A softphone egy szoftveres telefonrendszer, amely lehetővé teszi hívások kezdeményezését és fogadását az interneten keresztül. A Softphone-ok a Voice over Internet Protocol (VoIP) technológiát használják hívások intézésére és fogadására, ami megfizethetőbb alternatívát jelent a hagyományos telefonrendszerekhez képest.
Mi az a VoIP softphone?
Lényegében a VoIP softphone alkalmazások lehetővé teszik az asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok vagy táblagépek olyan telefonrendszerekké alakítását, amelyek ugyanúgy képesek hívásokat kezdeményezni és fogadni, mint bármely hardveres telefon.
Ha egy softphone szoftvert szeretne a LiveAgent call center szoftverünkkel együtt használni, megteheti. Ez lehetővé teszi, hogy hívásokat kezdeményezzen egy softphone szoftverről, és közvetlenül a LiveAgenten belül vegye fel azokat (és fordítva).
Miért érdemes VoIP szoftverre váltani?
A VoIP szoftverek három okból is egyre népszerűbbek:
- Olcsóbbak. A softphone-felhasználók olyan előnyöket élvezhetnek, mint a távolsági hívások helyi áron.
- Kevesebb hardvert igényelnek. A softphone-ok asztali számítógépekkel, táblagépekkel és okostelefonokkal használhatók. Ez lehetővé teszi a softphone-felhasználók számára, hogy a hagyományos munkahelyi beállításokon kívül dolgozzanak, például távolról vagy útközben.
- Általánosságban elmondható, hogy a softphone szoftverek további funkciókkal is rendelkeznek, amelyek megkönnyítik a bejövő és kimenő hívások kezelését (például a résztvevő átvitelek).
A rangsorolás módszertana
Mivel a távmunka itt marad, úgy döntöttünk, hogy kiderítjük, melyik VoIP szoftver a legjobb a Mac felhasználók számára.
Mind a fizetős, mind az ingyenes softphone-alkalmazásokra vonatkozó rangsorolási módszerünk 5 fő területre összpontosított:
- Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
- Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
- Ár érték arány
- Ügyfélszolgálat
- Felhasználói vélemények (a Capterrától, a GetApp-tól, a Software Advice-től, a G2-től és a Trust Pilottól gyűjtve)
A legnépszerűbb fizetős VoIP szoftveralkalmazások Mac rendszerhez
CounterPath Bria Teams Pro
A CounterPath’s Bria Teams Pro egy szoftveres telefonszoftver, amely együttműködik a meglévő SIP-támogatott hívásszerverekkel vagy VoIP-szolgáltatókkal. Tökéletes nagy csapatok és szervezetek számára, de közepes méretű vállalkozások és magánszemélyek is használhatják.
Első benyomások
Bria webhelye nagyon könnyen navigálható. Nagyra értékeltem azt a tényt, hogy nem kellett sokat keresnem a funkciók és integrációk listájának megtalálásához. Annak is örültem, hogy nem volt szükség hitelkártya megadására az ingyenes próbaverzió regisztrációjához.
Ezen kívül Bria ingyenes próbaverziója 21 napig érvényes, ami meglepett, mivel arra számítottam, hogy megkapom a normál 14 napos próbaverziót. Összességében Bria nagyszerű munkát végzett azzal, hogy lenyűgözött, mielőtt magát a szoftvert tesztelhettem volna.
Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
A Bria-val való kezdés nagyon egyszerű. Az integrációs folyamat három lépésből áll, amelyeket még egy újszoftveres telefon is percek alatt elvégezhet. A folyamat a következőkből állt:
- Regisztrálok egy Bria fiókot az e-mail címemmel, és beállítok egy jelszót
- SIP szerver tartomány, felhasználónév és jelszó megadása
- A Bria Mac kliens letöltése
Miután a kliens telepítése megtörtént, és Bria készen állt a használatra, egy lépéssel tovább integráltam az ügyfélszolgálati szoftverünkhöz, a LiveAgenthez.
Ezután teszteltem Briát úgy, hogy hívásokat kezdeményeztem és felvettem őket a LiveAgenten belül, és minden alkalommal tökéletesen működött a szoftver. A Mac-kliens felhasználói felülete letisztult és intuitív, és lehetővé tette, hogy névjegyeket vegyek fel csoportokhoz, kedvenceket hozzak létre, és megtekintsem a híváselőzményeimet. Néhány további Bria-beállítással is eljátszottam, amelyek lehetővé tették a jelenléti állapotom megváltoztatását, a Bria csapatom azonnali üzenetküldését, virtuális konferenciatermek létrehozását, a telefonszámom elrejtését, a hívások átirányítását, a hívások rögzítését és a hívók tartásba helyezését.
Értékelés: 5/5
Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
Ezután megvizsgáltam, hogy a Bria milyen fejlett funkciókat kínál felhasználóinak. Íme, mire számíthat Briával:
- Hívásfunkciók. A hívások és videohívások kezdeményezése és fogadása mellett a felhasználók átirányíthatják, továbbíthatják, rögzíthetik és tartásba helyezhetik a hívásokat.
- Videókonferenciázás. Hozzon létre videokonferenciákat akár 200 résztvevővel, és hívjon meg belső és külső felhasználókat is megosztható hivatkozásokkal.
- Mobil alkalmazás. A Bria olyan mobilalkalmazást kínál felhasználóinak, amely iOS és Android felhasználók számára is elérhető. A Bria alkalmazás zökkenőmentesen szinkronizálódik a többi eszközzel, így a névjegyek és a híváselőzmények naprakészek maradnak. A felhasználók push értesítéseket is élvezhetnek az új hívásokról és üzenetekről.
- Integráció akár 5 VoIP szolgáltatással és 3 eszközzel. A Bria lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy akár 5 VoIP szolgáltatást vagy híváskiszolgáló fiókot és 3 eszközt integráljanak.
- Menedzsment portál. A felhasználók egyszerűen kezelhetik fiókjaikat a felhőből.
- Névjegyek importálása. Importálja a névjegyeket közvetlenül a Mac címjegyzékéből, a Microsoft Outlookból vagy a CRM-ből.
- Optimalizált hívásminőség. A felhasználók saját igényeiknek megfelelően állíthatják be hangminőségüket.
- Képernyőmegosztás. A Bria támogatja a képernyőfelvételekkel kiegészített képernyőmegosztást és az egyszerűen megosztható meeting linkeket.
- Csapat üzenetküldés. Csevegjen kollégáival, osszon meg fájlokat, és tekintse meg az egyes kollégák elérhetőségi állapotát közvetlenül a Briában.
- Integrációk. A Bria több mint 10 VoIP-szolgáltatóval, IP-PBX-hálózattal, csatornapartnerrel és még sok mással áll partnerkapcsolatban.
Értékelés: 5/5
Ár-érték arány
A Counterpath Bria Teams Pro ára felhasználónként havonta 9,95 dollár. Ha figyelembe vesszük az összes kapott funkciót (softphone, belső csevegés, videokonferencia), azt mondanám, hogy megéri a pénzét. Alapvetően kiküszöböli a harmadik féltől származó belső kommunikációs alkalmazásokat, amellett, hogy megbízható VoIP softphone szoftver videokonferenciával rendelkezik.
Értékelés: 5/5
Ügyfélszolgálat
A Bria egy alapos GYIK szekción keresztül támogatja ügyfeleit, amely útmutatókat és videókat tartalmaz. A felhasználóknak lehetőségük van kapcsolatfelvételi űrlap elküldésére vagy élő csevegésre is segítség kéréséhez.
Kapcsolatfelvételi űrlappal megkerestem az ügyfélszolgálatot, és néhány órán belül választ kaptam. Az ügyfélszolgálati munkatársak barátságosak és segítőkészek voltak, és amellett, hogy válaszoltak a kérdéseimre, hasznos hivatkozásokat is biztosítottak számomra a GYIK-ból származó útmutatókhoz és cikkekhez.
