Mi az a tevékenységnapló?
A tevékenységnapló egy adott időszakban végrehajtott összes művelet jelentése. Egy tevékenységi napló, más néven audit napló megmutatja, hogy valaki hogyan tölti az idejét a munkával. A LiveAgentben egy tevékenységnapló az összes létrehozott vagy szerkesztett jegyet megjeleníti.
Ez lehetőséget ad az adminisztrátornak/felügyelőnek az egyes ügynökök munkájának áttekintésére. Ez egyúttal lehetőséget kínál számukra a LiveAgentben hatékonyabb munkavégzésének fejlesztésére.
A tevékenységi naplóknak köszönhetően az ügynökök abbahagyhatják az alacsony értékű tevékenységekre való összpontosítást, és jobban kezelhetik az idejüket. A tevékenységi napló egyben remek eszköz annak biztosítására, hogy az alkalmazottak jó úton haladjanak a javasolt vállalati tervekkel.
Miért fontos a Tevékenységnapló?
A biztonság szempontjából kulcsfontosságú annak azonosítása, hogy ki jelentkezett be a fiókjába. Mivel a vállalatok napi szinten rengeteg adattal szoros kapcsolatban állnak, fontos, hogy azonnal azonosítani lehessen a visszaéléseket. Ha bármilyen visszaélés történik, a tevékenységi naplók azonnal azonosíthatják a felelős személyt.
A tevékenységnaplókból az is kiderül, hogy proaktív intézkedéseket hajtott végre visszaélés esetén. Ez akkor fontos, ha üzleti partnerei vagy érdekeltjei fektettek be a vállalkozásába.
Az ellenőrzési naplók azért is fontosak, mert átfogó betekintést nyújtanak.
Vessünk egy pillantást egy egyszerű példára. Képzelje el, hogy egy ügyfél panaszkodik az ügyfélszolgálatával kapcsolatban. Ha betekintést nyújt a tevékenységi naplókba, segíthet a helyzet megvizsgálásában. Az értékelés után visszajelzést adhat és megfelelő cselekvési tervet készíthet a helyzet megmentésére.
Miért kellene értékelnie a tevékenységnaplót?
Az alkalmazottak munkájának áttekintése fontos része a maximális hatékonyság biztosításának. A LiveAgent több mint 180 olyan funkciót kínál, amelyekkel javíthatja az ügyfélszolgálatát.
A tevékenységnaplók segítségével betekintést nyerhet abba, hogy ügynökei hogyan használják ezeket a szolgáltatásokat. Például, ha azt látja, hogy egy támogatási ügynök olyan feladatot végez, amelyet manuálisan könnyen automatizálhat, beszélhet nekik az automatizálásról.
Így az audit napló-felülvizsgálatok révén lehetőségeket találhat az ügyfélszolgálat javítására.
Az audit naplók áttekintésével nyomon követheti ügynöke előrelépését a vállalati célok és mutatók teljesítése felé.
A tevékenységnapló/eseménynapló előnyei:
- azonnal azonosítja a problémákat, amelyek elkerülik a hónapokig tartó esetleges hibákat
- az ügyfélszolgálati ügynökök képességeinek felismerése – jó/rossz előadók
- segít az alkalmazottak Fő teljesítménymutatóinak (KPI) mérésében
- lehetőség a legjobban teljesítő ügyfélszolgálati ügynökök jutalmazására
- lehetőség annak felismerésére, hogy több ügynökképzésre van szükség
Hol található a tevékenységnapló a LiveAgentben?
Lépések a Tevékenységnapló eléréséhez:
Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
Keresse meg a Konfigurációkat
Kattintson az Eszközök fülre
Végül nyissa meg az Eseménynaplót
Ahogy említettük már, a Tevékenységnaplót más néven Eseménynaplónak hívják.
Mit mutat meg a tevékenységnapló a LiveAgentben?
A tevékenységnapló teljes jelentést nyújt az ügyfélszolgálati ügynökök által végrehajtott műveletekről.
Képes mutatni:
- az ügynök nevét
az idő, ameddig az ügynök a jegyen dolgozik
- a jegyek számát, melyeken az ügynök dolgozik
- az egyes cselekvések rövid leírását
- az ügynök pontos műveleteit/változtatásait az egyes jegyekben
Frequently Asked Questions
Mi az a tevékenységnapló?
A tevékenységnapló rögzíti tevékenységét és hogy hogyan tölti idejét. Futtathat tevékenységnaplót a való világban, de a virtuális világban is. Szervezetekben és vállalatokban a tevékenységi naplót elsősorban arra használják, hogy figyelemmel kísérjék az alkalmazottakat vagy azok idejének eltöltését munka közben. Ennek köszönhetően fel lehet mérni, hogy ki és mit csinál egy bizonyos idő alatt. Az ilyen adatok elemzése hozzájárul az alkalmazottak produktivitásának növeléséhez, az időgazdálkodás javításához és támogatja a produktivitást.
Milyen tevékenységeket naplózhat a LiveAgentben?
A LiveAgent tevékenységnaplójában láthatja az ügyféltámogatási személyzet által elvégzett összes tevékenységet. Jelentés formájában gyűjtik őket. Az ott található adatok a következők: – mennyi időt tölt az ügynök egyes jegyek megoldásával – hány jeggyel dolgozott az ügyfél – egyes tevékenységek leírása – az ügynök által az adott jegyen végrehajtott összes változás és tevékenység
Hogyan találhatja meg a LiveAgentben a tevékenységnaplót?
Ha meg akarja találni a tevékenységét, hivatkozhat az audit naplóra, amely a kronologikus rekordkészlet. Ez tartalmazza a technikai támogató személyzet által végrehajtott összes intézkedést. A tevékenységnaplót a LiveAgent fiókjában találhatja meg. 1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába 2. Keresse meg a Konfigurációkat 3. Kattintson az Eszközökre 4. Végül nyissa meg az audit naplót (ez az, a tevékenységnapló).
Mi az ACD jelentés?
Az ACD-jelentés egy automatikus ügyféladat-jelentés. Ez egy összeállított jelentés az ügyfelek adatairól, amelyet egy számítógép gyűjt össze és elemez.
Expert’s note
A tevékenységnapló rendszer elősegíti az ügyfélszolgálat hatékony működését és növeli az elégedettséget. A szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára előnyös lehet.
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
The article emphasizes the importance of understanding and meeting customer needs, as well as creating emotional connections with them through values and experiences. It recommends using customer experience software to scale and reach new markets, but also highlights the need for security and proper training for the team. The article also suggests using WordPress plugins to improve customer service, user experience, and SEO. Finally, it offers tips for building emotional relationships with customers, emphasizing the importance of understanding their needs and providing quality products and services.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.