Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Csökkentse a jegyterhelését a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
helpdesk software animation
Use case scenarios

Betemeti a munka? Csökkentse a beérkező jegyalapú ügyek számát LiveAgent segítségével

Túl sok időt tölt az ügyfelek kéréseivel ahelyett, hogy más fontos dolgokat intézne? Nincs ezzel egyedül!

Csökkenteni a bejövő jegy alapú ügyek számát kihívást jelentő feladat, azonban a megfelelő eszközökkel rendszert vihet a káoszba, kijelölheti a felelősségeket és folyamatosan figyelemmel kísérheti az összes beérkező ügyfélkérést.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Ultimate omni-channel help desk software experience

A megmentő helpdesk szoftver

Az ügyfélszolgálati  szoftver olyan előrehaladott funkciók segítségével tudja csökkenteni a bejövő jegyek számát, mint:

Knowledge baseTudásbázis

Csökkentse a jegyalapú ügyrendszer terhelésétKözösségi média bővítmények

Csökkentse a jegyalapú ügyrendszer terhelésétAnyanyelvű, élő chat

Call center Beépített call center

Miért fontos a jegyrendszer terhelésének csökkentése?

Increase productivity

Nagyobb hatékonyság

Ahogy csökken a beömlő ügykezelő jegyek száma, úgy fog tudni az ügyfélszolgálati munkatárs a bonyolultabb feladatokra koncentrálni. A munkafolyamat hatékonyabb és produktívabb lesz.

Decrease load times

Csökkenő várakozási idő

Amint csökken a jegyek száma, az operátor sokkal gyorsabban fog tudni válaszolni a beérkező ügyfélkérdésekre. Ennek eredményeként az eddiginél több jegyet tudnak megválaszolni.

Prevent burnouts

Megelőzi a kiégés érzést

Amikor az operátoroknak nap mint nap egy végeláthatatlan mennyiségű és fogyni nem akaró ügyfél megkeresést kell  kezelnie, és nem látja a fényt az alagút végén, elkerülhetetlen a kiégés.

Ready to switch to LiveAgent

Nagyobb elégedettség

Az ügyfelek türelmetlenek és a lehető leghamarabb szeretnének választ kapni kérdéseikre. A jegyfeldolgozás idejének csökkenésével nő az ügyfelek elégedettsége.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Személyreszabott migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

badges

Hogyan csökkenthető a jegyalapú jegyek száma a LiveAgent segítségével

Email jegyrendszer

A LiveAgent robusztus jegyrendszere becsatornázza az összes kérdést ami az e-mailből, az élő chatből, a közösségi médiából, a call centerből és a tudásbázisból érkezik, egy univerzális postaládába, amelyhez minden operátor egyidejűleg hozzáférhet.

Valósidejű élő chat

Csökkentse a jegy alapú ügyeket a LiveAgent fejlett élő chat szoftvere segítségével. Adjon lehetőséget ügyfeleinek és a weboldal látogatóinak arra, hogy valós időben kérdezzenek és kapjanak választ kérdéseikre.

Audio és video hívások

Hozzon létre egy virtuális call centert a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egy helyre. Hozzon létre összetett IVR fákat a hívások megfelelő irányításához és a jegyterhelés csökkentése érdekében.

Közösségi média csatornák

Integrálja közösségi médiaprofiljait a LiveAgent szolgáltatással, és válaszoljon a cégével kapcsolatos Facebook és Instagram kommentekre, a Facebook Messenger vagy Tweeteren érkező privát üzenetekre, közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról.

Web icon

Automatizálás

Az időmegtakarítás és a hatékonyabb működés érdekében használjon olyan fejlett automatizálási megoldásokat, mint a sablon válaszok vagy automatizálási szabályok. Ha javítja operátorai hatékonyságát, a jegyek feldolgozási ideje is javul és ezzel együtt csökken a jegyrendszer terhelése.

Gameboy icon

Játékosság

A LiveAgent játékfunkciója ösztönzi az operátorok közötti egészséges versengést, és javítja a produktivitást. Amíg az operátorok egymás között versenyeznek a szintekért, jelvényekért és jutalmakért, a jegyterhelés jelentősen csökken.  És mindez megterhelés nélkül.

Chcecklist icon

Adatelemzés

Csökkentse a jegyterhelést annak elemzésével, hogy mely csatornák generálják a legtöbb jegyet. Rendeljen hozzá további operátorokat a megfelelő részlegekhez erősítésképpen, ha szükséges. A LiveAgent teljes körű áttekintést nyújt az ügyfélszolgálat erőfeszítéseiről, így áthidalhatja az elvárások és a valóság közötti szakadékot.

Indokok, ami miatt a vállalatok a LiveAgentre váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi a LiveAgentet a megfelelő eszközzé a jegyalapú ügyek csökkentésére?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2019-2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21 000 vállalkozás preferálja

A különféle iparágakban több mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent szoftvert az ügyfélszolgálati igényeihez.

Packed with features

Több, mint 180+ funkció

A 180+ funkcióval, 40+ integrációval és számtalan testreszabási lehetőséggel, ez az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Cloud based and secure help desk

Felhőalapú és biztonságos

Teljesen felhőalapú, biztonságos, könnyen beállítható- és használható. Percek kérdése és elkezdheti használni a LiveAgentet.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze be professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Kezdje el csökkenteni a jegyterhelést már ma!

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Ideális kis- és közepes méretű vállalkozások számára

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozás és nagyvállalat számára

$39/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet csökkenteni a jegyek terhelését?

A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely hatékonyan kezeli a több csatornáról érkező ügyfélkéréseket egyetlen felületről. Ezenkívül lehetővé teszi az ügyfélkérdések terjesztését az Ön preferenciái alapján. Így szükség esetén további ügynököket rendelhet meghatározott részlegekhez.

Milyen üzleti előnyöket kínál a LiveAgent, a csökkentett jegyterhelésen kívül?

A LiveAgent üzleti előnyei közé tartozik a a csökkentett jegyterhelésen kívül a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és a csökkentett menetidő.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót