Ingyenes próba

Automata hangmenü szolgáltatás

“Nyomja meg az 1-es gombot az értékesítéshez, nyomja meg a 2-es gombot a visszatéréshez, ..”

Az IVR időt takarít meg azzal, hogy automatikusan továbbítja a hívásokat a megfelelő ügynökhöz vagy részleghez.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Irányítsa ügyfeleit a megfelelő részlegre az IVR-al

ivr

Mi az az IVR?

Az interaktív válaszadó rendszer nagyszerű módja az ügyfélszolgálat felgyorsításának. Amikor az ügyfél kapcsolatba akar lépni az ügyfélszolgálattal, előre rögzített hangutasításokkal találkozik. Csak annyit kell tennie, hogy megad néhány hang- vagy billentyűparancsot, és azonnal átirányítják az ügyfélszolgálat megfelelő részlegéhez.

Hozzáadott érték az okos jelentésekből

Kövesse nyomon az eredményeket, exportálja az adatokat, elemezze a mutatókat és hozzon jobb üzleti döntéseket a valós adatok alapján. Értékelje az ügyfelekkel való interakciót és javítsa IVR-jét a jobb szolgáltatás érdekében.

ivr-smart-report-LiveAgent
design-interactive-voice-response-LiveAgent

Tervezze meg 5 perc alatt az IVR fáját

Az Online IVR Tervező eszköz segítségével közvetlenül a LiveAgentben megtervezheti és megírhatja az IVR-fát, beleértve a saját hangfájlok rögzítését vagy feltöltését is a fába. Napi promóciót tart, vagy gyorsan be kell mondania az üdvözlő üzenetet? Rögzítse az összes IVR audio fájlt közvetlenül az Online IVR tervező eszközben.

Az IVR bevezetésének üzleti előnyei

Handshake

Testreszabott üdvözlés

Handle missed calls

Automatikus hívástovábbítás

Multiple devices of call center

Automatizált ügyfélszolgálat

Increase conversion rates via live chat software

A hívások rangsorolása az érték alapján

Money bag and a coin

Csökkenti a működési költségeket

Stopwatch

Spóroljon időt és pénzt ügynökein

Customer support limit

Növeli az első kapcsolatfelvétel alkalmával történő problémamegoldást

Improve customer happiness

Növeli az ügyfelek elégedettségét

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az IVR egy call centerben?

A call center IVR egy hangválasz rendszer, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy sokféle módon szerezzenek információkat a vállalattól. Interaktív hangválasznak is nevezik, amely a telefon gombjainak megnyomásával különféle hangbeállításokat kínál. A modern IVR rendszerek akár beépíthetik a mesterséges intelligenciát, a természetes nyelv feldolgozását és az automatikus beszédfelismerést annak érdekében, hogy reagáljanak a hívó fél arra irányuló kérésére, hogy vagy valakivel beszéljen, vagy üzenetet hagyjon.

Miért érdemes használni az IVR-t?

Az IVR rendszer csökkenti a fogadott hívások számát, miközben növeli a minden nap kezelhető hívások számát.

Hogyan állíthat be interaktív hangválaszt?

Beállíthat egy interaktív hangválaszt (IVR) egy előre rögzített üzenet segítségével, hogy információkat gyűjtsön a hívóitól, majd továbbítsa őket egy ügynökre vagy egy önkiszolgáló csatornára.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót