Élvezze a korlátlan hívásrögzítést a LiveAgent fiókjában

“Az ügyfélszolgálat minőségének javítása érdekében és biztonsági okokból ezt a hívást rögzítjük. A hívás folytatásával nyugtázza és elfogadja ezt az állítást. Kérjük, várja meg, amíg kapcsoljuk kollégánkat.”

Rögzítse és tárolja az összes bejövő hívást és hangpostát a LiveAgent fiókjában.

A hívásatadás definíciója

Mi a korlátlan hangrögzítés?

A korlátlan hívásrögzítés hatékony funkció, amely biztosítja, hogy az összes hívást biztonságosan tárolja a LiveAgent fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Nem számít, melyik üzleti vagy ipari környezetből származik a cége, a hívásfelvételek bizonyítottan az egyik leghatékonyabb eszköz a problémák megoldására, a biztonság megőrzésére és különböző esetekben az igények kielégítésére.

A LiveAgent nem korlátozza Önt a fiókjában tárolt hívásfelvételek számában vagy azok hosszában. Hozza létre, tárolja és kezelje mindet egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverben.

Kinek válik előnyére a korlátlan hangrögzítés

Mindenféle méretű és típusú vállalat a szabadúszóktól, jogi szakemberektől vagy egészségügyi asszisztensektől kezdve az FSA nagyvállalatokig élvezheti a korlátlan hívásfelvétel előnyeit. Lehetővé teszi számukra, hogy visszakeressenek, meghallgassanak vagy letöltsenek bármelyen hívást a fiókjukban, még az első teszt létrehozását is.

Különösen a banki ágazat, a biztosító társaságok és a telekommunikációs társaságok profitálnak a legjobban a korlátlan hívásrögzítés megvalósításából, mivel sok országban ezt törvény írja elő.

Hívásátirányítás előnyei

A korlátlan hangrögzítés alapvető elemi

A hívásátadások meghatározása

Nincs szükség hívásrögzítő szoftverre

A LiveAgenten keresztül kezelt összes hívás automatikusan rögzítve és tárolva van, anélkül, hogy egy harmadik fél alkalmazásaira kellene támaszkodni. Ez javítja az adatok biztonságát és bizalmas kezelését.

A megoldás a megosztott postaládában rejlik

Könnyű a tárolás és a keresés

Minden hívásrögzítés át van alakítva saját azonosítóval rendelkező, megszokott jeggyé. Jegyzeteket adhat a jegyekhez a keresés segítése és megkönnyítése érdekében.

Email jegyrendszer

Korlátlan tárhely

Az összes hívásfelvételt a LiveAgent fiókja tárolja a felvételek hosszának és mennyiségének korlátozása nélkül.

Valósidejű ügyfélszolgálat

Bárhonnan elérheti hangpostáját

A korlátlan hívásrögzítések tárolásának lehetősége mellett a LiveAgent az összes hangpostáját is tárolja. Soha nem vesznek el az elhangzottak.

A korlátlan hangrögzítés négy előnye

Visszaállít hiányzó részleteket

Idézze fel a hiányzó részleteket

Néha az apró, mégis fontos részletek elveszhetnek egy hívás során. Térjen vissza a felvételhez, játssza le újra, és tartsa be ígéretét, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt.

3 csillagos értékelés

Fejlessze a meglévő termékeit

Ossza meg az adott hívásfelvételt a termékmenedzsment csapatával. Így megtanulhatják, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak a termékhez, ezáltal javíthatják a vásárlói élményt.

Oktatás kollégáknak

Hasznos tanulási lehetőség új kollégáknak

Az új kollégák tanulhatnak a régebbi hívásokból a betanulási és oktatási rendszer részeként. Ez a fajta visszajelzés lehetőséget ad nekik arra, hogy okuljanak a korábbi tapasztalatokból.

Ajánlások rögzítése

Csípje el az ügyfél ajánlásait

Az elégedett ügyfelek mindig örömmel osztják meg termékével kapcsolatos pozitív tapasztalataikat. Ez történhet a sorok között is a hívás során. Térjen vissza rá a felvételek segítségével.

Interaktív hangválasz

Interaktív hangválasz (IVR)

Nincs szükség harmadik féltől származó megoldásra, mivel pillanatok alatt létrehozhatja saját interaktív hangválasz fáját a LiveAgent fiókjában. Határozza meg azokat a lehetőségeket, amelyek közül az ügyfelek választhatnak, töltsön fel egy rövid zenei részletet vagy üdvözlő üzenetet, valamint a folytatásra vonatkozó utasításokat. Irányítsa az ügyfeleket a megfelelő osztályhoz vagy egy meghatározott egyénhez, és biztosítson kifogástalan ügyfélszolgálatot.

Intelligens híváskezelés

Az intelligens hívásirányítás vagy az Automatizált Híváselosztás (ACD) olyan folyamat, amely automatikusan kiosztja a hívásokat egy adott részlegnek vagy egyénnek. Ez a folyamat a kiválasztott preferenciák alapján történik, például elsőbbségi hozzárendelés vagy véletlenszerű hozzárendelés.

A vállalkozások szabályozhatják a bejövő hívások folyamatát az útválasztási idő beállításával, amely után a hívás átirányul egy másik kollégához, vagy a várakozási idő maximalizálásával. Mivel az ügyfelek a lehető leghamarabb kapcsolatba akarnak lépni a munkatárssal, ajánlatos a lehető legalacsonyabb értéken tartani ezeket.

A hívásatadás definíciója
A részt vett hívásátadások előnyei

Aktív hívásátirányítás

A hívásátirányítás a telefonközpont egyik olyan eszköze, amely átirányít egy hívást egyik kollégától a másikhoz. A LiveAgent jelenleg támogatja a gyors és aktív részvételű hívásátirányításokat. Az ügyfelek és kollégák mindig tudni fogják, ha át akarja adni a hívást egy másik munkatársnak.

Egyszerűen tájékoztassa az ügyfelet a váltásról, tartsa a vonalat, és hagyja, hogy munkatársa segítsen. Akár zenét is alkalmazhat, amely addig szól, amíg az ügyfél tartja a vonalat, hogy elfogadhatóbbá tegye a várakozást.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltottak

A legjobb ár-érték arány

Jusson hozzá fejlett ügyfélszolgálati szoftverfunkciókhoz, például hívásrögzítés vagy hívásátirányítás a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvere részeként mindössze egy átlagos, kétszemélyes vacsora áráért.

Package Name

Minden egyben

Nagy cégek és vállalatok számára

39 /hónap

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, miben közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemen? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.