“Üdvözöljük az ügyfélszolgálatunknál. Nyomja meg az 1-est az eladásokhoz, nyomja meg a 2-est a technikai segítséghez vagy nyomja meg a 3-ast a partnerséggel kapcsolatos kérdésekhez. Kérjük várjon, amíg az egyik ügynökünk kapcsolódik a hívásához.”
Irányítsa át a bejövő hívásokat automatikusan prioritás vagy a vásárlói segéd ügynökök terheltsége szerint. A LiveAgent-tel, a legátnézettebb és a #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel az SMB szerint 2019-ben, a hívásátirányítás gyerekjáték.
A hívásátirányítás egy olyan funkció, ami automatikusan elosztja a vásárlók bejövő hívásait egy specifikus ügynökhöz, részleghez vagy egy várólistára, a preferált felhő alapú hívásközpont szoftveren belüli kritériuma alapján. A vállalatok teljes körű irányítást kaphatnak a bejövő hívásokra azzal, hogy definiálják a körülményeket és kiválasztják, hogy véletlenszerűen lesznek elosztva vagy egy magas prioritású ügynökhöz.
A hívásátirányítás úgy is ismert, mint Automatizált Hívás Elosztás (AHE).
Bármilyen méretű vállalkozás, ami rendszeresen fogad bejövő hívásokat és szeretné a legjobb vásárlói szolgáltatást nyújtani, élvezheti a teljesített hívásátirányítás előnyeit.
A közép- és nagyvállalatok előnyt húzhatnak az elsőbbségi megbízásból, hogy biztosak legyenek abban, hogy minden hívás képzett ügynökök által legyen kezelve a megfelelő részlegen. A beépített hívásközpont több funkciójának bevetése, mint például a belső hívások, IVR, hívás átirányítás még jobban növelheti az előnyöket.
A kisvállalkozások, egyszemélyes vállalkozások és a szabadúszók előnyt szerezhetnek a véletlenszerű hozzárendelésből és a többi haladó funkcióból, mint a video chat vagy IVR.
A hívásátirányítás vagy az automatizált hívás elosztás mindig megjelenik, amikor egy bejövő hívást indítanak vásárlói. Kezdetben egy automatikus üdvözlő üzenetet hallanak vagy egy kérést, hogy maradjanak a telefonnál és várjanak addig, amíg egy ügynök hozzájuk lesz rendelve. Ha a vásárlók már várakoznak, hallják a zenét és meg lesznek kérve, hogy maradjanak online. Ha megtisztult a várólista, a hívás elkezdődik.
Minden vásárlóitól beérkező hívás véletlenszerűen hozzá lesz rendelve az egyik elérhető ügynökhöz. Definiálhatja a részleget, ahova a hívás át legyen irányítva.
Definiálja a másodpercek számát, hogy mennyi idő alatt legyen átirányítva a hívás egy másik ügynökhöz. A hívások az ügynökök véletlenszerű sorrendjébe fog átirányulni. Csökkentse az első hívás felbontását a várakozási idő csökkentésével.
Az új hívás automatikusan hozzá lesz rendelve egy szabad legnagyobb prioritással rendelkező ügynökhöz, ahhoz, akinek a legtöbb idő telt el a legutóbbi hívása óta. Használja ki az ügynökei elérhetőségét a maximumig.
Határozza meg a maximális időkorlátot, amíg egy bejövő hívás a várólistán maradhat. Ha a meghatározott idő lejár, a hívás az IVR offline szekcióján fog folytatódni.
Az intelligens hívásátirányítás egy személyre szabottabb, hatékony és jobb vásárlói tapasztalatot készít. Ennek az eredménye a megnövekedett boldogság.
Az elsőbbségi hozzárendelés által építhet a szabad ügynökei képességére és tudására. Ez segít nekik az erősségeikre való fókuszálásra.
A támogató ügynökei potenciáljának maximalizálása, csökkentett kihasználtsági idő mellett, csökkentett működési költségeket fog eredményezni.
A várakozó vásárló és az elérhető ügynök közötti kapcsolat létrehozása másodperceken belül létrejöhet.
Automatizálja a munkafolyamatot 5 percen belül az Interaktív Hangválasz (IVR) beállításával. Készítsen egyedi IVR fát és biztosítson még jobb, személyre szabottabb vásárlói tapasztalatot. Az Interaktív Hangválasz egy nagyszerű út a vásárlói támogatás felgyorsítására és az első hívásfelbontás problémáinak csökkentésére.
Irányítsa át vásárlóit a megfelelő részlegre és ügynökökhöz a megadott opciókon keresztül, amik által jobban körülírhatják problémájukat.
A LiveAgent lehetőséget kínál minden vásárlóval történő hangkommunikáció eltárolására jogi vagy támogatási célból. Játssza le, töltse le vagy térjen hozzájuk vissza bármikor, amíg fiókja létezik, hogy még jobb vásárlói támogatást szolgáltasson. Nem korlátozzuk a mennyiségét vagy a hosszát egyik hangfelvételnek sem.
A LiveAgent vállalatának méretéhez és iparához igazodik. Minden méretű és típusú vállalkozásnak segítünk. Nézze meg, hogy milyen tapasztalatokat szereztek megoldásaink használatával.
E-kereskedelem és Szolgáltatások
Utazás és Szállás
Marketing és Telco
Szórakoztatás
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Szerezze meg a beépített hívásközpont szoftvert, ami tartalmazza az intelligens hívásátirányítást és az IVR-t egy átlagos kétemberes vacsora árából.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk