Intelligens hívásátirányítás

“Üdvözöljük az ügyfélszolgálatunknál. Nyomja meg az 1-est az eladásokhoz, nyomja meg a 2-est a technikai segítséghez vagy nyomja meg a 3-ast a partnerséggel kapcsolatos kérdésekhez. Kérjük várjon, amíg az egyik ügynökünk kapcsolódik a hívásához.”

Irányítsa át a bejövő hívásokat automatikusan prioritás vagy a vásárlói segéd ügynökök terheltsége szerint. A LiveAgent-tel, a legátnézettebb és a #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel az SMB szerint 2019-ben, a hívásátirányítás gyerekjáték.

Mi a hívásátirányítás?

A hívásátirányítás egy olyan funkció, ami automatikusan elosztja a vásárlók bejövő hívásait egy specifikus ügynökhöz, részleghez vagy egy várólistára, a preferált felhő alapú hívásközpont szoftveren belüli kritériuma alapján. A vállalatok teljes körű irányítást kaphatnak a bejövő hívásokra azzal, hogy definiálják a körülményeket és kiválasztják, hogy véletlenszerűen lesznek elosztva vagy egy magas prioritású ügynökhöz.

A hívásátirányítás úgy is ismert, mint Automatizált Hívás Elosztás (AHE).

Ki húz hasznot a hívásátirányításból?

Bármilyen méretű vállalkozás, ami rendszeresen fogad bejövő hívásokat és szeretné a legjobb vásárlói szolgáltatást nyújtani, élvezheti a teljesített hívásátirányítás előnyeit.

A közép- és nagyvállalatok előnyt húzhatnak az elsőbbségi megbízásból, hogy biztosak legyenek abban, hogy minden hívás képzett ügynökök által legyen kezelve a megfelelő részlegen. A beépített hívásközpont több funkciójának bevetése, mint például a belső hívások, IVR, hívás átirányítás még jobban növelheti az előnyöket.

A kisvállalkozások, egyszemélyes vállalkozások és a szabadúszók előnyt szerezhetnek a véletlenszerű hozzárendelésből és a többi haladó funkcióból, mint a video chat vagy IVR.

Hívásátirányítás előnyei
Hogyan működik a hívásirányítás

Hogyan működik a hívásátirányítás?

A hívásátirányítás vagy az automatizált hívás elosztás mindig megjelenik, amikor egy bejövő hívást indítanak vásárlói. Kezdetben egy automatikus üdvözlő üzenetet hallanak vagy egy kérést, hogy maradjanak a telefonnál és várjanak addig, amíg egy ügynök hozzájuk lesz rendelve. Ha a vásárlók már várakoznak, hallják a zenét és meg lesznek kérve, hogy maradjanak online. Ha megtisztult a várólista, a hívás elkezdődik.

A hívásátirányítás kulcsfunkciói

Véletlenszerű hozzárendelés

Véletlenszerű hozzárendelés

Minden vásárlóitól beérkező hívás véletlenszerűen hozzá lesz rendelve az egyik elérhető ügynökhöz. Definiálhatja a részleget, ahova a hívás át legyen irányítva.

Hívásátirányítási idő

Átirányítási idő

Definiálja a másodpercek számát, hogy mennyi idő alatt legyen átirányítva a hívás egy másik ügynökhöz. A hívások az ügynökök véletlenszerű sorrendjébe fog átirányulni. Csökkentse az első hívás felbontását a várakozási idő csökkentésével.

Prioritási feladat

Elsődleges hozzárendelés

Az új hívás automatikusan hozzá lesz rendelve egy szabad legnagyobb prioritással rendelkező ügynökhöz, ahhoz, akinek a legtöbb idő telt el a legutóbbi hívása óta. Használja ki az ügynökei elérhetőségét a maximumig.

Maximális várakozási idő

Maximális várakozási idő

Határozza meg a maximális időkorlátot, amíg egy bejövő hívás a várólistán maradhat. Ha a meghatározott idő lejár, a hívás az IVR offline szekcióján fog folytatódni.

4 biznisz előnye az intelligens hívásátirányításnak

Megnövekedett vevői elégedettség és hűség

Megnövekedett vásárlói megelégedettség

Az intelligens hívásátirányítás egy személyre szabottabb, hatékony és jobb vásárlói tapasztalatot készít. Ennek az eredménye a megnövekedett boldogság.

Stopperóra

Támogató ügynökei megspórolt ideje

Az elsőbbségi hozzárendelés által építhet a szabad ügynökei képességére és tudására. Ez segít nekik az erősségeikre való fókuszálásra.

Csökkentse a költségeket az ügyfélszolgálati szoftver beépítésével

Csökkentett működési költségek

A támogató ügynökei potenciáljának maximalizálása, csökkentett kihasználtsági idő mellett, csökkentett működési költségeket fog eredményezni.

Sebességmérő

Gyors és pontos kapcsolat

A várakozó vásárló és az elérhető ügynök közötti kapcsolat létrehozása másodperceken belül létrejöhet.

Interaktív hangválaszt tartalmaz

Automatizálja a munkafolyamatot 5 percen belül az Interaktív Hangválasz (IVR) beállításával. Készítsen egyedi IVR fát és biztosítson még jobb, személyre szabottabb vásárlói tapasztalatot. Az Interaktív Hangválasz egy nagyszerű út a vásárlói támogatás felgyorsítására és az első hívásfelbontás problémáinak csökkentésére.

Irányítsa át vásárlóit a megfelelő részlegre és ügynökökhöz a megadott opciókon keresztül, amik által jobban körülírhatják problémájukat.

Interaktív hangválasz
Vegye hasznát a korlátlan hangfelvételnek

Korlátlan hangfelvétel

A LiveAgent lehetőséget kínál minden vásárlóval történő hangkommunikáció eltárolására jogi vagy támogatási célból. Játssza le, töltse le vagy térjen hozzájuk vissza bármikor, amíg fiókja létezik, hogy még jobb vásárlói támogatást szolgáltasson. Nem korlátozzuk a mennyiségét vagy a hosszát egyik hangfelvételnek sem.

Használja a LiveAgent-et...

A LiveAgent vállalatának méretéhez és iparához igazodik. Minden méretű és típusú vállalkozásnak segítünk. Nézze meg, hogy milyen tapasztalatokat szereztek megoldásaink használatával.

Biznisz oldalak

Biznisz Megoldások

Kezdő és Közszervezetek

Vállalkozás

Kormány

Edu és NGO

Ipari Megoldások

Ipari Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Szállás

Marketing és Telco

Szórakoztatás

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltottak

A legbecsületesebb árazás

Szerezze meg a beépített hívásközpont szoftvert, ami tartalmazza az intelligens hívásátirányítást és az IVR-t egy átlagos kétemberes vacsora árából.

Package Name

All-Inclusive

Nagy- és üzleti vállalatoknak

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxfordi Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.