Örvendeztesse meg ügyfeleit az 5 csillagos szolgáltatással a LiveAgent részvevő hívástovábbításának köszönhetően. Mielőtt leteszi, győződjön meg róla, hogy minden ügyfél csatlakoztatva lett a kívánt részleghez/ügynökhöz. Végül is erről szól a kiváló ügyfélszolgálat, nemde?
A hívásátirányítás a hívásközpont szoftverek meglehetősen népszerű szolgáltatása sok telekommunikációs cég és vállalat számára. Egyszerűen továbbítja (átadja) a hívást az egyik munkatárstól a másiknak.
Amikor egy ügyfél hív és a munkatárs át akarja irányítani, a hívás tartásra kerül. Időközben újabb hívás indul, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a végcél válaszolni akar-e rá. Ha a hívást nem veszi fel, akkor az visszakerül az eredeti ügynökhöz.
A transznacionális vállalatoknak, nagyvállalatoknak és multinacionális vállalkozásoknak, amelyeknek több részlegük és több száz alkalmazottjuk van, minden nap továbbítaniuk kell a hívásokat egy másik munkatársnak. Sok hívás rossz részlegre vagy ügynökhöz kerülhet. Itt jönnek szóba a résztvevő hívásátirányítások.
Az azonnali választ kereső türelmetlen ügyfelek másodpercek alatt kiszolgálhatóak akkor is, ha rossz osztályt vagy ügynököt hívnak.
Amíg a bejövő hívást átadják egy másik ügynöknek, az ügyfél további információkat kaphat attól az ügynöktől, aki először vette fel a hívást.
Biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb élményt azáltal, hogy zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít számukra a résztvevő hívástovábbításokon keresztül.
Az elégedett ügyfelek a legértékesebbek, amit bármely vállalat birtokolhat. Sokkal könnyebb biztosítani a boldogságukat testreszabott megközelítéssel, mint például a résztvevő hívástovábbítással.
Használja a hatékony Interactive Voice Response (IVR) technológiát, hogy a hívói feleket egy adott osztályhoz vagy ügynökhöz irányítsa. Hozzon létre egyedi IVR fákat, amelyek percek alatt elkészülhetnek. Meghatározva az egyes meghatározott f opciókat, amelyek közül az ügyfelek választhatnak, üdvözlő üzenetet vagy rövid zenefoszlányt feltöltve, sokkal személyre szabottabb ügyfél-megközelítést tud biztosítani.
A telefonközpont szoftver fontos része a hívásirányítás, más néven Automatikus Híváselosztás (ACD), ami egy olyan szolgáltatás, amely automatikusan elosztja a hívásokat a munkatársak között az előre kiválasztott követelmények alapján. A LiveAgent a hívásirányítást véletlenszerű hozzárendelés vagy elsőbbségi hozzárendelés alapján támogatja. A véletlenszerű hozzárendelés alkalmazásával az összes bejövő hívás véletlenszerű sorrendben kerül elosztásra az egyének számára. Az elsőbbségi hozzárendelés maximalizálja a munkatársak elérhetőségét és minimalizálja az üresjárati időt.
Az ügynököknek lehetőségük van arra is, hogy a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítsák. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy útközben, vagy az általuk választott eszközön továbbra is ügyfélszolgálatot nyújtsanak.
A call center szoftvernek nem kell több száz dollárba kerülnie. A részt vett transzferek, az IVR, a korlátlan hívásfelvétel vagy a hívásirányítás mind a LiveAgent felhőalapú hívásközpontjának részét képezik. Fedezze fel az összes integrált funkciót, és készüljön fel a hangon keresztüli kommunikációra ügyfeleivel.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel a hívástovábbítás, a korlátlan hangrögzítés és a saját IVR fája segítségével.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk