Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Csökkentse a jegyterhelését a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Betemeti a munka? Csökkentse a beérkező jegyalapú ügyek számát LiveAgent segítségével

Túl sok időt tölt az ügyfelek kéréseivel ahelyett, hogy más fontos dolgokat intézne? Nincs ezzel egyedül!

Csökkenteni a bejövő jegy alapú ügyek számát kihívást jelentő feladat, azonban a megfelelő eszközökkel rendszert vihet a káoszba, kijelölheti a felelősségeket és folyamatosan figyelemmel kísérheti az összes beérkező ügyfélkérést.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

A megmentő helpdesk szoftver

Az ügyfélszolgálati  szoftver olyan előrehaladott funkciók segítségével tudja csökkenteni a bejövő jegyek számát, mint:

Knowledge base Tudásbázis

Közösségi média bővítmények

Anyanyelvű, élő chat

Call center Beépített call center

Miért fontos a jegyrendszer terhelésének csökkentése?

Increase productivity

Nagyobb hatékonyság

Ahogy csökken a beömlő ügykezelő jegyek száma, úgy fog tudni az ügyfélszolgálati munkatárs a bonyolultabb feladatokra koncentrálni. A munkafolyamat hatékonyabb és produktívabb lesz.

Decrease load times

Csökkenő várakozási idő

Amint csökken a jegyek száma, az operátor sokkal gyorsabban fog tudni válaszolni a beérkező ügyfélkérdésekre. Ennek eredményeként az eddiginél több jegyet tudnak megválaszolni.

Prevent burnouts

Megelőzi a kiégés érzést

Amikor az operátoroknak nap mint nap egy végeláthatatlan mennyiségű és fogyni nem akaró ügyfél megkeresést kell  kezelnie, és nem látja a fényt az alagút végén, elkerülhetetlen a kiégés.

Ready to switch to LiveAgent

Nagyobb elégedettség

Az ügyfelek türelmetlenek és a lehető leghamarabb szeretnének választ kapni kérdéseikre. A jegyfeldolgozás idejének csökkenésével nő az ügyfelek elégedettsége.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Személyreszabott migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Hogyan csökkenthető a jegyalapú jegyek száma a LiveAgent segítségével

Email jegyrendszer

A LiveAgent robusztus jegyrendszere becsatornázza az összes kérdést ami az e-mailből, az élő chatből, a közösségi médiából, a call centerből és a tudásbázisból érkezik, egy univerzális postaládába, amelyhez minden operátor egyidejűleg hozzáférhet.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Valósidejű élő chat

Csökkentse a jegy alapú ügyeket a LiveAgent fejlett élő chat szoftvere segítségével. Adjon lehetőséget ügyfeleinek és a weboldal látogatóinak arra, hogy valós időben kérdezzenek és kapjanak választ kérdéseikre.

Audio és video hívások

Hozzon létre egy virtuális call centert a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egy helyre. Hozzon létre összetett IVR fákat a hívások megfelelő irányításához és a jegyterhelés csökkentése érdekében.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Közösségi média csatornák

Integrálja közösségi médiaprofiljait a LiveAgent szolgáltatással, és válaszoljon a cégével kapcsolatos Facebook és Instagram kommentekre, a Facebook Messenger vagy Tweeteren érkező privát üzenetekre, közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról.

Web icon

Automatizálás

Az időmegtakarítás és a hatékonyabb működés érdekében használjon olyan fejlett automatizálási megoldásokat, mint a sablon válaszok vagy automatizálási szabályok. Ha javítja operátorai hatékonyságát, a jegyek feldolgozási ideje is javul és ezzel együtt csökken a jegyrendszer terhelése.

Játékosság

A LiveAgent játékfunkciója ösztönzi az operátorok közötti egészséges versengést, és javítja a produktivitást. Amíg az operátorok egymás között versenyeznek a szintekért, jelvényekért és jutalmakért, a jegyterhelés jelentősen csökken.  És mindez megterhelés nélkül.

Adatelemzés

Csökkentse a jegyterhelést annak elemzésével, hogy mely csatornák generálják a legtöbb jegyet. Rendeljen hozzá további operátorokat a megfelelő részlegekhez erősítésképpen, ha szükséges. A LiveAgent teljes körű áttekintést nyújt az ügyfélszolgálat erőfeszítéseiről, így áthidalhatja az elvárások és a valóság közötti szakadékot.

Indokok, ami miatt a vállalatok a LiveAgentre váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi a LiveAgentet a megfelelő eszközzé a jegyalapú ügyek csökkentésére?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2019-2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21 000 vállalkozás preferálja

A különféle iparágakban több mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent szoftvert az ügyfélszolgálati igényeihez.

Packed with features

Több, mint 180+ funkció

A 180+ funkcióval, 40+ integrációval és számtalan testreszabási lehetőséggel, ez az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Cloud based and secure help desk

Felhőalapú és biztonságos

Teljesen felhőalapú, biztonságos, könnyen beállítható- és használható. Percek kérdése és elkezdheti használni a LiveAgentet.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze be professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Kezdje el csökkenteni a jegyterhelést már ma!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezCsökkentse a jegyalapú ügyrendszer terhelését
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

A jegy életciklusa során különböző szakaszokon haladhat át. A jegy későbbre halasztható, spamként megjelölhető, törölhető vagy tiltható.

Jegy életciklusa

A LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, amelyet sok vállalat használ. A megfelelő mérés és stratégiák hatékonyan csökkenthetik az ügyfélvesztést. A LiveAgent díjakat és tanúsítványokat kapott, és partnerprogramot kínál. Az érdeklődők bármikor felvehetik a kapcsolatot az értékesítési csapatával demókérés céljából.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver mely alkalmazkodik a különböző vállalkozási modellek szükségleteihez. Fedezze fel hogyan segíthet cégének az ügyfélszolgálattal. Próbálja ki 14 napig ingyenesen. Nincs szükség bankkártya adatokra. Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent az Önök számára kialakított résügynökséghez, az oktatás és a non-profit szervezetek támaszkodnak a LiveAgent-re.

Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára

A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.

A LiveAgent segíti a Gaming & eSport ipar játékosait az ügyfélszolgálat szintjének emelésében. Lépjen a következő szintre a LiveAgent help desk szoftverével.

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

Hozzon létre és testre szabható többmárkás támogatási portálokat. Engedélyezzen keresési widgetet és mobilalkalmazásokat. Támogassa a többnyelvű kommunikációt és egyszerűsítse a támogatási folyamatot. Jegyeket ossza előre meghatározott szabályok alapján és használjon előre megírt üzeneteket.

A jegynek megvan az életciklusa. A jegy lehet nyitott, megoldott vagy várakozó. Ha a jegy le van zárva, akkor a kommunikációnak vége és meg van oldva.

Lezárt jegy

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, beleértve a VoIP telefonrendszereket és a panaszkezelést. A weboldal tartalmaz árakat, funkciókat, integrációkat és alternatívákat. A felhasználók demót kérhetnek, és a regisztráció után használhatják a LiveAgent szolgáltatást. A weboldal sütiket használ, és a rendszer telepítése jelenleg 0%. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, partnerprogramot kínál és magyarul is elérhető.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót