Mi a Szoftver támogatás?
Egy értékesítés-utáni segítség, amit a szoftver készítő vagy egy ügynök kezel, aki gondok megoldására van formálva a szoftverrel, aki frissítéseket biztosít és kijavítja a hibákat a szoftverben. Egy munkahely vagy szolgáltatás, ami segíti az intézmény felhasználóit (ügyfeleket, alkalmazottakat). Egy kontakt pont, egy szoftver megoldás, amit a felhasználó használ a probléma megoldására vagy egy hiba jelentéséhez. Gyakran lehetséges ezt a koncepciót elérni az információ rendszerekben és az információ és kommunikáció technológiákban.
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.
A Quality Unit Kft. által fejlesztett LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver változatos funkciókkal rendelkezik, például VoIP telefonrendszerekkel és panaszkezeléssel. Az oldalon található adatmigrációs portál és akadémia részleg segít az ügyfeleknek a szoftver használatában. Az oldalon további információk találhatók a cég partnerek, díjak és tanúsítványok és a partnerprogramjukról.