IVR Példa

Engedje meg ügyfeleinek, hogy hangüzenetet hagyjanak, és irányítsa őket a megfelelő részlegre, hogy azonnal megfelelő segítséget kapjanak.

Csatlakozzon a világ legnagyobb vállalataihoz, amelyek a kisérő hangválaszok segítségével növelik ügyfélszolgálatuk hatékonyságát.

Felhasználási példák  

A LiveAgent végtelen számú lehetőséget kínál Önnek, hogy zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítson e-mailben, chaten és telefonon. Most már egy beépített call centerrel is kiegészülve.

A call center szoftverek számos esetben használhatóak. Például össze tudja kapcsolni értékesítési képviselőit az ügyfelekkel a chat, a jegyek, a telefonhívások vagy a közösségimédia-interakciók modern kommunikációs csatornái révén. És vannak egyebek is…

Professzionális beépített call center szoftver

Call center részlegek

Engedje meg ügyfeleinek, hogy hangüzenetet hagyjanak, és irányítsa őket a megfelelő részlegre, hogy azonnal megfelelő segítséget kapjanak.

Többnyelvű támogatás

Kérje le az ügyfél nevét a CRM-ből, és utasítsa a LiveAgent-et, hogy generáljon automatikus üdvözlőüzenetet API segítségével.

Visszajelzés adása és kapása

Termékközpontúság

Irányítsa az ügyfeleket az adott terméke támogatásához, és kerülje el a szokásos átkapcsolásokat.

Nincs támogatás

A munkaidőn kívüli kapcsolattartás kiváló módja annak, hogy az ügyfelek hozzájussanak a nekik szükséges információkhoz, bármikor is legyen rájuk szükségük.

Az IVR előnyei

Call center

Automatikus átirányítás + korlátlan választási lehetőség

Növekedő produktivitási trend

Növeli az első kapcsolatfelvétel alkalmával megtörténő problémamegoldások számát

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Növeli az ügyfélelégedettséget

Pénzeszsák dollár érme

Pénzt takarít meg, és spórol a képviselők idejével

Példa a részlegek közötti átirányításra

Tekintse meg az alábbi IVR-fát, ahol két rendelkezésre álló részleg közül lehet választani. Az ügyfél választhatja az értékesítési osztályt vagy műszaki osztályt (választás).

Üdvözöljük, Ön a [Cégnév]-et hívta. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:

Ha értékesítési képviselővel szeretne beszélni, nyomja meg az 1 gombot.
Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2 gombot.

Ez az ügyfélnek és a cég képviselőjének is időt takarít meg. Nincs szükség átkapcsolásra, ha az ügyfelek azonnal a megfelelő részleghez jutnak.

Rögzítsen egyedi hangot minden egyes részleg automatikus kapcsolásához (lejátszás).
Adjon hozzá a zenét, ami az előtt szól, hogy egy képviselő fogadja a hívást (online/lejátszás).
Ha nincs elérhető képviselő, az ügyfél hangüzenetet hagyhat (offline/hangüzenet).

 

 

start:
- választás:
1:
név: Értékesítési részleg
lejátszás: http://www.example.com/sound-sales.mp3
esemény:
- átirányítás:
ide: Értékesítési részleg
ha:
online:
- lejátszás: http://www.example.com/welcome.mp3
- csöngés
offline:
lejátszás: http://www.example.com/voicemail.mp3
- hangüzenet
2:
név: Technikai részleg
lejátszás: http://www.example.com/welcome.mp3
esemény:
- átirányítás:
ide: Technikai részleg
ha:
online:
- csöngés
offline:
lejátszás: http://www.example.com/voicemail.mp3
- hangüzenet

Okok, amik miatt vállalatok LiveAgent-re váltottak

Fizessen 0 eurót a call center szoftverünk használatáért

A telefonos ügyfélszolgálat az all-inclusive csomagunk része, és semmit sem fizet pluszban. Még mindig nincs meggyőződve? Hasonlítson össze minket más alternatívákkal.

 
Package Name

All-Inclusive

Ideális bármilyen méretű cég és nagyvállalatok számára

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.