Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

mik az okai a gyenge ügyfélszolgálatnak
Támogatás

Mik az okai a gyenge ügyfélszolgálatnak?

Matej Kukucka

Matej Kukucka

Utoljára módosítva July 1, 2021 -nél 10:11 am

Egyetlen vállalat sem akar elégedetlen ügyfeleket, de miért volt már olyan sok embernek rossz tapasztalata az ügyfélszolgálattal? Sokszor a vállalatok vezetői nem látják mélyen bele ezekbe a problémákba. Összefoglaljuk Önnek a gyenge ügyfélszolgálat fő okait:

Senki sem elérhető, hogy segítsen – az, hogy nincs elég munkatárs az ügyfélszolgálaton, az egyik óriási probléma Képzelje el, hogy pár perce vár a megoldásra, és nem tud csatlakozni az ügyfélképviselőhöz … Mérges lenne?

Nem képzett emberek – az alkalmazottakat teljeskörűen tájékoztatni kell az általuk értékesített termékekről és szolgáltatásokról. A probléma több embernek történő elmagyarázása nem a legkellemesebb feladat. Minél kevesebb alkalmazott vesz részt benne, annál boldogabb az ügyfél.

Nem kellemes személyzet – néha mindenkinek lehet rossz napja millió okból kifolyólag, de egy egyszerű rossz napja az alkalmazottnak tönkreteheti az ügyfelek élményét. Kerülje ezt el, és vegyen fel kedves és barátságos embereket.

Nem gyors a megoldás – az ügyfélszolgálat munkatársainak gyorsan kell reagálniuk a problémákra

Nincs több lehetőség az ügyfélszolgálat elérésére – nem elég csak egy lehetőség (telefon, e-mail) Tegye az ügyfeleket boldoggá azáltal, hogy sokféle kapcsolattartási lehetőséget kínál számukra (telefon, e-mail, élő chat, Facebook, Twitter, fórum, fax, iroda).

Nincs hála – mutasson hálát ügyfeleinek, köszönje meg minden alkalommal, amikor hívást kap tőlük, küldjön nekik személyre szabott köszönőlevelet, kérdezze meg őket az igényeikről

Tudja, hogy mi az ügyfélszolgálata gyengesége és erőssége?

Provide support on all channels

Wow your customers with seamless transitions between each communication channel -- be it live chat, social media, email, or phone. With LiveAgent, providing stellar customer service is easy.

Go omnichannel
Matej Kukucka

Matej Kukucka

Head of Marketing

I am currently managing marketing efforts here at LiveAgent. I love SaaS products and according to my colleagues I am using too many browser extensions. Outside of my computer I play chess and drink too much coffee.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.