Mi az az irányítópult?
Az irányítópult az a képernyő, amely egy helyen jeleníti meg a felhasználókkal kapcsolatos információkat, így azokhoz könnyű hozzáférni. Segít a képviselőknek, hogy naprakészek legyenek a vállalat legfontosabb információival kapcsolatban.
Az irányítópult valós idejű adatokat mutat, és segíti a képviselőket a teljesítményük figyelemmel kísérésében. Például amikor egy ügyfélszolgálati képviselő bejelentkezik a fiókjába a céges weboldalon, láthatja a neki és a részlegén dolgozó képviselőknek kiosztott nyitott jegyek mennyiségét. Ha nagyon sok nyitott jegy van, az azt jelenti, hogy a képviselő és csapata nem dolgozik jól az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében.
Expert’s note
Az Irányítópult egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, amely lehetővé teszi a gyors és hatékony ügyfélszolgálatot.
A prediktív tárcsázók hatékonyabbá tehetik az ügynökök munkáját, de korlátokkal járnak. Legálisak, de a TCPA korlátozásokat ír elő. Az áruk 3000 és 300 000 dollár között mozoghatnak. A beállítás előtt a call center követelményeit kell figyelembe venni. A progresszív tárcsázók valós időben történik, míg a prediktív algoritmust használ.
A kimenő értékesítés folyamata magában foglalja az ügyletek lezárását és a személyre szabott ajánlatokat kínálva növeli az ügyfélhűséget és a bevételt. Az ügyfélszolgálat növekvő fontossága miatt az ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az élő chat támogatás javítja az eladásokat és a konverziós arányt, és pozitívabb megítélést ad a márkáknak. Az ügynököknek különböző készségekre van szükségük, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. Az ügyfélszolgálati jelentések a LiveAgent rendszerében elérhetők és áttekintik az SLA megfelelőséget. A szünet fontos, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.
LiveAgent is a customer service software that offers various features for managing customer relationships, including ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. It also provides a time-saving activity log to track agent activities and improve productivity. The software is popular for customer service and call center solutions and offers integrations with different devices and systems. It is recommended to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.