Mi az az Ügynök alias?
Mi az Ügynök alias?
Az Ügynök Alias egy speciális típusú szolgáltatás a Help Desk szoftverben. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy álnéven kommunikálhassanak az összes ügyféllel. A valódi nevüket az Alias ügynök felállításával titokban tartják.
Az ügynökök profiljának szerkesztésével lehetséges az álnév beállítása. Hívások, csevegések vagy e-mailek fogadása során az ügyfél csak egy hamis nevet lát. De más ügynökök látják az ügynök valódi nevét.
<![CDATA[]]>GYIK
Mik az alias nevek?
Az alias egy alternatív név, valaminek vagy valakinek. A mindennapok során találkozunk ezzel, amikor valaki álnevet használ. A technológiában akkor találkozunk ezzel a kifejezéssel, amikor valaminek egyszerűbb nevet akarunk adni, vagy könnyebben megérhetőt. Különböző alias neveket állíthatunk be egy bizonyos tárgynak.
Hogyan kapcsolható alias a LiveAgent fiókhoz?
Az Alias ügynök egy lehetőség az ügyfélszolgálati szoftverben ami lehetőséget ad az ügynöknek hogy kommunikáljanak az ügyfelekkel névtelenül ahelyett, hogy a valós, saját nevüket használnák. A LiveAgent nem rendelkezik ilyen funkcióval még.
Hány alias kapcsolható a LiveAgent-hez?
A LiveAgent nem rendelkezik jelenleg az Alias lehetőséggel, így nincs lehetőség annak hozzáadására.
Expert’s note
Az ügynök alias lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy álnéven kommunikálhassanak az ügyfelekkel. A LiveAgent jelenleg nem rendelkezik ezzel a funkcióval.
Namecheap ügyfélszolgálati kapcsolatok
Hogyan lehet kapcsolatba lépni a Namecheap ügyfélszolgálatával e-mailben, élő csevegéstámogatással, telefonon keresztül, közösségi média támogatáson keresztül és önkiszolgáló támogatással.
Termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása
A LiveAgent ingyenes, használatra kész e-mail sablonokat készített minden vállalat vagy egyén számára, aki megválaszolta a termékkel/szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.