Mi az a KPI?
A KPI-k, ( a fő teljesítménymutatók) segítik a vezérigazgatókat, hogy nyomon kövessék az üzleti életük alakulását. Minden üzletágnak külön kpi-je van. A Marketing illetve az ügyfélszolgálat tekintetében ezek a következők:
- Átlagos várakozási idő: az az idő, ami alatt a kérésre reagálnak.
- Átlagos probléma megoldási idő: amennyi időt igénybe vesz, hogy a csapat megoldjon egy problémát.
- Az ügyfél lemond: amikor egy ügyfél elfordul a cégtől, nem veszi igénybe többé a szolgáltatást.
- Ügyfél-elégedettségi eredmény: az ügyfelek elégedettségének mértéke egy rövid idő eltelte után.
Expert’s note
A KPI-k elengedhetetlenek az üzleti életben, hiszen adataik segítségével nyomon lehet követni az ügyfélszolgálat teljesítményét és javítani lehet a vevői elégedettséget.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati jegyek automatikus kiosztását és testreszabását. Az állapot minden jegynél megjelenik, és az ügyfeleknek számos lehetősége van a kapcsolattartásra, beleértve az e-mail kampányokat is. A SendPulse több mint 130 sablont kínál az e-mail kampányokhoz. Az ügyfélportál és a telefonos jegykezelés segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében, míg a LiveAgent VoIP telefonrendszereket és panaszkezelést kínál. Regisztráció után használható az ingyenes próbaverzió.
Hogyan használjuk az ügyfél ösztönzőket
Az ügyfél ösztönzők használata fontos a vásárlás stimulálásához és ügyfél visszatartáshoz. Különböző ötletekkel, mint kedvezmények, bónuszok, és ingyenes minták, lehet növelni az ügyfél elégedettséget és lojalitást. A visszajelzések megjutalmazása is segíthet az ügyfélkapcsolatok erősítésében.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.