Megkerestem Bria webhelyén az ügyfélszolgálati e-mail-címeket és telefonszámokat, azonban csak egy vállalati irodai e-mail címet és egy észak-amerikai ingyenes telefonszámot találtam. Bria oldalán nem volt semmilyen extra információ a nyitvatartással, az ügyfélszolgálati e-mail címekkel vagy telefonszámokkal kapcsolatban.
Értékelés: 4/5
Felhasználói vélemények (a Capterrától, a GetApp-tól, a Software Advice-től, a G2-től és a Trust Pilottól gyűjtve)
Bria GetApp, Software Advice, G2 és Trust Pilot felhasználói értékelései átlagosan 4,1/5.
A Capterra nem regisztrált értékeléseket.
Értékelés: 4/5
ZoiPer
A ZoiPer egy szoftveres telefonszoftver, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy VoIP-hívásokat kezdeményezzenek alközponti csatornákon vagy SIP-szolgáltatókon keresztül. Tökéletes megoldás bármilyen méretű vállalkozás számára.
Első benyomások
A ZoiPer webhelye nagyon jól bemutatja a softphone előnyeit és funkcióit. Lenyűgözött, hogy a ZoiPer ingyenes titkosítást biztosít minden hívásnál és üzenetnél, valamint az a tény, hogy regisztráció nélkül is elkezdhettem használni a softphone szoftvert.
Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
A ZoiPer használatának megkezdése nagyon egyszerű – mint említettem, még ZoiPer-fiókhoz sem kell regisztrálnia. Mindössze annyit kell tennie, hogy:
- Töltse le a kívánt klienst (jelen esetben a Mac klienst)
- Adja meg VoIP-szolgáltatójának bejelentkezési adatait
Miután megadta a hitelesítő adatokat, a ZoiPer mindent megtesz Ön helyett és értesíti, ha fiókja sikeresen beállt. Az én esetemben ez körülbelül 15 másodpercig tartott.
Miután mindent beállítottam, készen álltam a ZoiPer használatára. A softphone kliens nagyon minimális felülettel rendelkezik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy névjegyeket hozzanak létre, hozzáadják őket a kedvencekhez, hívjanak, üzeneteket küldjenek stb.
A ZoiPer-t hívások kezdeményezésével és fogadásával, a hívók tartásba helyezésével, hívásátirányítással, hívásrögzítéssel, és a hívók hangpostára küldésével teszteltem. A ZoiPer nem okozott csalódást, minden úgy működött, ahogy kell.
Úgy gondolom azonban, hogy a felhasználói felületen egy kis munka hasznát vehetné. Annak ellenére, hogy a ZoiPer remekül működött, küzdöttem a hívás/csevegés ablakának a kívánt méretre való minimalizálásával.
Értékelés: 4/5
Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
A ZoiPer fizetős funkciói többek között, de nem kizárólagosan:
- Hanghívások. A ZoiPer felhasználók minden hívásnál beállíthatják a hangminőséget.
- Hívás funkciók. A Zoiper olyan fejlett hívásfunkciókat biztosít, mint a hívás figyelmen kívül hagyása, a hívásátirányítás, a felügyelet nélküli hívásátvitel, a résztvevő hívástovábbítás, az automatikus válaszadás, a hívás statisztika és a hívásfelvételek.
- Videohívások. HD videohívás támogatott.
- Azonnali üzenetküldés. Könnyedén küldhet szöveges üzeneteket ismerőseinek.
- Automatikus fiók regisztráció. Kezdje el gond nélkül a ZoiPer-t. Nem kell fiókot létrehoznia, és nem kell emlékeznie semmilyen jelszóra.
- Konferencia hosting.
- Hangposta. A felhasználók beállíthatják és ellenőrizhetik hangpostájukat, és akár hangpostára is küldhetik a bejövő hívásokat.
- Integrációk. A ZoiPer integrálható az Outlook, a Thunderbird, a macOS címjegyzék, az LDAP, a Vicidial, a CallPro, a Nimble, a Freshdesk és a Salesforce programokkal.
- CSV névjegylista importálása.
- Azonnali kapcsolatkeresés. A névjegyek felbukkannak, amikor keresi őket.
- Többnyelvű támogatás.
- Opcionális automatikus felugró ablak a bejövő hívásokhoz.
- Fiókjelszó, hívás és IM titkosítás. Ellenőrizze, hogy az éppen kezdeményezett hívások titkosítva vannak-e a ZoiPer hívásstatisztikáin keresztül.
- Zajcsökkentés és visszhang csökkentés. Élvezze a kristálytiszta hangokat.
- iOS alkalmazás. A ZoiPer iOS-alkalmazásnak ugyanaz a felülete, mint a Mac-es megfelelőjének. Ugyanolyan egyszerű a navigáció és a hívások kezdeményezése.
Tekintse meg a szolgáltatások teljes listáját itt.
Értékelés: 5/5
Ár-érték arány
A ZoiPer licencenként 49,95 eurós egyszeri díj ellenében kapható. Úgy gondolom, hogy ez nagyszerű lehet, ha nagy vállalkozása van, sok értékesítési és ügyfélszolgálati képviselővel, akik hosszú távon dolgoznak Önnel.
Érthető, hogy a 49,95 eurós előzetes „nagy” befektetés, de ha figyelembe vesszük, hogy az egyéb előfizetéses softphone-alkalmazások felhasználónként havi 5-10 dollárba kerülnek, a 49,95 eurós licencdíj hosszú távon még mindig olcsóbb.
Értékelés: 5/5
Ügyfélszolgálat
A ZoiPer ügyfélszolgálatot kínál felhasználóinak kapcsolatfelvételi űrlapokon, e-mailen, telefonon, közösségi fórumokon és GYIK-en keresztül. A ZoiPer Biz, Gold és Premium felhasználók kihasználhatják a prémium támogatás előnyeit, amely gyorsabb választ kínál a kérdésekre.
Megpróbáltam kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal a ZoiPer honlapján található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Kérdésemre néhány órán belül választ kaptam. Az ügyfélszolgálati képviselő, aki válaszolt a kérdésemre, nagyon segítőkész és hozzáértő volt, és gondoskodott arról, hogy további erőforrásokat biztosítson, ha szükségem volt rájuk.
Nagyra értékelem azt is, hogy az ügyfélszolgálati képviselő küldött nekem egy utolsó e-mailt az e-mailezés befejezése után. Egyszerűen imádom, amikor az ügyfélképviselők mindent megtesznek azért, hogy úgy érezze, gondoskodnak Önről, és bármilyen más kérdéssel is megkereshetik őket.
Nem találtam élő chat támogatási lehetőséget a ZoiPer oldalán.
Értékelés: 4/5
Felhasználói vélemények (a Capterra, a GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot oldalakon gyűjtve)
A GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot ZoiPer felhasználói értékelései átlagosan 4.1 / 5.
Értékelés: 4/5
A legnépszerűbb ingyenes VoIP szoftveralkalmazások Mac rendszerhez
CounterPath Bria Solo Free
Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
A Bria Solo Free integrálása ugyanolyan egyszerű volt, mint a szoftver fizetős verziójának integrálása. Mindössze annyit kell tennie, hogy:
- Regisztráljon Bria fiókot
- Adja meg a SIP domain hitelesítő adatait
- Töltse le a Mac klienst
A letöltés befejezése után bejelentkezhet Bria fiókjába és elkezdheti használni a szoftvert.
A Bria Solo Free kliens felhasználói felülete megegyezik a fizetős verzióéval, azonban nyilvánvaló, hogy a tárcsázó alján futó hirdetés miatt a szoftver ingyenes verzióját használja.
A Bria ingyenes verziója ugyanolyan könnyen használható, mint fizetős változata. A felhasználói felület tiszta és intuitív, és lehetővé teszi a kattintás alapú tárcsázó használatát. A felhasználók névjegyeket adhatnak hozzá csoportokhoz, kedvenceket hozhatnak létre, és megtekinthetik a legutóbbi hívásokat.
A félreértések elkerülése érdekében fontos megjegyezni, hogy Bria nem rejti el a fizetős szolgáltatásokat az ingyenes felhasználói felület elől. Megjelennek, de egyszerűen kifakultak, és nem lehet rájuk kattintani. Íme egy példa:
Értékelés: 5/5
Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
Fontos megjegyezni, hogy a Bria Solo Free nem üzleti használatra készült. Bria Solo Free felhasználóként a következő funkciókat élvezheti:
- 1 támogatott eszköz
- 1 támogatott VoIP integráció
- Normál minőségű hanghívás
- Push értesítések mobileszközökön
- TCP szállítás
Értékelés: 4/5
Ár-érték arány
A Bria Solo Free alapvető VoIP szoftverfunkciókat kínál Mac, Windows, iOS és Android felhasználók számára.
Tekintettel arra, hogy a softphone szoftver teljesen ingyenes, és minden alapvető funkcióval rendelkezik a hívások kezdeményezéséhez és fogadásához, azt mondanám, hogy az ár-érték arány megéri.
Értékelés: 5/5
Ügyfélszolgálat
A Bria Solo Free ügyfelei egy kapcsolatfelvételi űrlap elküldésével vagy a súgó és a GYIK cikkek megtekintésével kaphatnak támogatást. Az élő chat támogatás nem elérhető az ingyenes felhasználók számára, azonban a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kapott támogatás több mint kielégítő.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, és néhány órán belül e-mailben válaszoltak. A támogató személyzet barátságos volt, minden kérdésemre válaszolt, és még további hivatkozásokat is biztosított a cikkekhez és útmutatókhoz (ha szükségem lenne rájuk).
Értékelés: 4/5
Felhasználói vélemények (a Capterra, a GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot oldalakon gyűjtve)
Bria GetApp, Software Advice, G2 és Trust Pilot felhasználói értékelései átlagosan 4,1/5.
A Capterra nem regisztrált értékeléseket.
Értékelés: 4/5
ZoiPer Free
Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
A ZoiPer free használatának megkezdése ugyanolyan egyszerű volt, mint a szoftver fizetős verziójával.
- A ZoiPer Mac kliens letöltése után a rendszer felszólított, hogy adjam meg a VoIP-szolgáltató hitelesítő adatait (felhasználónév, jelszó, gazdagép)
- A többit a ZoiPer elvégezte helyettem, és beindította a softphone-omat
Egy dolog, ami meglepett, az az volt, hogy a ZoiPer free-nél fiókot sem kellett létrehoznom. Azt hittem, hogy mivel a softphone szoftvert ingyen kínálják, cserébe meg kell adnom az e-mail címemet, de nem így volt.
A ZoiPer free felhasználói felülete megegyezik a szoftver fizetős verziójával. Tiszta és könnyen navigálható.
Értékelés: 4/5
Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
A ZoiPer 5 ingyenes alapvető szoftveres funkciókat kínál felhasználóinak:
- Hanghívások. A felhasználók két telefonszámon kezdeményezhetnek és fogadhatnak hívásokat.
- Automatikus fiók regisztráció. A softphone szoftver használatához nem kell ZoiPer fiókot regisztrálnia.
- A hívásfunkció figyelmen kívül hagyása.
- Többnyelvű támogatás. A ZoiPer több mint 40 nyelven kínál támogatási dokumentációt.
- Opcionális automatikus felugró ablak a bejövő hívásokhoz. A felhasználók élvezhetik a felugró értesítéseket a bejövő hívásokról.
- Fiókjelszó titkosítás. Jelszavas titkosítás a fokozott biztonság érdekében.
- Zajcsökkentés és visszhangcsökkentés. A ZoiPer felhasználók kristálytiszta hangminőséggel élvezhetik a hívásokat.
A harmadik féltől származó további integrációkat az ingyenes verzió nem támogatja.
Értékelés: 5/5
Ár-érték arány
A ZoiPer alapvető szoftverfunkciókat kínál a Mac felhasználók számára. Tekintettel arra, hogy a softphone szoftver teljesen ingyenes, és minden alapvető funkcióval rendelkezik a hívások kezdeményezéséhez és fogadásához, azt mondanám, hogy az ár-érték arány megéri.
