Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

Növelje ügyfélszolgálati erőfeszítéseit a LiveAgent többcsatornás kapcsolattartó központjával még ma.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Hozzon létre zökkenőmentes szolgáltatási élményt a contact center szoftverrel

A mai digitális hozzáértésű fogyasztók több platformot használnak arra, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalatokkal és mindegyiken egységes élményre számítanak. Éppen ezért a legtöbb ügyfélszemléletű vállalkozás már felvette a contact center központ megoldásait, hogy kielégítse ügyfeleinek igényét a zökkenőmentes minden csatornás élmény iránt.

Bármilyen csatornát használnak az ügyfelei – a magyar LiveAgent contact center központjának szoftverével egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
key points illustration

Mi az a contact center szoftver?

A contact center szoftver egy eszköz, amely lehetővé teszi a cégeknek az ügyfelek kommunikációjának ésszerűsítését az összes lehetséges érintkezési ponton és csatornán. Ezek lehetnek hang, VoIP, e-mail, élő csevegés, szöveges és közösségi média platformok.

A contact center megoldásokat alkalmazó vállalkozások növekvő számával várhatóan 2025-re a globális kontaktközpont szoftverpiac mérete eléri a 47,76 milliárd EUR-t.

Miért van szüksége felhő alapú contact center szoftverre

A felhőalapú kapcsolat központ szoftver feleslegessé teszi a hagyományos helyszíni megoldásokra való támaszkodást. Ez azt jelenti, hogy erőteljes, erős funkciókkal rendelkező kapcsolattartó központ-rendszer felállításához és működtetéséhez már nincs szükség drága hardverekre, infrastruktúrára és professzionális informatikai csapatokra a kezeléséhez.

A felhőalapú megoldások mind a kisvállalkozások, mind a nagy szervezetek számára egyaránt alkalmasak, mivel nagy skálázhatóságot, rugalmasságot, fokozott biztonságot kínálnak és rendkívül költséghatékonyak.

maintenance - illustration

Mire számíthat, ha contact center megoldást használ?

Jobb szolgáltatásmenedzsment

A contact center szoftver eszközeinek jelentési és elemzési képességei megkönnyítik a vezetők számára a szolgáltatási műveletek minden aspektusának figyelemmel kísérését és kezelését, a kritikus szolgáltatási mutatók nyomon követését és az ügynökök teljesítményének megismerését.

Javított adatbiztonság

A contact center szoftveres megoldásai fejlett biztonsági szolgáltatásokat tartalmaznak, beleértve az adatok titkosítását és az adatok biztonsági mentését az érzékeny vásárlói információk védelme érdekében.

Fokozott produktivitás

A contact center szoftver platformjai gazdag funkciókkal rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy nyomon kövessék az ügyfelek adatait, és lehetővé tegyék számukra a problémák gyors és szakszerű megoldását a magas produktivitási szint fenntartása mellett.

A contact center szoftver további előnyei

live chat increases sales

Csökkentett támogatás     költségek

A támogatási folyamatok egyszerűsítése, automatizálása és optimalizálása rövidebb válaszidőt, gyorsabb felbontást és kevesebb ismétlődő hívást jelent – mindez hozzájárul a támogatás hatékonyságának növeléséhez és az alacsonyabb működési költségekhez.

Integrations pricing-icon

Növelt értékesítési lehetőségek

Azonnali hozzáféréssel az átfogó ügyféladatokhoz, a személyes adatoktól kezdve az egyes ügyfelek vásárlási és szolgáltatási előzményeihez, az ügynökök adott esetben keresztértékesítéssel és eladással tudják ellátni a releváns termékeket vagy szolgáltatásokat.

All-in-one többcsatornás contact center szoftver a LiveAgenttől

A magyar LiveAgent kapcsolat központ szoftvere egy többcsatornás, funkciókban gazdag lehetőség mely ügyfélszolgálatát még hatékonyabbá teszi és ügyfeleit elégedettebbé.

Teljesen működőképes jegykezelés

A LiveAgent contact center szoftvere a jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztást, a munkafolyamat automatizálását, az egyszerű felelősségkezelést, a konzervált válaszokat és sablonokat, az SLA kezelését, a jegyek felosztását és összevonását, a csapat együttműködési eszközeit, a jelentéstételt és még sok minden mást a jegyek gyors és hatékony megoldásához.

Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Élő chat támogatás

Az élő chat a magyar LiveAgent contact center központjának egyik alapvető funkciója, amely lehetővé teszi az azonnali támogatás nyújtását, amelyet a mai fogyasztók elvárnak a márkáktól. A LiveAgent élő csevegése rengeteg közös és egyedi élő csevegési funkcióval van ellátva, köztük több csevegési útválasztási lehetőség, proaktív csevegési meghívók, online látogatófigyelés, valós idejű gépelési nézet és még sok más.

