Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Tájékoztató e-mail sablonok

Tájékoztató e-mail sablonok

Magától értetődik, hogy nagyjából minden e-mail valamilyen szempontból tájékoztató jellegű. Végülis az e-maileket általában az egyik féltől a másikhoz továbbítják. Mint ilyen, nehéz elképzelni egy példát, amelyben az e-mailek nem informatívak, különösen ha olyan üzenetekről van szó, amelyeket a vállalkozások küldtek a meglévő vagy potenciális ügyfeleknek.

Akkor mit értünk pontosan egy tájékoztató e-mail alatt? Nos, azokat olyan üzenetek közé sorolják, amelyek valamilyen típusú hírt vagy rövid nyilatkozatot osztanak meg egy folyamatban lévő és talán egyedülálló helyzetről vagy kihívásról.

Mint ilyen, az ilyen típusú e-mailek tartalmát nem adják hozzá az e-mailes hírlevélhez, mert a tartalom túl fontos ahhoz, hogy más információkkal összegyűjtsék, vagy hosszabb példányban adják ki.

United Airlines tájékoztató e-mail 2
United Airlines tájékoztató e-mail

Mik lehetnek az okai egy tájékoztató e-mail küldésének?

Bizonyos helyzetekkel minden vállalatnak foglalkoznia kell (például a COVID-19). Ezekben az időkben fontos, hogy tájékoztassa ügyfeleit és munkatársait arról, hogyan működik tovább a vállalkozás és az esetleges változásokról. Ezek az e-mailek nem tartalmazhatnak semmiféle marketingkommunikációt, hanem egyszerűen megnyugtatják az embereket azzal kapcsolatban, hogy például az adataik, megrendeléseik vagy feliratkozásuk biztonságban vannak. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy egyszerűen a legjobbakat kívánják az ügyfeleknek, anélkül, hogy bármilyen értékesítési formát tartalmaznának. Röviden: a lényeg az ügyféllel való jó kapcsolat fenntartása azáltal, hogy tájékoztatja őket a mondanivalóról.

A másik tájékoztató e-mail a vállalat-specifikus hírekre összpontosít. Ezek az e-mailek tartalmazhatják az irányelveket, az üzleti struktúra frissítését vagy az irányváltást. Ezek az új megközelítések az ügyfelek visszajelzésének eredményei lehetnek, ezért az ügyfeleket közvetlenül tájékoztatni kell és meg kell köszönniük az Ön személyes üzenetével. Ez szintén hozzájárul az ügyfelek hűségének és bizalmának kiépítéséhez – megmutatja, hogy ügyfelei véleményét nagyra értékelik.

Tájékoztató e-mail sablonok
A Hawaii Pacific Egyetem tájékoztató e-mailt küld az öregdiákoknak az egyetem tanulási ütemtervéről a COVID-19 járvány idején.

Tájékoztató e-mail tárgysorok

  • Megjegyzés a [márka/termék/szolgáltatás] közösség értékes tagjainak
  • Aggodalomra semmi ok, mi itt vagyunk Önnek
  • Így segít a [vállalat] szükség esetén
  • Amit a megszakítás nélküli szolgáltatás érdekében teszünk
  • A jövőbe tekintve…
  • Itt a [cég neve]. Csatlakozik hozzánk?

Tájékoztató sablonok

Tájékoztató e-mail sablon 1 – megnyugvást adó nyilatkozat

Tájékoztató e-mail sablon 2 – frissítés nyújtása egy kritikus helyzetben

Tájékoztató e-mail sablon 3 – rövid vállalati nyilatkozat

Tájékoztató e-mailek – Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen hosszúnak kellene lennie a tájékoztató e-mailnek?

Nyitott e-mail

A tájékoztató e-maileknek rövid nyilatkozatnak kell lenniük, amelyek kiemelik a jelenlegi helyzetet és azt, hogy a vállalat hogyan fogja kezelni. Ezért ezeknek az e-maileknek viszonylag rövidebbnek kell lenniük, 3-5 bekezdésen belül összefoglalva a fontos részleteket, amelyek csak több szövegsorból állnak.

A tájékoztató e-mailnek kellene tartalmaznia marketing elemeket?

Megnyitott e-mail elismeréssel és ajándékkal

A rövid válasz erre a kérdésre a nem. Van ideje és helye a marketingnek és ez határozottan nem tartozik közéjük. Ha a tájékoztató e-mail válságról vagy nehéz helyzetről szól, ez különösen igaz.

A tájékoztató e-maileket pusztán az ügyfelek megnyugtatására, jó kívánsága és tájékoztatása érdekében közöljük velük, hogy a bizonytalan időkben bekövetkező változások miként befolyásolják őket.

Milyen gyakran lehet tájékoztató e-mailt küldeni?

várakozási idő

Ez valójában attól függ, hogy a valóságban hány válság vagy fontos esemény történik. Ha egy bizonyos helyzet hosszú ideig kibontakozik, az informatív e-mail rendszeresen elküldött e-maillé válhat frissítéssel. Ezeket a rövid kijelentéseket azonban valóban a legfontosabb, ritka alkalmakra kell fenntartani, különben túl normalizálódnak a kívánt hatás eléréséhez.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..