Ingyenes próba

IVR Példa

Engedje meg ügyfeleinek, hogy hangüzenetet hagyjanak, és irányítsa őket a megfelelő részlegre, hogy azonnal megfelelő segítséget kapjanak.

Csatlakozzon a világ legnagyobb vállalataihoz, amelyek a kisérő hangválaszok segítségével növelik ügyfélszolgálatuk hatékonyságát.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Felhasználási példák  

A LiveAgent végtelen számú lehetőséget kínál Önnek, hogy zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítson e-mailben, chaten és telefonon. Most már egy beépített call centerrel is kiegészülve.

A call center szoftverek számos esetben használhatóak. Például össze tudja kapcsolni értékesítési képviselőit az ügyfelekkel a chat, a jegyek, a telefonhívások vagy a közösségimédia-interakciók modern kommunikációs csatornái révén. És vannak egyebek is…

Professzionális beépített call center szoftver

Call center részlegek

Engedje meg ügyfeleinek, hogy hangüzenetet hagyjanak, és irányítsa őket a megfelelő részlegre, hogy azonnal megfelelő segítséget kapjanak.

Többnyelvű támogatást tartalmaz

Kérje le az ügyfél nevét a CRM-ből, és utasítsa a LiveAgent-et, hogy generáljon automatikus üdvözlőüzenetet API segítségével.

Ad és kap visszajelzést

Termékközpontúság

Irányítsa az ügyfeleket az adott terméke támogatásához, és kerülje el a szokásos átkapcsolásokat.

Nincs támogatás

A munkaidőn kívüli kapcsolattartás kiváló módja annak, hogy az ügyfelek hozzájussanak a nekik szükséges információkhoz, bármikor is legyen rájuk szükségük.

Az IVR előnyei

Telefonköpont

Automatikus átirányítás + korlátlan választási lehetőség

Növekedő produktivitási trend

Növeli az első kapcsolatfelvétel alkalmával megtörténő problémamegoldások számát

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Növeli az ügyfélelégedettséget

Pénzeszsák érme dollárok

Pénzt takarít meg, és spórol a képviselők idejével

Példa a részlegek közötti átirányításra

Tekintse meg az alábbi IVR-fát, ahol két rendelkezésre álló részleg közül lehet választani. Az ügyfél választhatja az értékesítési osztályt vagy műszaki osztályt (választás).

Üdvözöljük, Ön a [Cégnév]-et hívta. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:

Ha értékesítési képviselővel szeretne beszélni, nyomja meg az 1 gombot.
Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2 gombot.

Ez az ügyfélnek és a cég képviselőjének is időt takarít meg. Nincs szükség átkapcsolásra, ha az ügyfelek azonnal a megfelelő részleghez jutnak.

Rögzítsen egyedi hangot minden egyes részleg automatikus kapcsolásához (lejátszás).
Adjon hozzá a zenét, ami az előtt szól, hogy egy képviselő fogadja a hívást (online/lejátszás).
Ha nincs elérhető képviselő, az ügyfél hangüzenetet hagyhat (offline/hangüzenet).

 

 

start:
- választás:
1:
név: Értékesítési részleg
lejátszás: http://www.example.com/sound-sales.mp3
esemény:
- átirányítás:
ide: Értékesítési részleg
ha:
online:
- lejátszás: http://www.example.com/welcome.mp3
- csöngés
offline:
lejátszás: http://www.example.com/voicemail.mp3
- hangüzenet
2:
név: Technikai részleg
lejátszás: http://www.example.com/welcome.mp3
esemény:
- átirányítás:
ide: Technikai részleg
ha:
online:
- csöngés
offline:
lejátszás: http://www.example.com/voicemail.mp3
- hangüzenet

Okok, amik miatt vállalatok LiveAgent-re váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Fizessen 0 eurót a call center szoftverünk használatáért

A telefonos ügyfélszolgálat az all-inclusive csomagunk része, és semmit sem fizet pluszban. Még mindig nincs meggyőződve? Hasonlítson össze minket más alternatívákkal.

 
Package Name

All-Inclusive

Ideális bármilyen méretű cég és nagyvállalatok számára

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót