Az e-mail továbbra is a fogyasztók egyik legfontosabb ügyfélszolgálati csatornája népszerűsége miatt. Nem minden vállalkozás fektet azonban elég hangsúlyt a gyors és szakszerű válaszadásra – sőt, egyesek egyáltalán nem válaszolnak. A SuperOffice felméréséből kiderült, hogy a vállalatok 62%-a nem válaszol az ügyfélszolgálati e-mailekre, 90%-a nem tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy megkapták a küldött e-mailt, míg 97%-a nem követi nyomon, hogy az ügyfelek elégedettek-e a válasszal.
Míg szinte lehetetlen minden egyes e-mailt különbözően megírni a leendő vagy a jelenlegi ügyfelek számára, a különféle szkripteket lefedő ügyfélszolgálati sablonok használata nagy segítség lehet az ügyfélszolgálati csapatoknak, különösen azoknak, akiknek hatalmas mennyiségű e-mailekkel kell megküzdeniük. A sablonokkal, amelyek kiindulási blokkként szolgálnak, ügynökei kevesebb idő és kevesebb stressz miatt több ügyfelet tudnak segíteni, és biztosíthatják, hogy következetes szolgáltatást nyújtsanak.
Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok használatának előnyei
Időt takaríthat meg és javíthatja az ügynök hatékonyságát. Az ügyfélszolgálati sablonok használata az ügyfelek megkeresésének megválaszolásakor megmenti az ügyfélszolgálati csapatot attól, hogy egyéni válaszokat kelljen létrehozniuk, optimalizálja idejüket és javítja a hatékonyságot.
Csökkentse az emberi hibák számát. Kész, kipróbált és bevált ügyfélszolgálati e-mail válasz sablonokkal kiküszöbölheti az emberi hibákat és kiküszöbölheti a helytelen üzenetek küldésének kockázatát, amelyek frusztrálhatják az ügyfeleket.
Folyamatos vállalati üzenetküldés fenntartása. Az ügyfélszolgálati e-mail sablonok biztosítják, hogy az ügyfélszolgálati csapatából mindenki egyetértsen, miközben a márka hangja továbbra is jelen marad az összes ügyfél-interakció során.
Általános e-mail sablonok az ügyfélszolgálathoz
Saját e-mail sablonok könyvtárának felépítése az ügyfélszolgálat számára kihívást jelent és időigényes lehet. Íme néhány bevált e-mail sablon, 10 különböző forgatókönyv alapján, amelyeket az ügyfélszolgálati csapat használhat és testre szabhat, ha szükséges, amikor kapcsolatba lép az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel.
Automatikus válasz e-mail sablon
Bejelentkezés az ügyfélhez e-mail sablon
Köszönő e-mail sablon
Dühös ügyfél válasz e-mail sablon
Boldog ügyfél válasz e-mail sablon
Ügyfélpanasz válasz e-mail sablon
Késői válasz e-mail sablon
Utánkövetés e-mail sablon
Megújítási emlékeztető e-mail sablon
Visszatérítés e-mail sablon
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..