A GetApp, egy bevált szoftver-áttekintő és ajánló motor, a LiveAgent az év elején megjelent “Ügyfélszolgálati kategóriavezető” jelentésében szerepelt. A LiveAgentet olyan bevált iparági óriásokkal hasonlították össze, mint a Zendesk, a Freshdesk, a HappyFox, a Groove, a Hubspot, a Zoho Desk és az Intercom, „a végfelhasználók értékelései alapján öt kulcsfontosságú területen: könnyű használat, ár-érték arány, funkcionalitás, ügyfélszolgálat, és valószínűség az ajánlásra.”
A kemény verseny ellenére a LiveAgent a második helyen végzett 98/100-as eredménnyel.
A kategóriavezetők kihirdetése után a GetApp a legjobb CRM-szoftverre vadászott az oktatási és autóipar számára.
Legnagyobb pontszám az autóiparban
Annak érdekében, hogy megtalálja a legjobb CRM-szoftvert az autóipar számára, a GetApp figyelembe vette a „Category Leader” jelentéseiben szereplő összes eszközt a kampánykezeléshez, ügyfélszolgálathoz, és az érdeklődők generálásához.
A LiveAgent a lista élére került, és az egyik legjobban teljesítő ügyfélszolgálati CRM-eszköz.
A LiveAgent dicséretben részesült a valós idejű gépelési nézet funkcióért, amely lehetővé teszi, hogy még azelőtt megtekinthesse, mit gépelnek be ügyfelei a csevegőablakba, mielőtt még a küldés gombot megnyomnák.
A GetApp emellett felhívta a figyelmet a beépített call center, privát jegyzetek, sablon válaszok, a jegyegyesítés, a levélsablonok és az ügyfelek támogatására szolgáló tudásbázis-építő előnyeire.
Az oktatási ágazatban is csúcspontszám
Az oktatási ágazatra vonatkozóan a GetApp figyelembe vette az ügyfélszolgálati, lead-generálási és közösségi média marketing „Category Leader” jelentésekben említett összes eszközt. Csakúgy, mint az autóiparban, a LiveAgent feljutott a csúcsra, és az egyik legjobb ügyfélszolgálati CRM-eszköz.
A legjobb CRM szoftver az oktatási ágazat számára, ábécé sorrendben. A kép a GetApp jóvoltából.
A GetApp megjegyezte, hogy a LiveAgent segítségével az oktatási intézmények egyszerűen megszervezhetik és megválaszolhatják a hallgatók telefonon, élő chaten, e-mailben és közösségi médiában (Facebook, Twitter, Instagram) feltett összes kérdését egyetlen központi postafiókból. A szoftveráttekintő oldal elismerte, hogy egy olyan eszköz, mint a LiveAgent használata hatékonyabb, mint több közösségi fiók, e-mail cím és eszköz folyamatos figyelése.
A pontozási módszertan
Minden szoftvernek meg kell felelnie a következő kritériumoknak, hogy felkerüljön a legjobb CRM szűkített listájára:
Autóipar
- A CRM-szoftver átlagos értékelése legalább 4,5 (5-ből)
- 2020. augusztus 24-én több mint 100 egyedi termékértékelésnek kellett lennie a GetApp-on
- A szoftvernek rendelkeznie kell az alábbiakban felsorolt szolgáltatások legalább felével:
Kampánykezeléshez: Képes kezelni és közzétenni a közösségi média tartalmat, valamint nyomon követni a kampánymutatókat. Ügyfélszolgálatnál: Ügyfélszolgálati lehetőség élő chaten és e-mailben. Potenciális ügyfelek generálásához: Lehetőség leadek generálására webhelyeken vagy közösségi médián keresztül.
Oktatási ipar
- A CRM-szoftver átlagos értékelése legalább 4,5 (5-ből)
- 2020. szeptember 7-én több mint 50 egyedi termékértékelésnek kellett lennie a GetApp-on
- A szoftvernek rendelkeznie kell az alábbiakban felsorolt szolgáltatások legalább felével:
Ügyfélszolgálat: Képes támogatást nyújtani élő chaten és e-mailben. Potenciális ügyfelek generálásához: Lehetőség leadek generálására webhelyekről és közösségi médiából. A közösségi médiában történő marketinghez: a közösségi média bejegyzéseinek ütemezése és közzététele a csatornákon keresztül.
Miért a LiveAgent a legjobb CRM szoftver az Ön vállalkozása számára?
Bármilyen méretű és iparágú vállalkozás profitálhat a LiveAgent bevezetéséből, ennek oka:
- A LiveAgent robusztus jegykezelő rendszert kínál, amely egyetlen központi irányítópultba tudja rendezni az ügyfelek összes kérdését
- A szoftver rengeteg automatizálási funkciót tartalmaz, amelyek javítják a munkafolyamat hatékonyságát
- Fejlett jelentési funkcióink lehetőséget adnak a szolgáltatás javítására az egyes támogatási csatornák, osztályok és ügynökök teljesítményére vonatkozó betekintéseknek köszönhetően.
- A LiveAgent egy többfunkciós eszköz, amely natív élő chattel, beépített call centerrel, tudásbázis építővel és keresett (de ritka) integrációval rendelkezik az Instagram, Viber, Facebook és Twitter szolgáltatással.
- A LiveAgent 24 órás többnyelvű támogatást kínál
- A LiveAgent alkalmazás több mint 40 nyelven használható
- A LiveAgent akciós áron kapható. Nyugodtan nézze meg a versenyt. Nem fog találni ehhez hasonlót. Az ár-érték arány egyszerűen páratlan.
Érdekli? Regisztráljon egy ingyenes próbaverzióra. Nem kérünk hitelkártya adatokat. Aggódik amiatt, hogy 14 nap nem elég 180 funkció és 40 integráció felfedezéséhez? Nem probléma, további 14 nappal meghosszabbítjuk a próbaidőszakot!
Fél az önálló felfedezéstől? Foglaljon nálunk bemutatót itt.
A mi gondolataink
Mint mindig, most is megtiszteltetés számunkra, hogy az egyik legjobb CRM szoftverként ismertek el minket az autóiparban és az oktatási ágazatban. Folyamatosan arra törekszünk, hogy a LiveAgentet a lehető legjobb eszközzé tegyük ügyfeleink számára, és a független értékelő oldalak elismerése nagy büszkeséggel és örömmel tölt el bennünket.
Szeretnénk köszönetet mondani Önnek, ügyfeleinknek, hogy megosztotta tapasztalatait a LiveAgenttel a GetApp-on és más elismert értékelő portálokon. Visszajelzése nélkül a LiveAgent nem lenne az az eszköz, amilyen ma.