Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Freshcaller alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Freshcaller alternatívát keres?

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
Versenytárs
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.5
4,5-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.4
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,4 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$19/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
Call center menedzsmentet kínál.
Call center menedzsmentet kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
Kínálja a sorkezelést.
Kínálja a sorkezelést.
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
Nem kínál jelentést / elemzést.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
Közösségi média integrációkat kínál.
Közösségi média integrációkat kínál.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
Személy döntése két megoldás között

Meggyőző Freshcaller alternatíva

A Freshcaller egy nagyszerű call center szoftver. Viszont az ügyfélszolgálat már nem csak a hívásról szól. Adjon lehetőséget ügyfeleinek a kommunikáció terén. Használja az e-mail, a leggyorsabb élő chat, a közösségi média és a tudásbázis előnyeit, hogy a legkényelmes módokat kínálja ügyfelei számára a kapcsolatfelvételhez.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat alkalmazás a webhelyén nagyszerű módja annak, hogy növelje az oldala látogatóinak interakcióit. Egyenesen a webhelyéről vehetik fel Önnel a kapcsolatot. Így növeli annak esélyét, hogy fizető ügyfelekké váljanak.

A LiveAgent a leggyorsabb élő chat modult kínálja a piacon, a csevegés megjelenítésének sebessége 2,5 másodperc. Ennél gyorsabbat nem kaphat.

A leggyorsabb élő chat a piacon

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Telefonos központ támogatás

Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonköpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három fizetett tervünk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professzionális beépített call center szoftver

Telefonközpont támogatás? Pipa!

Ha a LiveAgent szolgáltatásra vált, akkor nem kell lemondania a telefonközpontról. Valójában a LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen beállítson mindent külső segítség nélkül. Csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más tetszőleges eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél szolgáltatására sem, a LiveAgent gondoskodik mindenről az Ön számára. Gond nélkül összpontosíthat a lényeges dolgokra.

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

Váltson egy olyan szoftverre, amely mindenre képes és több lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálati csapata számára. A LiveAgent három díjcsomagot kínál, amelyek tele vannak funkciókkal. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az igényeinek leginkább megfelelőt.

Verhetetlen áron kap egy teljes csomagnyi funkciót, amelyek segítenek a vállalatának. És ha ez nem elég, akkor bármikor külön funkciókat vásárolhat anélkül, hogy túlfizetne egy drágább megoldásért.

Készen áll a LiveAgentre váltásra

Tekintse meg, hogy miért váltottak a cégek LiveAgentre

Szeretne összehasonlítani minket különböző call center szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezFreshcaller alternatíva
Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!

Más megoldást keres az Aircall helyett? Ismerje meg a LiveAgentet és annak előnyeit. Próbáljon ki már ma díjmentesen egy jobb minőségű szolgáltatást.

Aircall alternatívát keres?

Váltson Aircallról a LiveAgentre percek alatt! Hatékony ügyfélszolgálat, élő chat, integrációk és ingyenes 30 napos próba. Próbálja ki most!

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LiveChat alternatívát! Gyors élő chat, 175+ funkció, 24/7 támogatás. Próbálja ki 14 napig ingyen!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start a Free Trial x