Zökkenőmentes szolgáltatási élmény

A mai digitális hozzáértésű fogyasztók több platformot használnak arra, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalatokkal és mindegyiken egységes élményre számítanak. Éppen ezért a legtöbb ügyfélszemléletű vállalkozás már felvette a contact center központ megoldásait, hogy kielégítse ügyfeleinek igényét a zökkenőmentes minden csatornás élmény iránt.

Bármilyen csatornát használnak az ügyfelei – a LiveAgent contact center központjának szoftverével egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről.

kinyit kulcsfontosságú pontok ig28

Mi az a contact centerszoftver?

A contact center szoftver egy eszköz, amely lehetővé teszi a cégeknek az ügyfelek kommunikációjának ésszerűsítését az összes lehetséges érintkezési ponton és csatornán. Ezek lehetnek hang, VoIP, e-mail, élő csevegés, szöveges és közösségi média platformok.

A contact center megoldásokat alkalmazó vállalkozások növekvő számával várhatóan 2025-re a globális kontaktközpont szoftverpiac mérete eléri a 47,76 milliárd EUR-t.

 

Miért van szüksége felhő alapú contact center szoftverre

A felhőalapú kapcsolat központ szoftver feleslegessé teszi a hagyományos helyszíni megoldásokra való támaszkodást. Ez azt jelenti, hogy erőteljes, erős funkciókkal rendelkező kapcsolattartó központ-rendszer felállításához és működtetéséhez már nincs szükség drága hardverekre, infrastruktúrára és professzionális informatikai csapatokra a kezeléséhez.

A felhőalapú megoldások mind a kisvállalkozások, mind a nagy szervezetek számára egyaránt alkalmasak, mivel nagy skálázhatóságot, rugalmasságot, fokozott biztonságot kínálnak és rendkívül költséghatékonyak.

kinyit karbantartás cn7j

Mire számíthat, ha contact center szoftver megoldást használ?

Csatlakoztassa kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Többcsatornás élmény

Számos kommunikációs csatorna kezelése gyakran összefüggéstelen élményt teremthet az ügyfelek számára. A contact center szoftverével az ügynökök hibátlan többcsatornás élményt tudnak nyújtani.

 
a diagramok növekvő trendje

Jobb szolgáltatásmenedzsment

A contact center szoftver eszközeinek jelentési és elemzési képességei megkönnyítik a vezetők számára a szolgáltatási műveletek minden aspektusának figyelemmel kísérését és kezelését, a kritikus szolgáltatási mutatók nyomon követését és az ügynökök teljesítményének megismerését.

 
biztonságos

Javított adatbiztonság

A contact center szoftveres megoldásai fejlett biztonsági szolgáltatásokat tartalmaznak, beleértve az adatok titkosítását és az adatok biztonsági mentését az érzékeny vásárlói információk védelme érdekében.

 
élő chat elégedettség fejlesztés

Fokozott produktivitás

A contact center szoftver platformjai gazdag funkciókkal rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy nyomon kövessék az ügyfelek adatait, és lehetővé tegyék számukra a problémák gyors és szakszerű megoldását a magas produktivitási szint fenntartása mellett.

 

A contact center szoftver további előnyei

élő chat növekedés eladás

Csökkentett támogatás     költségek

A támogatási folyamatok egyszerűsítése, automatizálása és optimalizálása rövidebb válaszidőt, gyorsabb felbontást és kevesebb ismétlődő hívást jelent – mindez hozzájárul a támogatás hatékonyságának növeléséhez és az alacsonyabb működési költségekhez.

Integrációk árazás

Növelt értékesítési lehetőségek

Azonnali hozzáféréssel az átfogó ügyféladatokhoz, a személyes adatoktól kezdve az egyes ügyfelek vásárlási és szolgáltatási előzményeihez, az ügynökök adott esetben keresztértékesítéssel és eladással tudják ellátni a releváns termékeket vagy szolgáltatásokat.

All-in-one többcsatornás contact center szoftver a LiveAgent-től

A LiveAgent kapcsolat központ szoftvere egy többcsatornás, funkciókban gazdag lehetőség mely támogatását még hatékonyabbá teszi és ügyfeleit elégedettebbé.

