Mi a Hívásközpont szoftver?
A hívásközpont egy hely, ahonnan a hívások a vásárlóktól egy vállalat által kezelve vannak. Ügyfélszolgálat biztosítására, telemarketingre vagy termékek, szolgáltatások eladására van használva. A hívásközpont szoftver alkalmazások és eszközök összessége. Két kategóriája van ennek a szoftvernek: Vásárlói Kapcsolat Menedzsment és Számítógépes Telefonálás Integrációs szoftver.
Sokféle hívásközpont szoftver létezik, például – böngésző-alapú, felhő-alapú hívásközpont vagy hosztolt hívásközpont szoftver. A felhő-alapú szoftvernél minden információ és adat a felhőben van eltárolva. A böngésző-alapú szoftvernél minden tartalom és funkció a felhasználó böngészőjében van.
LiveAgent call center szoftver áttekintése
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati alkalmazás, amely segíti az ügyfélkapcsolatokat, híváselosztást és ügyféljegyek áthelyezését. Az intézkedések és a hangok testreszabhatók, és az alkalmazás támogatja az emailt, közösségi médiát és telefonos kommunikációt. A LiveAgent árazási csomagokat kínál, beleértve az ingyenes verziót is, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást.
A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.