Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin
A viselkedéstervezés célja a termékek hatékony tervezése, amelyek segítenek az embereknek jobb döntéseket hozni és célokat elérni. A háromlépcsős viselkedéstervezési folyamat segítségével vállalatok hatékony termékeket tervezhetnek, amelyek javítják az emberek életét.
LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző kommunikációs csatornákat kínál, beleértve a csevegést, hívásokat, videó hívásokat, kapcsolatfelvételi űrlapokat és még sok mást. A Pathfinder segíti az ügyfélszolgálatot azáltal, hogy lehetővé teszi a végfelhasználók aktivitásának követését, javítva ezzel az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.