Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálati sablonok

Az e-mail továbbra is a fogyasztók egyik legfontosabb ügyfélszolgálati csatornája népszerűsége miatt. Nem minden vállalkozás fektet azonban elég hangsúlyt a gyors és szakszerű válaszadásra – sőt, egyesek egyáltalán nem válaszolnak. A SuperOffice felméréséből kiderült, hogy a vállalatok 62%-a nem válaszol az ügyfélszolgálati e-mailekre, 90%-a nem tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy megkapták a küldött e-mailt, míg 97%-a nem követi nyomon, hogy az ügyfelek elégedettek-e a válasszal.

Míg szinte lehetetlen minden egyes e-mailt különbözően megírni a leendő vagy a jelenlegi ügyfelek számára, a különféle szkripteket lefedő ügyfélszolgálati sablonok használata nagy segítség lehet az ügyfélszolgálati csapatoknak, különösen azoknak, akiknek hatalmas mennyiségű e-mailekkel kell megküzdeniük. A sablonokkal, amelyek kiindulási blokkként szolgálnak, ügynökei kevesebb idő és kevesebb stressz miatt több ügyfelet tudnak segíteni, és biztosíthatják, hogy következetes szolgáltatást nyújtsanak.

Ügyfélszolgálati sablonok
E-mail jegykezelés példa a LiveAgentben

Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok használatának előnyei

  • Időt takaríthat meg és javíthatja az ügynök hatékonyságát. Az ügyfélszolgálati sablonok használata az ügyfelek megkeresésének megválaszolásakor megmenti az ügyfélszolgálati csapatot attól, hogy egyéni válaszokat kelljen létrehozniuk, optimalizálja idejüket és javítja a hatékonyságot.

  • Csökkentse az emberi hibák számát. Kész, kipróbált és bevált ügyfélszolgálati e-mail válasz sablonokkal kiküszöbölheti az emberi hibákat és kiküszöbölheti a helytelen üzenetek küldésének kockázatát, amelyek frusztrálhatják az ügyfeleket.

  • Folyamatos vállalati üzenetküldés fenntartása. Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok biztosítják, hogy az ügyfélszolgálati csapatából mindenki egyetértsen, miközben a márka hangja továbbra is jelen marad az összes ügyfél-interakció során.

Általános e-mail sablonok az ügyfélszolgálathoz

Saját e-mail sablonok könyvtárának felépítése az ügyfélszolgálat számára kihívást jelent és időigényes lehet. Íme néhány bevált e-mail sablon, 10 különböző forgatókönyv alapján, amelyeket az ügyfélszolgálati csapat használhat és testre szabhat, ha szükséges, amikor kapcsolatba lép az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel.

Automatikus válasz e-mail sablon

Bejelentkezés az ügyfélhez e-mail sablon

Köszönő e-mail sablon

Dühös ügyfél válasz e-mail sablon

Boldog ügyfél válasz e-mail sablon

Ügyfélpanasz válasz e-mail sablon

Késői válasz e-mail sablon

Utánkövetés e-mail sablon

Megújítási emlékeztető e-mail sablon

Visszatérítés e-mail sablon

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot a vállalatában?

Az ügyfélszolgálati ipar az egyik leggyorsabban növekvő a világon. Az ügyfélszolgálati szoftver segítségével egyszerre több beszélgetést is nyomon követhet, és többet tud elvégezni egy nap alatt.

Hogyan írjon professzionális ügyfélszolgálati e-mailt?

Az ügyfél panaszára válaszolva ügyeljen arra, hogy foglalkozzon a kérdéssel, és használja az ügyfél nevét. A megfelelő reagáláshoz profi hangnemet is kell használnia, miközben barátságos és udvarias.

Miért érdemes a jó ügyfélszolgálatra koncentrálni?

A jó ügyfélszolgálat a sikeres vállalkozás vezetésének fontos része. Javíthatja a vállalat hírnevét és elősegítheti az ügyfelek megtartását.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot a vállalatában?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélszolgálati ipar az egyik leggyorsabban növekvő a világon. Az ügyfélszolgálati szoftver segítségével egyszerre több beszélgetést is nyomon követhet, és többet tud elvégezni egy nap alatt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon professzionális ügyfélszolgálati e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfél panaszára válaszolva ügyeljen arra, hogy foglalkozzon a kérdéssel, és használja az ügyfél nevét. A megfelelő reagáláshoz profi hangnemet is kell használnia, miközben barátságos és udvarias.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért érdemes a jó ügyfélszolgálatra koncentrálni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jó ügyfélszolgálat a sikeres vállalkozás vezetésének fontos része. Javíthatja a vállalat hírnevét és elősegítheti az ügyfelek megtartását.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.