Értékelés: 5/5
Ügyfélszolgálat
A ZoiPer ügyfélszolgálatot kínál felhasználóinak kapcsolatfelvételi űrlapokon, e-mailen, telefonon, közösségi fórumokon és GYIK-en keresztül. Úgy tűnik, hogy az élő chat támogatás nem elérhető.
Értékelés: 4/5
Felhasználói vélemények (a Capterra, a GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot oldalakon gyűjtve)
A GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot ZoiPer felhasználói értékelései átlagosan 4.1 / 5.
Értékelés: 4/5
Linphone
A Linphone egy SIP-alapú, nyílt forráskódú softphone szoftver. Használható meglévő SIP fiókokkal vagy a Linphone ingyenes SIP szolgáltatásával.
Könnyű használat (beleértve az integrációs folyamatot)
A Linphone elég intuitív ahhoz, hogy olyan felhasználók is használhassák, akik nem rendelkeznek előzetes szoftveres ismeretekkel, azonban elég fejlett ahhoz, hogy olyan szakemberek is használhassák, akiknek SIP-alapú audio- és videohívási funkciókra van szükségük.
A beállítási folyamat a következőkből állt:
- Regisztráció Linphone fiókhoz
- A Linphone Mac kliens letöltése
- SIP domain hitelesítő adataim (felhasználónév, jelszó, gazdagép) megadása
Annak ellenére, hogy befejeztem a regisztrációs és beállítási folyamatot, meglehetősen zavarónak találtam, egyszerűen azért, mert a megfogalmazás egészen más volt, mint Briáé és Zoiperé. A softphone konfigurálása után azonban már simán indult.
Kipróbáltam a névjegyek hozzáadását, valamint a hívásfunkciókat, beleértve a hívásrögzítést, az automatikus válaszadást, a hívástovábbítást és a hívások tartásba helyezését.
Értékelés: 4/5
Funkcionalitás (Speciális funkciók, integrációk)
A Linphone felhasználók ingyenesen élvezhetik a következő szolgáltatásokat:
- Névjegylista szinkronizálása különböző platformokon, valamint elérhetőségi állapotok
- Kereső sáv. Keressen kapcsolatokat könnyebben
- Több fiók és több eszköz támogatása
- Hívásfunkciók. Híváselőzmények, HD videohívások, hívásátvitel, hívásszünet, hívás hangrögzítése, automatikus válasz, DTMF támogatás
- Visszhang gátló
- Audiokonferencia akár 8 résztvevővel
- Azonnali üzenetküldés. Egyéni és csoportos beszélgetések, fájlmegosztás, speciális IM-értesítések, „válasz” és „megjelölés olvasottként” opciókkal, intuitív üzenetkézbesítési állapot (IMDN)
Értékelés: 5/5
Ár-érték arány
A Linphone vitathatatlanul a legfejlettebb ingyenes szoftver, amelyet teszteltünk. Az alapvető softphone funkciókon kívül videohívásokat, konferenciát és azonnali üzenetküldést kínál, mindezt ingyen!
A többi általunk tesztelt megoldás csak korlátozott hanghívási képességeket kínált, és csak személyes használatra érhető el. A Linphone viszont üzleti célra is használható.
Értékelés: 5/5
Ügyfélszolgálat
A Linphone korlátozott ügyfélszolgálatot kínál egyszerűen azért, mert nyílt forráskódú szoftvercég. Továbbra is kínál ügyfélszolgálatot e-mailben, állandó űrlapokon, GYIK-en és telefonon, azonban webhelyükön felelősségkizárást tesznek közzé a támogatás gyorsaságáról pusztán azért, mert külső közreműködőkre kell támaszkodniuk, hogy a legjobb tudásuk szerint válaszoljanak a kérdésekre.
Értékelés: 3/5
Felhasználói vélemények (a Capterra, a GetApp, a Software Advice, a G2 és a Trust Pilot oldalakon gyűjtve)
A Linphone felhasználói értékelései a GetApp, a Software Advice és a G2 szolgáltatásokból átlagosan 4,3/5. A Trust Pilot vagy a GetApp nem regisztrált felhasználói értékeléseket.
Értékelés: 4/5
Összegzés
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.