Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Közösségi média esemény kérdések sablonok

Közösségi média esemény kérdések sablonok

Ha tervez megtartani egy eseményt, ha online konferencia, ha hálózati ülés, a siker attól függ, hogy mennyire effektív a promócionális kampánya.

Az események csak akkor tudják teljesíteni céljukat, ha fent tudják tartani a megcélzott potenciális résztvevők figyelmét. Habár ez többet jelent, mint megcsinálni egy eseményt a közösségi médián, leírást hozzáadni és embereket meghívni.

Aktívan kell promótálnia eseményét, kezdeményezni kell a kommunikációt a potenciális résztvevőkkel folyamatos frissítésekkel és minden kérdést meg kell válaszolni az eseményről mind közvetlen üzenetben, mind publikus kommentekben.

Közösségi média esemény kérdések sablonok
Válaszoljon az Instagram megemlítésekre és kommentekre egyenesen a LiveAgent-ből

Mi a közösségi média esemény? 

A közösségi média esemény egy hasznos marketing opció, amit olyan platformok kínálnak, mint például a Facebook és a LinkedIn. Arra használják, hogy információt közöljenek egy közelgő eseményről, mint például egy vásár, ünneplés, tanfolyam vagy bármilyen más esemény. A közösségi média eseményeket nagy becsben tartják, mert informálják közönségét a közelgő eseményről egy tolakodás mentes módon. A célközönsége leellenőrizheti az esemény oldalt, többet tudhatnak meg arról, amit szervez és eldönthetik, hogy részt akarnak-e venni rajta.

Közösségi média esemény kérdések válasz sablon ötletek

Közösségi média esemény kérdések sablon 1 

Közösségi média esemény kérdések sablon 2

Közösségi média esemény kérdések sablon 3

Közösségi média esemény kérdések sablon 4

Közösségi média események kérdések sablon  – egy potenciális beszélő üzenetének megválaszolása 1

Közösségi média események kérdések sablon  – egy potenciális beszélő üzenetének megválaszolása 2

Közösségi média események kérdések sablon  – egy potenciális szponzor üzenetének megválaszolása

Az közösségi médián való események megszervezésének általános aspektusai

  1. Válassza ki azt a közösségi hálózatot, ahol promótálni szeretné eseményét. Nem minden platform szolgálja ugyan azt a célt és nem minden közönség aktív ugyanazon közösségi média csatornán.
  2. Fektessen be közösségi média hirdetésekbe. Promótálja eseményét és növelje szélességét. A közösségi hálózatokon való hirdetés általá több embert érhet el profilja, esemény oldala promótálásával vagy ha azt a közönséget célozza meg szegmentálással, akiket el szeretne érni. Sokféle opció közül választhat annak érdekében, hogy a legjobb eredményt érje el.
  3. Optimalizálja profiljait. Használjon fel minden nyersanyagot, ami elérhető, beleértve a közösségi média profiljait. Változtassa meg a fejlécet és posztoljon egy linket az eseményről biznisz profiljában. Ne felejtse el rögzíteni! Ezáltal az esemény információ lesz az első dolog, amit a felhasználók látnak, ha megnézik a profilját és még szélesebb közönségnek tudja bemutatni az esemény részleteit.

Közösségi média esemény kérdések válasz sablonok – Gyakori kérdések

Levél hurok

A rövid válasz az, hogy igen. Az emberek nem hajlamosak figyelmesen elolvasni a dolgokat az interneten. Általában csak átfutják a tartalmat és gyakran sok fontos információt átugranak. A dolgok ismétlése által az emberek kevésbé valószínűleg fogják az esemény információkat kihagyni. Habár az idő, dátum és egy link nem fogja garantálni, hogy nem fog olyan üzeneteket kapni, amelyben az a kérdés, hogy hol és mikor lesz a bizonyos esemény, szóval legyen türelmes!

Megoldási idő

Minden üzenetet, amely az ügyfelektől jön nagyon gyorsan meg kellene válaszolni. A gyorsaság kulcsfontosságú, ha az eseményről szól a kérdés, ugyanis pontos kezdési idejük van. Például nem halaszthat el egy kérdést annál az eseménynél, amely másnap kerül megrendezésre. Ezért bizonyosodjon meg arról, hogy az ügyfélszolgálati képviselők, akik a közösségi média üzeneteket kezelik, tudják a választ a gyakran feltett kérdésekre, így perceken belül meg tudják válaszolni a közvetlen üzeneteket.

Megkérhetem az eseményen résztvevőket, hogy kövessék a közösségi média biznisz fiókom? 

Hüvelykujj felfele ikon és egy chat buborék

Nem ajánljuk, hogy megkérje a Facebook/Linkedin esemény résztvevőit arra, hogy lájkolják vagy kövessék a biznisz oldalát, mielőtt csatlakoznának a konferenciához, koncerthez, hálózati üléshez, stb. Ezt az esemény után is megteheti, de ne tegye míg üzenetváltás folyik az eseménnyel kapcsolatban. Gondoljon bele: Ha valakit annyira érdekel az eseménye, hogy további kérdéseket tegyen fel, ne váltsa azt az interakciót a közösségi média fiókja promótálására. Kizárólag válaszoljon gyorsan, segítse őket és tudja meg, hogy biztosan ott lesznek-e az eseményen. Ha jól játssza ki a dolgokat, “lájkolni” fogják a profilját anélkül, hogy meg kellene őket kérni rá.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.