Ügyfélszolgálati sablonok

Az e-mail továbbra is a fogyasztók egyik legfontosabb ügyfélszolgálati csatornája népszerűsége miatt. Nem minden vállalkozás fektet azonban elég hangsúlyt a gyors és szakszerű válaszadásra – sőt, egyesek egyáltalán nem válaszolnak. A SuperOffice felméréséből kiderült, hogy a vállalatok 62%-a nem válaszol az ügyfélszolgálati e-mailekre, 90%-a nem tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy megkapták a küldött e-mailt, míg 97%-a nem követi nyomon, hogy az ügyfelek elégedettek-e a válasszal.

 

Míg szinte lehetetlen minden egyes e-mailt különbözően megírni a leendő vagy a jelenlegi ügyfelek számára, a különféle szkripteket lefedő ügyfélszolgálati sablonok használata nagy segítség lehet az ügyfélszolgálati csapatoknak, különösen azoknak, akiknek hatalmas mennyiségű e-mailekkel kell megküzdeniük. A sablonokkal, amelyek kiindulási blokkként szolgálnak, ügynökei kevesebb idő és kevesebb stressz miatt több ügyfelet tudnak segíteni, és biztosíthatják, hogy következetes szolgáltatást nyújtsanak.

 

Ügyfélszolgálati sablonok
E-mail jegykezelés példa a LiveAgentben

Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok használatának előnyei

 

  • Időt takaríthat meg és javíthatja az ügynök hatékonyságát. Az ügyfélszolgálati sablonok használata az ügyfelek megkeresésének megválaszolásakor megmenti az ügyfélszolgálati csapatot attól, hogy egyéni válaszokat kelljen létrehozniuk, optimalizálja idejüket és javítja a hatékonyságot.

  • Csökkentse az emberi hibák számát. Kész, kipróbált és bevált ügyfélszolgálati e-mail válasz sablonokkal kiküszöbölheti az emberi hibákat és kiküszöbölheti a helytelen üzenetek küldésének kockázatát, amelyek frusztrálhatják az ügyfeleket.

     
  • Folyamatos vállalati üzenetküldés fenntartása. Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok biztosítják, hogy az ügyfélszolgálati csapatából mindenki egyetértsen, miközben a márka hangja továbbra is jelen marad az összes ügyfél-interakció során.

     

Általános e-mail sablonok az ügyfélszolgálathoz

 

Saját e-mail sablonok könyvtárának felépítése az ügyfélszolgálat számára kihívást jelent és időigényes lehet. Íme néhány bevált e-mail sablon, 10 különböző forgatókönyv alapján, amelyeket az ügyfélszolgálati csapat használhat és testre szabhat, ha szükséges, amikor kapcsolatba lép az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel.

Automatikus válasz e-mail sablon

Bejelentkezés az ügyfélhez e-mail sablon

Köszönő e-mail sablon

Dühös ügyfél válasz e-mail sablon

Boldog ügyfél válasz e-mail sablon

Ügyfélpanasz válasz e-mail sablon

Késői válasz e-mail sablon

 

Utánkövetés e-mail sablon

Megújítási emlékeztető e-mail sablon

Visszatérítés e-mail sablon

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..