Ingyenes próba

Élvezze a korlátlan hívásrögzítést a LiveAgent fiókjában

“Az ügyfélszolgálat minőségének javítása érdekében és biztonsági okokból ezt a hívást rögzítjük. A hívás folytatásával nyugtázza és elfogadja ezt az állítást. Kérjük, várja meg, amíg kapcsoljuk kollégánkat.”

Rögzítse és tárolja az összes bejövő hívást és hangpostát a LiveAgent fiókjában.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
A hívásatadás definíciója

Mi a korlátlan hangrögzítés?

A korlátlan hívásrögzítés hatékony funkció, amely biztosítja, hogy az összes hívást biztonságosan tárolja a LiveAgent fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Nem számít, melyik üzleti vagy ipari környezetből származik a cége, a hívásfelvételek bizonyítottan az egyik leghatékonyabb eszköz a problémák megoldására, a biztonság megőrzésére és különböző esetekben az igények kielégítésére.

A LiveAgent nem korlátozza Önt a fiókjában tárolt hívásfelvételek számában vagy azok hosszában. Hozza létre, tárolja és kezelje mindet egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverben.

Kinek válik előnyére a korlátlan hangrögzítés

Mindenféle méretű és típusú vállalat a szabadúszóktól, jogi szakemberektől vagy egészségügyi asszisztensektől kezdve az FSA nagyvállalatokig élvezheti a korlátlan hívásfelvétel előnyeit. Lehetővé teszi számukra, hogy visszakeressenek, meghallgassanak vagy letöltsenek bármelyen hívást a fiókjukban, még az első teszt létrehozását is.

Különösen a banki ágazat, a biztosító társaságok és a telekommunikációs társaságok profitálnak a legjobban a korlátlan hívásrögzítés megvalósításából, mivel sok országban ezt törvény írja elő.

Hívásátirányítás előnyei

A korlátlan hangrögzítés alapvető elemi

A hívásátadások meghatározása

Nincs szükség hívásrögzítő szoftverre

A LiveAgenten keresztül kezelt összes hívás automatikusan rögzítve és tárolva van, anélkül, hogy egy harmadik fél alkalmazásaira kellene támaszkodni. Ez javítja az adatok biztonságát és bizalmas kezelését.

A megoldás a megosztott postaládában rejlik

Könnyű a tárolás és a keresés

Minden hívásrögzítés át van alakítva saját azonosítóval rendelkező, megszokott jeggyé. Jegyzeteket adhat a jegyekhez a keresés segítése és megkönnyítése érdekében.

Email jegykezelés

Korlátlan tárhely

Az összes hívásfelvételt a LiveAgent fiókja tárolja a felvételek hosszának és mennyiségének korlátozása nélkül.

Valósidejű ügyfélszolgálat

Bárhonnan elérheti hangpostáját

A korlátlan hívásrögzítések tárolásának lehetősége mellett a LiveAgent az összes hangpostáját is tárolja. Soha nem vesznek el az elhangzottak.

A korlátlan hangrögzítés négy előnye

Hiányzó részletek visszaállítása

Idézze fel a hiányzó részleteket

Néha az apró, mégis fontos részletek elveszhetnek egy hívás során. Térjen vissza a felvételhez, játssza le újra, és tartsa be ígéretét, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt.

3 csillagos értékelés

Fejlessze a meglévő termékeit

Ossza meg az adott hívásfelvételt a termékmenedzsment csapatával. Így megtanulhatják, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak a termékhez, ezáltal javíthatják a vásárlói élményt.

Oktatás kollégáknak

Hasznos tanulási lehetőség új kollégáknak

Az új kollégák tanulhatnak a régebbi hívásokból a betanulási és oktatási rendszer részeként. Ez a fajta visszajelzés lehetőséget ad nekik arra, hogy okuljanak a korábbi tapasztalatokból.

Ajánlások rögzítése

Csípje el az ügyfél ajánlásait

Az elégedett ügyfelek mindig örömmel osztják meg termékével kapcsolatos pozitív tapasztalataikat. Ez történhet a sorok között is a hívás során. Térjen vissza rá a felvételek segítségével.

Interaktív hangválasz

Interaktív hangválasz (IVR)

Nincs szükség harmadik féltől származó megoldásra, mivel pillanatok alatt létrehozhatja saját interaktív hangválasz fáját a LiveAgent fiókjában. Határozza meg azokat a lehetőségeket, amelyek közül az ügyfelek választhatnak, töltsön fel egy rövid zenei részletet vagy üdvözlő üzenetet, valamint a folytatásra vonatkozó utasításokat. Irányítsa az ügyfeleket a megfelelő osztályhoz vagy egy meghatározott egyénhez, és biztosítson kifogástalan ügyfélszolgálatot.

Intelligens híváskezelés

Az intelligens hívásirányítás vagy az Automatizált Híváselosztás (ACD) olyan folyamat, amely automatikusan kiosztja a hívásokat egy adott részlegnek vagy egyénnek. Ez a folyamat a kiválasztott preferenciák alapján történik, például elsőbbségi hozzárendelés vagy véletlenszerű hozzárendelés.

A vállalkozások szabályozhatják a bejövő hívások folyamatát az útválasztási idő beállításával, amely után a hívás átirányul egy másik kollégához, vagy a várakozási idő maximalizálásával. Mivel az ügyfelek a lehető leghamarabb kapcsolatba akarnak lépni a munkatárssal, ajánlatos a lehető legalacsonyabb értéken tartani ezeket.

A hívásatadás definíciója
A hívástovábbítás előnyei

Aktív hívásátirányítás

A hívásátirányítás a telefonközpont egyik olyan eszköze, amely átirányít egy hívást egyik kollégától a másikhoz. A LiveAgent jelenleg támogatja a gyors és aktív részvételű hívásátirányításokat. Az ügyfelek és kollégák mindig tudni fogják, ha át akarja adni a hívást egy másik munkatársnak.

Egyszerűen tájékoztassa az ügyfelet a váltásról, tartsa a vonalat, és hagyja, hogy munkatársa segítsen. Akár zenét is alkalmazhat, amely addig szól, amíg az ügyfél tartja a vonalat, hogy elfogadhatóbbá tegye a várakozást.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltottak

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A legjobb ár-érték arány

Jusson hozzá fejlett ügyfélszolgálati szoftverfunkciókhoz, például hívásrögzítés vagy hívásátirányítás a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvere részeként mindössze egy átlagos, kétszemélyes vacsora áráért.

Package Name

Minden egyben

Nagy cégek és vállalatok számára

39 /hónap

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, miben közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemen? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..