Mi a Szolgáltatási menedzsment szoftver?
A szolgáltatási menedzsment szoftver, amit információ technológia szolgáltatás menedzsmentként is ismerünk, egy program, amit a vállalatok használnak szolgáltatások kezelésére az ügyfelek számára. Az eféle szoftver nagyon hasznos minden vállalat számára – segít az analizálásban, problémamegoldásban, rendelés menedzsmentben, döntéshozásban és sok más aktivitásban. Minden aktivitás úgy van beültetve, hogy elérje a vásárlók szükségletének szintjét. Minden szoftver különböző funkciókat és tartalmakat kínál.
A szolgáltatási menedzsment szoftver egy nagyszerű módja a vállalat technológiájának optimalizálására. Csökkenti a költségeket és időt spórol.
A Quality Unit LLC weboldalán felhívják a figyelmet a sütik elfogadására és lehetőséget biztosítanak a LiveAgent alkalmazás megvásárlására. Az alkalmazás előnyei és a vállalkozás elérhetőségei is megtalálhatóak a weboldalon, valamint a látogatók chat formán keresztül is kapcsolatba léphetnek a vállalkozással. A ProjectManager.com integrációja segíti az ügynökök és részlegek kezelését, az új feladatok létrehozását és a kollégákkal való együttműködést. A LiveAgent támogatási portálján további források állnak rendelkezésre a felhasználók számára.
Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert?
A LiveAgent jegyrendszere több előnyt kínál, mint a kérések rendszerezése, automatizált folyamatok, ügynöki hatékonyság növelése és ügyfél-elégedettség javítása. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy próbálják ki a LiveAgentet ingyen.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.