Mi az AJAX?
Az AJAX-ot aszinkron JavaScript-nek és XML-nek is hívják. A JavaScript, az Extensible Markup Language, a Document Object Model, a dinamikus HTML és más programozási eszközök kombinációja, amelyet aszinkron webalkalmazások létrehozására használnak. Minden programozási eszköznek megvan a maga fontossága. Ezek a webalkalmazások információkat küldhetnek egy szerverre, és visszakaphatják a háttérben. Ez az eszköz lehetővé teszi a weboldalak tartalmának frissítését egy tevékenység végrehajtása után. Az Ajax számos előnnyel jár.
<![CDATA[]]>GYIK
Mi az az AJAX?
Az AJAX, vagy aszinkron JavaScript és XML, olyan webalkalmazások létrehozásának technikája, amelyekben a kiszolgálóval való felhasználói interakció aszinkron módon zajlik, vagyis a teljes dokumentum nem töltődik be újra. Ennek a programozási módszernek az a célja, hogy dinamikusabb interakciót tegyen lehetővé a felhasználóval a hagyományos modellhez képest
Milyen előnyöket hoz az AJAX?
Az AJAX előnyei a következők: Az internetes alkalmazások használhatóságának és ergonómiájának növelése, a kívánt hatás eléréséhez szükséges képernyők és lépések számának csökkentése, csak a szükséges adatok letöltése, az egész oldal frissítésének hiánya, gyorsabb felület biztosítása.
Hogyan működik az AJAX LiveAgent-ben?
Az AJAX-nak köszönhetően többek között az ügyfélszolgálatosok hatékonyan és dinamikusan működhetnek. A weboldal nem pazarolja az időt a teljes betöltéssel, és csak azokat az elemeket frissítik, amelyek megkövetelik.
Expert’s note
Az AJAX (aszinkron JavaScript és XML) egy programozási eszköz, amely lehetővé teszi a weboldalak tartalmának frissítését tevékenységek végrehajtása után. Növeli az alkalmazások használhatóságát és ergonómiáját.
Az Instagram beépülő modul aktiválása a LiveAgentben
Quality Unit, LLC. jog fenntartva. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát, amíg a LiveAgent elkészül. Értékesítési elérhetőségek, demók, támogatás, vállalat információk, blog, és népszerű ügyfélszolgálati szoftverek.
LiveAgent | Quick Help Desk Szoftver áttekintése
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati műveletek egyszerűsítésében és automatizálásában, integrálva különböző kommunikációs csatornákat. Ez lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikáció egy központosított helyen történő kezelését, megkönnyítve a támogatási kérések kezelését és megválaszolását.
Élő csevegés hozzáadása az Actinic áruházhoz
Az élő csevegés integrálása az Actinic áruházba lehetővé teszi a valós idejű ügyfélszolgálatot, így javíthatja az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A videó bemutatja, hogyan hozhat létre élő csevegési gombot HTML-kóddal és helyezheti el azt webhelyén.