendelkeznek: professzionális, vállalati és egyedi. Kérelmezhet próbaidőszakot vagy kérhet árajánlatot.

25. KiyOh

KiyOh vélemény platform

Folyamatosan kíváncsi, hogy mit mondanak ügyfelei a tartalmairól vagy funkcióiról? A KiyOh, mint a Trustpilot, egy online vélemény platform, amely egy kicsit kisebb méretben a Trustpilot-nál, de hihetetlen funkciókat kínál.

A legjobb része, hogy tartalmaz Vélemény Riasztást, amely értesíti Önt minden jó és rossz véleményről.

Főbb jellemzők

A go tervben elérhető:

  • 150 meghívás havonta
  • Vélemények a Google Vásárlás és Hirdetés Kampányban
  • Fejlesztett SEO a véleményeken keresztül
  • Személyre szabott Meghívó Email Előnézeti Oldal és Widget
  • Automatikus meghívás minden rendelés után (számos webshop plugin használatával)
  • Birtokoljon saját kérdőívet
  • Válaszoljon a véleményekre
  • Teljes körű támogatás

A pro tervben elérhető:

  • Minden a go tervből
  • 300 meghívás havonta

A prémium tervben elérhető:

  • Minden a go tervből
  • 3000 meghívás havonta

Előnyök és hátrányok

Előnyök:

  • Gazdaságosabb a többi hasonló platformnál
  • A vélemény riasztó egyszerűen megoldhatja a negatív visszajelzéseket olyan korán, amennyire csak lehet

Hátrányok:

  • Nem átfogó ügyfél visszajelző szoftver

Ár

Három ártervük van. Az egyedüli különbség köztük a havi meghívások száma.

GoProPrémium
Ár havonta$29.5$34.3$117.2

Az 5 legjobb ügyfél visszajelző szoftver összehasonlítva

1. LiveAgent

LiveAgent fő

A LiveAgent az első számú választás az ügyfél visszajelző szoftverek közül. Nem csak segít email kérdőíveket kitalálni, de erőteljes analízis és jelentés képességekkel bír, amelyek segítenek nyomon követni a fontos metrikákat és KPI-kat. A jelentések, mint a csatorna használat, idő követés, SLA megfelelés megkülönbözteti ezt az eszközt a többitől és segíti mérni az ügyfél elégedettséget és ennek megfelelően improvizálni.

A jegykezelő platform kezelésétől az ügyfél hívások nyomon követéséig és rögzítéséig, a LiveAgent minden dobozd kipipál, hogy a legátfogóbb ügyfél visszajelző szoftver legyen.

Get to know your customers better

Track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers.

Try it out

2. Qualtrics

Qualtrics fő

A Qualtrics segít minden ügyfél hallgatásában 27 csatornán és 128 adatforráson keresztül és segíti leleplezni a mintákat és trendeket a prediktív intelligencia motorjuk által, amely sokak által használt és elismert. Hiányoznak más funkciók, mint a jegykezelés, a többcsatornás kommunikáció és így tovább, ezáltal második lett a listán.

Segít ajánlott műveleteket küldeni a megfelelő csapatoknak, hogy további lépéseket tegyenek az ügyfél élmény és elégedettség fejlesztésére.

3. Trustpilot

Trustpilot oldal

A Trustpilot egy népszerű platform az ügyfelek véleményeinek kikérésére és az üzlete továbbfejlesztésére. Harmadik ezen a listán, mert az eszköz egyszerűvé teszi az ügyfeleknek, hogy véleményeket hagyjanak és segítenek növelni a konverziókat a jó vélemények segítségével.

Amellett, hogy olvashat és kereshet véleményeket, nincs sok funkciója, mint a többi hasonló terméknek és talán észreveheti, hogy kissé költséges, ha csak most kezdi.

4. Typeform

Typeform oldal

A Typeform-mal kérdőíveket készíthet, amelyek egy beszélgetésnek érződnek és olyan elemeket ágyazhat a kérdőívekbe, mint a videók, képek és így tovább. Mivel ezeket a kérdőíveket egyszerű kitölteni és esztétikailag lenyűgözőek, az ügyfelek boldogan töltik ki az űrlapokat.

Az egyetlen dolog, amely a Typeform-ot speciálissá teszi az nem más, mint hogy segít kód nélküli chatbotot építeni, amely nyomokat fog el és kvalifikál, ezáltal fejleszti az ügyfél élményt és elégedettséget. A Typeform korlátozása, hogy nem szolgálja ki a jegykezelési, hívásrögzítési és a közösségi médián való beszélgetés szükségleteit.

5. CustomerSure

CustomerSure fő

A CustomerSure-rel testre szabhat és szállíthat kérdőíveket, kategorizálhatja és priorizálhatja az ügyfél problémákat, munkafolyamat követést használhat és értékes adat betekintéseket szerezhet, mint az NPS, CSAT és más metrikák.

Az egyetlen dolog, ami hiányzik, az a funkciók, mint a jegykezelés, hívásrögzítés, illetve az eszköz elég drága lehet $199-ral havonta.

