Mik azok a privát jegyzetek?
A privát jegyzetek, másnéven a belső jegyek a LiveAgentben, egy jó módja annak, hogy úgy cseréljen információkat, hogy egy harmadik fél hozzáférne azokhoz. Létrehozhat privát megjegyzéseket, hogy küldjenek üzeneteket egy specifikus közönség számára. A privát jegyzetek lehetővé teszik, hogy fontos információkat adjon meg csapattagjainak, miközben az ügynökök és az ügyfelek nem tudnak róla.
Expert’s note
A privát jegyzetek jó módja annak, hogy információkat cseréljen csapattagjaival, miközben a harmadik felek nem láthatják. Hasznosak a fontos információk megosztásához.
Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.