Üzleti e-mail sablonok

Az e-mail marketing egy rugalmas kommunikációs módszer. A csatorna lehetővé teszi, hogy különböző formátumú szöveges, statikus, dinamikus elemeket, nyomon követhető URL-eket és színes betűtípust tartalmazó írott üzeneteket küldjön.

Ez okból a legtöbb cég az e-mail marketinget promóciók és ajánlatok ismertetésére használja vevők felé.

Ha azt hiszi, hogy minden e-mail egyforma, akkor nagyot téved! Az e-mail marketing üzeneteket 3 fő formátumba sorolhatjuk:

  • Tranzakciós e-mailek
  • Kapcsolati e-mailek
  • Promóciós e-mailek

Fontos, hogy ezeket a típusokat szem előtt tartsa, amikor e-mail marketing stratégiát választ, mert mindegyik más célt szolgál.

Üzleti e-mail sablonok - App - Feltoltesek - 2020 - 03 - Egy Email Lett Kuldve Ugyanarrol Jegyrol Ellenorzes Kikuldve 1.jpg
E-mail marketing a LiveAgentnél

A három e-mail marketing kampány típus megértése

Ahogy már említettük, az e-mail marketing nagyon rugalmas. Ha gyorsan megnézi az e-mailjeit, láthatja, hogy a különböző cégektől kapott e-mailek különböző szöveges üzenetet tartalmaznak és különböző stílusban íródtak.

Egy e-mail, ami repülőjegyet ajánl, nem ugyanolyan, mint egy rendelés visszaigazoló e-mail. Bár mindkettő az e-mail marketing része.

Hogy megértsük a különböző üzenetek alapelemeit, bevált módszereit, és a hozzájuk kapcsolódó marketing stratégiákat, az e-mail marketing kampányokat három fő részre osztjuk:tranzakciós, kapcsolati és promóciós típusra.

 

Tranzakciós e-mailek

A tranzakciós e-mailek, ahogy a nevük is mutatja, valamiféle két fél közötti tranzakcióhoz köthetők.

Például, amikor egy online boltban vásárol, nagyon sok tranzakciós e-mailt kaphat. Egyet, ami megerősíti a tranzakciót, kilépés előtt, egyet, arról, hogy a befizetett pénz beérkezett a cég számára és egyet, amikor a terméket feladják az ön számára.

Néhány példa tranzakciós e-mailre:

  • Tranzakció megerősítése
  • Számlák
  • Szállítási információk
  • Visszaküldési információk
  • Támogatói jegy
  • Jelszó-visszaállítás
  • E-mail cím megerősítések
Jelszóvisszaállítási e-mail LiveAgent
Jelszóvisszaállítási e-mail

Kapcsolati e-mailek

A kapcsolati e-mailek fő célja az ügyfelekkel való kapcsolattartás.

A kapcsolati e-mailek a jelenlegi és a leendő vevőkkel való kapcsolatra fókuszálnak, képzési célú tartalmakat küldenek nekik, vagy/ és valamiféle értéket közvetítenek számukra.

Az ön kapcsolati e-mailje a következőket tartalmazza:

  • Üdvözlő üzenet az újonnan feliratkozóknak
  • Hírlevelek
  • E-mailek, amik blog cikkeket ajánlanak
  • Webinar feliratkozás megerősítése
  • Véleménykérő felmérések
  • E-mailek egy adott iparággal kapcsolatos hírekkel, trendvonalakkal
  • Kurzusokra való meghívás
 - App - Feltoltesek - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
LiveAgenthez kapcsolódó e-mailek

Promóciós e-mailek

A promóciós e-maileket a cégek a jelenlegi és a leendő ügyfeleiknek küldik.

Ezért ez az a formátum, ami a leginkább az e-mail marketinghez köthető. De amint láthatja, sok e-mail típus idesorolható.

A promóciókon és ajánlatokon kívül a promóciós e-mail még a következőket tartalmazhatja:

  • Információ új termékről vagy szolgáltatásról
  • Új források megjelenése
  • Összefoglalók webinarokról
  • Ingyenes kipróbálási időszakot kínáló üzenetek
  • Ajánlatok frissítésről
 - App - Feltoltesek - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
Példa promóciós e-mailre-Starbucks jóvoltából

Hatásos az e-mail küldés?

Az e-mail még mindig az egyik leggyakrabban használt kommunikációs csatorna a világon. Ez a legkevésbé tolakodó, ám pontos alternatívája a kommunikációs módszereknek összehasonlítva a többi lehetőséggel.

A hatékonyságának a kulcsa a sokoldalúsága. Órákig lehetne beszélni arról, amit ez az eszköz nyújt. A tartalmak terjesztésének, az eladás növelésének, és a vevőkapcsolat fejlesztésének az e-mail fő módja, csak hogy néhányat említsünk.

Fontos tudni, hogy az emberek 72%-a előnyben részesíti azt, ha a promóciós tartalmat e-mailben kapja, és nem a közösségi médián keresztül. (forrás).

Az Email Monday szerint az érdekeltek 68.9%-a hetente 2-3-szor nézi meg az üzleti e-mailjeit az okostelefonján. (forrás), és a mobiltelefon használók 81%-a használja rendszeresen a telefonját az e-mailjei áttekintésére. (forrás).

Nem lehet nem figyelembe venni az e-mail fontosságát és mindenképp szem előtt kell tartani az e-mail, kommunikációs csatornaként nyújtott lehetőségeit. Mi a legkényelmesebb módja az e-mail üzleti életben való használatának? Hogyan használhatja ki az e-mail erejét a leghatékonyabban és a legkényelmesebben? A válasz: a különböző e-mail sablonok használata.

Mi az az e-mail sablon és mik az előnyei?

Az e-mail sablon egy HTML vagy szöveges sablon, ami útmutatóként szolgál. A tartalmat kedve szerint változtathatja.

Az e-mail sablon lehetővé teszi, hogy gyorsan hozzon létre e-mail kampányokat. Csak annyit kell tennie, hogy a saját igényeihez igazítja a sablont, képek, szöveg, betűtípus és más elemek lecserélésével. A jó e-mail sablon bármelyik iparág szervezetének megfelel, legyen az e-kereskedelem, turizmus és vendéglátás, üzleti élet, gasztro, egészségügy, oktatás vagy bármi más.

Az e-mail sablon használatának előnyei

Idő és forrás megtakarítás

Ahelyett, hogy egy új e-mailt kellene megírnia vagy egy teljesen új e-mail sablont kellene létrehoznia, könnyedén feltölthet képeket, változtathat a szövegen, új tartalmat illeszthet be, ami jobban kapcsolódik az ön adatbázisához. Nem kell kiválasztania, hogy az e-mail mely részét tartja meg, hova tegye a képet, hova írja a szöveget. Helyette egy használatra kész sablont kap, és csak az egyedi beillesztendő tartalomra kell koncentrálnia.

Nem kell ellenőriznie a formátumot

Minden alkalommal, amikor egy teljesen új e-mail sablont hoz létre, ellenőriznie kell a hibákat, mert nagy mennyiségű adattal dolgozik, így előfordulhat, hogy valami lényeges kimarad, vagy formátumhibák adódnak. A sablon használata garantálja, hogy az e-mailje ugyanúgy fog majd kinézni, mint az előnézet. Mindenesetre azért jó, ha a biztonság kedvéért így is ellenőrzi a sablont.

Az üzleti e-mail sablonok ismertetése

Ahogy már fent is említettük, az üzleti e-maileknek három fajtája van: a tranzakciós e-mail, a kapcsolati e-mail és a promóciós e-mail. Mindhárom kategória különböző e-maileket tartalmaz. Létrehoztunk egy üzleti e-mail gyűjteményt minden kategóriához, hogy könnyebbé tegyük az első kampánya elindítását és/vagy jelenlegi kampánya fejlesztését.

Üzleti e-mail sablonokTermék bemutató

Új funkciót bemutató e-mail sablon


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below and get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Új terméket bemutató sablon


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]

You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Teméket vagy szolgáltatást bemutató e-mail sablon – rövid sablon


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….

Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]

Tudjon meg többet a Termékbemutató e-mail sablonok-ról!

Üzleti e-mail sablonokAjánlások/vélemények

Ajánlólevél/Vélemény e-mail sablonok professzionális kezelése


Hello [name],

I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.

When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.

I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.

You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.

Once again, it has been a pleasure working with you!

Best regards,
[your name & the company’s name]


Barátságos bevezető ajánlólevél/vélemény e-mail sablonok


Hi [name],

We really appreciate you as a customer here at [company].

That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.

You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.

Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]


Pozitív véleményt tartalmazó ajánlólevél/vélemény e-mail sablonok


Hey [name],

The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.

We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.

We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.

Have a great day,
[your name & company’s name]

Tudjon meg többet az Ajánlólevél/Vélemény e-mail sablonokról!

Hírlevél e-mail sablonok

Nyaraláshoz vagy bizonyos időszakhoz kötött hírlevelek 


Hello [subscriber’s name],

We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:

Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description

The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]

Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!

Best wishes,
[your name & company’s name]


Különböző iparágakhoz szóló hírlevelek


Hi [subscriber’s name],

You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].

We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.

[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].

[Don’t forget to use visuals!]

Happy reading!

Best,
[your name & company’s name]


Tájékoztató üzeneteket tartalmazó hírlevél sablonok


Hi [subscriber’s name],

Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].

We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.

[A description of an item(s) that the message refers to.]

If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.

We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.

vagy:


Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts just for you.

[CTA]

Best,
[your name & company’s name]

Tudjon meg többet a Hírlevél E-mail Sablonokról!

Üzleti e-mail sablonok- Bevezetés

,,Üdvözöljük tagjaink között”  üdvözlő e-mail


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.

Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].

Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Üdvözlő e-mail sablon, ami egy valódi embertől érkezik


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]


“Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!” üdvözlő e-mail sablon


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know what you think.

By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Tudjon meg többet az Ügyfélüdvözlő E-mail Sablonokról!

Üzleti e-mail sablonokVisszajelzés kérése

“Értékelje a termékeket, amiket vásárolt!” visszajelzést kérő e-mail sablon


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team


“Köszönet a projektben való részvételért” visszajelzést kérő e-mail sablon


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]


Ossza meg velünk a véleményét videón! visszajelzést kérő e-mail sablon


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Tudjon meg többet a Visszajelzést kérő E-mail Sablonokról!

Üzleti e-mail sablonok – Telefonbeszélgetésre meghívás

Kezdeti tájékoztatás telefonbeszélgetésre való meghívással kapcsolatban e-mail sablon


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]


Meghívás telefonbeszélgetésre ellenőrző e-mail


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


,,Hívásidőpont egyeztetése” meghívás telefonbeszélgetésre ellenőrző e-mail sablon

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Tudjon meg többet a Meghívás telefonbeszélgetésre E-mail Sablonokkal kapcsolatban!

Üzleti e-mail sablonok – Hívás nyomon követése

Mikor akarja összegezni a megbeszélést?


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Mikor akar megbeszélést tartani?


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Mikor akarja közvetlenül kiajánlani a termékét vagy a szolgáltatását?


Hello [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]

Tudjon meg többet a Hívás Ellenőrző E-mail Sablonokról!

Üzleti e-mail sablonokKedvezményes ajánlat

Formális hangvételű árengedményt ajánló e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]


Általános hangvételű árengedményt ajánló e-mail sablon


Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:

[code]

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]


Általános engedmény kód e-mail sablon


Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Tudjon meg többet az Árengedményt Ajánló E-mail Sablonokról!

Tárgysorok a különböző üzleti fajtákhoz sablonok

Termékbemutató e-mail tárgysorok

  • Nehézsége akadt? Segítünk önnek! [termék]
  • Végre itt van! Ismerje meg [terméket]: Most ön a következő [előnyök]
  • Új [termék vagy szolgáltatás] a [cégtől]: Megoldás a [problémájára]
  • Üdvözölje a [terméket]! Már élvezheti is a [előnyök]
  • Már elege van a [problémából]? Többé nem gond ez! [termék] segít önnek a megoldásban!
  • Már :[termék] ami megoldás az ön [problémájára]

Beszámoló/felülvizsgálati e-mail tárgyai:

  • Fogadja a [cég] csapatának köszönetét!
  • Köszönjük a vásárlást! / Hogyan értékelné a szolgáltatást?
  • Az ön ingyenes ajándéka a feliratkozásért
  • Mit gondol a [cégről/ termékről/ szolgáltatásról]?
  • Ossza meg gondolatait és ezért kap [valami ösztönző]
  • Köszönjük a segítségét!

Hírlevél e-mail tárgysorok:

  • Ez a legalkalmasabb idő

  • Csak az ön [név] számára összeállított legújabb hírek a [céggel] kapcsolatban
  • [név] az utolsó alkalom, hogy sokat takarítson meg [nyaralás/ időszak neve]
  • Kapjon ingyenes [terméket/szolgáltatást] ennek az e-mailnek az elolvasásával
  • Elgondolkodott-e már azon, hogyan működik [egy bizonyos szakterület] egy [Fortune 500 vállalatnál/bármely más sikeres/ ismert vállalat listáján]?
  • Ön egy [olyan személy vagy szakember] aki el akarja érni a kitűzött célját?

Visszakapcsoló e-mail tárgysor

  • Még mindig szeretne kapni tőlünk hírlevelet? Bárhogy is dönt, tájékoztasson minket arról.
  • Legyen őszinte velünk [név]… Nem várhatunk tovább
  • Hiányzunk? Lépjünk újra kapcsolatba!
  • Sok idő telt el. Számoltuk az órákat és a napokat
  • Megszakítja velünk a kapcsolatot?
  • Akar még hallani felőlünk?

Az üdvözlő e-mail tárgyainak sorai:

  • Üdvözöljük a [cégnél], [vezetéknév és keresztnév]
  • [név], üdvözöljük a [cég] közösségében!
  • [név], vágjunk bele!
  • [név], ön a legjobbat érdemli
  • Üdvözöljük a [cégnél], [név]. Az idézetei itt vannak!
  • Ön új a {cég} világában?

Visszajelzést kérő e-mail tárgysorok:

  • Egy gyors köszönetmondás a {cég} csapatától
  • Szeretnénk tudni a véleményét a [termékről/szolgáltatásról]
  • Hogy tetszettünk, [név]?
  • Ossza meg a gondolatait a [termékről/szolgáltatásról/cégről]
  • Köszönjük a [termék/szolgáltatás] vásárlását. Mennyire volt elégedett a szolgáltatással?
  • Beszélnünk kell, [név]…

Meghívás hívásra e-mail tárgysorok:

 
  • Beszéljünk, [név]
  • [név], készen áll egy gyors csevegésre?
  • Még mindig küszködik a [fájó ponttal]? Beszéljünk meg néhány megoldási lehetséget!
  • Találkozzunk telefonon, [név]!
  • Beszélnünk kéne, nemde?
  • Ne maradjon le a hívásunkról!
  • Örömmel hallanánk ön felől – komolyan gondoljuk

Hívás nyomon követése e-mail tárgya:

  • Örülök, hogy beszélhettünk [név]!
  • Köszönöm, hogy időt szakított rám!
  • Ebben egyeztünk meg a hívás során [dátum és időpont]
  • Hívásunk összefoglalása [dátum és időpont]
  • Köszönöm, hogy áldozott időt arra, hogy beszéljünk ma [név]!
  • Örülök, hogy megismerhettem, [név]!
  • Köszönöm, hogy megbeszélte velem [kilátással, kihívással] kapcsolatos aggályait
  • Hagytam egy üzenetet önnek

Árengedményt ajánló e-mail tárgysor:

  • X% engedmény- a kuponkódját itt találja
  • Különleges ajánlat x% engedmény
  • X% engedmény-a kuponkódja itt van!
  • X% engedmény mindenre!
  • Csak ma: X% engedmény mindenre
  • X% engedmény a kedvenc {termékeiből}
  • X% engedmény minden feliratkozónak!
  • Kapjon X% engedményt minden csomaghoz!

Legjobb módszerek üzleti e-mail küldésére

Ha szeretné, hogy az üzleti e-mailjei elérjék a kívánt hatást be kell tartania néhány szabályt. Azt meg sem kell említenünk, annyira alapvető, hogy az e-mail aljára helyezze el a CTA-t. csoportosítsa a feliratkozói listáját, minden kampányt összegezzen, elemezze azokat és minden üzenetet szabjon személyre! Mindezeket már tudja, ugye? Most beszéljünk néhány kevésbé népszerű, de annál szükségesebb e-mail marketing vonatkozásról, amire oda kell figyelnie, ha a lehető legjobb e-mail marketing kampányt akarja létrehozni.

1. Használjon megbízható SSL szervereket az e-mail kommunikációjához!

A Secure Socket Layer, vagyis az (SSL) egy titkosítási technológia, ami lehetővé teszi, hogy ön az e-mail szerverével kommunikáljon megnövelt biztonsági intézkedések védelme mellett. Ez két fontos kulcsot használ az adatok titkosításához, egy nyilvános és egy privát kulcsot, amelyekhez csak a résztvevő felek férhetnek hozzá. Ez azt jelenti, hogy abban az esetben, ha az e-mailt feltörik, az e-mailt a privát kulcs nélkül a feltörő nem tudja elolvasni.

Amikor létrehozza az asztali kliensét, mint az Outlook, Thunderbird, vagy mobil készüléket használ, kérjük, hogy alkalmazza a mi biztonságos portjainkat és szervereinket.

2. Ne használjon SPAM szavakat a szövegeiben!

SPAM szűrők

Az e-mail szolgáltatóknak vannak anti-spam szűrőik, amik segítenek megelőzni, hogy levélszemét üzeneteket kapjunk a beérkező levelek fiókunkba.

Ez mindnyájunk számára nagyon hasznos. (Milyen kellemetlen levélszemetet kapni minden nap, ugye?) De ugyanakkor ez egy komoly kihívás is, amit az e-mail marketing résztvevőinek le kell győznie.

A hírlevele könnyen landolhat SPAM mappában, ha nem figyel eléggé oda. És ha ez megtörténik, akkor minden alkalommal, amikor e-mailt küld a szerveréről egyenesen az adott felhasználó SPAM mappájába fog érkezni.

Különböző tényezőket kell figyelembe vennie az e-mail szolgáltatóknak, ami miatt egy e-mailt a SPAM mappába kerülhet. Az egyik ilyen bizonyos szavak, amelyek SPAM üzeneteket hordozhatnak.

Ha azt szeretné, hogy az e-mailje a megfelelő módon érkezzen az ügyfele e-mail fiókjába, lehetőleg kerülje a következő szavakat: ingyenes, ajándék, legjobb ár, különleges ajánlat, kedvezmény, kiárusítás, kattintson ide, keressen pénzt, vegyen, legjobb ár, legalacsonyabb ár, csak önnek, ingyenes hívás, befektetés, 50% engedmény, miért fizetne többet, csökkentse az adósságát, most, tegye meg most, kezdje el ma, csak korlátozott ideig, a tévében látta, fogyjon stb.

3. Jelszóváltoztatás és korábbi alkalmazottak fiókjának az átirányítása

Ügyfélszolgálati korlátozások

Ez biztosítja, hogy az alkalmazottak, akik már nem dolgoznak a szervezeténél, ne férhessenek hozzá többé az ön fiókjaihoz és üzleti tevékenységéhez. A továbbküldés funkció segíti, hogy ha valaki egy előző alkalmazott fiókját használva válaszol egy üzleti e-mailre egy jelenlegi alkalmazott folytatni tudja vele a kommunikációt.

4. Ne küldjön nagy mennyiségű e-mailt az e-mail szolgáltatójával

Ha nagy mennyiségű e-mailt küld partnereinek, legyen az akár reklám célú, hirdetmény vagy hírlevél, ne a webmailjéről vagy az asztali klienséről küldje. Miért? Mert egy ilyen tevékenység komoly veszélybe sodorhatja az ön domain hírnevét. Hosszú időre az összes e-mailje spam minősítésbe kerülhet emiatt, és akár még meg is szüntethetik az e-mail szolgáltatást az ön részére.

Hogy biztonságosan küldhessen nagy mennyiségű e-mailt be kell tartania bizonyos szabályokat és protokollt. Ezt általában a kiemelt szolgáltatók biztosítják, akik segítenek önnek anti- spam szabályozókkal.

5. A kevesebb több

A legtöbb esetben a legegyszerűbb e-mail a leghatásosabb, ellentétben azzal, amelyik tele van képekkel, színekkel, és komplikált a dizájnnal…

A kevesebb több: az e-mailjének egyszerűnek kell lennie. Minél kevésbé hasonlít a tipikus hírlevélhez (amelyekben sok oszlop van, nagy képek és főcímek), annál jobb.

A SPAM-eket a ,,jól felépített” hírlevelekhez szoktuk hasonlítani. Ez okból érdekes módon az egyszerű e-mail, ami egy ,,átlagos üzenetnek” néz ki, -mintha csak egy barátunk küldte volna -szokott lenni a leghatásosabb.

A követendő szabály: Minél egyszerűbben, ha lehet!

Üzleti e-mail sablonok – Gyakran feltett kérdések

Hogyan mérhetem, hogy mennyire sikeres az üzleti e-mailem?

