A címkék egyszerűen szavak vagy kifejezések, amelyekkel további konnotációt adhat a Jegyekhez. A címkék korlátlan mennyiségű rugalmasságot biztosítanak a támogatási munkafolyamat kezeléséhez és testreszabásához.
Példa
Érdemes minden olyan megkeresést felcímkézni, amely valójában értékesítési célból történt, például ezekkel a címkékkel: „értékesítés” vagy „előértékesítés”.
Íme néhány lehetőség a címkék használatára:
- Címkézze fel a jegyeket, manuálisan vagy automatikusan, és használja ezeket a címkéket egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
- Böngésszen a jegyek címkéi szerint.
- Használjon címkéket üzleti szabályaiban (Szabályok, SLA Szabályok, Idő Szabályok) egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
- Nézetek és jelentések létrehozása Címkék szerint.
Jegyzet:
Több címkét is hozzáadhat egy Jegyhez.
A lehetséges módosítások listája:
Címke létrehozásakor tetszés szerint módosíthatja.
- Név
- Szöveg szín
- Háttér szín
Címkék hozzáadása a jegyekhez
Érdemes minden olyan megkeresést felcímkézni, amely valójában értékesítési célból történt, például ezekkel a címkékkel: „értékesítés” vagy „előértékesítés”.
Jegyek szűrése címkék szerint
Érdemes az összes olyan jegyet szűrni, amely valójában sürgős, és értékesítés előtti megkeresés, olyan címkével, mint pl. a „sürgős” vagy az „előértékesítés”.
Címkék jelentése
A LiveAgent jelentést ad a hozzáadott címkékről az összes jegyre egy adott időintervallumban. Az egyes bejegyzések időtartomány, Osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. A címke jelentések CSV-fájlba exportálhatóak.
A Címke jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Címke jelentésének megjelenítési lehetőségei (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átl. ideje
- Nyitott válasz átl. ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat megválaszolásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Hibák
- Hibák %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chatek
- Befejezett chatek
- Megjegyzések
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
Címke jelentéseinek használata az API-val
A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket a Címke jelentéseiből.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
Hogyan készítsünk összefoglalót egy YouTube focimeccs videóról
Learn how to create a summary of a YouTube soccer match video, including exporting the transcript, creating player lists and opinions, and publishing results on an HTML page. Also, get information about LiveAgent and communication channels.