Ügyfél visszajelző szoftverCapterra értékelésPróbaidőszak periódus/Ingyenes tervekKezdő ár
LiveAgent4.7/5 (kb. 1000 vélemény)Igen$15/ügynök/hónap
Qualtrics4.8/5 (kb. 300 vélemény)IgenNem hivatalos
Trustpilotn/aIgen$199 havonta
Typeform4.7/5 (kb. 400 vélemény)Igen$25 havonta
CustomerSure4.8/5 (kb. 40 vélemény)Igen$199 havonta
Július 23-án dátumozva

Végszó

Az ügyfélszerzés ötször többe kerülhet a már meglévő ügyfelek megtartásánál. A növekvő verseny között és az új társaságok feltörésével minden szektorban, az ügyfelek megtartása még kihívóbb. Ezáltal az ügyfél visszajelző szoftver kötelező a vállalatok számára.

Itt egy rövid kérdezz-felelek lista, amely segíthet a 25 eszköz közül választani.

Melyik ügyfél visszajelző szoftver megfelelő üzlete számára?

Egy olyan ügyfél visszajelző szoftver megfelelő vállalata számára, amely lehetővé teszi, hogy minden alapvető funkcióval rendelkezzen, és olyanokkal, amelyek teljesítik igényeit. Például a LiveAgent nem csak minden ügyfél visszajelző követelményt szolgál ki, de ezen felül sok más funkciót is biztosít, mint a közösségi média segédpult, mobil segédpult és így tovább.

A legjobb minden az egyben ügyfél visszajelző szoftver megoldások

A több, mint 200 funkcióval, amelyeket a LiveAgent kínál, a vezető ügyfélszolgálati szoftver a piacon az ügyfél visszajelzésekben és még sok másban. Centralizált megoldás lehet minden üzleti igénye számára.

A legjobb ügyfél visszajelző szoftver beépített jegykezeléssel és élő chattel

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy automatizált jegyelosztással rendelkezzen, ahol a jegyeket hozzárendelheti és átszállíthatja ügynökök és részlegek között, címkéket használhat, hogy megkülönböztessen számos jegyet, sok élő chat funkcióval rendelkezik, mint a chat gomb meghívó, chat történet és követés, amelyek a legjobb ügyfél visszajelzési szoftverré teszik beépített jegykezeléssel és élő chattel.

A legjobb ügyfél visszajelző szoftver funkciók szerint

A funkciók száma, amellyel a LiveAgent rendelkezik, könnyedén felér a 200-al, az egyik legtöbb funkcióval rendelkező platformmá téve az ügyfél visszajelző és más megoldások tekintetében.

A legjobb érték a pénzért ügyfél visszajelző szoftver

$15-os árral felhasználónként havonta, a LiveAgent kínálja a legjobb értéket a pénzért, egyszerű használattal, funkciók bőségével és egy kiváló támogató csapattal, így ez a legjobb ár-érték arányú ügyfél visszajelző szoftver.

A legmagasabban értékelt ügyfél visszajelző szoftver

Több, mint 1000 véleménnyel a Capterra-n és 4.7-es összesített értékeléssel, a LiveAgent egyike a leghozzáférhetőbb és legjobban értékelt ügyfél visszajelző szoftvernek funkciókban gazdag platformmal és intuitív interfésszel.

A leghozzáférhetőbben beállítható és használható ügyfél visszajelző szoftver

A könnyen használható szoftverrel és az intuitív interfésszel, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozását a szoftverrel olyan hatékonyan állítsa be, amennyire csak lehet, és az eszköz használatával a lehető leghatékonyabban teljesítse az Ön igényeit, a LiveAgent vezeti a leghozzáférhetőbben beállítható és használható ügyfél visszajelző szoftver listáját.

Customer satisfaction improves ROI

Discover all of Liveagent's features with a free 14-day trial.

Let's go

FAQ

What is customer feedback software?

A customer feedback software allows you to track and manage customer feedback from multiple communication channels and improve customer satisfaction and experience.

What’s the difference between cloud-based and on-premise customer feedback software?

Cloud-based customer feedback software is an online solution that allows you to access the software wirelessly using the Internet. In contrast, an on-premise customer feedback software runs on a local network or a physical server with hardware that runs and stores your data.

What is an omnichannel customer feedback software solution?

An omnichannel customer feedback software solution has numerous interaction channels packaged into a single software.

What are the benefits of using customer feedback software?

A customer feedback software allows you to do surveys, gather data, provide insights, and evaluate data to make informed decisions to improve customer experience and customer retention.

How much does customer feedback software cost?

Customer feedback software can cost anywhere from $0 to $5000 per month, depending on your chosen plan.

How does customer feedback software work?

Customer feedback software creates surveys for you, customizes surveys, helps you send surveys, and also helps you fulfill other requirements such as call recording, ticketing, data evaluation, etc.

Why is quality assurance necessary for customer feedback software solutions?

Faulty software may worsen the customer experience, and everybody may have to deal with constant errors, which can be time-consuming to fix.

Dhruv Maheshwari

Vendégposzt szerzője

Dhruv Maheshwari

Dhruv Maheshwari is a Freelance SaaS Content Writer who helps brands get quality leads by designing a winning content strategy and creating outstanding content pieces. In his free time, he is chiseling his fitness goals and traveling around the world.

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky is a copywriter at LiveAgent, with a background in E-commerce and Customer Service. Passionate about writing, reading, and learning how to play any musical instrument he comes across.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.