“Az ügyfélszolgálat minőségének javítása érdekében és biztonsági okokból ezt a hívást rögzítjük. A hívás folytatásával nyugtázza és elfogadja ezt az állítást. Kérjük, várja meg, amíg kapcsoljuk kollégánkat.”
Rögzítse és tárolja az összes bejövő hívást és hangpostát a LiveAgent fiókjában.
A korlátlan hívásrögzítés hatékony funkció, amely biztosítja, hogy az összes hívást biztonságosan tárolja a LiveAgent fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Nem számít, melyik üzleti vagy ipari környezetből származik a cége, a hívásfelvételek bizonyítottan az egyik leghatékonyabb eszköz a problémák megoldására, a biztonság megőrzésére és különböző esetekben az igények kielégítésére.
A LiveAgent nem korlátozza Önt a fiókjában tárolt hívásfelvételek számában vagy azok hosszában. Hozza létre, tárolja és kezelje mindet egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverben.
Mindenféle méretű és típusú vállalat a szabadúszóktól, jogi szakemberektől vagy egészségügyi asszisztensektől kezdve az FSA nagyvállalatokig élvezheti a korlátlan hívásfelvétel előnyeit. Lehetővé teszi számukra, hogy visszakeressenek, meghallgassanak vagy letöltsenek bármelyen hívást a fiókjukban, még az első teszt létrehozását is.
Különösen a banki ágazat, a biztosító társaságok és a telekommunikációs társaságok profitálnak a legjobban a korlátlan hívásrögzítés megvalósításából, mivel sok országban ezt törvény írja elő.
A LiveAgenten keresztül kezelt összes hívás automatikusan rögzítve és tárolva van, anélkül, hogy egy harmadik fél alkalmazásaira kellene támaszkodni. Ez javítja az adatok biztonságát és bizalmas kezelését.
Minden hívásrögzítés át van alakítva saját azonosítóval rendelkező, megszokott jeggyé. Jegyzeteket adhat a jegyekhez a keresés segítése és megkönnyítése érdekében.
Az összes hívásfelvételt a LiveAgent fiókja tárolja a felvételek hosszának és mennyiségének korlátozása nélkül.
A korlátlan hívásrögzítések tárolásának lehetősége mellett a LiveAgent az összes hangpostáját is tárolja. Soha nem vesznek el az elhangzottak.
Néha az apró, mégis fontos részletek elveszhetnek egy hívás során. Térjen vissza a felvételhez, játssza le újra, és tartsa be ígéretét, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt.
Ossza meg az adott hívásfelvételt a termékmenedzsment csapatával. Így megtanulhatják, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak a termékhez, ezáltal javíthatják a vásárlói élményt.
Az új kollégák tanulhatnak a régebbi hívásokból a betanulási és oktatási rendszer részeként. Ez a fajta visszajelzés lehetőséget ad nekik arra, hogy okuljanak a korábbi tapasztalatokból.
Az elégedett ügyfelek mindig örömmel osztják meg termékével kapcsolatos pozitív tapasztalataikat. Ez történhet a sorok között is a hívás során. Térjen vissza rá a felvételek segítségével.
Nincs szükség harmadik féltől származó megoldásra, mivel pillanatok alatt létrehozhatja saját interaktív hangválasz fáját a LiveAgent fiókjában. Határozza meg azokat a lehetőségeket, amelyek közül az ügyfelek választhatnak, töltsön fel egy rövid zenei részletet vagy üdvözlő üzenetet, valamint a folytatásra vonatkozó utasításokat. Irányítsa az ügyfeleket a megfelelő osztályhoz vagy egy meghatározott egyénhez, és biztosítson kifogástalan ügyfélszolgálatot.
Az intelligens hívásirányítás vagy az Automatizált Híváselosztás (ACD) olyan folyamat, amely automatikusan kiosztja a hívásokat egy adott részlegnek vagy egyénnek. Ez a folyamat a kiválasztott preferenciák alapján történik, például elsőbbségi hozzárendelés vagy véletlenszerű hozzárendelés.
A vállalkozások szabályozhatják a bejövő hívások folyamatát az útválasztási idő beállításával, amely után a hívás átirányul egy másik kollégához, vagy a várakozási idő maximalizálásával. Mivel az ügyfelek a lehető leghamarabb kapcsolatba akarnak lépni a munkatárssal, ajánlatos a lehető legalacsonyabb értéken tartani ezeket.
A hívásátirányítás a telefonközpont egyik olyan eszköze, amely átirányít egy hívást egyik kollégától a másikhoz. A LiveAgent jelenleg támogatja a gyors és aktív részvételű hívásátirányításokat. Az ügyfelek és kollégák mindig tudni fogják, ha át akarja adni a hívást egy másik munkatársnak.
Egyszerűen tájékoztassa az ügyfelet a váltásról, tartsa a vonalat, és hagyja, hogy munkatársa segítsen. Akár zenét is alkalmazhat, amely addig szól, amíg az ügyfél tartja a vonalat, hogy elfogadhatóbbá tegye a várakozást.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Jusson hozzá fejlett ügyfélszolgálati szoftverfunkciókhoz, például hívásrögzítés vagy hívásátirányítás a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvere részeként mindössze egy átlagos, kétszemélyes vacsora áráért.
Tudja, miben közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemen? Kitalálta… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..