Az e-mail marketing egy rugalmas kommunikációs módszer. A csatorna lehetővé teszi, hogy különböző formátumú szöveges, statikus, dinamikus elemeket, nyomon követhető URL-eket és színes betűtípust tartalmazó írott üzeneteket küldjön.
Ez okból a legtöbb cég az e-mail marketinget promóciók és ajánlatok ismertetésére használja vevők felé.
Ha azt hiszi, hogy minden e-mail egyforma, akkor nagyot téved! Az e-mail marketing üzeneteket 3 fő formátumba sorolhatjuk:
Fontos, hogy ezeket a típusokat szem előtt tartsa, amikor e-mail marketing stratégiát választ, mert mindegyik más célt szolgál.
A három e-mail marketing kampány típus megértése
Ahogy már említettük, az e-mail marketing nagyon rugalmas. Ha gyorsan megnézi az e-mailjeit, láthatja, hogy a különböző cégektől kapott e-mailek különböző szöveges üzenetet tartalmaznak és különböző stílusban íródtak.
Egy e-mail, ami repülőjegyet ajánl, nem ugyanolyan, mint egy rendelés visszaigazoló e-mail. Bár mindkettő az e-mail marketing része.
Hogy megértsük a különböző üzenetek alapelemeit, bevált módszereit, és a hozzájuk kapcsolódó marketing stratégiákat, az e-mail marketing kampányokat három fő részre osztjuk:tranzakciós, kapcsolati és promóciós típusra.
Tranzakciós e-mailek
A tranzakciós e-mailek, ahogy a nevük is mutatja, valamiféle két fél közötti tranzakcióhoz köthetők.
Például, amikor egy online boltban vásárol, nagyon sok tranzakciós e-mailt kaphat. Egyet, ami megerősíti a tranzakciót, kilépés előtt, egyet, arról, hogy a befizetett pénz beérkezett a cég számára és egyet, amikor a terméket feladják az ön számára.
Néhány példa tranzakciós e-mailre:
Kapcsolati e-mailek
A kapcsolati e-mailek fő célja az ügyfelekkel való kapcsolattartás.
A kapcsolati e-mailek a jelenlegi és a leendő vevőkkel való kapcsolatra fókuszálnak, képzési célú tartalmakat küldenek nekik, vagy/ és valamiféle értéket közvetítenek számukra.
Az ön kapcsolati e-mailje a következőket tartalmazza:
Promóciós e-mailek
A promóciós e-maileket a cégek a jelenlegi és a leendő ügyfeleiknek küldik.
Ezért ez az a formátum, ami a leginkább az e-mail marketinghez köthető. De amint láthatja, sok e-mail típus idesorolható.
A promóciókon és ajánlatokon kívül a promóciós e-mail még a következőket tartalmazhatja:
Hatásos az e-mail küldés?
Az e-mail még mindig az egyik leggyakrabban használt kommunikációs csatorna a világon. Ez a legkevésbé tolakodó, ám pontos alternatívája a kommunikációs módszereknek összehasonlítva a többi lehetőséggel.
A hatékonyságának a kulcsa a sokoldalúsága. Órákig lehetne beszélni arról, amit ez az eszköz nyújt. A tartalmak terjesztésének, az eladás növelésének, és a vevőkapcsolat fejlesztésének az e-mail fő módja, csak hogy néhányat említsünk.
Fontos tudni, hogy az emberek 72%-a előnyben részesíti azt, ha a promóciós tartalmat e-mailben kapja, és nem a közösségi médián keresztül. (forrás).
Az Email Monday szerint az érdekeltek 68.9%-a hetente 2-3-szor nézi meg az üzleti e-mailjeit az okostelefonján. (forrás), és a mobiltelefon használók 81%-a használja rendszeresen a telefonját az e-mailjei áttekintésére. (forrás).
Nem lehet nem figyelembe venni az e-mail fontosságát és mindenképp szem előtt kell tartani az e-mail, kommunikációs csatornaként nyújtott lehetőségeit. Mi a legkényelmesebb módja az e-mail üzleti életben való használatának? Hogyan használhatja ki az e-mail erejét a leghatékonyabban és a legkényelmesebben? A válasz: a különböző e-mail sablonok használata.
Mi az az e-mail sablon és mik az előnyei?
Az e-mail sablon egy HTML vagy szöveges sablon, ami útmutatóként szolgál. A tartalmat kedve szerint változtathatja.
Az e-mail sablon lehetővé teszi, hogy gyorsan hozzon létre e-mail kampányokat. Csak annyit kell tennie, hogy a saját igényeihez igazítja a sablont, képek, szöveg, betűtípus és más elemek lecserélésével. A jó e-mail sablon bármelyik iparág szervezetének megfelel, legyen az e-kereskedelem, turizmus és vendéglátás, üzleti élet, gasztro, egészségügy, oktatás vagy bármi más.
Az e-mail sablon használatának előnyei
Idő és forrás megtakarítás
Ahelyett, hogy egy új e-mailt kellene megírnia vagy egy teljesen új e-mail sablont kellene létrehoznia, könnyedén feltölthet képeket, változtathat a szövegen, új tartalmat illeszthet be, ami jobban kapcsolódik az ön adatbázisához. Nem kell kiválasztania, hogy az e-mail mely részét tartja meg, hova tegye a képet, hova írja a szöveget. Helyette egy használatra kész sablont kap, és csak az egyedi beillesztendő tartalomra kell koncentrálnia.
Nem kell ellenőriznie a formátumot
Minden alkalommal, amikor egy teljesen új e-mail sablont hoz létre, ellenőriznie kell a hibákat, mert nagy mennyiségű adattal dolgozik, így előfordulhat, hogy valami lényeges kimarad, vagy formátumhibák adódnak. A sablon használata garantálja, hogy az e-mailje ugyanúgy fog majd kinézni, mint az előnézet. Mindenesetre azért jó, ha a biztonság kedvéért így is ellenőrzi a sablont.
Az üzleti e-mail sablonok ismertetése
Ahogy már fent is említettük, az üzleti e-maileknek három fajtája van: a tranzakciós e-mail, a kapcsolati e-mail és a promóciós e-mail. Mindhárom kategória különböző e-maileket tartalmaz. Létrehoztunk egy üzleti e-mail gyűjteményt minden kategóriához, hogy könnyebbé tegyük az első kampánya elindítását és/vagy jelenlegi kampánya fejlesztését.
Új funkciót bemutató e-mail sablon
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below and get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
Új terméket bemutató sablon
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]
You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
Teméket vagy szolgáltatást bemutató e-mail sablon – rövid sablon
We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….
Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
Tudjon meg többet a Termékbemutató e-mail sablonok-ról!
Ajánlólevél/Vélemény e-mail sablonok professzionális kezelése
I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.
When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.
I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.
You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.
Once again, it has been a pleasure working with you!
Best regards,
[your name & the company’s name]
Barátságos bevezető ajánlólevél/vélemény e-mail sablonok
We really appreciate you as a customer here at [company].
That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.
You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.
Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]
Pozitív véleményt tartalmazó ajánlólevél/vélemény e-mail sablonok
The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.
We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.
We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.
Have a great day,
[your name & company’s name]
Tudjon meg többet az Ajánlólevél/Vélemény e-mail sablonokról!
Hírlevél e-mail sablonok
Nyaraláshoz vagy bizonyos időszakhoz kötött hírlevelek
We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Különböző iparágakhoz szóló hírlevelek
You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.
[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Tájékoztató üzeneteket tartalmazó hírlevél sablonok
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.
We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.
vagy:
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Tudjon meg többet a Hírlevél E-mail Sablonokról!
,,Üdvözöljük tagjaink között” üdvözlő e-mail
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.
Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].
Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
Üdvözlő e-mail sablon, ami egy valódi embertől érkezik
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
“Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!” üdvözlő e-mail sablon
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know what you think.
By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Tudjon meg többet az Ügyfélüdvözlő E-mail Sablonokról!
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
“Köszönet a projektben való részvételért” visszajelzést kérő e-mail sablon
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Ossza meg velünk a véleményét videón! visszajelzést kérő e-mail sablon
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Tudjon meg többet a Visszajelzést kérő E-mail Sablonokról!
Kezdeti tájékoztatás telefonbeszélgetésre való meghívással kapcsolatban e-mail sablon
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
Meghívás telefonbeszélgetésre ellenőrző e-mail
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
,,Hívásidőpont egyeztetése” meghívás telefonbeszélgetésre ellenőrző e-mail sablon
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Tudjon meg többet a Meghívás telefonbeszélgetésre E-mail Sablonokkal kapcsolatban!
Mikor akarja összegezni a megbeszélést?
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
Mikor akar megbeszélést tartani?
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Mikor akarja közvetlenül kiajánlani a termékét vagy a szolgáltatását?
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
Tudjon meg többet a Hívás Ellenőrző E-mail Sablonokról!
Formális hangvételű árengedményt ajánló e-mail sablon
Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Általános hangvételű árengedményt ajánló e-mail sablon
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:
[code]
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Általános engedmény kód e-mail sablon
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Tudjon meg többet az Árengedményt Ajánló E-mail Sablonokról!
Tárgysorok a különböző üzleti fajtákhoz sablonok
Termékbemutató e-mail tárgysorok
Beszámoló/felülvizsgálati e-mail tárgyai:
Hírlevél e-mail tárgysorok:
Ez a legalkalmasabb idő
Visszakapcsoló e-mail tárgysor
Az üdvözlő e-mail tárgyainak sorai:
Visszajelzést kérő e-mail tárgysorok:
Meghívás hívásra e-mail tárgysorok:
Hívás nyomon követése e-mail tárgya:
Árengedményt ajánló e-mail tárgysor:
Legjobb módszerek üzleti e-mail küldésére
Ha szeretné, hogy az üzleti e-mailjei elérjék a kívánt hatást be kell tartania néhány szabályt. Azt meg sem kell említenünk, annyira alapvető, hogy az e-mail aljára helyezze el a CTA-t. csoportosítsa a feliratkozói listáját, minden kampányt összegezzen, elemezze azokat és minden üzenetet szabjon személyre! Mindezeket már tudja, ugye? Most beszéljünk néhány kevésbé népszerű, de annál szükségesebb e-mail marketing vonatkozásról, amire oda kell figyelnie, ha a lehető legjobb e-mail marketing kampányt akarja létrehozni.
1. Használjon megbízható SSL szervereket az e-mail kommunikációjához!
A Secure Socket Layer, vagyis az (SSL) egy titkosítási technológia, ami lehetővé teszi, hogy ön az e-mail szerverével kommunikáljon megnövelt biztonsági intézkedések védelme mellett. Ez két fontos kulcsot használ az adatok titkosításához, egy nyilvános és egy privát kulcsot, amelyekhez csak a résztvevő felek férhetnek hozzá. Ez azt jelenti, hogy abban az esetben, ha az e-mailt feltörik, az e-mailt a privát kulcs nélkül a feltörő nem tudja elolvasni.
Amikor létrehozza az asztali kliensét, mint az Outlook, Thunderbird, vagy mobil készüléket használ, kérjük, hogy alkalmazza a mi biztonságos portjainkat és szervereinket.
2. Ne használjon SPAM szavakat a szövegeiben!
Az e-mail szolgáltatóknak vannak anti-spam szűrőik, amik segítenek megelőzni, hogy levélszemét üzeneteket kapjunk a beérkező levelek fiókunkba.
