Customerly alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Customerly alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Jobb vásárló támogatói szoftverre szeretne váltani? Fontolja meg a LiveAgentet, a hihetetlen összcsatorna megoldást vállalkozásának. Biztosítson támogatást email-en, élő chaten, közösségi médián tudás bázison és hívásközponton keresztül. Vegye hasznát 175+ funkciónak és 40+ integrációnak, hogy a lehető legjobb vásárlói szolgáltatást biztosítsa.

A LiveAgentet egyszerű beállítani és intuitív használni. Egy kezes felület útmutató fogja végigvezetni a folyamaton és készen fog állni a támogatás biztosítására egy pillanaton belül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Jegykezelő rendszer, amely egyszerűsíti az összes csatornát egy fedél alatt.
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Customerly vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Customerly
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Customerly csomagban 29 USD/hó áron kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Customerly havi 29 USD-ért kínálja az élő csevegést csomagban.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Customerly nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly önkiszolgáló portált kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly tudásbázist kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly ügyfélfórumot kínál havi 29 dollárért.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Customerly automatizálást és szabályokat kínál csomagban 87 USD/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Customerly nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Customerly nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
A Customerly videohívásokat kínál csomagban havi 87 dollárért.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Customerly korlátlan előzményeket kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Customerly nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Customerly nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Person deciding between two solutions

Erőteljes vásárlói alternatíva

Ha nincs megelégedve a jelenlegi szoftverével, vegye fontolóra, hogy valami másra vált. A LiveAgent egy nagyszerű alternatíva ha a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három nagyszerű előfizetést ajánlunk, amiben minden adott a szükséges dolgok megtételéhez.

Továbbá biztosítunk bármiféle támogatást amire szüksége van a LiveAgentre váltáshoz.

A leggyorsabb élő chat

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, ami 2.5 másodpercen belül kimutatja a chatet.

Biztosítson villámgyors támogatást, ne várakoztassa meg az oldal látogatóit. Így könnyedén átváltozhatnak fizető ügyfelekké.

The fastest live chat on the market

3 indok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Megnövekedett elégedettség

A LiveAgent megnöveli a vásárlói elégedettséget és növeli az átváltási rátákat.

Megnövekedett produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói igényt az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval, a segítségnyújtás gyerekjáték lesz.

Review shown on phone screen

A jobb támogatás nem kell, hogy többe kerüljön

A kiváló vásárlói támogatás biztosításához nem kell leszívnia költségvetését. A LiveAgent háromelőfizetést ajánl, amik tele vannak olyan funkciókkal, ami releváns vállalata számára. Kiválaszthatja, hogy melyik illik Önhöz a legjobban.

Abban az esetben, ha valami extrára lenne szüksége, mindig vásárolhat külön funkciókat, hogy megkapja amire szüksége van anélkül, hogy a drágábbik tervet kellene megvásárolnia.

Készen áll a változtatásra?

A LiveAgent a legjobban átnézett és a #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

Ready to switch to LiveAgent

Indokok, ami miatt a vállalatok a LiveAgentre váltottak

Szeretne összehasonlítani minket különböző alternatívákkal?

Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezVásárlói alternatíva
    A viselkedéstervezés célja a termékek hatékony tervezése, amelyek segítenek az embereknek jobb döntéseket hozni és célokat elérni. A háromlépcsős viselkedéstervezési folyamat segítségével vállalatok hatékony termékeket tervezhetnek, amelyek javítják az emberek életét.

    Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin

    A viselkedéstervezés célja a termékek hatékony tervezése, amelyek segítenek az embereknek jobb döntéseket hozni és célokat elérni. A háromlépcsős viselkedéstervezési folyamat segítségével vállalatok hatékony termékeket tervezhetnek, amelyek javítják az emberek életét.

    A Pathfinder integrálható az Ön jelenlegi szoftverébe ezzel javítva az Ön ügyfélszolgálatát. Az app lehetőséget nyújt követni a végfelhasználók aktivitását.

    Pathfinder

    LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző kommunikációs csatornákat kínál, beleértve a csevegést, hívásokat, videó hívásokat, kapcsolatfelvételi űrlapokat és még sok mást. A Pathfinder segíti az ügyfélszolgálatot azáltal, hogy lehetővé teszi a végfelhasználók aktivitásának követését, javítva ezzel az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

    Az engedélyeket a szerepkörökkel együtt osztják ki. Adjon nekik engedélyt csak bizonyos munkájukhoz fontos lehetőséghez, korlátozásokkal.

    Engedélyek

    Egyszerűsítse ügyfélkommunikációs folyamatait a LiveAgent segítségével. Az engedélyek segítségével felügyelheti az ügynökök hozzáférését. Próbálja ki ingyen!

    A gyakorlati kódex egy irányelv, ami szabályokat, gyakorlatokat, parancsokat, vagy etikai elveket tartalmaz vállalata számára.

    Gyakorlati kódex

    A gyakorlati kódex írott irányelv, amely segíti a vállalat etikai elveinek betartását. LiveAgent szoftver hatékony ügyfélszolgálatért. Próbálja ki ingyen!

    Az első válasz ideje (FRT - First Response Time) az az idő, amelyre a cég képviselőinek szükségük van, hogy lőször válaszoljanak az ügyfélnek. Tudjon meg többet.

    Első válasz ideje

    Az FRT (Első Válasz Ideje) az ügyfelek elégedettségét tükrözi, és fontos az ügyfélszolgálat hatékonyságának és átalakítási szükségleteinek megmutatásában. A LiveAgent megoldásai segítik a gyors és hatékony válaszokat.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x