Ingyenes próba
  • Sablonok
  • B2B hivatkozás email sablonok

B2B hivatkozás email sablonok

Általános vállalati tudattá válik az, hogy a már meglévő ügyfelek megtartása minden vállalat létezésének és folyamatos sikerének az alapja. Viszont az új ügyfél szerzés még mindig a legfontosabb vezetője a vállalat növekedésének, különösen a B2B iparban. Itt jön képbe a hivatkozás marketing. Számos tanulmány bebizonyította, hogy a hivatkozások generálják az egyik legmagasabb konverziós rátát minden marketing csatorna közül. Folytassa az olvasást annak érdekében, hogy megtudja, miért olyan erős és értékes a hivatkozás marketing a B2B üzleteknek és hogyan tudja megkérni jelenlegi ügyfeleit a hivatkozásokra (Tartalmaz 10 B2B ügyfél hivatkozás email sablont).

Email sablon testre szabás
Szabja testre a hivatkozás email sablonokat a LiveAgent-ben

Mi az értéke a hivatkozásoknak a B2B-ben?

  • A Harvard Üzleti Értékelés alapján, 84%-a a B2B vásárlóknak egy hivatkozóval kezdik a vásárlási folyamatot és a peer ajánlások több, mint 90%-át befolyásolják az össz B2B vásárlási döntésnek.
  • Az Influitive által összegyűjtött statisztikák megmutatták, hogy 69%-a a B2B társaságoknak hivatkozás programmal gyorsabban zárják le az értékesítéseket, 59%-uk magasabb ügyfél élettartam értéket jelentett és 71%-uk magasabb konverziós rátát mondott.
  • A Wharton Üzleti Iskola kutatása alapján, egy hivatkozott ügyfelet sokkal kevesebbe kerül megszerezni és magasabb potenciálja van a lojalitáshoz és a megtartására. Egy hivatkozott ügyfélnek 16%-kal több élettartami értéke van, mint egy nem hivatkozott ügyfélnek. 
  • A saját felmérésükben, CustomerGauge felfedezte, hgoy a hivatkozás vállalatok az új értékesítések 20%-át segítette, míg a hivatkozási lehetőségek körülbelül 20 nap alatt lezárultak, szemben a 100 napos nem hivatkozási üzlettel.
  • Az IDC és a LinkedIn azt jelentette, hogy 76.2%-a a vállalati vásárlóknak jobban szeret hivatkozott kereskedőkkel dolgozni és 73%-uk egy hivatkozott értékesítővel preferál dolgozni.
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

10 B2B ügyfél hivatkozási email sablon

Egy lojális ügyféltől való hivatkozás kérése

Egy új ügyféltől való hivatkozás kérése

Egyszeri ügyféltől való hivatkozás kérése

Hivatkozás kérés, amely egy ügyfél elégedettségi felmérést követ

Követési hivatkozás kérés email

Ügyfél hivatkozási program meghívó email

Hivatkozás email sablon, amelyet egy ügyfélnek küldünk saját használatra

Egy hosszú távú ügyfél hivatkozásának megköszönése

Egy egyszeri ügyfél hivatkozásának megköszönése

Követési email, amikor a hivatkozás nem volt sikeres

Mikor kellene ügyfeleket kérnie hivatkozásért?

  • Az ügyfél elég ideje társaságával volt, hogy tudja a terméke/szolgáltatása értékét.
  • Az ügyfél aktívan használja a termékét/szolgáltatását és elmondja, hogy mennyire boldog.
  • Tudja, hogy felülmúlta az ügyfél elvárásokat a visszajelzésük alapján.
  • Az ügyfél pozitívan válaszolt az NPS felmérésére/ egy pozitív értékelést hagyott.
  • Elért egy kulcs projekt mérföldkövet/ sikeresen teljesített egy projektet.
  • Az ügyfél már hivatkozott valakit önhöz, kérés nélkül (valószínűleg még egyszer megteszik, ha megkéri).
  • Elindított egy új (vagy a már meglévőt módosította) ügyfél hivatkozás programot.

Gyakran ismételt kérdések

Mi a hivatkozás marketing?

A hivatkozás marketing egy metódusa a marketingnek, ami nyomokat generál száj alapján. A hivatkozás marketing arra lett kitalálva, hogy segítsen a társaságoknak új ügyfeleket szerezni azáltal, hogy ösztönzi a már meglévő ügyfeleit új vásárlók hivatkozásával.

Hogyan tudom motiválni az ügyfeleimet, hogy hivatkozzanak?

Az ügyfelek valószínűbben fognak hivatkozni másokat vállalatához, ha jó hírneve van. A LiveAgent, egy segédpult szoftver, lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérelmek nyomon követését és a hírneve javítását idővel.

Mik a hivatkozási emailek előnyei?

A hivatkozási email előnyei a megnövekedett ügyfél megtartás, a fejlesztett elkötelezettség, és az új kliensek.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a hivatkozás marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A hivatkozás marketing egy metódusa a marketingnek, ami nyomokat generál száj alapján. A hivatkozás marketing arra lett kitalálva, hogy segítsen a társaságoknak új ügyfeleket szerezni azáltal, hogy ösztönzi a már meglévő ügyfeleit új vásárlók hivatkozásával.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan tudom motiválni az ügyfeleimet, hogy hivatkozzanak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfelek valószínűbben fognak hivatkozni másokat vállalatához, ha jó hírneve van. A LiveAgent, egy segédpult szoftver, lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérelmek nyomon követését és a hírneve javítását idővel.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a hivatkozási emailek előnyei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hivatkozási email előnyei a megnövekedett ügyfél megtartás, a fejlesztett elkötelezettség, és az új kliensek.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..