A ServiceNow egy mindenre kiterjedő megoldás, amely segít a vállalatoknak szoftvercsomagjukat új szintre emelni és az üzleti eredmények általános javítását.
Az eszköz izgalmas helyet foglal el a jelenlegi SaaS-környezetben: egy teljes megoldáscsomag, amely az IT-támogatási pultoktól a HR-adminisztrációig és az ügyfélszolgálatig sok mindent lefed. Ez az utolsó szegmens – ügyfélszolgálat és CRM – olyan dolog, amelyről a ServiceNow különösen híres.
Miért választják az emberek a ServiceNow-ot?
A ServiceNow nagyon sikeres a kezdetek óta, és ennek jó okai vannak.
A céget 2020-ban még az ITSM (IT Service Management) területén is világelsővé választották.
Íme néhány ok, hogy miért.
- Ez egy erőteljes platform. Gondoljon bele: ha Ön a Deloitte, a Volkswagen vagy bármilyen nagyvállalat, egyetlen, összetett rendszerre van szüksége potenciálisan több száz ügynök, több ezer alkalmazott és több millió ügyfél kezeléséhez. Megnyugtató lehet az a tudat, hogy van egy erős társa robusztus infrastruktúrával.
- Felhő alapú. A ServiceNow összetettsége és szolgáltatási köre ellenére felhőszolgáltatások segítségével telepíthető. Ez azt jelenti, hogy nincsenek drága szerverek, nincs gond a helyszíni telepítéssel és egyéb bonyolult folyamatokkal.
- Ez több, mint egy CRM. Igényeitől függően kézzel kiválaszthatja azokat a funkciókat és szolgáltatásokat, amelyekre szüksége van egy komplett szoftvermegoldás létrehozásához vállalata számára. Szüksége lehet egy jó informatikai asztali eszközre és egy HR-rendszerre a CRM-eszközzel együtt – a ServiceNow ezt és még sok minden mást is tud nyújtani, bár áremeléssel.
A ServiceNow 5 alternatívájának összehasonlítása:
- LiveAgent
- Jira Service Desk
- Zendesk
- Zoho Desk
- SysAid
Az egyes megoldások értékeléséhez és összehasonlításához a következő kritériumokat alkalmaztuk:
- Könnyű használhatóság: Sok felhasználó számára ez az egyik legkritikusabb szempont minden üzleti szoftvermegoldásban. Ha rendelkezik egy olyan eszközzel, amelyet az ügyfélszolgálati képviselők gyorsan elsajátíthatnak és járatossá tehetnek, sok időt és fáradságot takaríthat meg, mind a bevezető, mind a napi feladatok során.
- Felhasználói felület: Mivel ez egy olyan eszköz, amelyet a csapata naponta használni fog, érdemes megbizonyosodni arról, hogy kellemes a használata, és kellemes nézni. Számos eszköz próbálja szórakoztatóvá és kielégítővé tenni az ügyfelek bevonását és az IT-szolgáltatások kezelését, de nem mindegyik sikerül.
- Egyedi szolgáltatások és funkciók: A különböző csapatok különböző, speciális funkciókat keresnek. A cél az volt, hogy felfedezzük az egyes eszközök által kínált egyedi funkciókat, és megtudjuk, hogyan segíthetnek elérni céljait. Mivel a ServiceNow számos csomagot és szolgáltatást kínál, versenytársainak van mit kínálniuk az egyedi funkciók terén.
- Árak és csomagok: Igen, az árképzés és a csomagok itt két különböző dolog. Az árak egyszerűen arra az általános tartományra utalnak, amelyet ezekért a szolgáltatásokért fizetnie kell – mi az általános ártartományuk? A csomagok arra utalnak, hogy ezek az eszközök hogyan építik fel kínálatukat, és mi van az egyes csomagokban – pontosan mit kap a pénzéért?
- Ügyfélszolgálat: Alapvetően olyan ügyfélszolgálati menedzsment megoldást szeretne, amely számos módot kínál a kapcsolatfelvételre, illetve a szolgáltatások és a felület megismerésére. Itt, a LiveAgentnél hihetetlenül fontosnak tartjuk az ügyfélszolgálatot, és hisszük, hogy bárki, aki ezen eszközök megvásárlásán gondolkodik, szintén törődik vele.
Mindezekkel együtt lássuk, mit kínálnak a legjobb ServiceNow versenytársak.
LiveAgent
A LiveAgent az egyik legjobb ServiceNow-alternatíva, különösen a service desk területén.
Biztosak vagyunk abban, hogy az egyszerűség és a robusztus funkciók keverékét hoztuk létre, amelyeket a legtöbb modern vállalkozás keres.
A LiveAgent segítségével közösségi média-figyelést, jegykezelést, élő csevegést, tudásbázis-támogatást és még beépített call center szoftvert is kaphat az ügyfélszolgálati interakciók kezeléséhez, bárhol is történjenek. Ügynökei mindezt egyetlen, intuitív felületen keresztül kezelhetik.
A színkódolt címkék és több lap segítségével ügynökei könnyedén nyomon követhetik az összes beszélgetést, és már korán elsajátíthatják a tanulási görbét.
Miben különbözik a Servicenow-tól?
Először is, a LiveAgent egy egyszerűsített eszköz, amely intuitív, modern felhasználói felületet kínál az ügyfélszolgálat kezeléséhez.
A LiveAgent segítségével a piacon az egyik legjobb (és leggyorsabb) élő csevegési eszközt kapja, amelyet néhány perc alatt elhelyezhet webhelyén, és gyorsan és egyszerűen megkezdheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Ezenkívül egy intuitív irányítópultot és egy iparágvezető jegykezelő megoldást is kap, amely felhasználóbarát lesz az ügynökei számára, és zökkenőmentes ügyfélélményt biztosít.
A LiveAgent a hét minden napján, 24 órában rendelkezésre álló támogatást is kínál – ez abszolút prioritás, mivel segítünk ügyfeleinknek, hogy ugyanazt a felhasználóik számára nyújtsák. Büszkén mondhatjuk, hogy szoftvereink a mai piacon rendkívül versenyképes áron kaphatók. Még az ingyenes csomagunk is tele van olyan funkciókkal, amelyek valószínűleg kielégítik a kis- és középvállalkozásokat.
LiveAgent összefoglaló:
Szerezze be a LiveAgentet, ha szeretné:
- Intuitív, könnyen használható felület;
- Komplett service desk megoldás fejlett funkciókkal;
- Közösségi média megfigyelése;
- Piacvezető élő chat widget;
- 24/7 ügyfélszolgálat;
- Versenyképes árképzés.
Ha tetszik minden, amit eddig látott, kezdje el a 14 napos ingyenes próbaverziót és fedezze fel a LiveAgent legjobb szolgáltatásait.
Jira szolgáltatásmenedzsment
A Jira Service Management egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely jegykezelő rendszerként működik, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy szoftverportálokon, telefonhívásokon, vagy e-maileken keresztül szolgáltatási kérelmeket nyújtsanak be. Ez a Jira Service Desk frissítése – tartalmazza annak összes képességét, valamint néhány további IT-szolgáltatáskezelési funkciót.
Az első dolog, amit meg kell jegyezni ezzel a megoldással kapcsolatban, hogy az Atlassian tulajdonában van, ami azt jelenti, hogy bármilyen más Atlassian szoftverrel integrálható, hogy erősebb és hatékonyabb legyen. Használhatja például az Atlassian együttműködési platformját, a Confluence-t, hogy csapatát tudásbázissal ruházza fel a bejövő kérések gyors megoldásához.
A felhasználói felület szempontjából a Jira Service Desk megoldása vonzó és kényelmes – a szabványos struktúrát biztosítja: a hierarchikus menük a képernyő bal oldalán találhatók, a tartalom pedig a jobb oldalon.
A Jira Service Desk használata közben egyes felhasználók a következő két dolgot találhatják üzlettörőnek. Először is, nem kínál közösségi média felügyeletet, így nem használható teljes körű ügyfélkezelési megoldásként. Másodszor, bár a Confluence integráció egyfajta önkiszolgáló portálként működik, közel sem olyan intuitív vagy egyszerű, mint a natív tudásbázis birtoklása a végfelhasználók számára. Ezenkívül a szolgáltatásért további előfizetést kell fizetnie.
Miben különbözik a ServiceNow-tól?
A ServiceNow-hoz hasonlóan a Jira Service Desk számos kiegészítőt kínál, amelyek lehetővé teszik az eszköz testreszabását és számos funkció hozzáadását.
A különbség a Jira-val az, hogy ez az Atlassian Marketplace-en keresztül történik, amely több mint 1000 alkalmazást kínál, amelyek többsége meglehetősen könnyen telepíthető. Például több mint 30 alkalmazás teszi lehetővé, hogy Service Desk-jét egyedül a Google szolgáltatási felhőjéhez csatlakoztassa. Ezek egy része teljesen ingyenes, míg mások felár ellenében állnak rendelkezésre.
További versenyelőny, hogy a Jira nagyságrendekkel olcsóbb, mint a ServiceNow. Ingyenes csomagjuk akár három ügynököt is lehetővé tesz, és sok felhasználó úgy találja, hogy tele van funkciókkal. Biztosítja az incidensek kezelését, a munkafolyamat automatizálását drag and drop rendszeren keresztül, valamint jelentéseket.
Jira szolgáltatásmenedzsment összefoglaló:
Szerezze be a Jira szolgáltatásmenedzsmentet, ha azt szeretné:
- Szolid, intuitív felhasználói felület, amely ismerősnek tűnik;
- Több ezer alkalmazás és integráció közül választhat;
- Teljesen az Ön igényeihez szabott kiegészítőkkel teli megoldás;
- Megfizethetőbb megoldás, akár 3 ügynök számára ingyenes.
customer service culture
Zendesk
A Zendesk az egyik legnépszerűbb szoftvermegoldás az adatvezérelt ügyfélszolgálati katalógusban. Lényege egy jegykezelő rendszer, amely segít kezelni az alkalmazottak és ügyfelek belső vagy külső kéréseit különböző csatornákon keresztül. Könnyedén konvertálhatja a Facebook idővonal bejegyzéseit és tweetjeit jegyekké, amelyeket csapata elkezdhet megoldani.
A Zendesk felhasználói felülete minimalista, és a képernyő alacsony adatsűrűségű, így a dolgok viszonylag könnyen követhetők. Nem kell folyamatosan váltogatnia az ablakok és a lapok között, hogy mindent megtaláljon, amire szüksége van. Előfordulhat azonban, hogy némi időt kell töltenie az alkalmazással, hogy megismerje a felhasználói felületet. Nem olyan nehéz a címkéken, mint a legtöbb ügyfélszolgálati eszköz, így egyes felhasználók néha kissé zavarba ejtőnek találhatják az egész élményt.
A jegy kitöltése a Zendeskben egyszerű és gyors: rá kell kattintania a Küldés megoldottként lehetőségre, és a rendszer átirányítja a fő jegynézetbe a következő jegy megtekintéséhez. A közelmúltban kezelt jegyeket a Nemrég megoldott jegyek nézetben találja. Megtekintheti a függőben lévő jegyeket és a nemrég frissített jegyeket is.
Miben különbözik a ServiceNow-tól?
A Zendesk inkább a jegyek megoldására koncentrál, és ennek eredményeként sokkal egyszerűbb felhasználói felületet kínál. Mivel a ServiceNow más üzleti folyamatokat is lefed, alulteljesít a Zendeskhez képest a hagyományos ügyfélszolgálat és a kapcsolódó kategóriák tekintetében.
Ez nem jelenti azt, hogy a Zendesk nem kínál sok fejlett funkciót. Ha a drágább csomagok valamelyikét választja, a Zendesk önkiszolgáló portált, ügynöki készségeken alapuló beszélgetési irányítást és integrált közösségi fórumokat biztosít.
Ugyanakkor ez a Zendesk egyik legjelentősebb hátránya – ahhoz, hogy valóban kiaknázhassa a platformban rejlő lehetőségeket, be kell fektetnie valamelyik drágább csomagba, ami ügynökönként akár havi 99 dollárba is kerülhet.
Zendesk összefoglaló:
Használja a Zendesket, ha szüksége van:
- Könnyen használható, robusztus jegykezelő rendszer;
- Rengeteg fejlett funkció felár ellenében;
- Fejlett közösségi média jegykezelés;
- Integrációs lehetőségek.
Zoho Desk
Egy másik ismerős név az ügyfélszolgálati menedzsment iparágban, a Zoho Desk a ServiceNow egyik legjobb alternatívája.
Mint sok help desk megoldásnál, a jegykezelés a Zoho Desk középpontjában áll. A felhasználói felület magja a jegyek listájára összpontosul. Az irányítópult egyéb lapjai az ügyfelekhez és a tudásbázis cikkekhez tartoznak.
Bár a Zoho Desk számos funkciót kínál, felhasználói élménye sok kívánnivalót hagy maga után. Ez nem csak az unalmas és szöveges felhasználói felületre, valamint az adatok és folyamatok általános szervezésére vonatkozik.
Bár az eszköz megbízható munkafolyamat-kezelési funkciókat kínál, nem vezet végig a folyamaton. Kiválaszthat bármilyen jegyet, és kattintson a “Makró alkalmazása” gombra. Amikor megteszi, azt az információt kapja, hogy “még nem jöttek létre a makrók”, de nincs utasítás a létrehozására vonatkozóan. A legtöbb egyéb eszköz tartalmaz néhány előre beállított makrót, amelyeket a semmiből szerkeszthet, eltávolíthat vagy újakat hozhat létre.
Miben különbözik a ServiceNow-tól?
A Zoho Desk versenyképes árai és egyszerűsített felhasználói felülete miatt jobban megfelel a kis- és középvállalkozásoknak. Az eszköz emellett hihetetlenül testreszabható – átrendezheti a menüket, átnevezheti szinte az összes összetevőt, beállíthat egyedi nézeteket és még sok mást. A Zoho Desk kiváló választás, ha tapasztalt felhasználó és teljesen személyre szabott élményt szeretne. Ezzel szemben a technológiailag kevésbé jártas felhasználók valószínűleg kicsit nehezebben navigálnak majd a Zoho Deskben, és a zavaros felület sem segít.
Egy másik nagy ok, amiért a Zoho Desk mellett dönthet, a Zoho többi alkalmazásával való kiváló integrációja, amely sokféle módon segít megfelelni az üzleti követelményeknek.
Zoho Desk összefoglaló:
Vegye igénybe a Zoho Desk szolgáltatást, ha szüksége van:
- Erőteljes integráció más Zoho termékekkel;
- Nagyszerű interfész testreszabási lehetőségek;
- Egyszerű, de hatékony jegykezelés;
- Versenyképes árak és funkcionális ingyenes csomag.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
SysAid
A listán szereplő többi megoldástól eltérően a SysAid szigorúan egy vagyonkezelési szoftvermegoldás, amelyet nem az ügyfelek felé irányuló segítségnyújtásnak szántak.
A SysAid egy teljesen új szintre emeli az IT-t a help desk kezelésében a jegyautomatizálással, az önsegítő portálokkal, a távoli támogatás vezérlési lehetőségeivel és a hozzáférés-vezérléssel. A vagyonkezelési funkciók hasznosak, mivel lehetővé teszik a problémák gyorsabb megoldását az összes rendelkezésre álló eszközrekorddal és adattal.
