Contact Center Szoftver

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

Növelje ügyfélszolgálati erőfeszítéseit a LiveAgent többcsatornás kapcsolattartó központjával még ma.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja


Vágjon bele | 14 nap ingyenesen


Tekintse meg működés közben

Általuk használt

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Hozzon létre zökkenőmentes szolgáltatási élményt a contact center szoftverrel

A mai digitális hozzáértésű fogyasztók több platformot használnak arra, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalatokkal és mindegyiken egységes élményre számítanak. Éppen ezért a legtöbb ügyfélszemléletű vállalkozás már felvette a contact center központ megoldásait, hogy kielégítse ügyfeleinek igényét a zökkenőmentes minden csatornás élmény iránt.

Bármilyen csatornát használnak az ügyfelei – a magyar LiveAgent contact center központjának szoftverével egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

undraw key points ig28

Mi az a contact center szoftver?

A contact center szoftver egy eszköz, amely lehetővé teszi a cégeknek az ügyfelek kommunikációjának ésszerűsítését az összes lehetséges érintkezési ponton és csatornán. Ezek lehetnek hang, VoIP, e-mail, élő csevegés, szöveges és közösségi média platformok.

A contact center megoldásokat alkalmazó vállalkozások növekvő számával várhatóan 2025-re a globális kontaktközpont szoftverpiac mérete eléri a 47,76 milliárd EUR-t.

Miért van szüksége felhő alapú contact center szoftverre

A felhőalapú kapcsolat központ szoftver feleslegessé teszi a hagyományos helyszíni megoldásokra való támaszkodást. Ez azt jelenti, hogy erőteljes, erős funkciókkal rendelkező kapcsolattartó központ-rendszer felállításához és működtetéséhez már nincs szükség drága hardverekre, infrastruktúrára és professzionális informatikai csapatokra a kezeléséhez.

A felhőalapú megoldások mind a kisvállalkozások, mind a nagy szervezetek számára egyaránt alkalmasak, mivel nagy skálázhatóságot, rugalmasságot, fokozott biztonságot kínálnak és rendkívül költséghatékonyak.

undraw maintenance cn7j

Mire számíthat, ha contact center megoldást használ?

Statistic icon

Jobb szolgáltatásmenedzsment

A contact center szoftver eszközeinek jelentési és elemzési képességei megkönnyítik a vezetők számára a szolgáltatási műveletek minden aspektusának figyelemmel kísérését és kezelését, a kritikus szolgáltatási mutatók nyomon követését és az ügynökök teljesítményének megismerését.

Union icon

Javított adatbiztonság

A contact center szoftveres megoldásai fejlett biztonsági szolgáltatásokat tartalmaznak, beleértve az adatok titkosítását és az adatok biztonsági mentését az érzékeny vásárlói információk védelme érdekében.

Tachometer icon

Fokozott produktivitás

A contact center szoftver platformjai gazdag funkciókkal rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy nyomon kövessék az ügyfelek adatait, és lehetővé tegyék számukra a problémák gyors és szakszerű megoldását a magas produktivitási szint fenntartása mellett.

A contact center szoftver további előnyei

live chat increase sales

Csökkentett támogatás költségek

A támogatási folyamatok egyszerűsítése, automatizálása és optimalizálása rövidebb válaszidőt, gyorsabb felbontást és kevesebb ismétlődő hívást jelent – mindez hozzájárul a támogatás hatékonyságának növeléséhez és az alacsonyabb működési költségekhez.

Integrations pricing

Növelt értékesítési lehetőségek

Azonnali hozzáféréssel az átfogó ügyféladatokhoz, a személyes adatoktól kezdve az egyes ügyfelek vásárlási és szolgáltatási előzményeihez, az ügynökök adott esetben keresztértékesítéssel és eladással tudják ellátni a releváns termékeket vagy szolgáltatásokat.

All-in-one többcsatornás contact center szoftver a LiveAgenttől

A magyar LiveAgent kapcsolat központ szoftvere egy többcsatornás, funkciókban gazdag lehetőség mely ügyfélszolgálatát még hatékonyabbá teszi és ügyfeleit elégedettebbé.

Teljesen működőképes jegykezelés

A LiveAgent contact center szoftvere a jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztást, a munkafolyamat automatizálását, az egyszerű felelősségkezelést, a konzervált válaszokat és sablonokat, az SLA kezelését, a jegyek felosztását és összevonását, a csapat együttműködési eszközeit, a jelentéstételt és még sok minden mást a jegyek gyors és hatékony megoldásához.

https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Élő chat támogatás

Az élő chat a magyar LiveAgent contact center központjának egyik alapvető funkciója, amely lehetővé teszi az azonnali támogatás nyújtását, amelyet a mai fogyasztók elvárnak a márkáktól. A LiveAgent élő csevegése rengeteg közös és egyedi élő csevegési funkcióval van ellátva, köztük több csevegési útválasztási lehetőség, proaktív csevegési meghívók, online látogatófigyelés, valós idejű gépelési nézet és még sok más.

Tudjon meg többet

Hang- és videohívások

A felhőalapú call center szerves eleme a LiveAgent komplex contact center központjának megoldásának. Lehetővé teszi hívások fogadását vezetékes telefonokról vagy webhelyéről, még a legbonyolultabb és személyre szabott IVR-fák megtervezését is, szabályokat határozhat meg a hívásirányítás és a hívásátadás automatizálására, korlátlan hívásfelvétel készítésére és még sok minden másra.

https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Közösségi média integráció

Az emberek 65%-a 18-34 év között hiszi, hogy a közösségi média egy hasznos csatorna az ügyfélszolgálat számára. A LiveAgent integrálható a legnépszerűbb közösségi hálózat csatornákkal mint a Facebook, Twitter és Instagram, hogy segítsenek Önnek követni és válaszolni minden közösségi médián érkező üzenetre, hozzászólásra és márka említésre egyetlen irányítópulton keresztül. A LiveAgenttel nincs szükség a közösségi fiókok közötti váltásokra vagy különböző eszközök megfigyelésére.

Tudjon meg többet

Teljes megoldás

A fogyasztók 70%-a inkább a cég weboldalát használja kérdéseinek megválaszolásához, ahelyett, hogy telefonon vagy e-mailen keresztül lépnének kapcsolatba. A LiveAgent segítségével kibővítheti támogatási képességeit azáltal, hogy lehetővé teszi egy teljesen testreszabható önkiszolgáló portál használatát egy tudásbázissal, GYIK-kel és ügyfélfórumokkal, amelyek felhatalmazzák az ügyfeleket arra, hogy önállóan oldják meg a problémákat anélkül, hogy ügynökeiket bevonnák.

undraw book lover mkck

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Szüksége van egy contact center szoftverre?

A piacon elérhető számos contact center szoftverszolgáltatóval bonyolult lehet az egyiknek a kiválasztása. Ha már tudja, hogy milyen típusú contact center szoftvert keres, javasoljuk, hogy készítsen egy listát azokkal a lehetőséggel, melyek szükségesek ügyfélszolgálati csapata számára. Míg egyesek a contact center alapvető funkcióit kínálják, mások fejlett képességeket tartalmaznak. A magyar LiveAgentnél egy többcsatornás contact center megoldást építettünk, amely jelenleg több, mint 179 funkcióval rendelkezik, és több, mint 40 integrációt tartalmaz.

Tudjon meg többet

Miért a LiveAgent contact center szoftver a legjobb Önnek

Cloud icon

Felhőalapú technológia

Élvezze a gyors telepítést, az egyszerű kezelhetőséget, a fejlett biztonságot és a felhőalapú technológia egyéb előnyeit.

Lovely customer icon

30 ezer vállalkozás bízik bennünk

Több, mint 30 000 vállalkozás különböző iparágakból már a LiveAgentet választotta ügyfélszolgálati eszközeként.

Buble icon

Skálázható & személyre szabható

A szoftver egyszerűen átalakítható és személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

undraw Savings dwkw

Válassza ki azt a csomagot, amely leginkább illik vállalkozásához

A legjobb contact center szoftver az, amely tökéletesen illeszkedik üzleti céljaihoz, ügyféltámogatási igényeihez és költségvetéséhez.

A magyar LiveAgent 4 különböző tervet kínál – ebből az egyik teljesen ingyenes – szerződések- vagy rejtett költségek nélkül, teljesen átlátható és korrekt árazással, valós használat után számlázva minden hónapban. Bármikor lehetősége van feljebb és lejjebb is váltani a csomagok között és könnyedén adhat hozzá és távolíthat el ügynököket.

Tudjon meg többet

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x