Jelentések

A legfontosabb tényezők, amivel mérheti az e-mail kampánya sikerességét: az a megjelenítési arány, a megnyitási arány, a rákattintási arány, és a visszafordulási arány. Minden megbízható marketing ügynökség és e-mail marketing eszköz ad önnek ilyen statisztikát.

  • A megjelenítési arány az e-mailek arány amelyik nem tér el az elküldött e-mailek számától.
  • A megnyitási arány azt mutatja, hogy hány feliratkozó nyitotta meg az elküldött e-mailt.
  • A rákattintási arány azt mutatja meg, hogy hány ember kattintott az e-mailbeli linkekre.
  • Az eltérítési mutató arány azoknak az e-mail címét jelenti, akik az ön e-mail listáján vannak, de akikhez a küldött üzenet vissza lett küldve önnek vagy el lett utasítva a szerverük illetve az ügyfél által.

Általában jó eredménynek, számít ha:

  • 95%-os vagy annál magasabb kézbesítési ráta
  • 30%-os megnyitási ráta
  • Több mint 10%-os átkattintási arányok
  • 2% alatti visszafordulási arány

Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. A legfontosabb elemek, amelyek befolyásolják ezeket az eredményeket, a kampány adatminősége és a tartalom értéke.

Milyen hosszú legyen az e-mailem?

A tartalom legyen rövid, átlátható, és kis tömbökből álljon. A felhasználók csak másodperceket töltenek azzal, hogy átfussák az e-mailjeiket, csak a témák és kulcsszavak ragadják meg a figyelmüket ez alatt. Ha találnak valamit, ami érdekli őket, akkor lassítanak és elolvassák figyelmesen az üzenetét. Kezdjen bele az e-mail írásába, majd addig formázza azt, amíg végül csak a kulcsfontosságú információ marad meg!

Írjak egy egyszerűen megfogalmazott e-mailt vagy küldjek egy e-mailt HTML-ben?

Az egyszerű szöveg csak szöveget tartalmaz, formázás nélkül. De van lehetősége arra is, hogy egyszerű vizuális ábrát vagy gif-et tegyen az e-mailjébe. Ugyanakkor egy HTML verzióban vannak képek, színek, és más szövegformázási lehetőségek. A választás az ön e-mail marketing stratégiájától, márkájától, stílusától éa más egyéb tényezőktől függ,

A B2C termékek esetében jó ötletnek tűnik a HTML alapú e-mailek használata, mert ez által több vizuális lehetőség van a termékek bemutatásához. Bár a piaci értékesítők 62%-a kombinálja a HTML-t és az egyszerű szöveget a felhasználóknak küldött e-mailjeiben. (forrás)

Mekkora legyen az e-mailem adatbázisa?

Várakozási sor

Ezt minden cég maga dönti el. Ha ön nagy mennyiségű B2C terméket ad el, különböző típusú vevők számára, (pl; mobil telefon, sál, gazdaságos autó) az ön adatbázisa igen kiterjedt lesz, több száz vagy több ezer kapcsolattal. Ám, ha ön egy magas szintű B2B szállításirányító szoftvert ad el, akkor nyilvánvalóan az adatbázisa kisebb lesz. A legfontosabb, hogy ossza részekre az adatbázisát.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan mérhetem meg üzleti e-mailjeim sikerét?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mailes kampány sikerességének mérésére szolgáló alapvető és leghasznosabb mutatók a kézbesítési arány, a megnyitási arány, az átkattintási arány és a visszafordulási arány százalékai.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kell lenniük az e-mailjeimnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tartalom legyen rövid, átlátható, és kis tömbökből álljon. A felhasználók csak másodperceket töltenek azzal, hogy átfussák az e-mailjeiket, csak a témák és kulcsszavak ragadják meg a figyelmüket ez alatt. Ha találnak valamit, ami érdekli őket, akkor lassítanak és elolvassák figyelmesen az üzenetét.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Írjak egy egyszerűen megfogalmazott e-mailt vagy küldjek egy e-mailt HTML-ben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A választás az Ön e-mailes marketingstratégiájától, a márkaépítéstől, a stílus útmutatótól és még sok más tényezőtől függ. Indokolt azonban HTML kódon alapuló e-maileket használni, különösen a B2C termékek esetében, mivel ez a fajta e-mail több lehetőséget kínál a termék bemutatására.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.