• Sablonok
  • B2B hivatkozás email sablonok

B2B hivatkozás email sablonok

Általános vállalati tudattá válik az, hogy a már meglévő ügyfelek megtartása minden vállalat létezésének és folyamatos sikerének az alapja. Viszont az új ügyfél szerzés még mindig a legfontosabb vezetője a vállalat növekedésének, különösen a B2B iparban. Itt jön képbe a hivatkozás marketing. Számos tanulmány bebizonyította, hogy a hivatkozások generálják az egyik legmagasabb konverziós rátát minden marketing csatorna közül. Folytassa az olvasást annak érdekében, hogy megtudja, miért olyan erős és értékes a hivatkozás marketing a B2B üzleteknek és hogyan tudja megkérni jelenlegi ügyfeleit a hivatkozásokra (Tartalmaz 10 B2B ügyfél hivatkozás email sablont).

Email sablon testre szabás
Szabja testre a hivatkozás email sablonokat a LiveAgent-ben

Mi az értéke a hivatkozásoknak a B2B-ben?

  • A Harvard Üzleti Értékelés alapján, 84%-a a B2B vásárlóknak egy hivatkozóval kezdik a vásárlási folyamatot és a peer ajánlások több, mint 90%-át befolyásolják az össz B2B vásárlási döntésnek.
  • Az Influitive által összegyűjtött statisztikák megmutatták, hogy 69%-a a B2B társaságoknak hivatkozás programmal gyorsabban zárják le az értékesítéseket, 59%-uk magasabb ügyfél élettartam értéket jelentett és 71%-uk magasabb konverziós rátát mondott.
  • A Wharton Üzleti Iskola kutatása alapján, egy hivatkozott ügyfelet sokkal kevesebbe kerül megszerezni és magasabb potenciálja van a lojalitáshoz és a megtartására. Egy hivatkozott ügyfélnek 16%-kal több élettartami értéke van, mint egy nem hivatkozott ügyfélnek. 
  • A saját felmérésükben, CustomerGauge felfedezte, hgoy a hivatkozás vállalatok az új értékesítések 20%-át segítette, míg a hivatkozási lehetőségek körülbelül 20 nap alatt lezárultak, szemben a 100 napos nem hivatkozási üzlettel.
  • Az IDC és a LinkedIn azt jelentette, hogy 76.2%-a a vállalati vásárlóknak jobban szeret hivatkozott kereskedőkkel dolgozni és 73%-uk egy hivatkozott értékesítővel preferál dolgozni.
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

10 B2B ügyfél hivatkozási email sablon

Egy lojális ügyféltől való hivatkozás kérése


Hi [Name],

Hope things are going well with you.

I’m so glad to hear that [Product/ Service name] has been working so well for you and your team. I knew that we’d be able to drive significant impact for [their Company].

Given the success you’ve seen, I wondered if you might know of any [friends/ colleagues/ other companies in the area] who are also looking to [achieve specific goals] and would benefit from our [product/ service]. I would love to help them achieve similar growth.

If so, could you facilitate an intro? I’d be happy to sit down with them afterward for a completely free 1-hour consultation to figure out their needs and what we could offer them.

If they want to know more about what we do, feel free to direct them to our website: www.yourwebsite.com.

Let me know if anyone comes to mind, or if there’s anything else I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Egy új ügyféltől való hivatkozás kérése


Hi [Name],

I’m happy to hear you’ve had such a great experience with our team so far. I knew we could help, and I’m pleased you’re seeing results so quickly.

I trust our team will take care of you through the rest of the onboarding process, but you can always reach back out to me with any questions. In the meantime, since things are going well, do you know anyone else who might want similar results?

I’ll gladly meet up with them and discuss how we can work together.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Egyszeri ügyféltől való hivatkozás kérése


Hi [Name],

I hope you’re doing well.

As I mentioned during our last [meeting/ call], I have time on my hands now that our project is over. Once again, I’m happy that we managed to pull off such awesome results together! Do you by any chance know somebody who’d be interested in our services?

In case anyone comes to mind, just point them to our website www.yourwebsite.com, and I’ll take it from there.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Hivatkozás kérés, amely egy ügyfél elégedettségi felmérést követ


Hi [Name],

I just saw that you gave us a great score on the customer satisfaction survey you completed a few days ago. I’m so happy to hear we’ve met — and maybe even exceeded — your expectations with [Product/ Service name].

Can you please do me a favor? I’m trying to find others who would benefit from the same features you’ve enjoyed. Is there anyone you can think of who might also have a need for our [product/ service]?

