Front alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Front alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Az ügyfélszolgálat fontos részét képezi minden sikeres vállalkozásnak. És igen, a megfelelő szoftver valóban csodákra képes. Szeretne egy újfajta megoldást a ügyfélszolgálatára?

Próbálja ki még ma a LiveAgentet, és megtudhatja, miért ez a megfelelő választás az Ön számára. Megbízható jegyalapú ügykezelő rendszer, omnichannel kommunikáció, valamint a szolgáltatások és integrációk széles választék az, ami miatt a LiveAgent a legjobb döntés.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Beszéljen ügyfeleivel bárhonnan.
Élő közvetítés a LiveAgenttel.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Front vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Front
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Front csomagban élő csevegést kínál $19/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban önkiszolgáló portált kínál 19 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Front a Facebook integrációját csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron kínálja
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Front Twitter-integrációt kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Front nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Front nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Front nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban kínál API-funkciókat 19 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Front nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Front nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Front nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Front nem kínál korlátlan csevegőgombot.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan jegyeket / leveleket kínál 19 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Person deciding between two solutions

A Front rendszer hatékony alternatívája

Lendítse fel ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel. A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely lehetővé teszi, hogy az összes releváns csatorna integrálásával még magasabb szintre emelje a kommunikációt. Az e-mail, az élő chat, a közösségi média (Facebook, Instagram és Twitter), a call center és a tudásbázis az Ön rendelkésésére áll.

Mindent a megbízható jegyalapú ügykezelő rendszeren keresztül irányíthat, így nem kell aggódnia a követhetetlen kommunikáció miatt. Minden rendeződik automatikusan, ahogyan kell.

A leggyorsabb valós idejű chat

Az élő chat az egyik legjobb és leghasznosabb eszköz, amelyet az operátor felhasználhat az ügyfelekkel való kommunikációra. Minden az azonnali kommunikációról szól, ezért gyorsnak kell lenni.

A LiveAgent a piacon elérhető leggyorsabb valós idejű chattel rendelkezik, a 2,5 másodperc sebességgel felugró chatfelületével. Ezenkívül azt is láthatja, hogy mit írnak az ügyfelek, mielőtt a küldés gombra kattintanak. Most már valóban gyors támogatást nyújthat, és minden helyzetben helytállhat.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent rendszer segíti az ügyfélelégedettséget és javítja a konverziós arányokat.

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládának köszönhetően.

Funkciókban gazdag

A több mint 175 funkció segítségével könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkafolyamatait.

Do more customer support for less money

A legjobb funkciók, elérhető áron

A kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem feltétlenül kell magas árral párosulnia. Szerezze be a szükséges eszközöket, korrekt áron.

A LiveAgent három, kedvező díjszabású csomagot kínál, hogy a munkafolyamat zökkenőmentes és egyszerű legyen. Csak annyit kell tennie, hogy kiválassza az üzleti vállalkozásának leginkább megfelelőt. Tekintse meg fizetős szolgáltatásinkat és tudjon meg többet.

Készen áll arra, hogy kipróbáljon egy új szoftvert?

Már eldöntötte, hogy váltani fog?A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgentre

Szeretne összehasonlítani minket más platformokkal?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezA Front rendszer alternatívája
    Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

    Alternatívát keres a LiveCall helyett?

    Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

    Váltson a Heskről a LiveAgentre, és szerezzen be egy többcsatornás jegyrendszert, amely kezeli a közösségi médiát, és egy szupergyors élő chat-modult.

    Hesk alternatívát keres?

    Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely megfelel a vállalati stílusnak. Ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtése és vállalkozás fejlesztése lehetséges.

    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x