Betemeti a munka? Csökkentse a beérkező jegyalapú ügyek számát LiveAgent segítségével

Túl sok időt tölt az ügyfelek kéréseivel ahelyett, hogy más fontos dolgokat intézne? Nincs ezzel egyedül!

Csökkenteni a bejövő jegy alapú ügyek számát kihívást jelentő feladat, azonban a megfelelő eszközökkel rendszert vihet a káoszba, kijelölheti a felelősségeket és folyamatosan figyelemmel kísérheti az összes beérkező ügyfélkérést.

Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati szoftver élmény

A megmentő helpdesk szoftver

Az ügyfélszolgálati  szoftver olyan előrehaladott funkciók segítségével tudja csökkenteni a bejövő jegyek számát, mint:

Knowledge base Tudásbázis

Csökkentse a jegyalapú ügyrendszer terhelését Közösségi média bővítmények

Csökkentse a jegyalapú ügyrendszer terhelését Anyanyelvű, élő chat

Call center Beépített call center

Miért fontos a jegyrendszer terhelésének csökkentése?

Nagyobb hatékonyság

Nagyobb hatékonyság

Ahogy csökken a beömlő ügykezelő jegyek száma, úgy fog tudni az ügyfélszolgálati munkatárs a bonyolultabb feladatokra koncentrálni. A munkafolyamat hatékonyabb és produktívabb lesz.

Csökkentse a betöltési időket

Csökkenő várakozási idő

Amint csökken a jegyek száma, az operátor sokkal gyorsabban fog tudni válaszolni a beérkező ügyfélkérdésekre. Ennek eredményeként az eddiginél több jegyet tudnak megválaszolni.

Készen áll a LiveAgent-re váltásra

Nagyobb elégedettség

Az ügyfelek türelmetlenek és a lehető leghamarabb szeretnének választ kapni kérdéseikre. A jegyfeldolgozás idejének csökkenésével nő az ügyfelek elégedettsége.

Előzze meg a kiégést

Megelőzi a kiégés érzést

Amikor az operátoroknak nap mint nap egy végeláthatatlan mennyiségű és fogyni nem akaró ügyfél megkeresést kell  kezelnie, és nem látja a fényt az alagút végén, elkerülhetetlen a kiégés.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Személyreszabott migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

kitűző

Hogyan csökkenthető a jegyalapú jegyek száma a LiveAgent segítségével

Email jegyrendszer

A LiveAgent robusztus jegyrendszere becsatornázza az összes kérdést ami az e-mailből, az élő chatből, a közösségi médiából, a call centerből és a tudásbázisból érkezik, egy univerzális postaládába, amelyhez minden operátor egyidejűleg hozzáférhet.

Valósidejű élő chat

Csökkentse a jegy alapú ügyeket a LiveAgent fejlett élő chat szoftvere segítségével. Adjon lehetőséget ügyfeleinek és a weboldal látogatóinak arra, hogy valós időben kérdezzenek és kapjanak választ kérdéseikre.

Audio és video hívások

Hozzon létre egy virtuális call centert a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egy helyre. Hozzon létre összetett IVR fákat a hívások megfelelő irányításához és a jegyterhelés csökkentése érdekében.

Közösségi média csatornák

Integrálja közösségi médiaprofiljait a LiveAgent szolgáltatással, és válaszoljon a cégével kapcsolatos Facebook és Instagram kommentekre, a Facebook Messenger vagy Tweeteren érkező privát üzenetekre, közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról.

Tudásbázis

Tudásbázis

Saját szolgáltatás részeként készítsen egy ügyfélsegítő tudásbázist, amelynek része a GYIK, fórumok, how-to cikkek és ügyfél-javaslatok. A tudásbázis csökkenti a jegyterhelést, mert lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy önállóan találjanak választ a kérdéseikre.

Fogaskerék

Automatizálás

Az időmegtakarítás és a hatékonyabb működés érdekében használjon olyan fejlett automatizálási megoldásokat, mint a sablon válaszok vagy automatizálási szabályok. Ha javítja operátorai hatékonyságát, a jegyek feldolgozási ideje is javul és ezzel együtt csökken a jegyrendszer terhelése.

Kontroller

Játékosság

A LiveAgent játékfunkciója ösztönzi az operátorok közötti egészséges versengést, és javítja a produktivitást. Amíg az operátorok egymás között versenyeznek a szintekért, jelvényekért és jutalmakért, a jegyterhelés jelentősen csökken.  És mindez megterhelés nélkül.

a befejezett feladatok jelentése

Adatelemzés

Csökkentse a jegyterhelést annak elemzésével, hogy mely csatornák generálják a legtöbb jegyet. Rendeljen hozzá további operátorokat a megfelelő részlegekhez erősítésképpen, ha szükséges. A LiveAgent teljes körű áttekintést nyújt az ügyfélszolgálat erőfeszítéseiről, így áthidalhatja az elvárások és a valóság közötti szakadékot.

Indokok, ami miatt a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Mi teszi a LiveAgentet a megfelelő eszközzé a jegyalapú ügyek csökkentésére?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2019-2020-ban.

21e vállalat által preferált

21 000 vállalkozás preferálja

A különféle iparágakban több mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent szoftvert az ügyfélszolgálati igényeihez.

Funkciókkal tele

Több, mint 180+ funkció

A 180+ funkcióval, 40+ integrációval és számtalan testreszabási lehetőséggel, ez az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Felhő-alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhőalapú és biztonságos

Teljesen felhőalapú, biztonságos, könnyen beállítható- és használható. Percek kérdése és elkezdheti használni a LiveAgentet.

Átlátható és megfizethető árak

Szerezze be professzionális ügyfélszolgálatát fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú elköteleződések nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár? Kezdje el a leterhelt jegyrendszer tehermentesítését még ma!

Package Name

Jegy + chat

Ideális kis-és közepes vállalkozások számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

IIdeális minden cégnek, beleértve a nagyvállalatokat is

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.