A LiveAgent egy webalapú ügyfélszolgálati megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményeket nyújtson ügyfeleinek. Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő csevegő widget, megbízható jegyrendszer, telefonközpont képességek és tudásbázis.
A LiveAgent közösségi médiaintegrációkat is biztosít a Facebookon, Twitteren és Instagramon, hogy jobb vásárlói élményt nyújtson a közösségi médiában.
Javítsa ügyfélkezelését, és segítse ügyfeleit mától kezdve a LiveAgenttel. Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg chat szoftverünkről, vagy kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek feltételek és nem szükséges bankkártya-információ megadása.
Gyorsabban szeretné elküldeni az üzeneteit, és több webhelylátogatónak segíteni? Gyorsabban kapcsolatba léphet az ügyfelekkel a piacon lévő leggyorsabb élő chat widgetnek köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
Csevegő widgetünk fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldást jelentenek. Használja ki a proaktív csevegési meghívások vagy valós idejű gépelési nézetek előnyeit, és gyorsabban segítse ügyfeleit.
A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatói megfigyelést az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhelyreferens vagy a földrajzi hely.
Megfelelő eszközök nélkül a napi munka az ügyfelekkel nehéz feladat lehet. Az élő csevegés az elérhető egyik legnagyobb és leghasznosabb eszköz, de mi van azokkal az ügyfelekkel, akik a kommunikáció egyéb formáit részesítik előnyben?
Egységes ügynök munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyszerűsíti az összes kommunikációt egy egységes postaládába.
Csatlakoztassa e-mail fiókjait, Facebookot, Twittert, Instagramot, Vibert, hozzon létre egy telefonos központot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás elköteleződési lehetőségekből.
Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolattartó csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és az elkötelezettséget a díjak, jelvények és játékfunkciók révén.
Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más alkalmazást, amelyet naponta használ az ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe a vállalat méretét, és válassza ki a megfelelő tervet megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatók boldog ügyfelekké váljanak.
A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent is ezt bizonyítja. Tekintse meg az árképzési oldalunkat. Válassza ki, ha azt szeretné, hogy a LiveAgent tudásbázis-szoftver legyen, amely csevegési funkcióval, hívásközponttal, vagy egyszerű jegyrendszerrel szolgál az e-mailes ügyfélszolgálat számára.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelelő-e az Ön vállalkozásához. Tesztelje az élő csevegést, jegykezelést, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak megkezdéséhez.
Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk