Túl sok időt tölt az ügyfelek kéréseivel ahelyett, hogy más fontos dolgokat intézne? Nincs ezzel egyedül!
Csökkenteni a bejövő jegy alapú ügyek számát kihívást jelentő feladat, azonban a megfelelő eszközökkel rendszert vihet a káoszba, kijelölheti a felelősségeket és folyamatosan figyelemmel kísérheti az összes beérkező ügyfélkérést.
Az ügyfélszolgálati szoftver olyan előrehaladott funkciók segítségével tudja csökkenteni a bejövő jegyek számát, mint:
Tudásbázis
Közösségi média bővítmények
Anyanyelvű, élő chat
Beépített call center
Ahogy csökken a beömlő ügykezelő jegyek száma, úgy fog tudni az ügyfélszolgálati munkatárs a bonyolultabb feladatokra koncentrálni. A munkafolyamat hatékonyabb és produktívabb lesz.
Amint csökken a jegyek száma, az operátor sokkal gyorsabban fog tudni válaszolni a beérkező ügyfélkérdésekre. Ennek eredményeként az eddiginél több jegyet tudnak megválaszolni.
Az ügyfelek türelmetlenek és a lehető leghamarabb szeretnének választ kapni kérdéseikre. A jegyfeldolgozás idejének csökkenésével nő az ügyfelek elégedettsége.
Amikor az operátoroknak nap mint nap egy végeláthatatlan mennyiségű és fogyni nem akaró ügyfél megkeresést kell kezelnie, és nem látja a fényt az alagút végén, elkerülhetetlen a kiégés.
Személyreszabott migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
A LiveAgent robusztus jegyrendszere becsatornázza az összes kérdést ami az e-mailből, az élő chatből, a közösségi médiából, a call centerből és a tudásbázisból érkezik, egy univerzális postaládába, amelyhez minden operátor egyidejűleg hozzáférhet.
Csökkentse a jegy alapú ügyeket a LiveAgent fejlett élő chat szoftvere segítségével. Adjon lehetőséget ügyfeleinek és a weboldal látogatóinak arra, hogy valós időben kérdezzenek és kapjanak választ kérdéseikre.
Hozzon létre egy virtuális call centert a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egy helyre. Hozzon létre összetett IVR fákat a hívások megfelelő irányításához és a jegyterhelés csökkentése érdekében.
Integrálja közösségi médiaprofiljait a LiveAgent szolgáltatással, és válaszoljon a cégével kapcsolatos Facebook és Instagram kommentekre, a Facebook Messenger vagy Tweeteren érkező privát üzenetekre, közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról.
Saját szolgáltatás részeként készítsen egy ügyfélsegítő tudásbázist, amelynek része a GYIK, fórumok, how-to cikkek és ügyfél-javaslatok. A tudásbázis csökkenti a jegyterhelést, mert lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy önállóan találjanak választ a kérdéseikre.
Az időmegtakarítás és a hatékonyabb működés érdekében használjon olyan fejlett automatizálási megoldásokat, mint a sablon válaszok vagy automatizálási szabályok. Ha javítja operátorai hatékonyságát, a jegyek feldolgozási ideje is javul és ezzel együtt csökken a jegyrendszer terhelése.
A LiveAgent játékfunkciója ösztönzi az operátorok közötti egészséges versengést, és javítja a produktivitást. Amíg az operátorok egymás között versenyeznek a szintekért, jelvényekért és jutalmakért, a jegyterhelés jelentősen csökken. És mindez megterhelés nélkül.
Csökkentse a jegyterhelést annak elemzésével, hogy mely csatornák generálják a legtöbb jegyet. Rendeljen hozzá további operátorokat a megfelelő részlegekhez erősítésképpen, ha szükséges. A LiveAgent teljes körű áttekintést nyújt az ügyfélszolgálat erőfeszítéseiről, így áthidalhatja az elvárások és a valóság közötti szakadékot.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2019-2020-ban.
A különféle iparágakban több mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent szoftvert az ügyfélszolgálati igényeihez.
A 180+ funkcióval, 40+ integrációval és számtalan testreszabási lehetőséggel, ez az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.
Teljesen felhőalapú, biztonságos, könnyen beállítható- és használható. Percek kérdése és elkezdheti használni a LiveAgentet.
Szerezze be professzionális ügyfélszolgálatát fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú elköteleződések nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.
Mire vár? Kezdje el a leterhelt jegyrendszer tehermentesítését még ma!
Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..