Teljesen működőképes jegykezelés

A LiveAgent contact center szoftvere a jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztást, a munkafolyamat automatizálását, az egyszerű felelősségkezelést, a konzervált válaszokat és sablonokat, az SLA kezelését, a jegyek felosztását és összevonását, a csapat együttműködési eszközeit, a jelentéstételt és még sok minden mást a jegyek gyors és hatékony megoldásához.

 

Élő chat támogatás

Az élő chat a LiveAgent contact center központjának egyik alapvető funkciója, amely lehetővé teszi az azonnali támogatás nyújtását, amelyet a mai fogyasztók elvárnak a márkáktól. A LiveAgent élő csevegése rengeteg közös és egyedi élő csevegési funkcióval van ellátva, köztük több csevegési útválasztási lehetőség, proaktív csevegési meghívók, online látogatófigyelés, valós idejű gépelési nézet és még sok más.

 

Hang- és videohívások

A felhőalapú call center szerves eleme a LiveAgent komplex contact center központjának megoldásának. Lehetővé teszi hívások fogadását vezetékes telefonokról vagy webhelyéről, még a legbonyolultabb és személyre szabott IVR-fák megtervezését is, szabályokat határozhat meg a hívásirányítás és a hívásátadás automatizálására, korlátlan hívásfelvétel készítésére és még sok minden másra.

 

Közösségi média integráció

Az emberek 65%-a 18-34 év között hiszi, hogy a közösségi média egy hasznos csatorna az ügyfélszolgálat számára. A LiveAgent integrálható a legnépszerűbb közösségi hálózat csatornákkal mint a Facebook, Twitter és Instagram, hogy segítsenek Önnek követni és válaszolni minden közösségi médián érkező üzenetre, hozzászólásra és márka említésre egyetlen irányítópulton keresztül. A LiveAgent-tel nincs szükség a közösségi fiókok közötti váltásokra vagy különböző eszközök megfigyelésére. 

Teljes önkiszolgáló oldal

A fogyasztók 70%-a inkább a cég weboldalát használja kérdéseinek megválaszolásához, ahelyett, hogy telefonon vagy e-mailen keresztül lépnének kapcsolatba. A LiveAgent segítségével kibővítheti támogatási képességeit azáltal, hogy lehetővé teszi egy teljesen testreszabható önkiszolgáló portál használatát egy tudásbázissal, GYIK-kel és ügyfélfórumokkal, amelyek felhatalmazzák az ügyfeleket arra, hogy önállóan oldják meg a problémákat anélkül, hogy ügynökeiket bevonnák.

kinyit könyvimádó mkck

Szüksége van egy contact center szoftverre?

A piacon elérhető számos contact center szoftverszolgáltatóval bonyolult lehet az egyiknek a kiválasztása. Ha már tudja, hogy milyen típusú contact center szoftvert keres, javasoljuk, hogy készítsen egy listát azokkal a lehetőséggel, melyek szükségesek ügyfélszolgálati csapata számára. Míg egyesek a contact center alapvető funkcióit kínálják, mások fejlett képességeket tartalmaznak. A LiveAgent-nél egy többcsatornás contact center megoldást építettünk, amely jelenleg több, mint 179 funkcióval rendelkezik, és több, mint 40 integrációt tartalmaz.

Miért a LiveAgent contact center megoldása a legjobb Önnek

felhő (1)

Felhőalapú technológia

Élvezze a gyors telepítést, az egyszerű kezelhetőséget, a fejlett biztonságot és a felhőalapú technológia egyéb előnyeit.

születésnap

Több, mint 15 éve a piacon

A LiveAgent 2004 óta segíti a cégeket növekedésükben és ügyfélszolgálati rendszerük javításában. 

Kézfogás

21 ezer vállalkozás bízik bennünk

Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakból már a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati eszközeként.

Fogaskerék

Skálázható & személyre szabható

A szoftver egyszerűen átalakítható és személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

 
kinyit Megtakarítások dwkw

Válassza ki azt a csomagot, amely leginkább illik vállalkozásához

A legjobb contact center szoftver az, amely tökéletesen illeszkedik üzleti céljaihoz, ügyféltámogatási igényeihez és költségvetéséhez.

A LiveAgent 4 különböző tervet kínál – ebből az egyik teljesen ingyenes – szerződések- vagy rejtett költségek nélkül, teljesen átlátható és korrekt árazással, valós használat után számlázva minden hónapban. Bármikor lehetősége van feljebb és lejjebb is váltani a csomagok között és könnyedén adhat hozzá és távolíthat el ügynököket.

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.