Az email marketing még mindig az egyik legerősebb metódusa az online kommunikációnak a folyamatosan növekvő napi felhasználókkal. Az egyik legfontosabb aspektusa bármilyen email marketing stratégiának az, hogy nagy létszámú adatbázissal rendelkezzen aktív feliratkozókból. Az email listák természetesen degradálódni fognak idővel a leiratkozásoknak, spamként megjelölésnek, vagy a megnyitatlan emaileknek köszönhetően.
Az email feliratkozók elvesztése lista fogyatkozásnak ismert és lehet átlátszatlan, “kemény lepattanás” esetén vagy átlátszó, ami olvasatlan üzeneteket jelöl. Ahhoz, hogy növelje a lista fogyatkozási rátát, a kereskedők két dolgot tehetnek: általános tisztítást végezhetnek email adatbázisukban és/vagy fejleszthetik az email megszerzési stratégiájukat.
Az email megszerzés az a folyamat, amikor épít egy adatbázist emberek email címéből azzal a céllal, hogy küldjön nekik marketing kommunikációkat. Ha még nincs nagy listája a potenciális ügyfelek emailjeiből, nincs miért aggódni –sosem késő elkezdeni.
Más kéz felől, ha már vannak címei, talán konszolidálni szeretné a már meglévő adatbázisát. Ez azt jelenti, hogy megnézi, hogy a már meglévő feliratkozói érdeklődnek-e még a tartalma iránt. Viszont ezt ne úgy tegye, hogy szimplán megkérdezi a felhasználókat arról, hogy kapni szeretnének-e emaileket öntől, hanem küldjön egy olyan emailt számukra, amiben valamit cselekedni kell.
Két aspektusa van az email megszerzésnek: először, építsen fel egy email cím listát, másodjára dolgozzon az email marketing stratégiáján. Mindkét résznek sikeresnek kell lennie annak érdekében, hogy növelje az email szerzését, ami a feliratkozói listája növelését és a metrikái fejlesztését jelenti. De hogyan kellene ezt pontosan megtennie?
Annak érdekében, hogy sikeresen felépítsen egy adatbázist aktív email feliratkozókból, keresnie kell ügyfeleket és potenciális klienseket, akik érdeklődést mutattak kommunikációja iránt. A pontos üzenetek típusa, amit küld az iparágtól függ, amiben vállalata benne van, habár általánosságban egy hírlevél mindig jó ötlet. Aztán hatékonyan meg kell terveznie a kampányát, így olyan tartalmat fog gyártani, amelyeket az emberek meg akarnak kapni, ezáltal értéket szállít feliratkozói számára.
Ha ezt megtette, elkezdhet több email címet szerezni tartalma promótálásával, legyen az hírlevél vagy bármilyen más típusú tartalom által. Ez a promóció lehet a weboldalán, ahol az ügyfelek regisztrálhatnak egy nyomtatvány formájában, vagy a közösségi média profiljain. Mindenek után, a weboldal látogatói és követői már érdekeltek a termékei vagy szolgáltatásai iránt. Egyszerűen bátorítani őket, hogy regisztráljanak egy email listára elég lehet, hogy megszerezze az email címüket addig, amíg megígéri, hogy értékes tartalmat szállít és biztosít számukra.
Miután megszerezte egy felhasználó email címét azáltal, hogy regisztráltak hírlapjára (vagy más tartalomra), küldenie kell egy üzenetet, hogy megerősíthessék a feliratkozást.
Az email címek megszerzésének célja nem más, mint hogy felépítsen egy aktív adatbázist azokból a felhasználókból, akik érdeklődnek társasága termékei iránt. Ezáltal mindig biztosítania kellene egy linket, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy feliratkozzanak az email listájára. Más kéz felől, ha konszolidálja a már meglévő adatbázisát, mindig meg kellene adnia azt a lehetőséget feliratkozói számára, hogy leállítsák a bejövő emaileket.
Ha egy feliratkozó nem válaszol egy üzenetre, amelynek a célja az lett volna, hogy kiderítsük, hogy még mindig aktívak-e és érdekeltek-e a tartalmában, akkor kimondhatjuk, hogy már nem azok. Várhat egy hetet és küldhet még egy utókövetési emailt ha szeretne, viszont ha akkor sincs válasz, akkor eltávolíthatja azt az inaktív felhasználót az adatbázisából.
Itt is ugyan az a helyzet, egy hét múlva küldhet egy utókövetési emailt a biztonság kedvéért, hátha csak elveszett a postaládájában az utolsó üzenet. Bármilyen különálló üzenet, amit küld a potenciális ügyfeleknek biztosítson értékesebb dolgot és egy ízelítőt arról, hogy mit kínál a feliratkozása. Ha így se kap választ, nyugodtan kezelheti hideg érdeklődőnek.
Test our ticketing software today. No credit card required.
Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..