Hang- és videohívások

A felhőalapú call center szerves eleme a LiveAgent komplex contact center központjának megoldásának. Lehetővé teszi hívások fogadását vezetékes telefonokról vagy webhelyéről, még a legbonyolultabb és személyre szabott IVR-fák megtervezését is, szabályokat határozhat meg a hívásirányítás és a hívásátadás automatizálására, korlátlan hívásfelvétel készítésére és még sok minden másra.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Közösségi média integráció

Az emberek 65%-a 18-34 év között hiszi, hogy a közösségi média egy hasznos csatorna az ügyfélszolgálat számára. A LiveAgent integrálható a legnépszerűbb közösségi hálózat csatornákkal mint a Facebook, Twitter és Instagram, hogy segítsenek Önnek követni és válaszolni minden közösségi médián érkező üzenetre, hozzászólásra és márka említésre egyetlen irányítópulton keresztül. A LiveAgenttel nincs szükség a közösségi fiókok közötti váltásokra vagy különböző eszközök megfigyelésére.

Teljes megoldás

A fogyasztók 70%-a inkább a cég weboldalát használja kérdéseinek megválaszolásához, ahelyett, hogy telefonon vagy e-mailen keresztül lépnének kapcsolatba. A LiveAgent segítségével kibővítheti támogatási képességeit azáltal, hogy lehetővé teszi egy teljesen testreszabható önkiszolgáló portál használatát egy tudásbázissal, GYIK-kel és ügyfélfórumokkal, amelyek felhatalmazzák az ügyfeleket arra, hogy önállóan oldják meg a problémákat anélkül, hogy ügynökeiket bevonnák.

book lover - illustration
Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Szüksége van egy contact center szoftverre?

A piacon elérhető számos contact center szoftverszolgáltatóval bonyolult lehet az egyiknek a kiválasztása. Ha már tudja, hogy milyen típusú contact center szoftvert keres, javasoljuk, hogy készítsen egy listát azokkal a lehetőséggel, melyek szükségesek ügyfélszolgálati csapata számára. Míg egyesek a contact center alapvető funkcióit kínálják, mások fejlett képességeket tartalmaznak. A magyar LiveAgentnél egy többcsatornás contact center megoldást építettünk, amely jelenleg több, mint 179 funkcióval rendelkezik, és több, mint 40 integrációt tartalmaz.

Miért a LiveAgent contact center szoftver a legjobb Önnek

Felhőalapú technológia

Élvezze a gyors telepítést, az egyszerű kezelhetőséget, a fejlett biztonságot és a felhőalapú technológia egyéb előnyeit.

30 ezer vállalkozás bízik bennünk

Több, mint 30 000 vállalkozás különböző iparágakból már a LiveAgentet választotta ügyfélszolgálati eszközeként.

Skálázható & személyre szabható

A szoftver egyszerűen átalakítható és személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

Savings illustration

Válassza ki azt a csomagot, amely leginkább illik vállalkozásához

A legjobb contact center szoftver az, amely tökéletesen illeszkedik üzleti céljaihoz, ügyféltámogatási igényeihez és költségvetéséhez.

A magyar LiveAgent 4 különböző tervet kínál – ebből az egyik teljesen ingyenes – szerződések- vagy rejtett költségek nélkül, teljesen átlátható és korrekt árazással, valós használat után számlázva minden hónapban. Bármikor lehetősége van feljebb és lejjebb is váltani a csomagok között és könnyedén adhat hozzá és távolíthat el ügynököket.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Contact center szoftver GYIK

Mi az a contact center szoftver?

A contact center rendszer egy olyan szoftver, ahol az összes ügyfélkommunikáció egy interfészbe van egyesítve. Tehát az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik, ami hatékony és eredményes kapcsolattartó központ-megoldást jelent ügynökeinek és ügyfeleinek. Az ügyfelek gyorsan válaszokat kapnak, és az ügynökök könnyedén megoldják az ügyfelek kérdéseit. A kapcsolattartó központ általában egy összetett ügyfélszolgálati megoldás része, amely különféle szolgáltatásokat kínál a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához.

Mi a többcsatornás contact center megoldás?

A többcsatornás contact center azt jelenti, hogy cége képes minden csatornát egyetlen kapcsolattartó központba integrálni és zökkenőmentes ügyfél-élményt nyújtani. Ezenkívül a contact center megoldás tartalmazza az ügyfelekről szóló adatokat, valamint a korábbi jegyelőzményeket.

Mi a célja a kapcsolattartó központnak?

A kapcsolattartó központ célja, hogy a lehető leghatékonyabb támogatást nyújtsa ügyfeleinek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót