Mi az a CRM szoftver?
A CRM szoftver egy speciális szoftver típus, amit üzleti kapcsolatok kezelésére terveztek. Lehetővé teszi a felhasználóknak minden ügyfelekkel kapcsolatos információ tárolását, és rendszerezését. Segít a növekedések, szerződések, ügyféltámogatás nyomon követésében, illetve az eszközök, erőforrások kezelésében is.
A LiveAgentben az ügyfelek adatait a kapcsolati információ ablakban tárolhatja, illetve integrálhatja is a CRM eszközöket a LiveAgentbe.
Frequently Asked Questions
Mi az a CRM szoftver?
A CRM szoftver egy olyan platform, amely lehetővé teszi a kapcsolatot a vállalat különböző részlegeivel. Ennek köszönhetően a vállalat minden alkalmazottja könnyen hozzáférhet az adatokhoz, függetlenül attól, hogy az ügyfélszolgálati csapatban, a marketingben vagy az értékesítésben dolgozik.
Melyek a CRM szoftver kötelező tulajdonságai?
Van néhány alapvető CRM szoftver funkció, amely sokkal könnyebbé teszi munkáját. Az első mindenképpen a kapcsolattartás, amelynek köszönhetően szerkeszthetjük a névjegyeket, és hozzáférhetünk hozzájuk. A kapcsolattartás-kezelés mellett a dokumentum- és ajánlatkezelési lehetőségek nagyon jó lehetőségek. Az e-mail integráció rendkívül fontos funkció, amely jobb munkafolyamatot tesz lehetővé.
Milyen bevált módszerek vannak a CRM szoftver használatára?
A CRM szoftver használatának legjobb gyakorlata a megfelelő szoftver kiválasztása. A CRM-nek leginkább a márka igényeinek kell megfelelnie. Egy másik fontos pont az alkalmazottak képzése. Egy adott CRM-rendszer hatékony alkalmazottja hatékonyabb lesz, és magabiztosnak fogja érezni magát. Az is jó, ha cselekvési és együttműködési szabályokat állapítunk meg, hogy minden alkalmazott tisztában legyen. A CRM az automatizálás lehetősége is, ezért fontos, hogy a szükséges pillanatokban jól használják. Ügyeljen arra is, hogy az összes szükséges adat és információ szerepeljen a CRM-ben.
Expert’s note
A CRM szoftver az üzleti kapcsolatok kezelésére tervezett, fontos eszköz az ügyféltámogatásban, az értékesítésben és a marketingben. A LiveAgentben integrálható és könnyen használható.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.