Thanks in advance,
[YOUR SIGNATURE]

Követési hivatkozás kérés email


Hi [Name],

It’s been a few weeks since we wrapped up our work together — I hope everything is still going well with you and the team.

I know I’ve asked before, but is there anyone you can introduce me to that might also be interested in our [product/ service]? I’d hate for them to miss out if they’re [experiencing the same pain point you were].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Ügyfél hivatkozási program meghívó email


Hi [Name],

Are you satisfied with [Product/ Service name]? Then share your positive experience with your peers so that they can [major benefit your product or service provides].

As a thank you, you will receive [perks for the customer]. Learn how our referral program works below:

[Brand’s Referral Program details]

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance – we’re always here to help!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Hivatkozás email sablon, amelyet egy ügyfélnek küldünk saját használatra


Dear [Referral name],

I hope you’re doing well!

I’m not sure if I’ve mentioned it to you before, but I’ve been working with [Your name/ Company name] for [number] years now and I’ve had a really great experience. So I wanted to connect you two because I thought [his/ her/ their] [product/ service] might be of use to you, too, based on our previous conversations.

I’ve cc’ed [Your name] to put you directly in touch. I’ll let you folks take it from here and decide if [Your name/ Company name]’s [product/ service] is a good fit for you, too!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Egy hosszú távú ügyfél hivatkozásának megköszönése


Hi [Name],

I just wanted to drop you a line to thank you for referring your [colleague/ friend] [Referral name] to [Your company]!

I’m excited to share that we’re going to work together on [Project/ Service/ Initiative] over the next several months, and hopefully [Your product/service offering] will be as helpful for them as it has been for you.

As a thank you for making the connection, I’ve asked our accounting team to issue a $*** credit to you. You should see it appear on your next invoice, but please contact me if you have any issues.

Thanks again, and please let me know if you can think of anyone else I should reach out to.

I look forward to talking again soon.
[YOUR SIGNATURE]

Egy egyszeri ügyfél hivatkozásának megköszönése


Hi [Name],

I wanted to take a moment to thank you for referring [Referral name] to me.

It means so much to me that you were happy enough with the work that we did together to share my name with someone who you want to see succeed. Thank you for giving me the opportunity to help [him/her/them] [details on what you help with], too.

If I can be of service at any point in the future, please don’t hesitate to reach out – I’d be thrilled to work together again.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Követési email, amikor a hivatkozás nem volt sikeres


Hi [Name],

Thanks again for referring [Referral name] to me. Unfortunately, it doesn’t look like we’re a fit for each other right now. But if that changes and they sign up for a service plan in the future that qualifies you for our referral bonus, I’ll let you know right away.

As always, feel free to reach out, if there’s anything I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Mikor kellene ügyfeleket kérnie hivatkozásért?

  • Az ügyfél elég ideje társaságával volt, hogy tudja a terméke/szolgáltatása értékét.
  • Az ügyfél aktívan használja a termékét/szolgáltatását és elmondja, hogy mennyire boldog.
  • Tudja, hogy felülmúlta az ügyfél elvárásokat a visszajelzésük alapján.
  • Az ügyfél pozitívan válaszolt az NPS felmérésére/ egy pozitív értékelést hagyott.
  • Elért egy kulcs projekt mérföldkövet/ sikeresen teljesített egy projektet.
  • Az ügyfél már hivatkozott valakit önhöz, kérés nélkül (valószínűleg még egyszer megteszik, ha megkéri).
  • Elindított egy új (vagy a már meglévőt módosította) ügyfél hivatkozás programot.

Frequently asked questions

Mi a hivatkozás marketing?

A hivatkozás marketing egy metódusa a marketingnek, ami nyomokat generál száj alapján. A hivatkozás marketing arra lett kitalálva, hogy segítsen a társaságoknak új ügyfeleket szerezni azáltal, hogy ösztönzi a már meglévő ügyfeleit új vásárlók hivatkozásával.

Hogyan tudom motiválni az ügyfeleimet, hogy hivatkozzanak?

Az ügyfelek valószínűbben fognak hivatkozni másokat vállalatához, ha jó hírneve van. A LiveAgent, egy segédpult szoftver, lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérelmek nyomon követését és a hírneve javítását idővel.

Mik a hivatkozási emailek előnyei?

A hivatkozási email előnyei a megnövekedett ügyfél megtartás, a fejlesztett elkötelezettség, és az új kliensek.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.