A mai fogyasztók jobban bíznak a vásárlói ajánlásokban és véleményekben, ezért kritikus fontosságú a pozitív tapasztalatok megosztása. Az ajánlások növelhetik az online hírnevet, hitelességet és az eladások számát. A cikkben bevált gyakorlatokat és ajánlólevél sablonokat talál, amelyek segíthetnek az elégedett ügyfelek megszólításában.
Mivel a mai fogyasztók kevésbé hajlamosak bízni a hagyományos marketingben és reklámozásban, a vásárlói ajánlások és vélemények gyűjtése soha nem volt ilyen kritikus. Az ügyfelek ajánlásai valóban nagy hatást gyakorolhatnak a potenciális üzleti kapcsolatok befolyásolására, és javíthatják online hírnevüket, növelhetik hitelességüket és növelhetik az eladások számát. Mindazonáltal kihívást jelenthet, hogy boldog ügyfelei megosszák pozitív tapasztalataikat a márkájával, mivel sok vállalkozás egyszerűen nem tudja, hogyan kérjen ajánlásokat.
Az ajánlások elégedett ügyfelek ajánlásai, amelyek megerősítik a termék vagy szolgáltatás minőségét, teljesítményét vagy értékét – önként vagy a vállalat kérésére adják meg. A vásárlói ajánlások az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. Valójában a tanulmányok azt mutatják, hogy az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással (89%) rendelkeznek, mint bármely más típusú tartalommarketingek.
Íme néhány általános tipp és bevált gyakorlat arra vonatkozóan, hogyan győjthet be ajánlásokat az ügyfelektől.
Ha az ügyfelek megosszák tapasztalataik konkrét részleteit egy céggel, termékkel vagy szolgáltatással, az teszi a jó ajánlást. Amikor megkérdezik, akkor viszont a legtöbben aligha fogják tudni, mit mondjanak azonnal. Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfelek számára az alapvető ajánlási kérdéseket, amelyek testre szabhatóak az Ön vállalkozásához igazítva.
Hűséges ügyfeleinek többsége – bármennyire is örül a termékeinek vagy szolgáltatásainak – valószínűleg nem osztja meg az ajánlásait, hacsak nem kérik őket. De hogyan kell pontosan megkeresnie az ügyfelet egy ajánlásért? Íme néhány bevált e-mail sablon, amelyet felhasználhat, amikor ajánlásokat kér az ügyfelektől.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, valamint egy partnerprogramot. Az alkalmazás különböző funkciókat kínál az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez, például e-mail kampányok, jegykezelés, VoIP telefonrendszer és panaszkezelés. A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely időt takarít meg az üzleti vállalkozásoknak. Az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy foglaljanak le egy LiveAgent demót, vagy iratkozzanak fel a hírlevélre a frissítések és kedvezmények érdekében.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.