Aktív hívásátirányítás

A bejövő hívások továbbítása kollégáinak gördülékeny a LiveAgent integrált, aktív hívásátvitelével. A hívásközpont szoftver erőteljes részeként, a többi funkcióval együtt, az ügyfélszolgálat hanggal történő kezelése mostantól minden eddiginél egyszerűbb.

A hívásátadások meghatározása

Mi az az aktív hívásátirányítás?

A hívásátirányítás a hívásközpont szoftverek meglehetősen népszerű szolgáltatása sok telekommunikációs cég és vállalat számára. Egyszerűen továbbítja (átadja) a hívást az egyik munkatárstól a másiknak. Kétféle hívásátvitel lehetséges, passzív és aktív. A LiveAgent támogatja az aktív hívásátadásokat.

Amikor egy ügyfél hív és a munkatárs át akarja irányítani, a hívás tartásra kerül. Időközben újabb hívás indul, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a végcél válaszolni akar-e rá vagy elutasítani. Ennek a folyamatnak az eredménye különbözik attól, hogy egy munkatárs felvette, elutasította vagy egyszerűen nem válaszolt rá. Ha a hívást nem veszi fel, akkor az visszakerül az eredeti fogadóhoz.

Kinek származik előnye az aktív hívásátirányításból?

A transznacionális vállalatoknak, nagyvállalatoknak és multinacionális vállalkozásoknak, amelyeknek több részlegük és több száz alkalmazottjuk van, mindennap át kell adniuk a hívásokat egy másik munkatársnak. Előfordulhat, hogy az ügyfelek hívása rossz részlegre kerül vagy rossz egyén kezeli őket. Itt a leghatékonyabbak az aktív hívásátirányítások.

A részt vett hívásátadások előnyei

Az aktív hívásátirányítás négy előnye

Stopperóra

Türelmetlen ügyfelek kezelése

Az azonnali segítséget és választ kereső türelmetlen ügyfelek másodpercek alatt kiszolgálhatóak akkor is, ha rossz osztályt vagy egyént hívnak.

Menedzser

A kollégának van ideje felkészülni

Amíg a bejövő hívást átadják egy másik egyénnek, további információkat kaphat belső csatornák útján a munkatárstól, aki először fogadta a hívást.

Kézfogás

Problémák gördülékeny megoldása

Biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb élményt azáltal, hogy zökkenőmentes ügyfélszolgálatot teremt számukra az átirányított hívások nyomon követésével e-mailben. Mindez ugyanazon bejelentés nyomán.

Növekvő ügyfél-elégedettség és hűség

Az ügyfelek elégedettségének növelése

Az elégedett ügyfelek a legértékesebbek, amit bármely vállalat birtokolhat. Sokkal könnyebb biztosítani a boldogságukat testreszabott megközelítéssel.

Fejlessze munkafolyamatát az IVR segítségével

Üdvözölje ügyfeleit a hatásos Interaktív Hangválasz (IVR) alkalmazásával és irányítsa őket egy adott részlegre, hogy problémáikat még gyorsabban megoldják. Hozzon létre egy egyedi IVR-fát, amely néhány perc alatt készen áll. Határozza meg azokat a konkrét lehetőségeket, amelyekből az ügyfelek választhatnak, töltsön fel üdvözlő üzenetet vagy egy rövid zenei részletet, így sokkal személyre szabottabb megközelítést tud biztosítani.

Intelligens híváskezelés

A telefonközpont szoftver fontos része a hívásirányítás, más néven Automatikus Híváselosztás (ACD), ami egy olyan szolgáltatás, amely automatikusan elosztja a hívásokat a munkatársak között az előre kiválasztott követelmények alapján. A LiveAgent a hívásirányítást véletlenszerű hozzárendelés vagy elsőbbségi hozzárendelés alapján támogatja. A véletlenszerű hozzárendelés alkalmazásával az összes bejövő hívás véletlenszerű sorrendben kerül elosztásra az egyének számára. Az elsőbbségi hozzárendelés maximalizálja a munkatársak elérhetőségét és minimalizálja az üresjárati időt.

Osztályok

Teljes csomagú hívásközpont szoftver

Egy hívásközpont szoftvernek nem kell több száz euróba kerülnie. Az aktív hívásátiránytás, az IVR, a korlátlan hangrögzítés vagy a híváskezelés mind a LiveAgent felhőalapú hívásközpontjának részét képezik. Fedezze fel az összes integrált funkciót, és készüljön fel arra, hogy hang útján kommunikáljon ügyfeleivel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltottak

A legjobb ár-érték arány

Tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel a hívástovábbítás, a korlátlan hangrögzítés és a saját IVR fája segítségével.

Package Name

Minden egyben

Nagyvállalkozásoknak és kiterjedt vállalatoknak

39 /hónap

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, miben közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.