Az auditnapló olyan rekordok időrendi halmaza, amely dokumentálisan igazolja a támogató ügynökök által végzett tevékenységeket.
Az ellenőrzési napló automatikusan követi a következő műveleteket:
- Felhasználó – megváltoztatta az állapotát
- Felhasználó – belépett
- Felhasználó – kilépett
- Általános művelet
- Felhasználó – jegyet néz
- Felhasználó – kilépett a jegyből
- Jegy – állapot
- Jegy – üzenet
- Jegy – belső üzenet
- Jegy – fájl
- Jegy – átruházás
- Jegy – rendszerüzenet
- Jegy – címkék megváltoztak
- Jegy – hangüzenet
- Jegy – megjegyzés
- Jegy – rangsorolás
- Jegy – felosztás
- Jegy – egyéb
- Jegy – hívás
- Jegy – chat
- Jegy – Facebook
- Jegy – továbbküldés
- Jegy – tudásbázis
- Jegy – offline
- Jegy – tweet
- Jegy – felosztás
- Jegy – Tencent
- Jegy – Weibo
Ellenőrzési napló egyedi szűrő
Használjon egyedi szűrőt csak bizonyos műveletek megjelenítéséhez, vagy válassza ki a képviselőt, a részleget vagy az időkeretet, ha konkrét adatokat szeretne lekérni.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis források
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.