Mindezt lehetne egy kicsit jobban bemutatni és felépíteni. Annak ellenére, hogy az eszköz a műszakilag jártas embereket célozza meg, könnyen belátható, hogy a felhasználói felület zsúfolt. Egyes felhasználók nehezen tudják megtekinteni, hozzáadni és megérteni az eszközöket más megoldásokhoz képest, elsősorban azért, mert a felhasználói felület nagy része a helpdesk jegyek körül forog.
A szöveges sortörések és a furcsa csíkok a gombokon kínos döntések, és kevésbé vonzó felhasználói felületet eredményeznek. A testreszabási lehetőségek ezt nem pótolják, és úgy tűnik, hogy jobb bevezető rendszerre van szükség az eszköz felhasználóbarátabbá tételéhez.
Miben különbözik a ServiceNow-tól?
Az egyik dolog, amit úgy tűnik, hogy sok felhasználói vélemény megemlít, az a SysAid képessége help desk megoldásként. A SysAid nagyszerű eszközvizualizációt biztosít, és lehetővé teszi ügynökei számára, hogy rendkívül hatékonyan oldják meg a problémákat akár távolról, akár manuálisan a rendszergazda oldaláról.
A konfigurációkezelés egyszerűvé válik a Workflow Designer segítségével – ez egyszerű módja a munkafolyamatok létrehozásának és konfigurálásának az egész szervezeten belül.
Ezenkívül a ServiceNow-tól eltérően a SysAid helyszíni üzembe helyezése nem jár olyan magas műszaki és pénzügyi költségekkel.
SysAid összefoglaló:
Válassza a SysAid-et, ha szüksége van:
- Fejlett eszközkezelési és megjelenítési funkciók;
- Egyszerű jegyautomatizálási funkció;
- Könnyen elérhető, az egész vállalatra kiterjedő tudásbázis;
- Felhőben vagy helyszíni telepítés.
Takarítson meg többet a LiveAgent segítségével
Hasonlítsa össze a leggyakrabban használt ügyfélszolgálati szoftverek különféle kombinációit, és találja meg, melyik a legmegfelelőbb az Ön számára.
Végső szó
A felhasználók gyakran problémaként azonosítják az összetett navigációs paneleket, a magas kikiáltási árat és az előzetes költséget. Olyan eszközöket keresnek, amelyek elsajátítása kevés időt vesz igénybe, és segít nekik elsőrangú szolgáltatást nyújtani a megfelelő ügyfélkörnek.
Ezekkel a legjobb szolgáltatókkal választhat a könnyen kezelhető jegyrendszer, a gyors élő csevegés vagy a közösségi média interakcióinak nyomon követésének megbízható módja közül.
Want to see what makes LiveAgent so special?
Come and try all options and functions for yourself.
Frequently Asked Questions
Does ServiceNow have competitors?
Yes, ServiceNow has many competitors and alternatives, especially since it offers a wide range of services. LiveAgent is the top competitor in the customer service department, while SysAid is a worthy opponent for IT asset management.
Can ServiceNow replace SAP?
The two are comparable because SAP offers many ERP (Enterprise Resource Planning) solutions to handle customer service, supply chain management, and other business functions. Depending on the specific suite of products and your business needs, you will likely replace SAP with ServiceNow. However, the SAP market is much more stable and developed, so it might be some time before ServiceNow can replace SAP as a market leader or anything close.
What makes ServiceNow different?
ServiceNow offers many service packages that range from project management and customer support to HR administration and IT help desk solutions. It’s an all-encompassing solution preferred by many big names like Deloitte and Volkswagen due to its cloud-based nature and customization features. All of these come at a price, so most ServiceNow users are enterprises rather than small businesses.
Is Zendesk similar to ServiceNow?
Yes, in terms of the help desk service they offer. The tool also belongs to a group of more expensive customer support tools to get the best features. The UI, starting price, and the organizations they target all differ.
Ügyfélszolgálati szoftver könyvelés & jogi iparág számára
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver hatékony kommunikációs eszköz a szórakoztatóipar számára, biztosítva a gyors és biztonságos működést, valamint a stratégiai ügyfélfogalom elérését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, beleértve a proaktív chatet és az IVR technológiát.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.