Ez mindnyájunk számára nagyon hasznos. (Milyen kellemetlen levélszemetet kapni minden nap, ugye?) De ugyanakkor ez egy komoly kihívás is, amit az e-mail marketing résztvevőinek le kell győznie.
A hírlevele könnyen landolhat SPAM mappában, ha nem figyel eléggé oda. És ha ez megtörténik, akkor minden alkalommal, amikor e-mailt küld a szerveréről egyenesen az adott felhasználó SPAM mappájába fog érkezni.
Különböző tényezőket kell figyelembe vennie az e-mail szolgáltatóknak, ami miatt egy e-mailt a SPAM mappába kerülhet. Az egyik ilyen bizonyos szavak, amelyek SPAM üzeneteket hordozhatnak.
Ha azt szeretné, hogy az e-mailje a megfelelő módon érkezzen az ügyfele e-mail fiókjába, lehetőleg kerülje a következő szavakat: ingyenes, ajándék, legjobb ár, különleges ajánlat, kedvezmény, kiárusítás, kattintson ide, keressen pénzt, vegyen, legjobb ár, legalacsonyabb ár, csak önnek, ingyenes hívás, befektetés, 50% engedmény, miért fizetne többet, csökkentse az adósságát, most, tegye meg most, kezdje el ma, csak korlátozott ideig, a tévében látta, fogyjon stb.
3. Jelszóváltoztatás és korábbi alkalmazottak fiókjának az átirányítása
Ez biztosítja, hogy az alkalmazottak, akik már nem dolgoznak a szervezeténél, ne férhessenek hozzá többé az ön fiókjaihoz és üzleti tevékenységéhez. A továbbküldés funkció segíti, hogy ha valaki egy előző alkalmazott fiókját használva válaszol egy üzleti e-mailre egy jelenlegi alkalmazott folytatni tudja vele a kommunikációt.
4. Ne küldjön nagy mennyiségű e-mailt az e-mail szolgáltatójával
Ha nagy mennyiségű e-mailt küld partnereinek, legyen az akár reklám célú, hirdetmény vagy hírlevél, ne a webmailjéről vagy az asztali klienséről küldje. Miért? Mert egy ilyen tevékenység komoly veszélybe sodorhatja az ön domain hírnevét. Hosszú időre az összes e-mailje spam minősítésbe kerülhet emiatt, és akár még meg is szüntethetik az e-mail szolgáltatást az ön részére.
Hogy biztonságosan küldhessen nagy mennyiségű e-mailt be kell tartania bizonyos szabályokat és protokollt. Ezt általában a kiemelt szolgáltatók biztosítják, akik segítenek önnek anti- spam szabályozókkal.
5. A kevesebb több
A legtöbb esetben a legegyszerűbb e-mail a leghatásosabb, ellentétben azzal, amelyik tele van képekkel, színekkel, és komplikált a dizájnnal…
A kevesebb több: az e-mailjének egyszerűnek kell lennie. Minél kevésbé hasonlít a tipikus hírlevélhez (amelyekben sok oszlop van, nagy képek és főcímek), annál jobb.
A SPAM-eket a ,,jól felépített” hírlevelekhez szoktuk hasonlítani. Ez okból érdekes módon az egyszerű e-mail, ami egy ,,átlagos üzenetnek” néz ki, -mintha csak egy barátunk küldte volna -szokott lenni a leghatásosabb.
A követendő szabály: Minél egyszerűbben, ha lehet!
Üzleti e-mail sablonok – Gyakran feltett kérdések
Hogyan mérhetem, hogy mennyire sikeres az üzleti e-mailem?
A legfontosabb tényezők, amivel mérheti az e-mail kampánya sikerességét: az a megjelenítési arány, a megnyitási arány, a rákattintási arány, és a visszafordulási arány. Minden megbízható marketing ügynökség és e-mail marketing eszköz ad önnek ilyen statisztikát.
Általában jó eredménynek, számít ha:
Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. A legfontosabb elemek, amelyek befolyásolják ezeket az eredményeket, a kampány adatminősége és a tartalom értéke.
Milyen hosszú legyen az e-mailem?
A tartalom legyen rövid, átlátható, és kis tömbökből álljon. A felhasználók csak másodperceket töltenek azzal, hogy átfussák az e-mailjeiket, csak a témák és kulcsszavak ragadják meg a figyelmüket ez alatt. Ha találnak valamit, ami érdekli őket, akkor lassítanak és elolvassák figyelmesen az üzenetét. Kezdjen bele az e-mail írásába, majd addig formázza azt, amíg végül csak a kulcsfontosságú információ marad meg!
Írjak egy egyszerűen megfogalmazott e-mailt vagy küldjek egy e-mailt HTML-ben?
Az egyszerű szöveg csak szöveget tartalmaz, formázás nélkül. De van lehetősége arra is, hogy egyszerű vizuális ábrát vagy gif-et tegyen az e-mailjébe. Ugyanakkor egy HTML verzióban vannak képek, színek, és más szövegformázási lehetőségek. A választás az ön e-mail marketing stratégiájától, márkájától, stílusától éa más egyéb tényezőktől függ,
A B2C termékek esetében jó ötletnek tűnik a HTML alapú e-mailek használata, mert ez által több vizuális lehetőség van a termékek bemutatásához. Bár a piaci értékesítők 62%-a kombinálja a HTML-t és az egyszerű szöveget a felhasználóknak küldött e-mailjeiben. (forrás)
Mekkora legyen az e-mailem adatbázisa?
Ezt minden cég maga dönti el. Ha ön nagy mennyiségű B2C terméket ad el, különböző típusú vevők számára, (pl; mobil telefon, sál, gazdaságos autó) az ön adatbázisa igen kiterjedt lesz, több száz vagy több ezer kapcsolattal. Ám, ha ön egy magas szintű B2B szállításirányító szoftvert ad el, akkor nyilvánvalóan az adatbázisa kisebb lesz. A legfontosabb, hogy ossza részekre az adatbázisát.
Ready to put our business email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
This article covers various aspects of email marketing, including templates for e-commerce delivery and confirmation emails, customer service theory, and creating effective discount email templates. It emphasizes the importance of personalization, highlighting product or service benefits, and having a clear call to action in emails. Additionally, it notes that email marketing is still a popular and effective communication channel, with high open and conversion rates. Overall, the article provides practical tips on how to create high-quality, compelling emails for marketing purposes.
Az email marketing a legnépszerűbb és leghatékonyabb értékesítési és marketing eszköz, sokkal hatékonyabb a közösségi médiánál. Az email sablonok használata javasolt az email marketing hatékonyságának növelése érdekében, példákat is találunk a cikkben. Az üdvözlő és köszönő emailküldés, valamint az e-mail marketing integráció és a megfelelő e-mail stratégia javíthatja az eredményeket és több konverziót eredményezhet.
Hideg értékesítés e-mail sablonok
Az e-mail marketing lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző formátumú üzeneteket küldjenek vevőiknek, melyeket a promóciós tartalmakban leginkább kedvelnek az emberek. Az üdvözlő e-mailek minősége kulcsfontosságú a vásárlói elkötelezettség ösztönzésében és a bevételnövelésben. A hűséges vásárlók megtalálása nagyon fontos, és a kedvezményes e-maileket személyre szabottnak kell lenniük az ügyfél szükségletei szerint.
Az e-mail sablonok segítségével könnyen írhatunk e-maileket, melyeket testre szabhatunk márkánk személyiségéhez. Az információs e-maileket röviden és informatívan kell megfogalmazni, figyelembe véve a befogadók idejét és következetes formázást alkalmazva. Lehetőség szerint használjunk tárgysor példákat, melyek elvezetik az üzenetet a lerövidült tartalmi megfogalmazásig.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.