Ingyenes próba

Aktív hívásátirányítás

Örvendeztesse meg ügyfeleit az 5 csillagos szolgáltatással a LiveAgent részvevő hívástovábbításának köszönhetően. Mielőtt leteszi, győződjön meg róla, hogy minden ügyfél csatlakoztatva lett a kívánt részleghez/ügynökhöz. Végül is erről szól a kiváló ügyfélszolgálat, nemde?

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
A hívásátadások meghatározása

Mi az az aktív hívásátirányítás?

A hívásátirányítás a hívásközpont szoftverek meglehetősen népszerű szolgáltatása sok telekommunikációs cég és vállalat számára. Egyszerűen továbbítja (átadja) a hívást az egyik munkatárstól a másiknak.

Amikor egy ügyfél hív és a munkatárs át akarja irányítani, a hívás tartásra kerül. Időközben újabb hívás indul, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a végcél válaszolni akar-e rá. Ha a hívást nem veszi fel, akkor az visszakerül az eredeti ügynökhöz.

Kinek származik előnye a fogadott hívásátirányításból?

A transznacionális vállalatoknak, nagyvállalatoknak és multinacionális vállalkozásoknak, amelyeknek több részlegük és több száz alkalmazottjuk van, minden nap továbbítaniuk kell a hívásokat egy másik munkatársnak. Sok hívás rossz részlegre vagy ügynökhöz kerülhet. Itt jönnek szóba a résztvevő hívásátirányítások.

A hívástovábbítás előnyei

Az aktív hívásátirányítás négy előnye

Stopperóra

Türelmetlen ügyfelek kezelése

Az azonnali választ kereső türelmetlen ügyfelek másodpercek alatt kiszolgálhatóak akkor is, ha rossz osztályt vagy ügynököt hívnak.

Menedzser

A kollégának van ideje felkészülni

Amíg a bejövő hívást átadják egy másik ügynöknek, az ügyfél további információkat kaphat attól az ügynöktől, aki először vette fel a hívást.

Kézfogás

Problémák gördülékeny megoldása

Biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb élményt azáltal, hogy zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít számukra a résztvevő hívástovábbításokon keresztül.

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Az ügyfelek elégedettségének növelése

Az elégedett ügyfelek a legértékesebbek, amit bármely vállalat birtokolhat. Sokkal könnyebb biztosítani a boldogságukat testreszabott megközelítéssel, mint például a résztvevő hívástovábbítással.

Fejlessze munkafolyamatát az IVR segítségével

Használja a hatékony Interactive Voice Response (IVR) technológiát, hogy a hívói feleket egy adott osztályhoz vagy ügynökhöz irányítsa. Hozzon létre egyedi IVR fákat, amelyek percek alatt elkészülhetnek. Meghatározva az egyes meghatározott f opciókat, amelyek közül az ügyfelek választhatnak, üdvözlő üzenetet vagy rövid zenefoszlányt feltöltve, sokkal személyre szabottabb ügyfél-megközelítést tud biztosítani.

Intelligens híváskezelés

A telefonközpont szoftver fontos része a hívásirányítás, más néven Automatikus Híváselosztás (ACD), ami egy olyan szolgáltatás, amely automatikusan elosztja a hívásokat a munkatársak között az előre kiválasztott követelmények alapján. A LiveAgent a hívásirányítást véletlenszerű hozzárendelés vagy elsőbbségi hozzárendelés alapján támogatja. A véletlenszerű hozzárendelés alkalmazásával az összes bejövő hívás véletlenszerű sorrendben kerül elosztásra az egyének számára. Az elsőbbségi hozzárendelés maximalizálja a munkatársak elérhetőségét és minimalizálja az üresjárati időt.

Részlegek
hívásirányítás személyes eszközre1

Hívások átirányítása személyes eszközökre

Az ügynököknek lehetőségük van arra is, hogy a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítsák. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy útközben, vagy az általuk választott eszközön továbbra is ügyfélszolgálatot nyújtsanak.

Mindennel felszerelt call center szoftver

A call center szoftvernek nem kell több száz dollárba kerülnie. A részt vett transzferek, az IVR, a korlátlan hívásfelvétel vagy a hívásirányítás mind a LiveAgent felhőalapú hívásközpontjának részét képezik. Fedezze fel az összes integrált funkciót, és készüljön fel a hangon keresztüli kommunikációra ügyfeleivel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgentre váltottak

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A legjobb ár-érték arány

Tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel a hívástovábbítás, a korlátlan hangrögzítés és a saját IVR fája segítségével.

Package Name

Minden egyben

Nagyvállalkozásoknak és kiterjedt vállalatoknak

39 /hónap

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..